Vitutusketju

• 10 698 730
  • 56 253

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
1,5 vuotta olin odotellut toiveikkaana vakuutusoikeuden päätöstä, koskien armeijassa hajonnutta polveani. Tuona aikana paperit ilmeisesti lojuivat jossain pöydällä, odottaen, että vaadittu aika kuluu umpeen hoitovirhettä käsittelevän mahdollisuuden osalta.

Hoitovirhe siis tehtiin polveeni, kun joku amatööri mähli eturistiside-leikkauksen totaalisesti (Tilkka). Vamma uusiutui melkein heti armeijasta kotiuduttuani, jonka jälkeen alkoi jumalaton paperisota. Lopulta itse maksettuani leikkauksen saatiin valtiokonttori kuitenkin maksumieheksi, koska vasta leikkauksessa ilmeni tuo aiemmin tehty virheellinen leikkaus.

Ainoa asia jota olen valtiokonttorilta pyytänyt, on kunnollinen polvituki, jonka kanssa voin vielä suht' turvallisesti jatkaa esim. salibandya. Mutta monen mutkan kautta saatu vastaus on aina EI. Eniten vituttaa kunnon perustelun puuttuminen, vaikka nytkin viimeisessä instanssissa asiaa hoisi mukamas monenlaista asiantuntijaa.

Kummastuttaa myös se, että missään ei ole hiiskuttu sanallakaan jostain potilasasiamiehestä, jonka puoleen minunkin olisi jo aikaa sitten pitänyt kääntyä. No, vielä ehdin tekemään tuon hoitovirhettä koskevan paperin. Ja teen sen vain siltä varalta, jos polvi sanoo lopullisesti sopimuksen irti, niin on valmiina lyödä edes jotain "kunnon" paperia näiden ketkujen eteen. Ihmettelen vain heidän ajattelutapaansa, kun jättävät mieluummin korvaamatta mahdollisen lopullista vammautumista ehkäisevän välineen ja ovat sitten ilmeisesti valmiita maksamaan minulle lopun ikää jotain eläkettä, kun en pääse enää kävelemään.

Yleensäkin vituttaa se, että nuoria niin patistetaan liikkumaan ja harrastamaan, mutta jos sattuu jotain vahinkoa niin tällaiset tapaukset neuvotaan istumaan vain tietokoneen ääreen ja unohtamaan pallopelit. Voi vitun vittu.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Voi kele,ku ottaa pattiin tää meidän huoltoyhtiö !! Mun mitta niitä kohtaan on kertakaikkiaan täynnä !! Ne ei helvetti tee mitään ! Kämppä sairaan kylmä muutenki,mut keittiön patteri jääkylmä ympäri vuoden,vaikka ois 30 pakkasta. Siitä on ilmoteltu ja ilmoteltu.Lisäks tässä talossa kerättiin oikeen adressiki niitä varten,ku kaikki valittaa kylmyyttä,mut mitään ei tehdä.Niiden vastaus on vaan suurinpiirtein,et liikkukaa enemmän ja pukekaa enemmän päälle.Niin mä saakeli puenkin ! Hyvä,ettei oo suurinpiirtein yhtä paljon päällä,ku mitä ois ulkona.Sit ilmotin niille siitäkin,et parvekkeen ulko-ovi ei mee enää täysin kiinni,vaan siihen jää aina rako ja ku kämppä muutenki kylmä,niin nyt toi lisää sitä vielä.Eikä mitään asian korjaamista näy,ei kuulu ! Nyt ne kyllä kunnostaa täällä muuten,rappuja maalataan,pistorasiat kämpissä laitetaan digi-TV kelpoisiks yms.Ja yllätys,yllätys ! Vuokra nousee maaliskuun alusta n.16 euroo.Oon nyt asunu tässä kämpässä about 7 vuotta ja vuokratasoltaan ja muuten tää on tosi kiva kämppä.Näköjään poismuutto tuntuu olevan ainoo vaihtoehto,ku mitään ne ei tee.Uuden kämpän haku TODELLAKIN mulla nyt vireillä.Tuntuu muutenki,et nyt riittäis toi aika tässä kämpässä.Perkele !!! Paska huoltoyhtiö !

Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Se pistää hieman vituiksi välillä (mikä sanonta..) kun jossain
ketjuissa jotkut laittavat vaan pelkän yhden rivin linkin, ilman
mitään kertomusta mitä linkki sisältää.

Ei jaksa jotain jenkkien sairaan isoja uutistoimistojen kotisivuja
availla, vain todetakseen että vaikka NHL:n työsulussa ei ole
juurikaan edistytty.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti Redalert
Voi kele,ku ottaa pattiin tää meidän huoltoyhtiö !!
...nips naps...
Paska huoltoyhtiö !

