Vitutusketju

  • 1 188 911
  • 6 628

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Tähän sopii legendaarinen "tuntuu kuin oltais säälipillua saatu"

Hirveetä paskaa ja 3 pistettä.
No olkoon sääliä tai ei niin kuitenkin kolme pojoa. Kyllähän Kale oli tänään aivan umpipaska. Onneksi kuitenkin Matyas otti joukkueen lopuksi reppuselkään.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Parempi säälipillu, kuin ei pillua lainkaan.
Ainakin saatiin. Aika pitkään näytti minun epätoivoiselle yritykselle saada seksiä. Onneksi kuitenkaan ei ollut ihan noin surkea yritys, kun kolme pistettä lähti mukaan.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tähän sopii legendaarinen "tuntuu kuin oltais säälipillua saatu"

Hirveetä paskaa ja 3 pistettä.
Ei tämä ollut edes säpiä. Enemmänkin parin promillen kännipano, joka hävettää jälkikäteen. Aktin huipentuma on sisään lusikoitu vehje, joka juuri ennen loppuhuipentumaa kasvaa sen verran että töötti lähtee.
 

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tämä ollut edes säpiä. Enemmänkin parin promillen kännipano, joka hävettää jälkikäteen. Aktin huipentuma on sisään lusikoitu vehje, joka juuri ennen loppuhuipentumaa kasvaa sen verran että töötti lähtee.
Niin kyllähän tuo muistutti vähän löysällä vehkeellä puskemista, mistä ei meinaa tulla yhtään mitään. Lopussa kuitenkin kiitos seisoi.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Ei liity jääkiekkoon, mutta vituttaa tälläinen misogyyninen paskapuhe.
Ei liity mitenkään jääkiekkoon, mutta on aivan pakko korjata. Voi hellanlettas tätä woke-aikaa! Misogynian (= naisviha) kanssa tuolla edellisten viestien paskanjauhannalla ei ole mitään tekemistä. Jospa siis jätettäisiin tämä intersektionaalisen feminismin tuputtaminen ja kaikki muukin ääriajattelu pois tältä palstalta.

Olen silti samaa mieltä siitä, että tuo edellisten viestien puhe kuulostaa hemmetin typerältä.
Se on sellaista "pukukoppipuhetta", jota ehkä kuulee saunailloissa parin kaljan jälkeen, mutta jota herrasmies ei ikinä viljelisi tällaisella palstalla jota naiset ja jopa LAPSETKIN lukevat.
 
Viimeksi muokattu:

ToobHanns

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Bruins
Ei liity mitenkään jääkiekkoon, mutta on aivan pakko korjata. Voi hellanlettas tätä woke-aikaa! Misogynian (= naisviha) kanssa tuolla edellisten viestien paskanjauhannalla ei ole mitään tekemistä. Jospa siis jätettäisiin tämä intersektionaalisen feminismin tuputtaminen ja kaikki muukin ääriajattelu pois tältä palstalta.

Olen silti samaa mieltä siitä, että tuo edellisten viestien puhe kuulostaa hemmetin typerältä.
Se on sellaista "pukukoppipuhetta", jota ehkä kuulee saunailloissa parin kaljan jälkeen, mutta jota herrasmies ei ikinä viljelisi tällaisella palstalla jota naiset ja jopa LAPSETKIN lukevat.
No itse en ajattele termin "pillu" ja sen liittämistä erilaisiin valtaskenaarioihin mitenkään neutraalina, voisin olettaa että useat kokevat termin enemmän tai vähemmän halventavana.

Minulla ei tästä enempää sanottavaa ole ja jatketaan eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Nuoremmat palstahenkilöt eivät ehkä muista mistä tämä lausahdus on peräisin. Sehän on legandaarisen Sakke Pietilän suusta vuodelta 2008 Ilves - JYP matsin jälkeen.

Täällä jopa Jatkoajan raportti kyseisestä ottelusta.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen samaa mieltä siitä, että asiaton kielenkäyttö ei kuulu millekään palstalle ja pahoittelen, jos esimerkiksi oma kuvailuni illan ottelusta loukkasi jotain.

Tässä on nyt vaan sellainen juttu, että mihin se raja vedetään? Joku voi pitää asiattomana kielenkäyttönä joukkueen kritisoimista tai nimittelyä. Joku voi pitää asiattomana yksilön kritisoimista tai nimittelyä. Joku voi pitää asiattomana tämän palstan nimeä. Riippumatta sukupuolesta, sukupuolisesta suuntautumisesta tai iästä.

Jotenkin vaan luulen ja uskon, että ei tämä palsta taida pahinta laatua olla mitä lapsillekin vastaan tulee. Ihmettelen ylipäätään, että jaksaako näitä tuskan parahduksia kukaan pidemmälle lukea, paitsi tällaiset sielunsa pirulle nimeltä KalPa myyneet, jotka eivät mistään muusta enää iloa saa..

Asiattoman puolella ollaan varmasti silloin, kun mennään urheilijan henkilökohtaiseen elämään ja jopa perheeseen, kuten ipaleirissä joku vatussi päätti tehdä. Vaikka lähettikin viestin yksityisesti.

Omasta puolestani lupaan pitää kuvailut peleistä navan yläpuolella. Peace, out!
 

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tälläkin palstalla lienee vielä säännöt voimassa ja modet antaa penaltia asiattomasta kielenkäytöstä, jos sellaista on. Jos tähän vielä lapsukaiset vedetään mukaan, niin eiköhän netistä löydy rankempaakin materiaalia, kuin jatkoajan keskustelupalsta.

Mutta joo, siinäpä se tästä asiasta. Vituttaa kun yläpesä on tänään tukossa.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Kyllähän puolitoista minuuttia taas kestettiin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Onhan tää iha järkyttävää aina kun on +4k porukkaa hallissa.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Onhan tää iha järkyttävää aina kun on +4k porukkaa hallissa.
Jollain oudolla tavalla luulen, että joukkue haluaa aina hävitä kun on iso yleisö. Voisi vaikka enemmän olla joskus yleisöä paikalla, jos kotona voitettaisiin enemmän.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Miksi vielä maassa makaavaa rangaistaan tällä Aleksis Ärjeellä. Tuskaista kuunneltavaa. Saukkosen jälkeen karmeinta.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Otan valmiiksi asenteeksi kolmanteen, että yksi kauden parhaista eristä saa seuraajakseen yhden kauden paskimman erän. Joten saa yllättää positiivisesti, kiitos!
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Otan valmiiksi asenteeksi kolmanteen, että yksi kauden parhaista eristä saa seuraajakseen yhden kauden paskimman erän. Joten saa yllättää positiivisesti, kiitos!
IFK-osiossa on usko aika vähissä ja näköjään myös meillä. Kumpi kahdesta paskasta joukkueesta onnistuu sitten voittamaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös