Maalahden paikka olisi ehdottomasti poppareilla, täyttä ripulia tarjoaa herra. Joku A-junnu tilalle, ei varmasti voi huonommin vetää, kuin meidän "kärkipakki"."Vähän on Maalahdellakin ollut tänään vaikea iltapuhde." Tänään? =Tällä kaudella? Alimpana miehenä ekaan lapaa hyökkäykseen lähdössä?
Tätä pelkäsin jo lanseerausvaiheessa. Liian lupaava slogan + heikot esitykset kaukalossa ja sen ulkopuolella = täysin floppi/naurettava mainoskampanja/brändäys."SaiPa huipulle" - slogan vituttaa.
Toivottavasti käyttää ne ulkomaanoptionsa mahdollisimman nopeesti.Maalahden paikka olisi ehdottomasti poppareilla, täyttä ripulia tarjoaa herra. Joku A-junnu tilalle, ei varmasti voi huonommin vetää, kuin meidän "kärkipakki".
Joo. Voi siirtyä näillä otteilla vaikka jonnekin Brittien kaljaliigaan.Toivottavasti käyttää ne ulkomaanoptionsa mahdollisimman nopeesti.
Mä niin näen Kallen jossain Italian alpeilla punkkulasi kädessä. Pari höntsävuotta siellä ja hokkarit naulaan.Joo. Voi siirtyä näillä otteilla vaikka jonnekin Brittien kaljaliigaan.
Todennäköisesti käyttää. Kyllä niitä kiinnostuneita on vähän muuallakin kuin Briteissä ja Italiassa.Toivottavasti käyttää ne ulkomaanoptionsa mahdollisimman nopeesti.
Ei vituta läheskään niinkuin Tommi Miettisen naama."SaiPa huipulle" - slogan vituttaa.
Jos valmentajaa vaihdetaan niin melkein kannattais samalla rykäyksellä tyhjentää koko pajatso. Osa meidän pelaajista varmana kelpais muihinkin seuroihin. Napataan täytemiehet a:sta ja tietysti Eme ketterästä.
Joo paikallaan kyseenalaistaa koko konttoria, mutta huomioitavaa.Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan..
Siis mitä helvettiä? Virran kenkiminen on se the ratkaisu?
Näköjään Markkasen suojeleminen on SaiPan tärkein arvo.Ette nyt vittu ole tosissanne?
Nyt muuten alkaa olla lähellä että irtisanon cmoren ja jätän kisapuiston visiitin sekä game wornin oston väliin mitä olin suunnitellut tälle kaudelle.
Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan.
Eiköhän Pospisil lähde samalla avauksella.
Itsellä juuri päinvastoin. Viime Pelicans-pelissä näki ettei mitään ole enää tehtävissä, pelaajat ei pelaa valmentajalleen ja minulla loppui myös lopullisesti usko.Ette nyt vittu ole tosissanne?
Nyt muuten alkaa olla lähellä että irtisanon cmoren ja jätän kisapuiston visiitin sekä game wornin oston väliin mitä olin suunnitellut tälle kaudelle.
Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan.
Eiköhän Pospisil lähde samalla avauksella.
Näköjään Markkasen suojeleminen on SaiPan tärkein arvo.
Juuri näin. Uskoin eiliseen pelin asti parempaan, mutta eilen toisessa erässä katkesi usko ja tv sammui.Itsellä juuri päinvastoin. Viime Pelicans-pelissä näki ettei mitään ole enää tehtävissä, pelaajat ei pelaa valmentajalleen ja minulla loppui myös lopullisesti usko.
Siis onko tässä teknisesti ottaen jokin ongelma, vai onko kyse siitä, ettei kukaan tohdi?Tätä taisin eilen jo sanoa, että pirun vaikeeta on antaa kenkää omistaja/hallituskaverillesi, jos tämä ei itse halua/ymmärrä jättäytyä sivuun...
Siis onko tässä teknisesti ottaen jokin ongelma, vai onko kyse siitä, ettei kukaan tohdi?
En minä usko että Markkasen sivuun saaminen on sen vaikeampaa kuin täysin ulkopuolisenkaan. Jos Tersa sattuisi soittamaan ja sanoisi että jutellaanko vähän tästä sinun asemasta ja mikä on SaiPan edun mukaista niin luulisin että Markkanen ei hankaisi loputtomiin vastaan.Tätä taisin eilen jo sanoa, että pirun vaikeeta on antaa kenkää omistaja/hallituskaverillesi, jos tämä ei itse halua/ymmärrä jättäytyä sivuun...