Jep. Ja vitutusta ei paljon paranna se, että pisteet ei mennyt joulutonttujen hyvän pelin vuoksi, vaan erään housuunsa paskovan "maalivahdin" takia. Täysin turha katko ja aloitus omaan päähän. Sitten täysi imu päälle. Mielestäni Tuokkola olisi paljon parempi luukkuvahtina, kahteen peliin KYMMENEN maalia !!! Liigan huonoin maalivahti, sen toki jo näkee pelkästään tilastoja vilkaisemalla. No, onhan meillä myös liigan huonoin päävalmentajakin.
Kylläpä mielipiteet vaihtelevat Tuokkolasta. Täälläkin on paljon puolusteltu Peksiä, mutta myös on hän saanut kritiikkiä osakseen, aiheestakin. Välillä jopa spekuloitiin, että Tuokkola ei pysy kauden loppuun täällä. Pekan pelaaminen, niinkuin varmaan aina veskarien pelaaminen on niin tunnepuolen asioita. Kun pää on kunnossa (ja vähän onnea mukana) kaikki jää suojuksiin. Esimerkiksi siinä maagisessa ja ihanassa neljän ottelun voittoputkessa silloin joskus Pekka oli todella hyvä. Kaksi nollapeliä putkeen ja muutama game saver. Ensimmäisenä tulee mieleen miten Peksi nollasi Koskirannan hanskallaan. Nyt kun on pelattu näitä 0-5, 1-6 ja 0-6 -matseja on itseluottamus aivan pohjalla niin Pekalla, kuin koko joukkueella. Aiemmin olen kuuluttanut Pekan nimeä jatkosoppariin mahdollisimman pian. Nyt olen kyllä täysin eri mieltä.
Ei vittu, mitä puuhastelua tämä nyt taas on. Valmennuksen tekemättömyys, saamattomuus, munattomuus.. Veikkaanpa, että mikään vähänkään ammattilaisorganisaatioksi itseään tituuleeraava organisaatio/joukkue ei pysty menettämään 3-0 asemaa. Eikö nyt ihan oikeasti osata pitää johtoasemaa. Missä aikalisät, pelitapamuutokset ja sun muut mahdolliset peliliikkeet. Ainiin, meillähän on päävalmentajana Jari "Papu" Laukkanen. Tänäänkin olin aivan varma, että tämän iltainen peli vielä hävitään. Ja näinhän siinä lopulta sitten kävikin.
Positiivista kuitenkin on, että nyt taas vituttaa. Se on kai jonkunlainen merkki siitä, että vielä välittää KalPan menestyksestä ja puuhastelusta.