Vitutusketju

  • 1 350 332
  • 7 504

Barney

Jäsen
Toivottavasti käyttää ne ulkomaanoptionsa mahdollisimman nopeesti.
Todennäköisesti käyttää. Kyllä niitä kiinnostuneita on vähän muuallakin kuin Briteissä ja Italiassa.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Jos valmentajaa vaihdetaan niin melkein kannattais samalla rykäyksellä tyhjentää koko pajatso. Osa meidän pelaajista varmana kelpais muihinkin seuroihin. Napataan täytemiehet a:sta ja tietysti Eme ketterästä.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Jos valmentajaa vaihdetaan niin melkein kannattais samalla rykäyksellä tyhjentää koko pajatso. Osa meidän pelaajista varmana kelpais muihinkin seuroihin. Napataan täytemiehet a:sta ja tietysti Eme ketterästä.

Jos nyt ei kuitenkaan tuhottaisi junnujen hyvin alkanutta kautta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha. Lehterän tammen annettiin ensin kuolla, ja nyt sit ei jaksettu odottaa sitä ensi kauden vääjäämätöntä Pekka Virran 3. kauden finaalipaikkaakaan näitä tän kauden harjoitusotteluita seuraten.

No onneks on tosi helppoa löytää Virtaa parempi valmentaja, heti tuli mieleen ainakin Jukka Jalonen, ja sit.. öö.. no tota..

Jukka Jalonen sais nyt sit tulla SaiPaan ilmaiseksi niin sitten tää ois hyvä juttu.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ette nyt vittu ole tosissanne?

Nyt muuten alkaa olla lähellä että irtisanon cmoren ja jätän kisapuiston visiitin sekä game wornin oston väliin mitä olin suunnitellut tälle kaudelle.

Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan.

Eiköhän Pospisil lähde samalla avauksella.

Siis mitä helvettiä? Virran kenkiminen on se the ratkaisu?
 

Altec

Jäsen
Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan..

Siis mitä helvettiä? Virran kenkiminen on se the ratkaisu?
Joo paikallaan kyseenalaistaa koko konttoria, mutta huomioitavaa.

MTV Urheilun tietojen mukaan Virta itse ehdotti sopimuksen purkua.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Onhan meillä kyllä käsissämme aikamoisen tehokas valmentajien hautaamo. Kuka ikinä tänne uskaltautuu niin pohjalla joutuu poistumaan irtisanottuna ja nöyryytettynä.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ette nyt vittu ole tosissanne?

Nyt muuten alkaa olla lähellä että irtisanon cmoren ja jätän kisapuiston visiitin sekä game wornin oston väliin mitä olin suunnitellut tälle kaudelle.

Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan.

Eiköhän Pospisil lähde samalla avauksella.

Siis mitä helvettiä? Virran kenkiminen on se the ratkaisu?
Näköjään Markkasen suojeleminen on SaiPan tärkein arvo.
 

redpecka

Jäsen
Ette nyt vittu ole tosissanne?

Nyt muuten alkaa olla lähellä että irtisanon cmoren ja jätän kisapuiston visiitin sekä game wornin oston väliin mitä olin suunnitellut tälle kaudelle.

Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan.

Eiköhän Pospisil lähde samalla avauksella.

Siis mitä helvettiä? Virran kenkiminen on se the ratkaisu?
Itsellä juuri päinvastoin. Viime Pelicans-pelissä näki ettei mitään ole enää tehtävissä, pelaajat ei pelaa valmentajalleen ja minulla loppui myös lopullisesti usko.
 

Altec

Jäsen
Itsellä juuri päinvastoin. Viime Pelicans-pelissä näki ettei mitään ole enää tehtävissä, pelaajat ei pelaa valmentajalleen ja minulla loppui myös lopullisesti usko.
Juuri näin. Uskoin eiliseen pelin asti parempaan, mutta eilen toisessa erässä katkesi usko ja tv sammui.
 

Ferris

Jäsen
Siis onko tässä teknisesti ottaen jokin ongelma, vai onko kyse siitä, ettei kukaan tohdi?

Ei varmaan teknisesti ole ongelmaa, vaan enemmänkin tuota jälkimmäistä ajattelin. Jos antaisivat Markkaselle kenkää, niin mitenkähän yhteispeli hallituksessa ja omistajien kesken jatkossa toimisi?

"Annettiin sulle kenkää, mutta ei kait se mitään vaikuta sun toimintaas hallituksessa ja omistajana?"
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Niin, ei tämä nyt mikään riemun hetkikään ole, tai ei ainakaan tunnu siltä, että kamalasti tekisi mieli heitellä kärrynpyörää. Mutta ei tuosta näyttänyt mitään tulevan, eli vituiksi meni tämä "liitto".
 

emz1

Jäsen
Tätä taisin eilen jo sanoa, että pirun vaikeeta on antaa kenkää omistaja/hallituskaverillesi, jos tämä ei itse halua/ymmärrä jättäytyä sivuun...
En minä usko että Markkasen sivuun saaminen on sen vaikeampaa kuin täysin ulkopuolisenkaan. Jos Tersa sattuisi soittamaan ja sanoisi että jutellaanko vähän tästä sinun asemasta ja mikä on SaiPan edun mukaista niin luulisin että Markkanen ei hankaisi loputtomiin vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös