Vitutusketju

  • 1 188 158
  • 6 628

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
Kyllä tekee nyt mieli kirjoittaa tänne. Eilen kävin Tapparan pelin katsomassa ja meidän junnu Kallela paineli pelissä tehot 0+2, pelasi energisen pelin, meni ahtaisiin paikkoihin ja suoraan sanottuna dominoi päätypelaamista. Siinä Kallelan menoa katsellessa nopeasti vertasi K.Kapasen ja Kallelan tehoja, Kallelalla 4p. 2+3=5. K.Kapasella n. 15peliä (mutu) 2+1 =3. Tähän lisätään se, että Kasperi pelaa KalPassa 1-2ketjussa sekä pääsee pyörittämään ylivoimaa. Kallela ei pelaa ylivoimaa ja jyystää 3-4ketjun miehenä ainakun pääsee pelaamaan. Taas yksi turittu juniori muualle.
Tästä tulikin mieleen lista näistä junnuista ketä päästetty muualle; Tommi Jokinen, Jaakko Rissanen, Kallela, Puustinen, Rissanen, Pakarinen... lista varmasti jatkuisi, mutta aika mutulta kännykällä kirjottelen tällä hetkellä.
Suoraan sanottuna vituttaa tämä "Meidän KalPa" -pelleily, kun mitään ei asian eteen oikeasti tehdä. Okei tehtiin faniäänestys maskotista ja sen nimestä ja fanit otettiin kausikorttimainokseen mukaan.
Tässä väkisinkin tulee mieleen, että tarkoittaako termi "Meidän KalPa" sittenkin Kapasia ja muutamaa muuta sisäringissä pyörivää henkilöä.
Kyllä vituttaa.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Tästä tulikin mieleen lista näistä junnuista ketä päästetty muualle; Tommi Jokinen, Jaakko Rissanen, Kallela, Puustinen, Rissanen, Pakarinen...

Tuossa listassa puolet on sellaisia nimiä, jotka tuskin olisivat KalPassa läpilyöneet. Kovin moni tuskin jäi Jokista ja Rissasta kaipaamaan, kun SaiPaan lähtivät ja Pakarisenkin kehitys tuntui pysähtyneen. Kaikkien kohdalla maiseman vaihto on tehnyt pelaajalle hyvää, mutta ei KalPakaan hirveästi ole menettänyt jos mietitään tilannetta lähtöhetkellä.

Noiden kolmen lähdön osalta ei ainakaan allekirjoittaneella ole mitään hampaankolossa seurajohtoa kohtaan. Toivottavasti asiat kulisseissa on hoidettu sillä tavalla, että joskus myöhemmin KalPa on taas hyvä vaihtoehto, kun uralle on saatu muualta nostetta. Tosin Pakarisen osalta uskon ja toivon, että kyseessä on aika pitkä reissu ulkomailla ennen kuin kotimaisia vaihtoehtoja on tarvetta puntaroida.

Kallela sen sijaan tuntuisi menevän sille ryssityt-osastolle. Näytönpaikkoja ei tullut ajoissa tarpeeksi ja tuskinpa on ihan heti takaisinkaan tulossa, kun ilmeisen hyvissä ajoin päätti, ettei KalPassa jatka.
 

Kalikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuossa listassa puolet on sellaisia nimiä, jotka tuskin olisivat KalPassa läpilyöneet. Kovin moni tuskin jäi Jokista ja Rissasta kaipaamaan, kun SaiPaan lähtivät ja Pakarisenkin kehitys tuntui pysähtyneen. Kaikkien kohdalla maiseman vaihto on tehnyt pelaajalle hyvää, mutta ei KalPakaan hirveästi ole menettänyt jos mietitään tilannetta lähtöhetkellä.

Noiden kolmen lähdön osalta ei ainakaan allekirjoittaneella ole mitään hampaankolossa seurajohtoa kohtaan. Toivottavasti asiat kulisseissa on hoidettu sillä tavalla, että joskus myöhemmin KalPa on taas hyvä vaihtoehto, kun uralle on saatu muualta nostetta. Tosin Pakarisen osalta uskon ja toivon, että kyseessä on aika pitkä reissu ulkomailla ennen kuin kotimaisia vaihtoehtoja on tarvetta puntaroida.

Kallela sen sijaan tuntuisi menevän sille ryssityt-osastolle. Näytönpaikkoja ei tullut ajoissa tarpeeksi ja tuskinpa on ihan heti takaisinkaan tulossa, kun ilmeisen hyvissä ajoin päätti, ettei KalPassa jatka.

+1
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun, koska ei minua edes vituta? Totean vain, että KalPan peli on tällä hetkellä täyttä paskaa. PASKAA.
 

eakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomasin hallin ovella että olen hävittänyt kausikortin. Ehkä ihan hyvä homma ettei tullut mentyä sisään. Nyt onkin visainen pulma että kannattaako maksaa tuota 15 euroa että saa uuden tilalla.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Joku raja se on nöyryyttämisessäkin. Nyt vittu riittää.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
...
Suoraan sanottuna vituttaa tämä "Meidän KalPa" -pelleily, kun mitään ei asian eteen oikeasti tehdä. Okei tehtiin faniäänestys maskotista ja sen nimestä ja fanit otettiin kausikorttimainokseen mukaan.
Tässä väkisinkin tulee mieleen, että tarkoittaako termi "Meidän KalPa" sittenkin Kapasia ja muutamaa muuta sisäringissä pyörivää henkilöä.
Kyllä vituttaa.
Näihin sanoihin kiteytyy kyllä Tuokkolan erottaminen ja sitä laskua tässä maksetaan pitkään. Haluaako joku laskea kilohinnan sille herneelle jonka meidänkalpa sieraimeen veti?
Sitten tähän lisätään vielä toimiston ikuinen nenäpäivä (=herneet eivät tule pois sieltä sieraimista). Milloin se toimisto avautuu, jos vaikka kävisin lahjoittamassa peilin ja pussillisen pirkka halpis herneitä...
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Joku raja se on nöyryyttämisessäkin. Nyt vittu riittää.
Nöyryytetyksi tulee vain jos suostuu itse nöyrtymään. Kannattaja voi olla semmonen reipas mulkku että se vaan kannustaa sitä kovempaa mitä pahempaa on. Ja nyt on on se hetki kun on avattava muukin kaasu kun kotihellan, pää pois hellanuunista ja KalPapipo tai lippis kuuppaan ja laulut raikumaan. Kaudesta on kaksi kolmannesta jäljellä ja elossa ollaan, kuolema saa odottaa jos se meistä on kiinni!
Vituttaa semmonen nöyrtyminen ,ärsyttää niin saatanasti ,ei tule kuuloonkaan! Ei riitä nyt, lisää ääntä kehiin ja uusia pelejä ja pelireissuja kohti ! Eikun perkeleellisen iloinen kannatus raikumaan jotta lakeudet kaikuu! Ei alistu!!!
Mitä hyvällä vitutuksella tekee jos ei sitä käytä hyödyllisesti?!?
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Nöyryytetyksi tulee vain jos suostuu itse nöyrtymään. Kannattaja voi olla semmonen reipas mulkku että se vaan kannustaa sitä kovempaa mitä pahempaa on. Ja nyt on on se hetki kun on avattava muukin kaasu kun kotihellan, pää pois hellanuunista ja KalPapipo tai lippis kuuppaan ja laulut raikumaan. Kaudesta on kaksi kolmannesta jäljellä ja elossa ollaan, kuolema saa odottaa jos se meistä on kiinni!
Vituttaa semmonen nöyrtyminen ,ärsyttää niin saatanasti ,ei tule kuuloonkaan! Ei riitä nyt, lisää ääntä kehiin ja uusia pelejä ja pelireissuja kohti ! Eikun perkeleellisen iloinen kannatus raikumaan jotta lakeudet kaikuu! Ei alistu!!!
Mitä hyvällä vitutuksella tekee jos ei sitä käytä hyödyllisesti?!?

Mieletöntä mutta suurenmoista, mon ami!
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Tuota perseilyä nyt on aivan älytöntä lähteä hulluna kannattamaan. Nehän luulee siellä toimistolla, ettei mitään muutosta tarvita, jos porukka möykkää mukana kuin viimeistä päivää.

Tarvittavat muutokset ensin, sitten vasta hullu kannustus päälle!
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Nöyryytetyksi tulee vain jos suostuu itse nöyrtymään. Kannattaja voi olla semmonen reipas mulkku että se vaan kannustaa sitä kovempaa mitä pahempaa on. Ja nyt on on se hetki kun on avattava muukin kaasu kun kotihellan, pää pois hellanuunista ja KalPapipo tai lippis kuuppaan ja laulut raikumaan. Kaudesta on kaksi kolmannesta jäljellä ja elossa ollaan, kuolema saa odottaa jos se meistä on kiinni!
Vituttaa semmonen nöyrtyminen ,ärsyttää niin saatanasti ,ei tule kuuloonkaan! Ei riitä nyt, lisää ääntä kehiin ja uusia pelejä ja pelireissuja kohti ! Eikun perkeleellisen iloinen kannatus raikumaan jotta lakeudet kaikuu! Ei alistu!!!
Mitä hyvällä vitutuksella tekee jos ei sitä käytä hyödyllisesti?!?

Nyt Detroitti tupaan valoja niin alat sinäkin näkemään. Minä välitän KalPa seurasta niin paljon että en aio enää tukea yksityishenkilöiden vahingontekoja seuraamme kohtaan. Se että vain kannustaa ottelusta toiseen antaa myös signaalia että hyväksyy kaiken pahan mitä tapahtuu. Myös kriittinen osanotto on tärkeää. Muuten mitään muutoksia ei saa aikaan. Tässä on kysymyksessä henkilöitä isompi asia. Rakas seura.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Nyt Detroitti tupaan valoja niin alat sinäkin näkemään. Minä välitän KalPa seurasta niin paljon että en aio enää tukea yksityishenkilöiden vahingontekoja seuraamme kohtaan. Se että vain kannustaa ottelusta toiseen antaa myös signaalia että hyväksyy kaiken pahan mitä tapahtuu. Myös kriittinen osanotto on tärkeää. Muuten mitään muutoksia ei saa aikaan. Tässä on kysymyksessä henkilöitä isompi asia. Rakas seura.

Jos olis vaan keskitytty niitä valoja sytyttelemään myös kannatuspuolella vaikkapa 1999 niin ei ehkä olisi koko seuraa enää ollenkaan, mutta kukin tyylillään. Se että seisoo pelaajien takana joka ravan ja paskan lentäessä ei ole kritiikin puutetta. Kritiikin sitäpaitsi voi antaa suoraan hallintoon, ei siihen tarvitse pelaajia ja joukkuetta ja kannustusta peleissä sekoittaa.

Kukaan meistä sinä tai minä ei olla tuettu omalla toimillamme ketään yksityistä vahingontekijää seurassa ,ne on tehneet sen ihan itse ja ihan ilman meidän apua.

En tarkottanut kritisoida sinua, tämä perkeleen apatia vaan alkaa maistua jo pahemmalle kun itse vitutuksen aihe, joukkueen ahdinko. Tekee mieli normaalia fiilistä ja tehdä jotakin järkevää, sinä omalla tavallasi ja minä omallani.

T: Upi.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Tuota perseilyä nyt on aivan älytöntä lähteä hulluna kannattamaan. Nehän luulee siellä toimistolla, ettei mitään muutosta tarvita, jos porukka möykkää mukana kuin viimeistä päivää.

Tarvittavat muutokset ensin, sitten vasta hullu kannustus päälle!

Pelaajia kannustetaan , ei perseilyä. Perseilystä laitetaan toimistolle nootti ja silläaikaa pidetään joukkuetta pystyssä ja taistelussa kehissä minkä kyetään.On ihan sama mitä toimisto tuumaa kannustuksesta koska se joutuu talouden takia kumminkin tekemään muutoksia jos tahtoo olla toimisto ilman konkkaa jatkossakin. Joukkueelle siis huudetaan eikä toimistolle . Vellit ja puurot erillään.

No, jokainen tosiaan tyylillään, ei tässä ole kukaan oikeassa tai väärässä kaverin mielipiteeseen verrattuna....
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Älä huoli Upi. Itsekin hallilla olen käynyt kannustamassa edelleen. Myös aikaisempina huonoina aikoina. Ja olen toki kiitollinen että meillä ylipäätään on liigaseura. Tuntuu vain kovin pahalta nähdä kaiken hyvän valuvan viemäriin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Se mikä huolestuttaa/vituttaa täällä KalPa-osiossa on se, että on kaksi tapaa olla fani: oikea ja väärä. Oikea fani tulee hallille ja nielee kaiken paskan illasta toiseen mitä muutama puuhastelija on saanut aikaiseksi. Jos jäät pelistä pois ja kritisoit - olet siis väärä fani ja joukkuuen hylkääjä. Mielestäni KUKAAN ei ole seuraa suurempi henkilö ei edes Sami tai Kimmo Kapanen. Negatiiviset lausunnot synnyttävät negatiivisnen ilmapiirin koko seuraan ja joukkueeseen. Kierre syvenee ja pahenee.

Johtoportaaseen on tultava muutama muutos sekä valmentajat Laukkanen ja Miettinen ulos. Tilalle sellainen valmentaja, joka saa peluuttaa haluamaansa kiekkoa kysymättä ensin lupaa Kapasilta. Laukkanen pystysuunnan kiekon peluuttajana on lähinnä alistettu puudeli vaihtoaitiossa. Minä jopa säälin Laukkasta tällä hetkellä. Kaikki KalPan joukkeen ympärillä vellova paska ei todellakaan ole Laukkasen vika. Jos edellä mainittuja asioita ei tapahdu, niin muutokset ovat lähinnä kosmeettisia. Hallittu muutos muuttuu hallitsemattomaksi alasajoksi mallia 1990-luvun loppupuoli...
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Se mikä huolestuttaa/vituttaa täällä KalPa-osiossa on se, että on kaksi tapaa olla fani: oikea ja väärä. Oikea fani tulee hallille ja nielee kaiken paskan illasta toiseen mitä muutama puuhastelija on saanut aikaiseksi. Jos jäät pelistä pois ja kritisoit - olet siis väärä fani ja joukkuuen hylkääjä.

Ei sinua kukaan ole syyttänyt vääräksi faniksi. En minä ainakaan.

Ei ole mitään väärää eikä oikeaa fanittamista, on vain eri tapoja protestoida ja kannattaa juurihan tuossa edellä oli ihan viisasta tekstiä kumppaneilta jos luit.
Itseasiassa jos olet lukenut jokusen sivun taaksepäin niin tuossahan niitä jotka vielä kuopiossakin ovat jaksaneet urhoollisesti kannustaa ja huutaa ja tehdä sitten kokonaan erikseen ne protestit ,verrattiin jopa johonkin lampaisiin (?!) ja on enimmäkseen tullut esille että kun joukkueen peli ei kulje niin vaan typerykset kannustaa.No herrajumala eihän pelaajien tsemppaaminen ole ennenkään tyhmää ollut vaan äärimmäisen tarpeellista jotta ne saisi edes jostakin virtaa yrittää ja taistella. Pelaajat on itse aina sitä sanoneet että vaikka hommat olisi kuinka perseellään niin he jaksaa yrittää jos ei minkään muun niin fanien kannustuksen takia ja syystä.

Tuolla on ollut ihan perusteltuja näkökantoja monella siitä että kiekkoyhteisö on moniosainen porukka, jos yhdellä osalla tökkii hommat niin muut osat hoitelee silti omansa ettei koko roska kuole kesken kaiken (Lipun ostavat katsojat ja fanityötä tekevät pelaajien tsemppaajat) ja tämä on se mikä meitä nyt uhkaa oikeasti, koko homman hajoaminen ja tuhoutuminen. Viisi kautta on mennyt kuuden parhaan sakissa ja nyt kun on eka oikeasti HUONO kausi, niin jengin eväät katsomossa ja kannatuksessa meinaa loppua alle kahden kuukauden jälkeen. Tästä on jotkut huolissaan eli aiheesta.

Kukaan ei kiellä sinua eikä ketään jäämästä pois ja sitäkautta esittämästä haisevaa ja näkyvää vastalausetta koko hommalle. Kyse on vaan siitä mikä tapa tässäkohtaa auttaa jo ensikautta ja pelastaa edes osan tämän kauden katastrofaaliseksi ilmeisesti tulevasta tilinpäätöksestä. Seuran täytyy pysyä elossa senkin aikaa kun niitä muutoksia ollaan tekemässä: Muutoksia tulee, talouskriisi huolehtii siitä, kyse on siitä tehdäänkö me muut se oma osamme ettei homma jäisi ainakaan meistä kiinni.

Päähän koskee ja väsyttää eli lopetan tähän---tuossa detroitti oli ihan oikeassa siitä osallaan että tämä asioitten jahkailu ja pähkäily sivutolkulla alkaa ihan oikeesti tekemään ruuveista löysää, taidanpa varata paikan kavereitten autosta ja lähtee sinne seuraavalle pelimatkalle josko tulisi semmoinen olo että on nyt ees jotakin itse tehty vaikka toimisto onkin pihalla asioista.

Kaikkea hyvää sinulle ja jatketaan kukin tavallamme.Siihen meillä jokaisella on mahdollisuus eikä kukaan ole oikea eikä väärä sentakia.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Hyvää kirjoitusta Visiiri. Kuitenkin asioista saa ja pitääkin vatvoa. Minä ainakin olen valmis talkoisiin heti kun sikariporras tekee tarvittavia liikkeitä. Ei pääkallopaikka voi olettaa että fanit taipuvat loputtomiin. Joidenkin mielestä kurimusta on ollut vasta pari kuukautta, kun taas joillekin case Tuokkola oli lähtölaukaus sekoilulle...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täyttä asiaa kirjoitat.

Jeba - peace ja lööw vaan. Kyllähän kaikilla tähän ketjuun kirjoittavilla on (oletettavasti?) hätä suosikkijoukkueen puolesta. Huoli ja hätä saavat aikaan ihmisissä erilaisia reaktioita. Näin ns. vanhemman ikäluokan "fanina" ei vain välillä jaksa. Olisihan se hienoa, että kannattamansa joukkue tarjoasi edes jotain ilon aihetta näin marraskuun synkkenevissä illoissa. Nyt pitää toivoa, että seurajohto tekee tarvittavat toimenpiteet olivatpa ne kuinka kipeitä tahansa. Eikä sitten samalla tavalla kuin Ipan tai Tepsin leirissä on tehty tai jätetty tekemättä. Huonoa tiedottamista, faneille vittuilua, negailua ja ylimielisyyttä on esiintynyt enemmän kuin tarpeeksi.

Edit. -40 kanssa samoilla linjoilla.
 

havoc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old Time Hockey
Tämä ei varsinaisesti ole edes oikea ketju, koska KalPan suhteen ollaan tultu vuosien saatossa siihen pisteeseen, ettei minua enää erityisemmin vituta. Kaikkeen vaan turtuu ajan kanssa, ja sitä yksinkertaisesti lopettaa välittämästä.

Minä olen tosin melko pahoin turtunut koko Liigaan. Sellaiseen **tun paskapyörään mikä siinä pyörii. Kaiken fyysisen pelin pois kitkeminen. Ei välttämättä tarkoituksella, mutta loukkaantumisten suhteen on tietty jotain tehtävä joten vihellä nyt siihen pilliin. Kaikki on niin taktista olevinaan. Heitetään vähän kiekkoa taaksepäin ja syötellään ja hiotaan ja kaunistellaan. Minua ei kiinnosta seurata liiemmin tuollaista jääkiekkoa muutenkaan, mutta SE SIITÄ. Koitetaan nyt saada tähän joku KalPaan liittyvä punainen lanka.