Ettet vaan satu asumaan Espoon Olarissa? Itselläni on vastaavanlaisia kokemuksia niillä seuduilla vaikuttavasta huoltoyhtiöstä. Vanhat kunnon talkkarit takaisin, sanon minä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Redalert
Paska huoltoyhtiö !
Kävipä kerran niin, että asuin aikanaan vuokralla yksiössä, johon kuului myös tolppapaikka pihassa. En omistanut autoa, joten paikka oli tyhjillään. Eräs maaliskuinen päivä ostin auton ja ajoin sen parkkipaikalleni. Tai siis yritin. Ruudussa olikin noin kaksimetrinen lumikasa. Huoltoyhtiö oli säkenöivässä älykkyydessään käyttänyt sitä lumen varastointipaikkana. Soitto huoltoyhtiöön ja ystävällinen pyyntö tulla auraamaan ruutu vapaaksi. Äijä lupasi, että ruutu on tyhjä iltapäivään mennessä.

Iltapäivällä puoli viiden aikaan soitin uudelleen ja kysyin, jotta koska sen ruudun saa vapaaksi. Sama äijä totesi vaan, että sori, laitettiin traktori juuri talliin, maanantaina aurataan. Oli siis perjantai. Sanoin, että kannattanee harkita tuota ratkaisua vielä kerran. Äijä ei suostunut heti tapahtuvaan auraukseen. Kiitin paskasta palvelusta.

Tapasinpa taloyhtiön puheenjohtajan samana päivänä ja kerroin tapahtuneesta. Taloyhtiö vaihtoi huoltoyhtiötä vielä saman kevään aikana.

Joten Redalert, jos kerran taloyhtiössä ollaan tyytymättömiä huoltoyhtiöön, niin nootti hallitukselle, jotta jokin asiansa osaava firma tilalle. Niitä nimittäin on.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikään ei vituta enempää kuin se, että tajuaa, että on omaa tyhmyttään hukannut paljon rahaa! Ei siis sananmukaisesti hukannut, mutta paljon olisin säästänyt muutaman kuukauden aikana rahaa, jos olisin tehnyt asiat toisin!

Vittu kun vituttaa!

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Hieman ottaa päähän, kun ei tuo moniveto osunut, taaskaan. Nyt se oli kyllä taas normaalia lähempänä, kun oli seuraavat lukemat:

HPK 3,4-Tappara 1
Jokerit 3,4-Blues 1
Kärpät 2,3-HIFK 2

No, perjantaina uudelleen..

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa.

Ensinnäkin se että olen taas kerran kipeä. (Ihan kun ne neljä viime syksyn antibioottikuuria ei olis riittäny.) Tai olen ollut jo viikon, nyt jo ehkä paranemaan päin.

Toiseksi kyyti perjantaiksi hallille peruuntui, vittu eikä varmana olis ilmottanu, jos en ois kysyny. Ja kerrankin kun ois enemmänkin syitä sin hallille menoon, kun lätkä. Mistä mä sen kyydin nyt saan.

Sit kolmanneks vituttaa vaan yleisesti, sänkykin lahoo alta. Vittu!

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Leiska
HPK 3,4-Tappara 1
Jokerit 3,4-Blues 1
Kärpät 2,3-HIFK 2

Sen siitä saa, kun luottaa roskaläjiin... Blues ei ollut tänään edes lähellä maalia.

Tosin eipä omatkaan vetoni yhtään sen paremmin menneet. SaiPa petti, prkl.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Sovittiin muijan kanssa, että hän lähtee tänään ulos synttäreille, minä jätän matsin väliin, olen kotona tytön kanssa ja lähden sitten perjantaina Poriin matsiin. V-ttu, muija tulee himaan jo tähän aikaan. Olisi nyt bailannut pilkkuun saakka, sillä eipä juuri kiinnosta puolihumalaisen naisen jutut, kun olisin voinut olla hallissakin. No, perjantaina otetaan vahinko takaisin.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Ettet vaan satu asumaan Espoon Olarissa? Itselläni on vastaavanlaisia kokemuksia niillä seuduilla vaikuttavasta huoltoyhtiöstä. Vanhat kunnon talkkarit takaisin, sanon minä.
Heh,aika lähelle arvasit...Asun nimittäin Matinkylässä.Ja juu talkkarit kunniaan !

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Designer
Joten Redalert, jos kerran taloyhtiössä ollaan tyytymättömiä huoltoyhtiöön, niin nootti hallitukselle, jotta jokin asiansa osaava firma tilalle. Niitä nimittäin on.
Jep,kiitti infosta ! Näinpäs täytyy tehdä...

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Redalert
Kämppä sairaan kylmä muutenki,mut keittiön patteri jääkylmä ympäri vuoden,vaikka ois 30 pakkasta.

Onko kaukolämpö? Ja sellaiset tötteröt siinä pattereissa säätiminä? Jos näin, niin kerron sulle tarkoin varjellun salaisuuden, joka kulkee vain hothouse-salaseuran jäsenien keskuudessa. Takuita ei ole, että tämä natsaa juuri sinun radiaattoriin, mutta koita.

Irroita se säätönuppi, siis se iso molluska. Se on yleensä jollain kuusiokulmaruuvilla tai jollain muulla pikkujutulla kiinni. Sitten siinä venttiilin ympärillä on sellainen merkillinen holkki, joka tuntuu irtonaiselta. Vedät sitä ulospäin ja käännät sitä aukipäin. Käännä vaikka niin auki kuin voit. Toki voit about tunnustella, että missä se oli, noin säätöteknisesti optimaaliseen tulokseen pyrkiessäsi. Sitten kun kämpässä alkaa olla sellain 30 lämmintä (ja ehkä naapureilla sellainen 10), niin ala kääntelemään sitä sitten kiinnipäin tai hae oikea lämpötila sillä isolla säätimellä.

Auttaa tai ei, en tiedä. Meillä saatiin tällä aikaan subtrooppinen ilmasto, ja nyt on hyvät merkit siitä että nuo Sumatran etanat alkaisivat vihdoin poikimaan. Sarvi on jo näytetty.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Ikijokeri

Tosin eipä omatkaan vetoni yhtään sen paremmin menneet. SaiPa petti, prkl.

Sama. Olisivat pitäneet sen tasatilanteen jatkoajalle asti.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa edelleen... on vituttanut yhtäjaksoisesti jo pitkälti toista vuorokautta - ei siis kovin pitkää mutta riittävästi kuitenkin, ja mikäpä parasta kunnon vitutukseen? Tietty kunnon ruoka, tässä sitä vedetään naamaan 03:00 sisäfilettä kun en muutakaan tekemistä keksi.

vlad.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti vlad
Vituttaa edelleen... on vituttanut yhtäjaksoisesti jo pitkälti toista vuorokautta - ei siis kovin pitkää mutta riittävästi kuitenkin, ja mikäpä parasta kunnon vitutukseen? Tietty kunnon ruoka, tässä sitä vedetään naamaan 03:00 sisäfilettä kun en muutakaan tekemistä keksi.

:) :) Loistavaa! Nyt muakin vituttaa kun sulla on sitä sisäfilettä ja mulla ei! :(

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vituttaa ku tapasin taas tänään yhden luokka-/inttikaverin, joka oli edennyt urallaan saatanan paljon paremmin kuin minä.

Omaa urakehitystäni en tässä lähde selostamaan, mutta sen voin sanoa, ettei se ole mikään kummoinen. Tuttavani oli kuitenkin saman pohjakoulutuksen jälkeen edennyt paikallisessa keskisuuressa teollisuuslaitoksessa pikkupomosta aina tuotantopäälliköksi ja nauttii jo nyt ihan mukavaa palkkaa meikäläisen duunarinliksaan verrattuna.

Vituttaa suunnattomasti ku jotkut pääsee kevyin askelin korkealla, eikä tämäkään tuttavani ole mikään ylipätevä koulutukseensa nähden. Tavallinen jätkä jokatapauksessa..

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Ikijokeri
Sen siitä saa, kun luottaa roskaläjiin... Blues ei ollut tänään edes lähellä maalia.

:D

Itsellänihän sitten Ässät oli pitkävedossa, tiukilla meni sekin. Tänään sitten muina kohteina on vielä KalPa, Jukurit ja Timrå. Saa nähdä, tullaanko illalla taas tähän ketjuun noitumaan Ruotsin jääkiekkoliigaa, tai sitten kahta muuta kohdetta..

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kolmekasia

Niin, laivalle pitäisi lähteä ja kolmekasi+ kuumetta pukkaa.

Se joka tämän taudin tartutti, ilmoittautukoon rangaistuksen uhalla.

Sanonko? En sano. Sanompa sittenkin! "VITTU, yksi yksi yksi!!111!!!"

Täältä tähän

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Leiska
Itsellänihän sitten Ässät oli pitkävedossa, tiukilla meni sekin. Tänään sitten muina kohteina on vielä KalPa, Jukurit ja Timrå. Saa nähdä, tullaanko illalla taas tähän ketjuun noitumaan Ruotsin jääkiekkoliigaa, tai sitten kahta muuta kohdetta..

Sen enempää noitumatta, vittuuu..huomenna jatketaan rahojen lahjoitusta Veikkauksen suuntaan. Perkele.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti msg

Vituttaako sinua, kun et osaa mitään tehdä oikein?

Äläs nyt, nimim. johon viittaa osaa ainakin yhden asian tehdä oikein - nimittäin tehdä itsensä naurunalaiseksi.

Jottei mene kokonaan ohi aiheen niin vitutus jatkuu edelleen, ehkäpä se huomenna loppuu kun pääsee töihin ja saa muuta ajateltavaa.

vlad.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Räkä. Telkkari taitaa vedellä viimeisiään. Kyllähän se silloin oli kivaa kun sai sukulaisilta ja tutuilta vanhoja tavaroita kotoa muuttaessa, mutta nyt kun ne pamahtelee samaan aikaan, ei ole yhtään hauskaa. Perkele silloin kun avokin kanssa erottiin, oli noita ylimääräisiä telkkareita riesaksi asti, mutta nyt ei näy missään kunnollista.

Ja edelleen oksettaa/kuvottaa ilman oksua. Ei tahdo lääkäriin, ettei se totea mitään ilkeää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy