Vitutusketju

• 10 698 820
  • 56 253

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Olkku
Minkä helvetin tekstin pätkän, vituttaa kun väitetään, että on haaskattu aikaa, eikä sitten olekkaan. Mä en ehtiny lukee sitä, kirjottaisitko uudestaan.
No mut mähän olin siis just oikeassa, "vituttaa kun väitetään jne."

Vaan oikeasti nyt ei kyllä vituta tipan tippaa. Selvisipä tuokin paljon murheita ja vitutusta aiheuttanut asia joka on nyt takanapäin. Se on siis suomeksi gone, eikä sitä enää tartte pohtia. Hyvä juttu.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti jesse72
Maikkarin kolmoskanavan umpipaska mäkiselostaja Jani Uotila, no onneksi Toni Niemisen asiantunteva kommentointi pelastaa todella paljon. Toivonkin että pidä Uotila turpa kiinni ja anna Tonin hoitaa puhe..

Hyvä, että en ole ainoa, ketä tämä vituttaa. Olin joulun ja vuoden vaihteen kotona ja katselin uuden vuoden kisan sitten Maikkarilta ja kyllä tuo mäkiselostaja oli niin uskomattoman paska, että ei ole tosikaan. Miten voi päästä selostamaan kisaa, vaikka ulosanti on niin surkeaa ja selostus vilisee urheilun perinteisiä latteuksia?

Niemisen kommentointiin olin itsekin todella tyytyväinen...

Pioneer

Jäsen
Voi saatana, että vituttaa tämä migreeni! Olkaa onnellisia te, ketkä ette tästä pirullisesta vieraasta kärsi. Iskee nimittäin usein juuri silloin, kun on eniten tekemistä ja mietittävää. Viheliäinen olotila.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pioneer
Voi saatana, että vituttaa tämä migreeni! Olkaa onnellisia te, ketkä ette tästä pirullisesta vieraasta kärsi. Iskee nimittäin usein juuri silloin, kun on eniten tekemistä ja mietittävää. Viheliäinen olotila.
Voimia sinne. Ei ole itseäni koskettanut, mutta läheltäkin seurattuna vähintäänkin ikävä asia. Vaan eikö ne juuri saanut jonkinlaisen hyvän (yleis)lääkkeen tuohonkin vaivaan ?

En muutoin tiedä, mutta pahasta migreenistä kärsivän kaverin olen sairaalaan toimittanut ja sieltä löytyi heti apu.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti bozik
Voimia sinne. Ei ole itseäni koskettanut, mutta läheltäkin seurattuna vähintäänkin ikävä asia. Vaan eikö ne juuri saanut jonkinlaisen hyvän (yleis)lääkkeen tuohonkin vaivaan ?

En nyt tiedä aivan viimeisintä tietoa lääkerintamalta, mutta ainakin aiemmin ongelmana oli se, että migreenipotilaille lääkkeet vaikuttivat kovin yksilöllisesti - toinen sai loistavan avun ennakoivasta lääkityksestä kun toiselle siitä ei enää ollut mitään hyötyä etc.

Itse en ole migreeniä kokenut eikä lähipiiristä löydy ketään joka todella ankarasta migreenistä kärsisi, sen sijaan läheinen kärsii menieren-taudista mikä vähintäänkin on yhtä vittumoinen tauti kuin migreeni.

vlad.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
En nyt tiedä aivan viimeisintä tietoa lääkerintamalta, mutta ainakin aiemmin ongelmana oli se, että migreenipotilaille lääkkeet vaikuttivat kovin yksilöllisesti - toinen sai loistavan avun ennakoivasta lääkityksestä kun toiselle siitä ei enää ollut mitään hyötyä etc.
Enpä osaa itsekään mitään varmaa sanoa, voisi hyvin olla noinkin että toisille toimii ja toisille ei. Jouduin tosiaan kerran ajamaan pimeää maantietä lähemmäs 200 km ennen ensimmäistä avoinna ollutta sairaalaa. Heti kun ystävättäreni sinne sain, homma helpottui. Migreenistä kärsiviltä "etä-sukulaisilta" taas olen kuullut ettei mikään auta. Sen olen nähnyt että helvettiä se on migreenistä kärsiminen, pimeällä liukkaalla tiellä kun ei edes uskaltanut kovaa ajaa apua saadakseen.

Josko sitä saisi elää näin terveenä kuin itse olen, olisi asiaa onnellisuusketjuun päivittäin. Vaan eihän sitä nyt ymmärrä, kun kaikki on hyvin.

Veijari

Jäsen
Argh... paluu arkeen kolahti aamulla aika voimakkaasti. Lomat on nyt pidetty ja seuraavaksi saa leputella hermoja vasta joskus juhannuksen tienoilla. ...kele!

Tobias

Jäsen
Tällä hetkellä vituttaa Tarja Halonen. Saatana sentään tätä tuulipukukansaa, sitä saa mitä tilaa.
Toivottavasti ko. rouva häipyy YK:n leipiin.

Lisäksi vituttaa se teiniviiksinen kusipää, joka terrorisoi asuinaluettani uudella autollaan.

Eip´muuta, jatkakaa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Pioneer
Otan osaa. Viimeksi eilen aamulla heräsin migreenikohtaukseen ja sattuneesta syystä oli pakko mennä duuniin joka tapauksessa, kun oli asioita hoidettavana heti aamusta. Se päivä oli niin vitun tuskaa.

Sen verran vielä, olen tästä ennenkin purnannut, mutta pannaas vielä. Nykyisen työnantajan kanssa ei ole tätä ongelmaa, mutta monen työnantajan suhtautuminen migreeniin on todella uskomattoman perseestä. Pari kertaa edellisellä työnantajalla jouduin soittamaan aamulla, että on migreeni, ei kertakaikkiaan pysty lähtemään, niin kyllä sitä kovasti ihmeteltiin, varmaan ajattelivat, että vittu darra sillä vaan on. Kerran taas kesken työpäivän piti lähteä kotiin, niin ihmettelivät vaan ja sanoivat, että "mene nyt sitten, jos et kerran muka pysty töitä tekemään". Tuollaisten urpojen pitäisi saada malliksi pari migreeniä kesken kiireisen työpäivän.

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Viestin lähetti BigRedBob
Sen verran vielä, olen tästä ennenkin purnannut, mutta pannaas vielä. Nykyisen työnantajan kanssa ei ole tätä ongelmaa, mutta monen työnantajan suhtautuminen migreeniin on todella uskomattoman perseestä. Pari kertaa edellisellä työnantajalla jouduin soittamaan aamulla, että on migreeni, ei kertakaikkiaan pysty lähtemään, niin kyllä sitä kovasti ihmeteltiin, varmaan ajattelivat, että vittu darra sillä vaan on. Kerran taas kesken työpäivän piti lähteä kotiin, niin ihmettelivät vaan ja sanoivat, että "mene nyt sitten, jos et kerran muka pysty töitä tekemään". Tuollaisten urpojen pitäisi saada malliksi pari migreeniä kesken kiireisen työpäivän.

JEP!
Itselläni ei ole näistä tietämättömistä työnantajista kokemusta (onneksi), mutta kyllä sitä helposti tulee syyllinen olo, jos ei jotain hommaa pysty migreenin takia hoitamaan JA AIVAN TURHAAN!
Migreeni on maanpäällinen helvetti ja minun pitäisi oikeastaan kirjoittaa onnellisuusketjuun, kun en ole siitä aikoihin kärsinyt... Hyi helv.... niitä näköhäiriöitä, päänsärkyä ja pahoinvointia...

Voimia Pioneer, BigRedBob ja kaikki jotka migreenistä kärsivät!!!

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Juu,pakko oli munkin tähän migreeni-v.tutukseen vastata.Eli mullakin tää TODELLAKIN maanpäällinen helvetti,niinku -BR-sano.Mulla ei oo onneks usein,ehkä n.puolen vuoden/vuoden välein,mut sit ku se iskee niin auta armias !Mä oon sängyn omana viikon-pari viikkoa !! Eli noin pitkän ajan joka päivä karmee tuska.Mihinkään ei pysty ja laatta lentää.Kipu on sanoinkuvaamattoman kova.Joskus tuskissani jo aatellu,et ampuis aivot pihalle,niin kipu lakkais.Niin hirveetä se on.Mulla särky ns.toispuoleista,kipupiste oikeessa ohimossa.Joo ja mulla ei oikeen mikään muu lääkitys auta ku joku vahva juttu lekurilla suoraan peffaan.Tai sit joku stydi täsmälääke.Mun duunipaikoilla suhtauduttu onneks kyl ok mun migreeniin.Oon infonnu niitä sen verran hyvin asiasta,mitä tää mun kohdalla on.Nyt koputan täällä puuta,ku tota helvettiä ei nyt oo about puoleentoista vuoteen ollu ! Thank God !

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa... parhaansa yrittää tehdä mutta hommat vain kusee nilkoille...

Lienee parempi vetää verhot ikkunaan, sammuttaa valot ja ratketa ryyppäämään oikein kunnolla - entinen meininki: entiset kujeet.

vlad.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Pärde
Juuri tällä hetkellä olen hemmetin iloinen saadessani perjantaina tiltanneen koneeni kuntoon.

Käyttöjärjestelmä piti asentaa kokonaan uusiksi kaikkien ohjelmien ja ajurien lisäksi, uusi virustorjuntaohjelma siihen lisäksi, mutta vihdoin toimii.

I'm back, baby!

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Vituttaa herätä töihin, vaikka vilustuneena pitäisi pysyä koko päivä sängyssä. Noh, huomenna on onneksi sitten vapaata edes.

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Työpaikalla käytettävä, kivikaudelta oleva ihan järkyttävän paska tietokoneohjelma pistää vituttamaan juuri nyt oikein kunnolla. Miten voi joku vuoden vaihtuminen olla noin vaikeaa tuolle tekeleelle. Perkele.

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kun täälläkin kulkee taas tieto, äsken soitti kaveri koulusta ja sano, että mikset oo kuule koulussa, se alko jo maanantaina. Perkele todistuksessa lukee, että 10päivä ja minä meen vasta sillon.

Eilen iski vitutus aika hyvin kun käytiin kaverin kanssa vähän jääradalla ajelemassa autolla, eikö se perkele menny vähän syvälle hankeen ja siinä sitten kaivamaan puoleks tunniks autoa pilkkopimeässä pois sieltä hangesta, ei ollu kivaa ei!

No nämä nyt on pieniä vitutuksen asioita, mutta vitutus se on pienikin vitutus!

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Väsyttää niin vitusti, ettei meinaa pystyy puhuun. Toisaalta, itseppä tuon lapsen tähän maailmaan tein.

Eli vituttaa sittenkin oma tyhmyys? No ei, saispa vaan yhden yön nukuttua...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vituttaa Lukon fanien itku eilisestä. Mutta mistäs minä tietäisin, entisestä espoolaisenahan en voi tietää/ymmärtää jääkiekkokulttuurista mitään, toisin kuin Raumalla.

Veikkaanpa, että jos Kohn olisi vedetty polvitaklauksella paskaksi, niin sinä ja muut Bleg-fanit itkisitte jopa Pelicansien puolella jossain "Esa Saksinen Pelicansiin"-ketjussa siitä, kuinka julma ja epäoikedenmukainen maailma on.

Itselläni tuo oli ensimmäinen ja viimeinen "itku" aiheesta ja päätin sen pistää vitutusketjuun, jottei Blues-faneille tule paha mieli, mutta ilmeisesti kuitenkin tuli, joten kauheasti anteeksi Nikke.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Saat toki. Sitäpaitsi toi heitto oli hyvä (siis koskien tuota avautumista jopa Kaanien osioon), kiitos siitä.

Pakko oli kuitata, vitutus on tälle päivälle taas aika iso. Tai no, ollut jo reilun viikon. Jätän kuitenkin todellisen avautumisen syineen myöhemmälle, nyt ei jaksa.

Voi vittuku vituttaa ankarasti. Olen menossa Ruåtsiin ja olin toivossa että la 8.1 olisi joku Elitserien matsi Tukholmassa, mutta ei tietenkään. Ellen sitten ihan puupääksi ole tulossa ja katsoin väärin. Voisko joku tarkistaa? Perkele.

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti jacquar-fan
Voi vittuku vituttaa ankarasti. Olen menossa Ruåtsiin ja olin toivossa että la 8.1 olisi joku Elitserien matsi Tukholmassa, mutta ei tietenkään. Ellen sitten ihan puupääksi ole tulossa ja katsoin väärin. Voisko joku tarkistaa? Perkele.

Lördag den 8 januari 2005
15:00 Kinnarps Arena HV 71 - Färjestads BK
15:00 Sydkraft Arena Timrå IK - Linköpings HC
15:00 Malmö Isstadion IF Malmö Redhawks - Frölunda HC

Eipä taideta tukholmassa pelata tuona päivänä.

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti jacquar-fan
olin toivossa että la 8.1 olisi joku Elitserien matsi Tukholmassa, mutta ei tietenkään.
Djurgården ei pelaa 8. päivä. Eivät pelaa myöskään alasarjojen Hammarby ja AIK. Vaikuttaa perinteiseltä Vanha kaupunki-Sergelin tori-NK-kierrokselta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy