SaiPa - ripulista säälipilluun.Tähän sopii legendaarinen "tuntuu kuin oltais säälipillua saatu"
Hirveetä paskaa ja 3 pistettä.
No olkoon sääliä tai ei niin kuitenkin kolme pojoa. Kyllähän Kale oli tänään aivan umpipaska. Onneksi kuitenkin Matyas otti joukkueen lopuksi reppuselkään.Tähän sopii legendaarinen "tuntuu kuin oltais säälipillua saatu"
Parempi säälipillu, kuin ei pillua lainkaan.Tähän sopii legendaarinen "tuntuu kuin oltais säälipillua saatu"
Ainakin saatiin. Aika pitkään näytti minun epätoivoiselle yritykselle saada seksiä. Onneksi kuitenkaan ei ollut ihan noin surkea yritys, kun kolme pistettä lähti mukaan.Parempi säälipillu, kuin ei pillua lainkaan.
Ei tämä ollut edes säpiä. Enemmänkin parin promillen kännipano, joka hävettää jälkikäteen. Aktin huipentuma on sisään lusikoitu vehje, joka juuri ennen loppuhuipentumaa kasvaa sen verran että töötti lähtee.Tähän sopii legendaarinen "tuntuu kuin oltais säälipillua saatu"
Niin kyllähän tuo muistutti vähän löysällä vehkeellä puskemista, mistä ei meinaa tulla yhtään mitään. Lopussa kuitenkin kiitos seisoi.Ei tämä ollut edes säpiä. Enemmänkin parin promillen kännipano, joka hävettää jälkikäteen. Aktin huipentuma on sisään lusikoitu vehje, joka juuri ennen loppuhuipentumaa kasvaa sen verran että töötti lähtee.
Noh noh, ottakkee rauhassaEi liity jääkiekkoon, mutta vituttaa tälläinen misogyyninen paskapuhe.
Ei liity mitenkään jääkiekkoon, mutta on aivan pakko korjata. Voi hellanlettas tätä woke-aikaa! Misogynian (= naisviha) kanssa tuolla edellisten viestien paskanjauhannalla ei ole mitään tekemistä. Jospa siis jätettäisiin tämä intersektionaalisen feminismin tuputtaminen ja kaikki muukin ääriajattelu pois tältä palstalta.Ei liity jääkiekkoon, mutta vituttaa tälläinen misogyyninen paskapuhe.
No itse en ajattele termin "pillu" ja sen liittämistä erilaisiin valtaskenaarioihin mitenkään neutraalina, voisin olettaa että useat kokevat termin enemmän tai vähemmän halventavana.Ei liity mitenkään jääkiekkoon, mutta on aivan pakko korjata. Voi hellanlettas tätä woke-aikaa! Misogynian (= naisviha) kanssa tuolla edellisten viestien paskanjauhannalla ei ole mitään tekemistä. Jospa siis jätettäisiin tämä intersektionaalisen feminismin tuputtaminen ja kaikki muukin ääriajattelu pois tältä palstalta.
Olen silti samaa mieltä siitä, että tuo edellisten viestien puhe kuulostaa hemmetin typerältä.
Se on sellaista "pukukoppipuhetta", jota ehkä kuulee saunailloissa parin kaljan jälkeen, mutta jota herrasmies ei ikinä viljelisi tällaisella palstalla jota naiset ja jopa LAPSETKIN lukevat.
Jollain oudolla tavalla luulen, että joukkue haluaa aina hävitä kun on iso yleisö. Voisi vaikka enemmän olla joskus yleisöä paikalla, jos kotona voitettaisiin enemmän.Onhan tää iha järkyttävää aina kun on +4k porukkaa hallissa.
IFK-osiossa on usko aika vähissä ja näköjään myös meillä. Kumpi kahdesta paskasta joukkueesta onnistuu sitten voittamaan?Otan valmiiksi asenteeksi kolmanteen, että yksi kauden parhaista eristä saa seuraajakseen yhden kauden paskimman erän. Joten saa yllättää positiivisesti, kiitos!