Siis onko tässä teknisesti ottaen jokin ongelma, vai onko kyse siitä, ettei kukaan tohdi?Tätä taisin eilen jo sanoa, että pirun vaikeeta on antaa kenkää omistaja/hallituskaverillesi, jos tämä ei itse halua/ymmärrä jättäytyä sivuun...
Siis onko tässä teknisesti ottaen jokin ongelma, vai onko kyse siitä, ettei kukaan tohdi?Tätä taisin eilen jo sanoa, että pirun vaikeeta on antaa kenkää omistaja/hallituskaverillesi, jos tämä ei itse halua/ymmärrä jättäytyä sivuun...
Siis onko tässä teknisesti ottaen jokin ongelma, vai onko kyse siitä, ettei kukaan tohdi?
En minä usko että Markkasen sivuun saaminen on sen vaikeampaa kuin täysin ulkopuolisenkaan. Jos Tersa sattuisi soittamaan ja sanoisi että jutellaanko vähän tästä sinun asemasta ja mikä on SaiPan edun mukaista niin luulisin että Markkanen ei hankaisi loputtomiin vastaan.Tätä taisin eilen jo sanoa, että pirun vaikeeta on antaa kenkää omistaja/hallituskaverillesi, jos tämä ei itse halua/ymmärrä jättäytyä sivuun...
Ei ole osaamista ja ei ole dream teamia SaiPassa. Hallituksessa pitäisi olla näkemystä ja osaamista miten seuraa pitää johtaa, kehittää ja jotain kertoo se, että edes päivitettyä uskottavaa Strategiaa ei taida olla. Toinen juttu on sitten organisaatio eli sieltä puuttuu utj ja toimitusjohtaja ei ole ihan aina tehtävien tasalla johtuuko työkuormasta vai mistä mutta ei ne asiat ole ihan putkeen menneet oikein mitkään pariin viime vuoteen. Markkinointiin jää myös aukko kun Viljakainen poistui. Toisaalta onhan nuokin asiat täysin korjattavissa mutta näihin ongelmiin pitäisi puuttua välittömästi.Kyllä vituttaa, ei tätä muuten voi kuvailla. Ei Pekka tuonut tulosta, mutta jotain isoa ongelmaa SaiPan organisaatiossa on.
Onko Tirkkonen vapaana?
En minä usko että Markkasen sivuun saaminen on sen vaikeampaa kuin täysin ulkopuolisenkaan. Jos Tersa sattuisi soittamaan ja sanoisi että jutellaanko vähän tästä sinun asemasta ja mikä on SaiPan edun mukaista niin luulisin että Markkanen ei hankaisi loputtomiin vastaan.
Voin käsi sydämellä vannoa ajatelleeni tätä noin 3 sekunnin kymmenystä ennemmin, kuin luin tämän kommenttisi. :DOnko Tirkkonen vapaana?
Onko Tirkkonen vapaana?
Onko Tirkkonen joskus valmentanut SaiPaa huonoin tuloksin?Ei kiitos tehdä samaa virhettä valmentajien kanssa mikä näyttää toistuvan entisten pelaajien kohdalla.
On muuten sarjakakkosenaSaiPan ex-luotsi Pekka Tirkkonen löysi valmennuspestin vanhasta seurastaan Tanskasta
Tirkkonen edusti Herning Blue Foxia pelaajauransa lopussa. Samassa kaupungissa on vaikuttanut myös Petri Skriko.www.esaimaa.fi
Onko Tirkkonen joskus valmentanut SaiPaa huonoin tuloksin?
Miten tämä nyt liittyy Tirkkoseen?Ei esim. McIntyre tai Koskirantakaan pelanneet SaiPassa huonoin tuloksin ennen paluutaan.
Miten tämä nyt liittyy Tirkkoseen?
Pelko pois. Pelkäämällä tulee vain häviöitä.Siten että pelkään hänen kohdallaan tapahtuvan saman minkä edellä mainitsemieni pelaajien kohdalla tapahtui. Odotetaan vanhojen SaiPa-näyttöjen pohjalta messiasta eikä niin tapahdukaan.
Joo hieno homma, mutta taitaa Herning kuitenkin olla niitä joukkueita joilta odotetaankin kärkisijoituksia. 2000-Luvulla finaaleissa kymmenen kertaa vaikka pari viime kautta mennyt huonommin.On muuten sarjakakkosena
Mie idiootti otin Cmoren, kun SaiPa johti Kouvolassa 0-2, että tästä tää nyt lähtee. :DEtte nyt vittu ole tosissanne?
Nyt muuten alkaa olla lähellä että irtisanon cmoren ja jätän kisapuiston visiitin sekä game wornin oston väliin mitä olin suunnitellut tälle kaudelle.
Katsotaan sitten uudestaan kun seura keksii jotain muuta kuin irtisanoa mestarivalmentajan.
Eiköhän Pospisil lähde samalla avauksella.
Siis mitä helvettiä? Virran kenkiminen on se the ratkaisu?
Juu mutta se tuskin tapahtuu kesken kauden tilanteessa jossa seuralla ei ole urheilutoimenjohtajaa eikä päävalmentajaa.En minä usko että Markkasen sivuun saaminen on sen vaikeampaa kuin täysin ulkopuolisenkaan. Jos Tersa sattuisi soittamaan ja sanoisi että jutellaanko vähän tästä sinun asemasta ja mikä on SaiPan edun mukaista niin luulisin että Markkanen ei hankaisi loputtomiin vastaan.
Joo, ei varmasti eikä ole järkevääkään tehdä niin. Jos Lepranmiestä ja muita on uskominen niin tämäkin tapahtui vähän yllättäen ja lopulta kuitenkin Virran aloitteesta niin tuskin SaiPalla on ketään korvaajaa tiedottaa huomiseksi vaan Hämäläinen ottanee taas luodin vastaan.Juu mutta se tuskin tapahtuu kesken kauden tilanteessa jossa seuralla ei ole urheilutoimenjohtajaa eikä päävalmentajaa.
Ai ei tänää ole mitään syytä kirjoitella SaiPasta juttuja? Ei ole tarpeeks raflaavaa otsikkoa tarjolla? Oispa joskus juttuja muusta, kuin SaiPan epäonnistumisista ja ongelmista.