Hirmuinen määrä muistoja: hämärästi muistan hopeavuoden ja Slaninan ja Rusnakin erityisesti. 1-10 voiton HIFKistä, 13-2 häviön HIFKistä. Reijo Ruotsalaisen visiitin. Liudan ulkomaalaispelaajia, myös Filimonovin... Muistan Tommi Miettisen tuuletuksen HPK:ta vastaan kun playoff -paikka käytännössä varmistui. Muistan miten sitä ei voinut ajatellekaan että KalPa tippuisi liigasta. Siinä vaiheessa kun summeri soi niin sitä meni shokkiin. Ei osannut itkeäkään. Sitä istui tyhjenevässä hallissa ja odotteli että peli alkaisi uudestaan. Ei tämä voinut tähän päättyä. Sitten lähti hallilta tarkoituksena mennä bussilla kotiin, mutta hyppäsi väärään bussin ja huristeli pikavisiitille toiselle puolelle Kuopiota. Kai sitä oli niin ajatuksissaan.

Ei minulla ole tähän tarjota mitään ratkaisuja mitä nyt pitää tehdä. Ainakaan muuta mitä täällä on jo ehdoteltu. Olen hieman alkanut miettimään että ollaanko tässä nyt niin hirveässä kriisissä mitä sitä luulee. KalPan taloudesta minä en tosiaan hirveästi tiedä, mutta kyllä toinen - xxx xxx € -kausi varmaan tekee hyvin kipeää. Minä kaipaisin sellaista rehellistä esiintuloa useammankin henkilön osalta. Kerrotaan mitä ollaan tehty ja missä on menty pieleen. Jos joku irtisanoutuu/irtisanotaan niin sano niille kannattajille jotain. Jääkiekkoahan tämä vaan on.

Muutenkin KalPa on vuosien saatossa minusta menettänyt täysin kontaktinsa faneihin. Ollaan tultu pisteeseen että kannajien pitäisi olla nöyriä. Hyväksyä ja hiljentyä suurien asioiden (henkilöiden) äärellä. Niin bisnestä kuin jääkiekko onkin niin vaikka sinä omistaisit 100% jääkiekkojoukkueesta niin et sinä sitä OIKEASTI omista. Kannattajat sen omistaa, muokkaa sille sitä brändiä ja jopa pelitapaa.

Miettikää nyt mikä mahdollisuus ylipäätään jääkiekkojoukkueestakin olisi tehdä vaikka mitä seurattavaa ihmisille. Videopäiväkirja esimerkiksi, pieniä pätkiä harjoituksista, yleisiä kuulumisia, pätkiä vaikka jostain yhteisistä illanvietoista, pelireissuilta ja jotain "hassutteluvideoita", siis IHAN MITÄ VAAN. Jääkiekkoilijat ovat useimmiten suht avointa porukkaa niin tuskin kaikki heistä kameran edestä poiskaan haluavat ja tämä toisi kannattajia todella paljon lähemmäs sitä joukkuetta, koska minä uskon että sitä ihmiset haluavat.

Rahasta ei varmasti jää nämä asiat kiinni. Ihmisillä on kamerat ja taitoa editoida videoita. Miksei asioita sitten vaikka tehtäisi talkoovoimin? Minua vituttaa että sellaisesta talkooasenteesta aletaan puhumaan aina vasta siinä vaiheessa kun kaikki on muuttumassa paskaksi. Ei minusta miksikään talkoolaiseksi ehkä enää ole. Saatan olla jo vähän menetetty tapaus.

Ja niin, siitä jonkinlaisesta "lehdistötilaisuudesta". Minua kiinnostaisi kuulla hieman selityksiä missä ollaan päättävien henkilöiden mielestä menty metsään kun ollaan tässä tilanteessa. Ehkä tätä kautta voisi vielä koittaa aloittaa puhtaalta pöydältä?

Ihmiset arvostavat rehellisyyttä ja olen aivan varma että rehellistä, pelaavaa ja häviävää joukkuettakin tullaan seuraamaan ja arvostetaan paljon enemmän kuin ylimielistä, ulkopuolisilta suljettua, ei kenellekään pelaavaa ex-suurseuraa joka on vetämässä kaiken rakentamansa viemäristä alas.
 
Viimeksi muokattu:

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
"Niin bisnestä kuin jääkiekko onkin niin vaikka sinä omistaisit 100% jääkiekkojoukkueesta niin et sinä sitä OIKEASTI omista. Kannattajat sen omistaa,"

Hyvin sanottu Havoc.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vittu.
Mitä.
Paskaa.


Palataan asiaa kun Laukkanen on kengitty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös