Mulla on ihan toisinpäin. Ensimmäistä kertaa alkanut kiinnostamaan, mitä lätäkön toisella puolella tapahtuu.Vituttaa kun kesän kohokohta on NHL:ssä menossa, mutta ei enää jaksa kiinnostaa. Tää on varmaan kolmas teksti samasta aiheesta, mutta vieläkin ihmetyttää/vituttaa, kun kiinnostus NHL:ää kohtaan on käännetty napista nollaan viime kesänä.
Mua kiinnosti 20 vuotta todella todella aktiivisesti. Viime kesänä joku kytkin kääntyi aivoissa, minkä jälkeen ei oo enää oikeen jaksanut kiinnostaa. Jospa se alkais joskus uudestaan..Mulla on ihan toisinpäin. Ensimmäistä kertaa alkanut kiinnostamaan, mitä lätäkön toisella puolella tapahtuu.
Ehkä muakin kiinnostaa sitten seuraavat 20 vuotta.Mua kiinnosti 20 vuotta todella todella aktiivisesti. Viime kesänä joku kytkin kääntyi aivoissa, minkä jälkeen ei oo enää oikeen jaksanut kiinnostaa. Jospa se alkais joskus uudestaan..
Itsehän tästä samasta tilitin joskus täällä. Joskus 12-22 ikävuosien kohdalla kiinnosti ihan pirusti. Ja oikeasti tiesinkin aika paljon. Sittemmin kun käytännössä kaikki matsit on tullut parin klikkauksen taakse niin kummasti ei enää jaksa kiinnostaakkaan. Oudot aivot, outo mies...Mua kiinnosti 20 vuotta todella todella aktiivisesti. Viime kesänä joku kytkin kääntyi aivoissa, minkä jälkeen ei oo enää oikeen jaksanut kiinnostaa. Jospa se alkais joskus uudestaan..
Mies on ainakin outo juttujen perusteella.Itsehän tästä samasta tilitin joskus täällä. Joskus 12-22 ikävuosien kohdalla kiinnosti ihan pirusti. Ja oikeasti tiesinkin aika paljon. Sittemmin kun käytännössä kaikki matsit on tullut parin klikkauksen taakse niin kummasti ei enää jaksa kiinnostaakkaan. Oudot aivot, outo mies...
Et se sinäkään ihan terve ole.Mies on ainakin outo juttujen perusteella.
Odotappa vaan, kun psykoosit iskee.Et se sinäkään ihan terve ole.
No ei vainkaan. Harvinaisen tervepäinen nuori siellä tuntuu olevan.
Korkki kiinni vai? Nyt jo? Eihän kello ole vielä edes kahdeksaa.Korkki ja ketju kiinni.
Mikä vittu siinä on, että pitää ottaa töihin semmosia riippakulleja jotka ei pysty tekemään tasapuolisesti kaikkea. Vituttaa välillä tää, kun itse joudut toimimaan jokapaikanhöylänä. Potkut vittu kaikille, omistajasta lähtien.
Plot twist: sä olet itse omistaja.Mikä vittu siinä on, että pitää ottaa töihin semmosia riippakulleja jotka ei pysty tekemään tasapuolisesti kaikkea. Vituttaa välillä tää, kun itse joudut toimimaan jokapaikanhöylänä. Potkut vittu kaikille, omistajasta lähtien.
Plot twist: sä olet itse omistaja.
Höylään paljon muutakin. Viimeksi eilen illalla höyläsin kivekseni sileäksi. Kiveksien ja pöllönsilmän välinen vyöhyke on hankalaa aluetta, mutta selvisin siitäkin koettelemuksesta. Olenhan jokapaikanhöylä.Höylääthän sä tälläkin palstalla joka ketjua. Ihme että ehdit duunia edes tekemään?
En tiedä mitä plot twist tarkoittaa, mutta en ole omistaja. Olen omistajasta seuraava mulkero. Eli palkollinen, huora, mutta myös muiden boss, mutta myös mulla on boss. Jokaisella hevosella on kengittäjä. Vanha viidakon laki.Plot twist: sä olet itse omistaja.
Eipä taideta olla. Tai toivottavasti ei olla. Ihan kamala ajatuskin. Ja itseasiassa en ole edes syntynyt Turussa, enkä koskaan asunut.Oletteko muuten @SMT ja @sämpylä89 identtiset keskoset? Oireyhtymä vaikuttaa olevan hyvin samanlainen. Erotettu syntymässä Turkuun ja itä-Helsinkiin.
Plot twist taitaa olla suomennettuna juonenkäänne.En tiedä mitä plot twist tarkoittaa,
Eipä taideta olla. Tai toivottavasti ei olla. Ihan kamala ajatuskin. Ja itseasiassa en ole edes syntynyt Turussa, enkä koskaan asunut.
Ei ole enää. Vituttaako? 1922 lähestyy.Ok. Nyt sulla on muuten absoluuttisen täydellinen määrä viestejä. Ihan sattumalta vaan huomasin.