Kylläpä vitutti kuunnella hallilla miten kuuskymppiset ukot höyryää tosissaan ettei hallia kannata missään nimessä rakentaa keskustaan kun ei sinne saa autoaan ja Lappeenrannassa on muutenkin aivan turha ottaa mallia isommista kaupungeista kun ei asiat täällä toimi samalla tavalla... Pitäisiköhän se halli kuitenkin rakentaa niiden tarpeiden perusteella mitä on nykypäivänä ja tulevina vuosikymmeninä, eikä sillä perusteella miten se Skoda-mies on tottunut ajamaan sen räppänänsä bensa-aseman kautta jäähallille?
Ei kuitenkaan kannata yleistää että kaikki kuuskymppiset ukot kannattaisi hallia Kisapuistoon. Itse olen yli kuusikymppinen ja olen vankkumaton keskustahallin kannattaja. Niinkuin moni muu samaa ikäluokkaa olevista kavereistani. Mutta tässä iässä on jo oppinut ymmärtämään, etteivät asiat ole mustavalkoisia ja tämän halliasiankin voi nähdä toiselta kantilta kuin oma.
Minua vituttaa kun luullaan, että kaikki ikägubet vastustaa sitä toriareenaa!
Minä olen yli seitsemänkymppinen ja haluan sen toriareenan ehdottomasti, saa ne autoilevat ukon jyyrät alkaa liikkua jalan, kuntokin siinä paranee. PERKELE!!!