Vitutusketju

• 10 698 781
  • 56 253

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa monien ihmisten tyyli puhua vasta edessä olevista asioista menneen aikamuodon mukaan, esim. tähän tyyliin: "Moneltas se lähtö silloin torstaina olikaan?". Tuo kun tarkoittaa, että monelta torstaina lähdettiin, vaikka kysyjän tarkoituksena on tiedustella, monelta torstaina lähdetään.

Muutenkin tuo "olisi" -sanan käyttö harmittaa tilanteissa, joissa "on" on oikea vaihtoehto. Ihmiset saattavat sanoa esimerksi niin, että "tulepa syömään, täällä olisi ruokaa", vaikka todellisuudessa ruoka on (jo tehty). Jos sanotaan "täällä olisi ruokaa", siitä saa käsityksen, että jotain pitää vielä tapahtua, ennen kuin ruoka on. Tässä tapauksessa siis ruoka tehdä.

Kaikkein kauhemmailta "olisi" -sanan käyttö kuulostaa tilanteessa, kun kysytään "millos sää olitkaan seuraavan kerran töissä?". Ensin kysytään mennyttä aikaa, mutta heti seuraavaksi puhutaan seuraavasta kerrasta.

Opetellaan puhumaan, jookosta?

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Vituttaa turhantärkeät nirppanokat, jotka eivät käsitä, että puhekieli on eri asia kuin kirjakieli ja puoli yhdeksän uutisissa puhutaan eri tavalla kuin kotona.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa ihmiset, jotka eivät käsitä, että kaikissa asioissa ei tarvitse erottaa puhe- ja kirjakieltä. Ymmärrän, että minusta voi virallisesti käyttää muotoa "mää" vain puhekielessä, mutta "olisi" -sanan käyttöä paikoissa, joihin se EI KUULU, ei voi katsoa läpi sormien edes puhekielessä! "Ruokaa olisi tarjolla" EI OLE mikään puhekielen ilmaisu, kuten "sä" tai "mä".

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Varta vasten heräsin hokkinaittia varten tietäen sydämessäni, että pääsisin katselemaan Sakun peliä, mutta ei.....
Näyttävätkin tilalla maailman mielenkiinnottomimman ottelun Blues-Kärpät, jonka 4 katsojaa luultavasti koostuvat Aslakista kahden poronsa kanssa, siinä alueen ainoassa kodassa jossa on sähköt, sekä Salonojasta joka seuraa ottelua aition telkkarista.

Kai ne sentään näyttävät erätauoilla maalit muista otteluista.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tuo Hockey Nightin "Kaikkien aikojen liigalegenda" -äänestys. Jääkiekko on joukkuepeli, kuten Jutilakin sanoi, eikä mitään yksilöitä tarvitse äänestää!

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
Vituttaa koko SaiPan toiminta! Taidetaan jäädä kahdessa pelissä peräkkäin nollille (taas), ja omiin menee ainakin 9. Vitun hyvä jatkaa.

Edit: korjaan, omiin meni täysi kymppi

Viimeksi muokattu:

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jari Korpisalon tilanteisiin meneminen kentällä, tai pikemminkin sen puute!
Mikä Toivolan puheet "peliesitykset ratkaisevat peliajan" kun todellisuudessa se ei todellakaan ole noin. Noh, saunakavereita tarvitaan!
Oikeastaan koko Ässänippu vitutttaa tällä hetkellä, mutta pääasiassa nämä kaksi kyseistä sankaria saa sapen kiehumaan.

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti kurre
Vituttaa koko SaiPan toiminta! Taidetaan jäädä kahdessa pelissä peräkkäin nollille (taas), ja omiin menee ainakin 9. Vitun hyvä jatkaa.

Edit: korjaan, omiin meni täysi kymppi

Jep, sehän se. Noh, onneksi pikkuhiljaa voi alkaa kuoppaamaan jo tämän kauden ja pääsee vaihtamaan vitutuksen toiveikkuuteen ensikautta varten.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Hamraan
Noh, onneksi pikkuhiljaa voi alkaa kuoppaamaan jo tämän kauden ja pääsee vaihtamaan vitutuksen toiveikkuuteen ensikautta varten.
Juu, SaiPan kannattajilla alkaa aina kausi muita aikaisemmin!

Saa siis jännittää enemmän. Kuuluisi melkein onnellisuusketjun puolelle, ellei mukaan mahtuisi sen verran sarkasmia kuin kuuluu.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Loma loppui (toistaiseksi) ja töissä pitää olla taas. Ja eipä täällä nyt tunnu oikein mitään tekemistä olevan...

Vittu. Ei oo kivaa.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleen oksettaa, nyt vaan pahemmin kuin ennen. Sen lisäksi kun ei nuku, niin on aikaa voida pahoin useampi tunti vuorokaudessa. Jipii.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti LaTe_Show
naiset
Cheers. Voit olla varma, että naiset ovat olleet vitutuksen aiheena vuosituhansia, eikä se asia tule ihan lähitulevaisuudessa muuttumaankaan.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Duuni. Vitun asiakaspalvelua saatana. Vittu.

*EDIT* Ei liity alla olevaan linkkiin tosin mitenkään vaan sivuduuniin eräällä GSM-operaattorilla.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
"En ole löytänyt itseäni..."

Viestin lähetti BigRedBob
Cheers. Voit olla varma, että naiset ovat olleet vitutuksen aiheena vuosituhansia, eikä se asia tule ihan lähitulevaisuudessa muuttumaankaan.

Jepjep, mutta ehkä sen verran kohdistan vitutustani näihin: "en-mä-tiedä-mitä-haluan-elämältä" naisiin.

Tuli nimittäin kaikkien aikojen kommentti:

Sinä olet ihana ja täydellinen, mutta ehkä elän jossakin unelmamaailmassa ja kuvittelen, että joku päivä tapaisin jonkun joka saisi unohtamaan kaiken vanhan ja jota kohtelisin niinkuin toista ihmistä kuuluu kohdella.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa nimimerkki Vilpertin vittuilu kirjoitusvirheistäni. Jos kaveri tulee selittämään juttua mikä on väärin, koska on otettu Kummelista. Kanada-äänestyksessä. Musavisa vai mikä se oli. No joo, vituttaa myös kahden päivän putkesta johtuva käsittämättömän kova krapula..Ke uudestaa!

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: "En ole löytänyt itseäni..."

Jepjep, mutta ehkä sen verran kohdistan vitutustani näihin: "en-mä-tiedä-mitä-haluan-elämältä" naisiin.

Tuli nimittäin kaikkien aikojen kommentti:

Sinä olet ihana ja täydellinen, mutta ehkä elän jossakin unelmamaailmassa ja kuvittelen, että joku päivä tapaisin jonkun joka saisi unohtamaan kaiken vanhan ja jota kohtelisin niinkuin toista ihmistä kuuluu kohdella.

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta kuulin melkolailla sanasta sanaan samanlaisen selityksen pari viikkoa sitten. Ei kai siinä nyt mitään elämää suurempaa jäänyt kesken... mutta. Onko tämä siis näin yksinkertaista ja mä en silti käsitä?

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Maikkarin kolmoskanavan umpipaska mäkiselostaja Jani Uotila, no onneksi Toni Niemisen asiantunteva kommentointi pelastaa todella paljon. Toivonkin että pidä Uotila turpa kiinni ja anna Tonin hoitaa puhe..

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Re: Re: "En ole löytänyt itseäni..."

Viestin lähetti Lukkoseppä
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta kuulin melkolailla sanasta sanaan samanlaisen selityksen pari viikkoa sitten. Ei kai siinä nyt mitään elämää suurempaa jäänyt kesken... mutta. Onko tämä siis näin yksinkertaista ja mä en silti käsitä?

Tuohan on aivan yksinkertaista. Kommenttihan tarkoittaa "ei vois vähempää kiinnostaa". Tuolla lauseella kun pääsee ns "helposti eroon". Vrt. "ei vika ole sinussa, vaan minussa" ja vastaavat.

Tuttua kauraa, itsekin useasti käyttänyt.

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Re: "En ole löytänyt itseäni..."

Viestin lähetti vetti
Tuohan on aivan yksinkertaista. Kommenttihan tarkoittaa "ei vois vähempää kiinnostaa". Tuolla lauseella kun pääsee ns "helposti eroon". Vrt. "ei vika ole sinussa, vaan minussa" ja vastaavat.

Tuttua kauraa, itsekin useasti käyttänyt.

niinpä, mitäs siihen sitten muuta kuin että "elämä on"

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä tuun tänne avautumaan, niin nekin joita ei nyt vituta, niin kohta vituttaa. Avauduin tuossa päiviä aikaisemmin siitä, kun auton vakuuttaminen ei oikein ottanut onnistuakseen. Tai tarkemmin, vakuuttaminen onnistui, mutta vakuutusyhtiö sitten hukkasi muutamia papereita sisäisessä postissa ja näin tulkitsi asian siten, että en ole papereita heille toimittanut ja peruivat sopimuksen.

Vituttihan tuo, kun olen nuo paperit heille toimittanut ensin sopimuksen tekemisen yhteydessä, sitten kun sanoivat hukanneensa yhden paperin ja lopulta sitten kun jälleen jotakin paperia pyysivät, niin vein heille kaiken (kolmannen kerran) ja pyysin ottamaan tarvittavan määrän kopioita. Silti osasivat nuokin itse kopioimansa paperit jotenkin hukata ja tekivät "pienehkön" päätöksen purkaa koko sopimus.

Tykkäsin asiassa erityisesti siitä, että minulle kirjeitse 27.12 ilmoitettiin vakuutuksen peruutetun 16.12. No tuolla välillä ja loman aikana olin autolla ajellut noin 3000 kilometriä. Ihan mukava ettei mitään sattunut, näin kun vakuuttamattomalla autolla Ranskassa ajelee.

Yritin tuota asiaani selvittää edellisen viikon lomani aikana yli 30 puhelun, viiden soittopyynnön, kahden sähköpostin ja kahden Societe Generalen konttorissa vierailun avulla. Ei auttanut, eivät edes vastanneet puheluihin tai sähköposteihin. Konttoreissa totesivat, että vain oma yhteyshenkilö voi auttaa. Tänään sitten pyhien jälkeen marssin omaan konttoriini ja "oman" yhteyshenkilön puheille. Selviteltiin asiaa. Helvetin nätti ja mukava tyttö, jonka juttusille menin puhkuen pyhää vihaa.

Ihan jo heti keskustelun alussa näin tyttären naamasta, ettei välttämättä olisi halunnut joutua tilanteeseen missä oli. Kun aloitin kertomaan ongelmastani, en montaa sanaa ehtinyt sanoa, kun tyttö alkoi pyytelemään anteeksi ja sanoi olevansa todella pahoillaan. Ihan kuin siis olisi tiennyt tilanteeni, mutta silti ei ollut mitään asialle tehnyt ?! Anteeksipyytelyn ohessa neito totesi hiljaisella äänellä, että heillä on nyt ollut muitakin ongelmia kun postia häviää talon sisällä. Hänen lähettämänsä posti ei kuulemma aina mene vakuutusosastolle. Tämä viimeinen lause tuli jo todella hiljaa.

No mullahan tästä tyttären puheesta jo raivo hieman laantui. Soma ja pieni, perkele. Mitä siinä muuta voi, kun sanoa, etten minä ainakaan sinua henkilökohtaisesti syytä, vaan pankkianne ja toimintatapoja. Yleensä asiakkaiden soittopyyntöihin, viimeistään viidenteen vastataan. Vähän sama homma sähköpostin kanssa, niihinkin yleensä pyynnöstä vastataan. Ja sitten sekin vituttaa, kun lomaviikko meni suurelta osin asiaa selvitellessä, enkä voinut tehdä suunnittelemiani reissuja Pariisin ympäristöön. Ilman vakuutusta kun ei oikein ajella, kerroin siis pysyneeni kotona ja ajelleeni metrolla.

Käytiin sitten jälleen asioita läpi ja neito myönsi muistavansa minun tuoneen kaikki paperit ja lähettäneensä minulle myös sähköpostin siitä, että kaikki on kunnossa ja hänellä on kaikki tarvittavat paperit. Näinhän se on ja onhan minulla nuo viestit, kopiot ym. kaikki tallessa.

Tässä vaiheessa oli jo kysyttävä miten tästä eteenpäin ? Neito sanoi sorvaavansa mulle heti uuden sopimuksen, joka tulee voimaan tänään keskiyöllä ja aamulla voin mennä autolla töihin. No mikäs siinä, sanoin että tehdään uusi diili. Tuo oli tytölle tuskaa kun joutui uudelleen pyytämään kaikki paperit ja joutui ottamaan niistä kopiot. Ei ollut sillä helppoa sen näin, monta asiaa kun yritti papereista tarkistaa, niin ei sormi pysynyt rivillä mitä yritti lukea ja selvittää.

Ja vitut. Saatiin sitten soppari tehtyä ja huomenna aamulla autolla duuniin. Tuli vielä lopuksi sanottua, että hätäkö tässä, hommahan on nyt kunnossa. Eikä minuakaan enää vituttanut. Vaan kysymyksiä mulle mieleeni jäi.

Miksi ei vakuutusyhtiöissä ole duunissa karvaisia Sergei nimisiä heppuja, joihin voisi ihan aidosti purkaa tuntojaan ? Kunnon päähänlyöntikisa Sergein kanssa olisi sopinut mulle tänään helvetin hyvin. Vaan ei, nätti ja fiksu neito vastassa, ole sitten sille vihainen, vaikka miten olikin toiminut.

Ja se miksi sitten tämä viestini teitä muita vituttaa. Taitaa olla pisin vitutusketjun viesti, joten ketjua hallinnoineet ihmiset, who is the king ;) Ja muille, luitte juuri pitkän pätkän tekstiä, joka loppujen lopuksi on teiltä vain ajanhaaskausta, koska avautujaa ei oikeasti vituta.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti bozik
Ja muille, luitte juuri pitkän pätkän tekstiä, joka loppujen lopuksi on teiltä vain ajanhaaskausta, koska avautujaa ei oikeasti vituta.

Minkä helvetin tekstin pätkän, vituttaa kun väitetään, että on haaskattu aikaa, eikä sitten olekkaan. Mä en ehtiny lukee sitä, kirjottaisitko uudestaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy