Vitutusketju

  • 10 581 582
  • 56 150

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa saatanasti aivoinvalidit tyyliin Shane. Ei perkele, jos ei asian ydintä pysty järkevästi sulattamaan. Wittu saatana!!!!! No ketju on ainakin oikea...
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
...Ja lisäksi vituttaa ankarasti jeesustelevat tekopyhät paskahousut, joilla ei ole elämää. Ansaitsisivat Antti Tuiskun CD-levyn soimaan repeatina, PÄÄN SISÄLLE!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti ELaine
Vituttaa saatanasti aivoinvalidit tyyliin Shane. Ei perkele, jos ei asian ydintä pysty järkevästi sulattamaan. Wittu saatana!!!!! No ketju on ainakin oikea...

Olihan homma todella typerästi tehty, mutta kyllä muakin alkaa vituttaa lukea peräperää tommosia itkuvuodatuksia, joiden sisältö on tasoa "Kuole vitun rattijuopon kyydissä istunut".

Joten ei kannata turhan vakavasti ottaa kermaperse-Shanejen ym. kirjoituksia. Olet varmaan itse henkilökohtaisesti jo oppisi saanut, tuskin siihen hommaan näitä runkkuja enää tarvitaan.
 

Shane

Jäsen
No jos rattijuoppujen halveksiminen tekee minusta aivoinvalidikermaperserunkun, niin olen sellainen oikein mielelläni.

Toivon silti sydämestäni, että kovin moni muu ei tämän asian suhteen ajattele kuten Fläppis tai ELaine.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shane
No jos rattijuoppujen halveksiminen tekee minusta aivoinvalidikermaperserunkun, niin olen sellainen oikein mielelläni.

Toivon silti sydämestäni, että kovin moni muu ei tämän asian suhteen ajattele kuten Fläppis tai ELaine.

No ei todellakaan tee! Mäkin halveksin rattijuoppoja enemmän kuin mitään.

Silti en ymmärrä sitä, että te vittuilette tyypille, joka ei itse syyllistynyt rattijuoppouteen, vaan lähti sellaisen kyytiin.

Minäkin olen joskus ollut sellaisessa humalassa, että olen joutunut vain luottamaan kuskin sanaan siitä, että hän on ajokunnossa.

En siis tiedä, olenko ollut rattijuopon kyydissä, halveksitko minuakin? Fläppiksen lailla minuakin alkaa vituttamaan tämä rattiksen kyydissä olleelle vittuilu.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti seeyou@jäähalli

Silti en ymmärrä sitä, että te vittuilette tyypille, joka ei itse syyllistynyt rattijuoppouteen, vaan lähti sellaisen kyytiin.

Veit sanat suustani.

Eiköhän ELaine ole tapauksen johdosta tehnyt omat johtopäätöksensä jo. Luultavasti oppimaan kykenevä ihminen osaa tulevaisuudessa vältää vastaavia tilanteita.

Turha sitä on täällä enää ruveta järjettömän suurella kauhalla (kauhakuormaajalla?) paskaa niskaan kaatamaan. Ainakaan minun mielestä.

Ja kermaperse ja runkku -ylisanat olivat tarkoitettu vaan kompensoimaan aikaisemmin mainittujen nimimerkkien "suhteellisen" loukkaavia viestejä. Ei yhtään sen henkilökohtaisempaa niissäkään siis.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti C.Moreno
Ihan oikeasti.Kaverisi kaltasille saatanan idiooteille on aina meidän kesämökin saunantakana tilaa.

Viestin lähetti Shane
Jep, itse tulen sitten toisena.

Luin vasta nyt tuon nimimerkillä ELaine tänne kirjoittelevan idiootin kirjoituksen, ja voi vitun vittu, että kyllä pisti vituttamaan tuollainen. Olisitte saatanan pellet vetäneet sitten edes kunnolla ulos niin että henki olisi lähtenyt molemmilta, olisi maailmakin ollut taas himpun verran parempi paikka elää.

Saatanan arvottomat kusipääpaskakasat, en voisi minäkään juuri enempää halveksia sinunlaisiasi.

Minulla on kokemusta noista rattijuopoista nuoruusvuosilta. Enimmäkseen ovat kokemattomia lapsia jotka antavat itse itselleen kovimman tuomion (kuten esim. rosis)joka seuraa yleensä loppuelämän ajan. Mitähän jos lopetatte moisten typeryyksien laukomisen kunnes kasvaa karvat muniin. (turha kuvitella, että puolustan heitä, toistuvat tapaukset ovat asia erikseen)

Ettei menisi ihan offtopic niin vituttaa kun elän nykyään vain viikonlopuista.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Padis
Minulla on kokemusta noista rattijuopoista nuoruusvuosilta. Enimmäkseen ovat kokemattomia lapsia jotka antavat itse itselleen kovimman tuomion (kuten esim. rosis)joka seuraa yleensä loppuelämän ajan. Mitähän jos lopetatte moisten typeryyksien laukomisen kunnes kasvaa karvat muniin. (turha kuvitella, että puolustan heitä, toistuvat tapaukset ovat asia erikseen)

Sehän tuossa vaan on, että kyseessä on oikea maailma, jossa oikeiden ihmisten oikea elämä saattaa loppua kännisen teinin toilailuihin. Ymmärrystä ei heru täältä pätkääkään. Ei kännissä ajavalle eikä kyydissä olevalle.
 

Shane

Jäsen
Fläppis & co.:

Ei se kyydissä olijakaan kuitenkaan vaaranna vain omaa henkeään, vaikka niin on yleensä tapana sanoa. Fysiikkahan sen sanoo yksiselitteisesti, että mitä enemmän on autossa porukkaa, sitä enemmän massaa on liikkeellä ja sitä tuhoisampi on se mahdollinen onnettomuus sen toiselle (usein syytömälle) osapuolelle. Ainakaan minä en haluaisi tuulilasin kautta syliini 100 km/h vauhtia kiitävää 85 kiloista, sekunnin murto-osa sitten rattijuopun vieressä istunutta lihakasaa. Ja vaikka tämä vieressä istuja vöissä pysyisikin, niin ei se liike-energia siitä mihinkään häviä, törmäys on joka tapauksessa rajumpi kuin jos autossa olisi ollut vaan kuljettaja.

Lisäksi esim. jarrutusmatkat pitenevät, ja usein lienee myös niin, että rattijuopon kaasujalka on sitä raskaampi mitä enemmän autossa on porukkaa..

Viestin lähetti Fläppis
Eiköhän ELaine ole tapauksen johdosta tehnyt omat johtopäätöksensä jo. Luultavasti oppimaan kykenevä ihminen osaa tulevaisuudessa vältää vastaavia tilanteita.
Eipä oikein siltä vaikuta, kun heti perään jaksetaan itkeä jotain kadonnutta kännykkää, ja vielä arvostella poliisin toimintaa. Luulisi että tuollaisesta jotain oppinut olisi vain tyytyväinen, että on ylipäätään enää hengissä.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Snakster
Sehän tuossa vaan on, että kyseessä on oikea maailma, jossa oikeiden ihmisten oikea elämä saattaa loppua kännisen teinin toilailuihin. Ymmärrystä ei heru täältä pätkääkään. Ei kännissä ajavalle eikä kyydissä olevalle.

En kaivannutkaan rattijuopoille sääliä enkä armahdusta. Ymmärrystä kylläkin tietyissä tilanteissa. Ihminen on erehtyväinen vaikkakin oppii (toivottavasti). Tällä tarkoitan sitä, että saunan taakse vieminen voi olla liian raju toimenpide.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Padis
En kaivannutkaan rattijuopoille sääliä enkä armahdusta. Ymmärrystä kylläkin tietyissä tilanteissa. Ihminen on erehtyväinen vaikkakin oppii (toivottavasti). Tällä tarkoitan sitä, että saunan taakse vieminen voi olla liian raju toimenpide.

Suht pitkällä kokemuksella voin kertoa, että kaikki juopot, myös ratti-, ymmärtävät ns. ymmärryksen eräänlaisena armahduksena. Ja sen seurauksena jatkavat toimintaansa. Ensikertalaiset ovat eri asia, mutta jos kolmekin kertaa jää ratista kiinni päissään, niin on päivänselvää ettei kyseessä ole vahinko.

En ole heitä lahtaamassa saunan takana, mutta tiukempaa otetta valtiovallan tulisi pitää heidän suhteensa. Kunnollisia lääkkeitä on vaikea keksiä ja monenlaistahan on yritetty toteuttaa, mutta itse olen sitä mieltä että parhaiten voisi toimia rikosvälineeseen kohdistuva realisointisysteemi. Eli käyttöväline (=auto) niin kauaksi häkkiin, kunnes asia on selvitetty. Ja kun auto sieltä ulos haetaan, niin on maksettava käypä säilyttämiskorvaus ennenkuin saa avaimet kouraan.

Autoilijoiden tulee kantaa vastuunsa. Humalassa ei ajeta. Humalassa ajavat käräytetään, oli tuttu, sukulainen tai ystävä. Se vain ei ole oikein ja jokainen humalainen auton ratissa voi tappaa juuri sinun rakkaasi.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti fiftyeight
Suht pitkällä kokemuksella voin kertoa, että kaikki juopot, myös ratti-, ymmärtävät ns. ymmärryksen eräänlaisena armahduksena. Ja sen seurauksena jatkavat toimintaansa. Ensikertalaiset ovat eri asia, mutta jos kolmekin kertaa jää ratista kiinni päissään, niin on päivänselvää ettei kyseessä ole vahinko.


Kuten jo sanoin aiemmin, niin toistuvat rattijuopumukset ovat asia erikseen.

edit: itseasiassa kannatan tuota auton takavarikoimistoimenpidettä. Jos rattijuopumus toistuu toisenkin kerran, niin kärry vaan telakalle/valtiolle.
 
Viimeksi muokattu:

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Padis
Kuten jo sanoin aiemmin, niin toistuvat rattijuopumukset ovat asia erikseen.

edit: itseasiassa kannatan tuota auton takavarikoimistoimenpidettä. Jos rattijuopumus toistuu toisenkin kerran, niin kärry vaan telakalle/valtiolle.
Jokaiselle kansalaiselle tulisi siis antaa yksi mahdollisuus ajaa kännissä ilman mitään seuraamuksia? Tai pikemminkin, jokaiselle kansalaiselle tulisi antaa mahdollisuus ajella kännissä niin kauan kunnes jää tästä kiinni toisen kerran?

Kyllähän näitä ratsioita on kuitenkin sen verran harvassa, että jo ensimmäisestä kerrasta tulisi ehdottomasti ottaa auto pois joksikin aikaa. Esim. itse olen autoillut vuodesta 1998 lähtien, mielestäni suhteellisen aktiivisesti, ja minut on tänä aikana puhallutettu tasan yhden kerran. Ajokorttia ei ole kysytty kertaakaan, joten nimenomaan se auto pois, ajokortin hyllyttäminenhän ei ajelua estä.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Shane
Jokaiselle kansalaiselle tulisi siis antaa yksi mahdollisuus ajaa kännissä ilman mitään seuraamuksia? Tai pikemminkin, jokaiselle kansalaiselle tulisi antaa mahdollisuus ajella kännissä niin kauan kunnes jää tästä kiinni toisen kerran?


*huoh* ilmeisesti et vaivautunut lukemaan muutamaa aikaisempaa viestiä...
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Padis
*huoh* ilmeisesti et vaivautunut lukemaan muutamaa aikaisempaa viestiä...
Niinpä niin, mitäs sitä turhia oikeustoimia sun muita tarvitaan, hehän "antavat itse itselleen sen kovimman tuomion".. hohhoijaa tätä nykyajan meininkiä..
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Shane
Niinpä niin, mitäs sitä turhia oikeustoimia sun muita tarvitaan, hehän "antavat itse itselleen sen kovimman tuomion".. hohhoijaa tätä nykyajan meininkiä..

Mielestäni sanoin aikaisemmin jotain sen suuntaista kuin "En kaivannutkaan rattijuopoille sääliä enkä armahdusta. Ymmärrystä kylläkin tietyissä tilanteissa.".

Tarkoitin tällä juurikin teinejä jotka eivät välttämättä ole aivan täysin perillä omasta toiminnastaan. Vitutti vaan ne ihmiset jotka olivat viemässä näitä tyyppejä saunan taakse heti kättelyssä.

Vituttaa kun jatkoajassa on väärinymmärtäminen hiottu sellaiseen terään, ettei politikotkaan siihen pysty.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Voi vittu! Noin puoli tuntia sitten lipsahti kädestä täysi colalasi ylösalasin suoraan tietokoneen näppäimistön päälle...
Onneks osu vaan tonne oikealle missä on noi numerot ja jotain muuta.
Puoli tuntia oon irrotellu nappeja ja kuivannu niitä minkä oon ehtiny, voi perkele.

En tiedä sitten kuinka suuri osuus tolla alkoholilla on asiaan! Varmaan noin fifty/sixty... Nyt kyllä pitää mennä jo nukkuun ettei synny suurempia vahinkoja ja jaksaa huomenna illalla kattella NHL-peliä. Ei muuta. Vittu
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti Fläppis
Olihan homma todella typerästi tehty, mutta kyllä muakin alkaa vituttaa lukea peräperää tommosia itkuvuodatuksia, joiden sisältö on tasoa "Kuole vitun rattijuopon kyydissä istunut".

Joten ei kannata turhan vakavasti ottaa kermaperse-Shanejen ym. kirjoituksia. Olet varmaan itse henkilökohtaisesti jo oppisi saanut, tuskin siihen hommaan näitä runkkuja enää tarvitaan.


Tämä ei ole mitään vitun itkuvuodatusta.Mua vituttaa tää vitun maa jossa ihmiset kattoo vitun kieroon ku ilmoittaa että ei juo ollenkaan viinaa.Voisin myös kertoa miksi todella vihaan rattijuoppoja,mulla on meinaan aivan vitun hyvä syy,mutta mitä vittua se teille kuuluu.

Vituttaa ihan oikeesti.Nuorison täydellinen piittaamattomuus liikenteessä.Ajetaan kännissä ja haetaan vanhoilla paskakasoilla rajoja ja kavereitten kunnioitusta.Sitten sillä vittu kehuskellaan netissä ja veijon-baarissa että "hehhehe vedettiin ulos ja sain pienet sakot,korttiki lähti,mutta mitä vitun väliä eihän sitä autoa kortilla ajeta"

Joka vitun päivä lehdessä on juttuja kolareissa kuolleista nuorista.Kirkkonummella 18kakara lähtee vanhalla Corollan paskalla poliisia karkuun raskaana oleva tyttöystävä istuu kyydissä.Auto lähtee lapasesta ja kaveri kuolee.Kuopiossa teinit vetää väinölänniemellä viereiseen puuhun johon törmännyt Corolla vei 3 vai 4 ihmistä mukanaan.
Humalaiset nuoret ajoivat kilpaa ja kaksi sivulllista kuoli,ei siitäkään ole pitkä aika.

Liikenne ei ole leikkipaikka.Jos ei kiinnosta oma terveys ja elämä.Niin ajatelkaa niitä jotka ovat sivullisina joutuneet rattijuopon telomaksi tai kuolleiden omaisia.Täysin viattomia ihmisiä joiden ainoa rikos oli olla väärässä paikassa väärään aikaan.Tiedän tapauksen jossa humalassa kuolonkolarin ajanut nuori mies muutama päivä tuomion julistamisen jälkeen syyllistyi jälleen rattijuopumukseen.Tällä kertaa tuloksena vain peltivahinkoja.Näihin toistuviin täyttä piittaamattomuutta osoittaviin henkilöihin ei tepsi kuin vankeusrangaistus,jota rattijuopumus tapauksissa aivan liian harvoin tuomitaan.Ja jos tuomitaan sekin usein muutetaan yhteyskuntapalveluksi.Autoja aina löytyy ja korttia ei ajamiseen tarvi.Rikoksentekovälineet useinhan tuomitaan valtiolle menetetyksi,myöskin ratista palaneelta tulisi ottaa auto samantien pois.

Jokainen joka edes lähtee kyytiin on minun silmissäni yhtä typerä kuin se ihmispaska joka sitä autoa ajaa.Kyydissä olijat usein yllyttävät kuljettajaa tai kuljettaja haluaa kavereilleen näyttää olevansa Tommi Mäkisen veroinen sorateiden virtuoosi.

Jos mikään muu ei auta niin sitten saunantaakse.
 
Viimeksi muokattu:

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Viestin lähetti C.Moreno
Vituttaa ihan oikeesti.Nuorison täydellinen piittaamattomuus liikenteessä.Ajetaan kännissä ja haetaan vanhoilla paskakasoilla rajoja ja kavereitten kunnioitusta.Sitten sillä vittu kehuskellaan netissä ja veijon-baarissa että "hehhehe vedettiin ulos ja sain pienet sakot,korttiki lähti,mutta mitä vitun väliä eihän sitä autoa kortilla ajeta"

Joka vitun päivä lehdessä on juttuja kolareissa kuolleista nuorista.Kirkkonummella 18kakara lähtee vanhalla Corollan paskalla poliisia karkuun raskaana oleva tyttöystävä istuu kyydissä.Auto lähtee lapasesta ja kaveri kuolee.Kuopiossa teinit vetää väinölänniemellä viereiseen puuhun johon törmännyt Corolla vei 3 vai 4 ihmistä mukanaan.
Humalaiset nuoret ajoivat kilpaa ja kaksi sivulllista kuoli,ei siitäkään ole pitkä aika.

Liikenne ei ole leikkipaikka.Jos ei kiinnosta oma terveys ja elämä.Niin ajatelkaa niitä jotka ovat sivullisina joutuneet rattijuopon telomaksi tai kuolleiden omaisia.Täysin viattomia ihmisiä joiden ainoa rikos oli olla väärässä paikassa väärään aikaan.Tiedän tapauksen jossa humalassa kuolonkolarin ajanut nuori mies muutama päivä tuomion julistamisen jälkeen syyllistyi jälleen rattijuopumukseen.Tällä kertaa tuloksena vain peltivahinkoja.Näihin toistuviin täyttä piittaamattomuutta osoittaviin henkilöihin ei tepsi kuin vankeusrangaistus,jota rattijuopumus tapauksissa aivan liian harvoin tuomitaan.Ja jos tuomitaan sekin usein muutetaan yhteyskuntapalveluksi.Autoja aina löytyy ja korttia ei ajamiseen tarvi.Rikoksentekovälineet useinhan tuomitaan valtiolle menetetyksi,myöskin ratista palaneelta tulisi ottaa auto samantien pois.

Jokainen joka edes lähtee kyytiin on minun silmissäni yhtä typerä kuin se ihmispaska joka sitä autoa ajaa.Kyydissä olijat usein yllyttävät kuljettajaa tai kuljettaja haluaa kavereilleen näyttää olevansa Tommi Mäkisen veroinen sorateiden virtuoosi.

Jos mikään muu ei auta niin sitten saunantaakse.

Täysin samaa mieltä. Moni epäkohta olisi NIIIIIIIIN helposti korjattavissa siellä saunan takana.
 
Nyt riittää

Jos tähän ketjuun tulee vielä kommenttia liittyen rattijuoppoihin, alkaa punatulkkujen veril....siis toimenpiteet.
Tämä on vitutusketju, vittuilkaa rattijuopoista toisessa ketjussa. Kiitos.

Teidänkin Ystävänne,
Moderaattorit
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi Vittujen Kevät!
Joku oli pistänyt meikäläisen kämpän ulko-oveen teipillä lapun jossa luki: "Voisitteko ystävällisesti tupakoida ulkona. Kiitos"
Helvetin terveysfasisti!
Minä kun en polta kuin vain viikonloppuisin (Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaan) eli
Se olis varmaan vitun hyvä idea kesken kännisession rampata koko ajan keskellä yötä viidennestä kerroksesta ulos tupakalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös