Vitutusketju

  • 10 559 551
  • 56 140

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Viestin lähetti Kapo00
Minä kun en polta kuin vain viikonloppuisin (Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaan) eli
Se olis varmaan vitun hyvä idea kesken kännisession rampata koko ajan keskellä yötä viidennestä kerroksesta ulos tupakalle.

Mielestäni kyllä olisi. Itse olen asunut viimeisen vuoden kerrostalossa, jossa yläpuolellani ja seinänaapurissa tupakoidaan sisällä. Nämä savut leijailevat asuntoomme ja erityisesti makuuhuoneeseemme. Siinä on sitten mukava herätä aamulla pääkivun kanssa.

Kaiken lisäksi tyttöystävällä on astma, joten hänkään ei asiasta erityisemmin pidä.

Itse ketjun aiheeseen. Ei vituta mikään. Iso tentti takana ja tyttöystäväkin saapuu pian omalta opiskelupaikkakunnaltaan. Hip hei ja hurraa.
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Sakallio
Mielestäni kyllä olisi. Itse olen asunut viimeisen vuoden kerrostalossa, jossa yläpuolellani ja seinänaapurissa tupakoidaan sisällä. Nämä savut leijailevat asuntoomme ja erityisesti makuuhuoneeseemme. Siinä on sitten mukava herätä aamulla pääkivun kanssa.
Huono ilmastointi?
Tässä minun tapauksessa kyse ei ole mistään jatkuvasta haitasta, vaan minä/muut harrastamme viikon aikana tupakointia korkeintaan 3-13 tuntia, eli yhden ryyppysession ajan
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Kapo00
Huono ilmastointi?
- - -

Vanhemmissa kerrostaloissa kulkee helposti kaikki hajut ja kaasut hormien kautta toisiin huoneistoihin pystysuunnassa. Ts. lapun laittaja asuu tod. näk. yläpuolellasi. Tupakansavu saattaa kulkea esim. keittiön, pesuhuoneen tai vaatehuoneen räppänöiden kautta.

Aikoinaan itse asuin talossa neljännessä kerroksessa, jossa aina tiesi milloin kakkoskerroksen patu tuli himaan. Tupakansavusta.

Ei ehkä iso, mutta kiusallinen asia sellaisille jotka eivät siedä tupakansavua. Sama tilannehan se on usein ns. parveketupakoinnin kohdalla.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mua vituttaa kanssa naapurin kollit, jotka on niin molopäitä etteivät jaksa liikkua muutaman metrin päähän ulos tupakoimaan vaan vetävät sisällä röökiä. Ei luulisi olevan rivitalossa hirveen vaikea homma. Nyt kaikki tupakan ihanat aromit tulevat meidän keittiöön ja siitä koko taloon.

Vittu, jossain omissa bileissä saattaa napsahtaa yhtäkkiä ja naapurit saavat vähän ihmeteltävää...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niinno - ei ny ihan vituta, mutta kyllä v i t u t t a i s i (eh, kirjaimellisesti, jyy nou), jos ko hlö olisi samalla paikkakunnalla. Siis vituttaa, kun ei ole - ja vituttaisi, jos olisi. Sillain se menee. Elämä onpi kummallista. Miettikää sitä. :D
 

Miguel

Jäsen
Pää ei toimi. Viikolla luin monena päivänä pääsykoekirjaa enemmän kuin itseltäni edellytän ja vielä ihan virkein mielin, mutta eilen ja tänään ei ole napannut sitten yhtään. Eilen oli aikaa useampi tunti vailla kummempaa tekemistä, vaan musiikin kuuntelu ja peukaloiden pyörittely vei voiton. Tänään yritin kovasti päntätä, huonolla menestyksellä. Neljän sivun pätkä vei melkein puoli tuntia, eikä sisällöstä tuntunut jäävän mitään päähän.

Nyt olen taas käyttämässä aikaani fiksusti eli surfailemassa täällä vailla kummempaa päämäärää. Minkäs teet. Tänään ei vaan ole niitä päiviä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Miguel
Pää ei toimi. Viikolla luin monena päivänä pääsykoekirjaa enemmän kuin itseltäni edellytän ja vielä ihan virkein mielin, mutta eilen ja tänään ei ole napannut sitten yhtään. Eilen oli aikaa useampi tunti vailla kummempaa tekemistä, vaan musiikin kuuntelu ja peukaloiden pyörittely vei voiton.

Tuttu tunne. Liian tuttu. Pidä nyt ihmeessä parin päivän tauko koko pänttäämisestä. Lepää ja tee jotain järkevää. Äläkä missään nimessä pidä tietokonetta auki. Lisää huomattavasti tokkuraisuutta, jos istuu > ½h ruudun ääressä.

Ja joo, se oma vitutus. Koko päivän on ollut tosi väsynyt ja kipeä olo. Itseasiassa tuo alkoi jo illalla baarissa. Kotiin tullessani olin aivan varma, että kuumetta on vähintään 38.5 astetta... paskan marjat. Mittari näyttää 36.7. No yö menee enemmän ja vähemmän katkonaisesti nukkuen. Aamulla oikeastaan ihan yhtä huono olo. Iltapäivällä koitan katsoa videoilta Mementoa... ja nukahdan kesken. Sitten olo paranikin jo vihdoin hieman... Eiköhän tästä parempaa kohden olla menossa...

Joo, krapulasta ei ole siis kyse, kun en juonut eilen, kuin pohjilla pari rommi-colaa ja yhden oluen. Baarissa vain yhden jääveden.

Tiedä sitten, mikä on... kuumeeton kuume. :) Stressi vaan varmaan purkaantuu.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Kapo00
Se olis varmaan vitun hyvä idea kesken kännisession rampata koko ajan keskellä yötä viidennestä kerroksesta ulos tupakalle.
Poltatko ihan olohuoneessa istuen vai vaikka ikkunasta pää ulkona?
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi kilin vittu. Internet lasku on muka 170€ ,vaikka kiinteä hintainenen liittymä
on vaihdettu aikoja sitten!

Saatana jos tuo muka pitää paikkansa niin voi...

Vihainen soitto lähtee maanantaina.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Ruutiveijari
Poltatko ihan olohuoneessa istuen vai vaikka ikkunasta pää ulkona?
Olohuoneessa istuen, mutta ikkuna on tosin aina auki kun säät sen sallivat. Ulkona poltaminen ei tosiaankaan ole mikään vaihtoehto, siitä seuraisi niin helvetillistä liikennöintiä ja kuten tunnettua humalaiset ihmiset eivät ole niitä kaikkein hiljaisimpia. Eli olen sitä mieltä että parempi yksi vittuuntunut naapuri kuin koko rapun verran vittuuntuneita ihmisiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huominen tentti ei stressaa huorman vertaa. Eli silloin se menee puihin, kokemusta on.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En jaksa lukea. Viimeinen koeviikko alkaa huomenna, ja lukeminen ei nappaa sitten yhtään. Yksi ruotsin sanasto luettuna, toinen + kieliopit + muut lisät lukematta. Ei kiinnosta pätkän vertaa. Haluan ulos kavereiden kanssa, kokkaamaan erään erityisen henkilön kanssa, pitämään hauskaa, nauramaan... Mutta sen sijaan tuijotan ruotsin kirjaa ja mieleni tekisi lähinnä irvistellä. Opiskelu ei ole ollut pitkään aikaan näin tuskaa. Viddu.

Konekin on edelleen kaikkea muuta paitsi toimiva. Ensi viikolla asiaan kuitenkin on varmaan tiedossa apua.

edit: Lisätäänpä vielä se, etten todellakaan tiedä, miten toimin syksyn ylioppilaskirjoituksieni kanssa, ja huomenna olisi ilmoittauduttava. Hmm... Matematiikkaa kokeilen viihteen kannalta, mutta saksa, englanti, saksa, englanti, saksa, engl...
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Kapo00
Olohuoneessa istuen, mutta ikkuna on tosin aina auki kun säät sen sallivat.
Hommaa siihen ikkunan eteen joku korkea tuoli ja tupruttele siinä.

Itsellä alakerran äijä vetää röökiä myös sisällä. Noin joka toinen päivä on migreeni herätessä ja vaatteetkin alkaa hiljalleen haisemaan. Ei hyvä - muutto onneksi edessä kuun vaihteessa.
 

minä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK,BLUES,MANU
vittu

mua vituttaa kouluruoka ku se on niin helvetin pahaaaa!!!!!!!

se kin on vittumaista että on paljon kokeita!!!!!

eli lyhyesti sanottuna mua vituttaa koulu...!!!!!



vittu

vittu

vittu

vittu

vittu
 

minä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK,BLUES,MANU
Viestin lähetti Ruutiveijari
Hommaa siihen ikkunan eteen joku korkea tuoli ja tupruttele siinä.

Itsellä alakerran äijä vetää röökiä myös sisällä. Noin joka toinen päivä on migreeni herätessä ja vaatteetkin alkaa hiljalleen haisemaan. Ei hyvä - muutto onneksi edessä kuun vaihteessa.

HEi!!!

Ruutiveijari se on tyhmä eikä tymä!!!

siis se sun allekirjoitus...



mitä jos korjaisit sen...!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: vittu

Viestin lähetti minä
eli lyhyesti sanottuna mua vituttaa koulu...!!!!!

Sen huomaan. Koita kuitenkin keskittyä seuraavalla äidinkielen tunnilla. Jos vaikka silloin kerrattaisiin ne isot alkukirjaimet.
 

minä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK,BLUES,MANU
Re: Re: vittu

Viestin lähetti Sistis
Sen huomaan. Koita kuitenkin keskittyä seuraavalla äidinkielen tunnilla. Jos vaikka silloin kerrattaisiin ne isot alkukirjaimet.

Kiitos huomautuksesta pälli...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eipä tule enää Kunnian Miehiä televisiosta; syynä "huonot" katsojaluvut. Haistakaa pitkä v***u TV2! :mad:
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: vittu

Viestin lähetti minä
mua vituttaa kouluruoka ku se on niin helvetin pahaaaa!!!!!!!

se kin on vittumaista että on paljon kokeita!!!!!

eli lyhyesti sanottuna mua vituttaa koulu...!!!!!



vittu

vittu

vittu

vittu

vittu

Viestin lähetti minä
HEi!!!

Ruutiveijari se on tyhmä eikä tymä!!!

siis se sun allekirjoitus...



mitä jos korjaisit sen...!!

Viestin lähetti minä
Kiitos huomautuksesta pälli...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voi vittu sanon mä! Eiköhän modet olisi aika laittaa kaverin kirjoitusoikeudet pakettiin?

No joo, itse vitutusasiaan... Koeviikko, matikasta pakko päästä läpi, eikä sitten ykskään aine nappaa! Helevetti sanon ma!
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Re: Re: vittu

Viestin lähetti VH87
Voi vittu sanon mä! Eiköhän modet olisi aika laittaa kaverin kirjoitusoikeudet pakettiin?

No ei tosiaan. Noilla viesteillä on legenda-asema lähellä ja paikka meidän kaikkien sydämessä. Ja saamme kaiken lisäksi kuvaa ala-astelaisten sielua jäytävästä tuskasta. Ei ole enää helppoa olla lapsi, toista oli meillä. Master of the Universet ja kaikkia kivoja lastenohjelmia. Nykyään vaan Pokemonia ja kaikkea väkivaltaa. Tätä se teettää, perkele.

Ja minua taasen rassaa viidentoista tunnin duunipäivä. Kirkonmenotkin jäivät väliin ja kaikkea. Pääsis nyt jo kotiin kölliin kahden tytön väliin.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
MP:n nykyhetki

Viikko sitten murehdin tappiollista sarja-avausta, eikä kotiavauskaan tunnelmia nosta, päin vastoin.

1. 351 katsojaa on vitun vähän siihen nähden, että nyt pelataan Ykkösessä, toiseksi korkeimmalla sarjatasolla. Perinteikkään joukkueen ja oman kylän poikien luulisi kiinnostavan.

2. MP:n peli oli onnetonta. Viljapellon tasoinen alusta tosin vei edellytykset jalkapallon pelaamiselta muutenkin, mutta jos joukkue ei pysty yhtään kunnon hyökkäystä rakentamaan, vaikea on pärjätäkään. Onneksi puolustus selvisi lukuisista läheltä piti-tilanteista ilman takaiskuja, niin tappiolta vältyttiin. Väärällä sarjatasolla tunnutaan olevan.

3. Mikkeliläisten yleinen kiinnostus kaupungin perinteistä lajia kohtaan. Katsomossa suosituin puheenaihe Jukureiden syksyn harjoituspelit ja pelaajahankinnat. Peliä tosissaan tuntui seuraavan aniharva.

4. Ankealta näyttää tulevaisuuskin. Joukkue näytti selvästi olevan vaikeuksissa Ykkösen kovassa pelirytmissä. VG-62 on niitä joukkueita, joita pitäisi pystyä voittamaan sarjassa säilymiseksi. Pelin jatkuessa samana on edessä putoaminen takaisin Kakkoseen. Jukureiden liigapuheiden myötä putoaminen veisi jalkapallolta loputkin sponsorirahat ja ne vähät uskolliset katsojatkin.

Itselle jalkapallo ja MP ovat miljoona kertaa läheisempi asia kuin jääkiekko, joten kyllä pistää vituttamaan. Perinteiselle ja hienolle lajille ei tunnu enää trendikkään ja uuden Jukureiden varjossa olevan tilaa. :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös