Siinä on Markkasen viisi vuotta toimarina tiivistettynä kivasti yhteen kuvaan.
Tiedättekö, vaikka SaiPa onkin ollut vuosikymmenet Liigan sympaattinen vitsi, nyt se on enää vain vitsi. Vittu en ole töissä puhunut lätkästä kolmeen kuukauteen vaikka aina aiemmin on jauhettu koko ajan.
Töistä kun lähden himaan, näen joka kerta Metro - areenan. Sieltä tullaan kovaa ohi ihan lähivuosina.
Ei muakaan hävetä kannattaa jotain joukkuetta. Eikä btw identiteettini perustu suosikkijengini edesottamuksiin. Baarissa päälleni syljetään jos olen idari - ei sen takia että kannatan jotain joukkuetta. No tämä itsestäänselvää kai, mutta...Minua ei vituta kannattaa SaiPaa ja tunnustaa sitä julkisesti (kuljen vieläkin töissä SaiPa-huppari päällä). Mutta se vituttaa, että kannattajat hylkäävät seuran. Eikä tämä johdu kannattajista vaan itse seurasta. Tai kaiketi tarkemmin ottaen seuran nykyisestä johdosta. Itse seura ei ole nykyinen johto vaan se on SaiPa. SaiPaa olen aina kannattanut ja kannatan hautaan asti.
Strategia ei kertonut yhtään mitään. Muistelisin opinnoista, että visio on sellainen joka on lähes saavuttamaton, mutta sitä kohti pitää pyrkiä strategialla (ja tavoitteilla). Vision pitäisi olla Putouksessakin mainittu SaiPan mestaruus. Tuo julkaistu strategia ei kyllä vie edes lähelle sitä.
No mitä muuta voit nistilaumalta odottaa?Pelsupääty huutelee vitun homoa ja melkein pahoinpiteli tönimällä pitkin penkkiä ja päätykaidetta viattoman SaiPa-fanin eksyessään heidän katsomoon vahingossa, edes poliisit ei heittäny pihalle. Vittu mitä kusipäitä saatana meni moti koko illasta
Olin tokan erän saunassa niin ehti vasta nyt tyhjentää pelitilin Pelicansin voitolle.
Varsinkin kun pelicans-fanien "tyylikkyydestä" saatiin taas oikein malliesimerkki, kuten @tonz@ viestistä ilmenee. Kasvattaisivat munat ja sysäisivät pelsut pleijareihin ilman kotietua. Sen verran SaiPalla kuitenkin on mahdollista vaikuttaa.VMP. Järkyttävää housuihin paskomista. Ikävä sanoa, mutta tää on just sitä, minkä osaa vain SaiPa. Ei mikään muu jengi, vain SaiPa. Saatana tupa täynnä ja 3-0 KOTIJOHTO ja nää ryssii senkin!!
Nyt pitäs jumalauta edes jatkoaika voittoon nousta, ettei täydelle hallille vedetä ripulipaskaa viimeiseen matsiin.