Vitutusketju

• 10 698 820
  • 56 253

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sonera on perseestä

Voi vittu!!!

Siis helvetti että toi sonera on joskus aina perseestä. GPRS:ssää ei suostunut pyörittää.
Siis kun nyt gprs:ssää välillä aina erehdyn käyttämään, niin sonera ei suostunut sitä pyörittämään. Ensiksi laitoin kaikki asetukset "oikein" käsipelillä, mutta ei toiminut. Sen jälkeen tilasin oikeat asetukset soneralta tekstarilla, ja siinä lukki ettei kännykkäni tue gprs:ssää, vaikka vielä viimeviikolla gprs toimi (silloin minulla oli elisa), siis nokia 3220:ssa. Tuon jälkeen soitin asiakaspalveluun, josta tällä kertaa vastattiin alle puolen tunnin odottamisen, ja sieltä luvattiin lähettää oikeat asetukset. Eipä vaan helvetti vieköön oo näkynyt.
Vaihtaisin ilomielin takaisin elisaan, mutta asia ei liene päätettävissäni, kun en itse laskujani maksa.

Kyllä se on paska!!!

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Re: Sonera on perseestä

Viestin lähetti lenno
Voi vittu!!!

Siis helvetti että toi sonera on joskus aina perseestä. GPRS:ssää ei suostunut pyörittää.
Siis kun nyt gprs:ssää välillä aina erehdyn käyttämään, niin sonera ei suostunut sitä pyörittämään. Ensiksi laitoin kaikki asetukset "oikein" käsipelillä, mutta ei toiminut. Sen jälkeen tilasin oikeat asetukset soneralta tekstarilla, ja siinä lukki ettei kännykkäni tue gprs:ssää, vaikka vielä viimeviikolla gprs toimi (silloin minulla oli elisa), siis nokia 3220:ssa. Tuon jälkeen soitin asiakaspalveluun, josta tällä kertaa vastattiin alle puolen tunnin odottamisen, ja sieltä luvattiin lähettää oikeat asetukset. Eipä vaan helvetti vieköön oo näkynyt.
Vaihtaisin ilomielin takaisin elisaan, mutta asia ei liene päätettävissäni, kun en itse laskujani maksa.

Kyllä se on paska!!!

Älä hermostu.Itse tappelin kanssa kun en saanu toimimaan.Kun olet saanut asetukset soneralta,sammuta puhelin.Avattuasi GPRS:n pitäsi toimia.Näin mulle kävi.Ohjeissa ei lukenu mitään kännykän sammuttamisesta kun asetukset on ladattu.

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Sonera on perseestä

Viestin lähetti manu 17
Älä hermostu.Itse tappelin kanssa kun en saanu toimimaan.Kun olet saanut asetukset soneralta,sammuta puhelin.Avattuasi GPRS:n pitäsi toimia.Näin mulle kävi.Ohjeissa ei lukenu mitään kännykän sammuttamisesta kun asetukset on ladattu.

Juu kiitos, puhelimen uudelleenkäynnistys autto.
Vitutukseni laantu heti, pikkasen.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Tähän ketjuun pitäisi tulla vissiin valittamaan sitä kuinka paljon vituttaa joku asia. No nyt joutuu kiittämään paria kirjoittajaa siitä, että poistitte vitutukseni. Olen putoillut täällä koneen ääressä lukiessani keskustelua siitä, mitä termejä saa käyttää ja mitkä ovat paheksuttavia. Erinomaista viihdettä.

Ai niin, itse käytän omasta avovaimostani termiä "naiseni" viitaten siihen, että hän on minulle se ainoa ja oikea nainen, ketään muuta en tarvitse. En missään nimessä esim. kuvittelisi omistavani häntä...

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun nukuin viime yönä kaksi tuntia, kun 4 kk:n tauon jälkeen vuorotyö on pistänyt rytmin sekaisin. Oli vitun nasta herätä kukonlaulun aikaan ja lähteä hommiin tuollaisteen unien jälkeen.

Vituttaa myös se, että monet kirjoittajat copy-pasteavat kokoonpanot SM-liigan sivuilta niin, että eivät viitsi yhtään muotoilla tekstiä esim. ottamalla ylimääräiset välilyönnit pois.

Sekin vituttaa, että ulkona on keli, jossa on ikävä juosta.

Onneksi tänään pääsee fiilistelemään loppuunmyydylle Nordikselle ja vielä perjantaipeliin. Se tosin vituttaa, että huomenna on herätys klo 5.30 eikä hyvästä seurasta ja tunnelmasta voi nauttia tunnelmallisessa sihneessä.

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Re: Re: Re: Sonera on perseestä

Viestin lähetti lenno
Juu kiitos, puhelimen uudelleenkäynnistys autto.
Vitutukseni laantu heti, pikkasen.

Ole hyvä,vaikka tollaset ei kait tälle palstalle kuulukaan.Ihmetyttää tai v&%¤&//aa kun eivät näköjään saa sammuttamisesta mainintaa ohjeisiin.Lisätuloa puhelinpalvelusta ilmeisesti.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miksi vitussa ihmisten pitää pyöräillä autoteillä vaikka vieressä menee liikennemerkillä osoitettu pyörätie? Miksi vitussa pyörällä pitää ihistää autojen seassa? Luulevatko nämä olevansa joitain teiden ritareita? Voi vittu.

Ja miksi YLEn teksti-tv:n pääuutinen on tämä:

Ruotsin TV4:n omistuksesta kisa

Ruotsalainen mediayhtiö Modern Times
Group on myynyt 15,1 prosentin
osuutensa Ruotsin TV4:stä sijoitusyhtiö
Proventukselle.

Proventus ei ole aiemmin omistanut
Ruotsin suurimman kaupallisen kanavan
osakkeita, eikä toimitusjohtajansa
mukaan aio lähiaikoina luopua niistä.

Osakkeet myytiin 170 kruunulla per
osake. Myyntivoittoa MTG kirjaa 513
miljoonaa kruunua (reilut 56 Me).

MTG oli TV4:n neljänneksi suurin
omistaja. Myös norjalainen Schibsted ja
ruotsalainen Bonniers ovat olleet
kiinnostuneita TV4:n osakkeiden ostosta.

Ketä vittua kiinnostaa? Media on rähmällään Ruotsiin, kaikki on siellä paremmin! Vitut ole! Voi vitun vittu.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylikuuma tietokone. Pääsen purkamaan koko paskan tänään osiin, koska piirisarjan jäähdytys ei ole riittävä. Vakiosiili pois ja uusi tuulettimella varustettu tilalle.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Uleåborgir
Ja miksi YLEn teksti-tv:n pääuutinen on tämä:

Ruotsin TV4:n omistuksesta kisa
Varmaankin siksi että tämä kauppa vaikuttaa kaikkiin Pohjoismaihin kun kaupallisia tv-markkinoita "jaetaan" uudestaan. Kyse on kuitenkin isosta kilpailijasta niin SVT:lle kuin YLE:llekin. Ketäkö se kiinnostaa näiden lisäksi? No, kyllähän sen luulisi kiinnostavan että monet "suomalaiset" yritykset valuvat ulkomaille. Energiayhtiöitä, operaattoreita, pankkeja, metsäjättejä...

Ja kyllä, Ruotsissa on yleensä asiat paremmin kuin täällä Suomessa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Nikke

Älä Nikke. Tosta lauseesta mulle tulee mieleen eittämättä, viimekesäinen tähdenlento (täältä jatkiksesta), ja alkaa vituttamaan, kun muistelen sen tekstejä.

Olen Suomalais juntti ja kinasin keikarin kanssa, joka oli asunut Ruotsissa, jo yli puolivuotta.

Viestin lähetti Olkku
Olen Suomalais juntti ja kinasin keikarin kanssa, joka oli asunut Ruotsissa, jo yli puolivuotta.

Heh, joo.
Hauska "ruotsalais-ukkeli", joka ilmeisesti olikin sitten Soccernet-hemmojen "hauska" pila.

Yritti muuten syksyllä comebackia tämä jannu, varsin heikolla menestyksellä, mutta ehti avaamaan tällaisen ketjun.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti Nikke
Varmaankin siksi että tämä kauppa vaikuttaa kaikkiin Pohjoismaihin kun kaupallisia tv-markkinoita "jaetaan" uudestaan. Kyse on kuitenkin isosta kilpailijasta niin SVT:lle kuin YLE:llekin. Ketäkö se kiinnostaa näiden lisäksi? No, kyllähän sen luulisi kiinnostavan että monet "suomalaiset" yritykset valuvat ulkomaille. Energiayhtiöitä, operaattoreita, pankkeja, metsäjättejä...

Ja mitähän nämä "suomalaiset" yritykset suhteessa tähän nimenomaiseen uutiseen ovat?

Ja jos TV4 olisi (tosin ei ole) suuri kilpailija YLE:lle niin eikö riittäisi että tämä uutinen olisi julkaistu jotenkin muuten kuin teksti-tv:n pääuutisena. Esim YLE:n intrassa tms.

Ja Suomessa on onneksi se asia paremmin, että suomalaiselle tämä on paras maa. Jopa sellaiselle joka haluaisi kovasti olla ruotsalainen.

Vittu.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja mitähän nämä "suomalaiset" yritykset suhteessa tähän nimenomaiseen uutiseen ovat?

Ja jos TV4 olisi (tosin ei ole) suuri kilpailija YLE:lle niin eikö riittäisi että tämä uutinen olisi julkaistu jotenkin muuten kuin teksti-tv:n pääuutisena. Esim YLE:n intrassa tms.

No, norjalainen Schibstad on oman kotoisemme Alma Median suurin omistaja. Alma Media omistaa puolestaan MTV3:n, joka taas on tämän TV4:n toiseksi suurin omistaja Bonnierin jälkeen.

Että siten se vaikuttaa - Schibstadin motiivi Alman omistuksessa on nimen omaan tuo TV4 (joka ei kyllä kotoiselle Ylelle ole kilpailija).

Keskiviikon lätkämoniveto

HPK-Tappara
koti: 3,4
vieras: 0, 1

Jokerit-Blues
koti: 2,4
vieras: 0 , 1, 2

Kärpät-HIFK
koti: 3, 4
vieras: 2 , 3

Ja vittu jos joku ei tajuu mikä vituttaa, älä sitten vittu tajuu

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Hiili
Ylikuuma tietokone. Pääsen purkamaan koko paskan tänään osiin, koska piirisarjan jäähdytys ei ole riittävä. Vakiosiili pois ja uusi tuulettimella varustettu tilalle.
Vittu, että on tiukassa tuo siili! Ei saanut millään ilveellä sitä pois, eikä emolevyltä oikein viitsi rautakangellakaan kammeta osia irti. Vedin sitten Epäilyttävä Viritys (trademark) -mallisen ratkaisun taivuttelemalla vanhan siilin piikeistä ruuveille paikat ja ruuvasin tuulettimen siihen kiinni. Saa nähdä koska tuo räjähtää naamalle. :-/

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen

Ja Suomessa on onneksi se asia paremmin, että suomalaiselle tämä on paras maa. Jopa sellaiselle joka haluaisi kovasti olla ruotsalainen.

Vittu.
Kuten vetti ansiokkaasti selitti niin koukerona tähän "suomalainen" MTV3 on osittain pelinappulana tuon Bonnierin ja Schibstadin omistajuuden myötä. Ehkä se avaa sitä tarkemmin. En tiedä oliko viestisi loppuosa tarkoitettu minulle, minulla ei kuitenkaan ole tarvetta olla ruotsalainen. Ja Ruotsi voi olla Suomea parempi paikka siitä huolimatta minkä maan kansalainen olet.

No, oikeasti vituttaa se että huomenna katson oletettavasti kärsimysnäytelmää Lappeenrannan Kisapuistossa.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen lähdössä pyöräilemään. Keli suht hirveä -> äsken kävin pyörällä kaupassa: meinasin kaatua liukkauden takia toistakymmentä kertaa, kastuin läpimäräksi, maisemat synkimmät mahdolliset, pyöräily rankkaa ajoittaisen sohjon takia... Ja nyt olisi noin 5 kertaa pidempi matka tiedossa. Ainoa mikä saa minut tähän reissuun on se, että määränpää on sen arvoinen. Sinne kun pääsen niin taitaa olla aika onnellisuusketjun (ellei matka tapa minua..)

Wish me luck

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vittu näitä tän vuoden talvikelejä. Kiva lompsotella kengät täynnä vettä täältä hevon perseestä keskustaan ja takaisin. Ja Mäkelältäkin meni sitten jalka paskaksi. Sinne män paljon ilkeyttä maalin edestä vähäksi aikaa.

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Voimia Pikku Myylle!

Viestin lähetti Pikku Myy

Ja edelleen oksettaa/kuvottaa ilman oksua. Ei tahdo lääkäriin, ettei se totea mitään ilkeää.

Sama täällä että edelleen oksettaa ja kuvottaa! Aamulla kaikkein pahiten, pitkin päivää jatkuen...
Mistään yrjötaudista tässä ei kyllä voi olla kyse. Voimia Pikku Myy! Koitetaan kestää!
-mysteeri-

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa tämä suomalainen suviurpotanjakarpelahaistavittu-liiga, jossa varmaan tulevaisuudessa jaetaan ottelurangaistuksia jo siitäkin, kun pelaaja katsoo toista pelaajaa vihaisella katseella. Lieneekin vain ajan kysymys, milloin sm-liigasta kielletään taklaukset ja jokaisesta tappelusta lohkeaa elinikäinen pelikielto sekä 3 vuoden yhdyskuntapalvelu, joka suoritetaan Suvi Lindenin asunnossa tätä ympärivuorokautisesti palvellen.

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Madden 2005:ssa kaikkien aikojen NFC Championship Game menossa ja peli jumittuu paikoilleen. Voi vittu. Fuuuuuuuck.

Bettman & NHLPA vituttaa myös.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voi vittu että vituttaa tällä hetkellä kaikki koirankusettajat. Eilen tuli oltua pojan kanssa hiihtämässä. Hiihtoladulla käveli pissis lutupuudelikoiransa kanssa. Sekä ihminen että koira tallasi latua. Vieressä olisi ollut sekä kävelypolku että tie. Ladulla tämän tampion piti rakkiansa ulkoiluttaa. Koira teki kuset ja paskat ladulle. Ei pikku lehmä tajunnut vittuiluani... Kerkesi alta pois ennen kuin olisin lyönyt suksisauvalla tuota pissistä (huom! en koiraa - ei ole koiran vika jos "emäntä" on idiootti!).
Vittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy