Vitutusketju

  • 1 188 859
  • 6 628

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Jaahas, mitä vittua
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Juupa juu
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Vittu, minun mitta on täynnä. Miettisen olisi pitänyt saada joukkue rauhoitettua.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Juu, vittu. Jos elämä, vittu, on yhtä vittumaista kuin tämä saatanan elämä, niin en suostukkaan arkkuun, vaan lähden jonnekin vittuun, juomaan kaljaa niin vikkelään kuin kurkku vetää. Vittu.
 

Titan Pro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ammattilaisurheilua parhaimmillaan...ymmärtäisin jos pelattais jotain III-divaria niin tuolla lailla voi hävitä. Mutta että ihan liigassa...no kalpaltahan se onnistuu tuokin!!
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Voisko Jyväskylän irroittaa Suomesta ja laittaa Miettisen purjehtimaan sen mukana vaikka Kalingradiin? Siis tämä oli vain ehdotus.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Ilman Järvisen tyhmää jäähyä olisi saatettu pelastaa edes osa kasvoista. Nyt kaikki paloi kyllä persettä myöten. Taidan itse polttaa kaikki fanituotteet. Ei niitä kehtaa käyttää. Ehkä jatkossa mietitään sitä, milloin aikalisä käytetään. Tomalla ei ollut homma millään asteella hallussa.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oli Telian chatissa aika paljon ruuhkaa. En tainnut olla ainoa, joka pisti Liigan sinne missä pelit kulkee ja hampaita naurattaa. KalPan kannatus jatkuu, mutta katselen pelit sitten muista palveluista, koska en jumalauta maksa siitä, että vituttaa näin paljon. Ehkä saatan joskus ajella täältä Pönttövuoren juurelta Niiralan monttuun. Hippokselle en mene, vaikka odotuksissa olisi vaikka minkälainen voitto ja kaikilla pelaajilla olisi kullitetut kypärät päässä, kun kaikki ovat mättäneet pistepörssin täyteen maaleja ja syöttöpisteitä.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vittu, kun on vituttanut sieltä 90- luvun alusta asti, kun isä vei ensimmäisen kerran Niiralaan KalPan ja Tapparan välistä ottelua katsomaan. Metsä tuli tutuksi. Olin sitten heitelly kananmunilla autoja tai lähdössä elämäni ensimmäiseen jääkiekkopeliin, niin metsään kävi tie.

"Käypäs poika valitsemassa sieltä hyvä risu, millä annan sulle selkään."

"Onko iskä pakko? Lupaan olla kiltisti jatkossa."

"On."

"Iskä nyt kun oon ollut pitkään kiltisti, niin saisinko minä tuollaisen lipun mitä nuo muutkin lapset heiluttaa tuolla telkkarissa?"

"Et saa! Tässä elämässä mikään ei tuu ilmaiseksi. Menet nyt tuonne metsään ja haet sieltä hyvän risun, johon teippaat sitten paperista viirin, johon kirjoitat KalPa."

"Onko iskä pakko?"

"Kuule poika, se on ihan yhtä omavarainen tuo KalPakin, ja se on rikkaus.

"Iskä, mutta tuo kultakypärä joka pelaa Suomen joukkueessa, niin sehän pelaa nyt noissa sinioransseissa?"

"Joo, mutta sinä kannustat KalPaa."
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Tulee vain taas mieleen se kuuluisa Tuomas Virkkusen pätkä. "Se antaa niin vähän, mutta ottaa niin paljon. Oi, miksi me kannatamme KalPaa." Sanat ovat allekirjoittanut mukaillut kontekstiin sopivaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös