Pelicans on nyt kovassa lennossa ja jossain vaiheessa se pisteputki katkeaa pakosti... toivotaan ettei ennen maaottelutaukoa. Totta että taitaa olla jokinen päivä vierähtää milloin Saipa olisi kaksikon tapaamisesta voittajana lähtentKyllähän se tietyllä tavalla vituttaa että joillekin porukoille pitää hävitä 10 kertaa peräkkäin. En nyt jaksa laskea mutta varmaan Pelsullekin lähemmäs 10 viimeisintä kohtaamista hävitty, toivottavasti tuo putki laitetaan lauantaina poikki.
Se vaihtelee. Joskus se on ykkönen, joskus kolmonen, silloin tällöin kaikki neljä ketjua samaan aikaan. Paitsi nelosketju harvemmin, koska se on positiivisuusketju.Mikäs tää tämmönen vitutusketju on? Onko se Lappeenrannassa ykkösketju, kakkosketju, kolmosketju vai nelosketju?
Arvaa mitä tämä on paikan päällä…Vituttaa toi jatkuva vinkuminen Hämeenlinnassa jokaisen tilanteen jälkeen, pitää varmaa laittaa äänet pois seuraavaks.
En ymmärrä mitä ihmettä kesän aikana on tapahtunut. Liike näyttää kankealta ja kiekko ei pysy edes vahingossa lavassa. Ihan jatkuvia hazardeja.Maalahti on kyllä uskomattoman paska pelaaja. Vähänkin kun erehtyy seuraamaan tekemistä, niin alkaa välittömästi vituttamaan.
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että yliarvostettu hazardipakki. Ilmeisesti tällä kaudella pelannut entistäkin paskemmin? Telian boikotoinnin vuoksi ei meillä Liigaa katsella niin itse ei voi todeta.Maalahti on kyllä uskomattoman paska pelaaja. Vähänkin kun erehtyy seuraamaan tekemistä, niin alkaa välittömästi vituttamaan.
Toki Maalahdella on aina ollut se, että jos kiekko ei hyökätessä irtoa lavasta ennen omaa siniviiva, niin sitten on tiedossa vain huonoja ratkaisuja. Mutta onhan siitä muuten ollut hyötyä kiekon kanssa, ja ilmankin, silloin tällöin tulevista isoista virheistä huolimatta.Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että yliarvostettu hazardipakki. Ilmeisesti tällä kaudella pelannut entistäkin paskemmin? Telian boikotoinnin vuoksi ei meillä Liigaa katsella niin itse ei voi todeta.
Se mitä tuo peli on tällä kaudella ollut... Nyt ollaan ihan uusissa ulottuvuuksissa. Karmeita syöttöjä, vaikkei olisi mitään kiirettä. Heti kun nostaa katseen kiekosta niin kadottaa otteen siihen.
Toki 4v3-ylivoimaa ei varmaan nykyään treenatakaan ollenkaan mutta luulis että siellä nyt silti olis pelaajilla sen verran liikettä korvien välissä että jotain ideaa löytyisi...Ylivoima jatkoajalla... voi Jessus mitä paskaa. Ei näköjään ikinä treenattu. Kolme kaveria seisoo paikallaan, yksi ihmettelee kiekon kanssa.
[Maalahti] Toisaalta on ollut mies paikallaan kun on puolustanut 2-1-hyökkäyksiä. Tässäkö meidän uusi vankka omanpään luuta? Tosin aiheuttaa itse kaikki vastahyökkäykset jotka sitten puolustaa näppärästi. Voivoi.En ymmärrä mitä ihmettä kesän aikana on tapahtunut. Liike näyttää kankealta ja kiekko ei pysy edes vahingossa lavassa. Ihan jatkuvia hazardeja.
Melko hyvin osui eilinen pähkäily. Eilen sentään sai pari pojoo tuurilla matkaan.Orastavaa vitutusta rakentaa taas pienen tauon jälkeen. Alkaa olla merkkejä pisteettömästä viikosta. Edellisessä pelissä 1 maali ja tässä ei toistaiseksi yhtään. Aina helppo pisteautomaatti Pelicans on ottamassa töpseliin KK:lta ja keräämässä huomiselle vitutusta että voi tulla taas tänne hakemaan pisteet.
Oltiin jo nousemassa pois viimeiseltä sijalta, mut nyt ollaan taas matkalla väärään suuntaan. Voivoi...