Viestin lähetti ELaine
Vituttaa saatanasti aivoinvalidit tyyliin Shane. Ei perkele, jos ei asian ydintä pysty järkevästi sulattamaan. Wittu saatana!!!!! No ketju on ainakin oikea...
Viestin lähetti Shane
No jos rattijuoppujen halveksiminen tekee minusta aivoinvalidikermaperserunkun, niin olen sellainen oikein mielelläni.
Toivon silti sydämestäni, että kovin moni muu ei tämän asian suhteen ajattele kuten Fläppis tai ELaine.
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Silti en ymmärrä sitä, että te vittuilette tyypille, joka ei itse syyllistynyt rattijuoppouteen, vaan lähti sellaisen kyytiin.
Viestin lähetti C.Moreno
Ihan oikeasti.Kaverisi kaltasille saatanan idiooteille on aina meidän kesämökin saunantakana tilaa.
Viestin lähetti Shane
Jep, itse tulen sitten toisena.
Luin vasta nyt tuon nimimerkillä ELaine tänne kirjoittelevan idiootin kirjoituksen, ja voi vitun vittu, että kyllä pisti vituttamaan tuollainen. Olisitte saatanan pellet vetäneet sitten edes kunnolla ulos niin että henki olisi lähtenyt molemmilta, olisi maailmakin ollut taas himpun verran parempi paikka elää.
Saatanan arvottomat kusipääpaskakasat, en voisi minäkään juuri enempää halveksia sinunlaisiasi.
Viestin lähetti Padis
Minulla on kokemusta noista rattijuopoista nuoruusvuosilta. Enimmäkseen ovat kokemattomia lapsia jotka antavat itse itselleen kovimman tuomion (kuten esim. rosis)joka seuraa yleensä loppuelämän ajan. Mitähän jos lopetatte moisten typeryyksien laukomisen kunnes kasvaa karvat muniin. (turha kuvitella, että puolustan heitä, toistuvat tapaukset ovat asia erikseen)
Eipä oikein siltä vaikuta, kun heti perään jaksetaan itkeä jotain kadonnutta kännykkää, ja vielä arvostella poliisin toimintaa. Luulisi että tuollaisesta jotain oppinut olisi vain tyytyväinen, että on ylipäätään enää hengissä.Viestin lähetti Fläppis
Eiköhän ELaine ole tapauksen johdosta tehnyt omat johtopäätöksensä jo. Luultavasti oppimaan kykenevä ihminen osaa tulevaisuudessa vältää vastaavia tilanteita.
Viestin lähetti Snakster
Sehän tuossa vaan on, että kyseessä on oikea maailma, jossa oikeiden ihmisten oikea elämä saattaa loppua kännisen teinin toilailuihin. Ymmärrystä ei heru täältä pätkääkään. Ei kännissä ajavalle eikä kyydissä olevalle.
Viestin lähetti Padis
En kaivannutkaan rattijuopoille sääliä enkä armahdusta. Ymmärrystä kylläkin tietyissä tilanteissa. Ihminen on erehtyväinen vaikkakin oppii (toivottavasti). Tällä tarkoitan sitä, että saunan taakse vieminen voi olla liian raju toimenpide.
Viestin lähetti fiftyeight
Suht pitkällä kokemuksella voin kertoa, että kaikki juopot, myös ratti-, ymmärtävät ns. ymmärryksen eräänlaisena armahduksena. Ja sen seurauksena jatkavat toimintaansa. Ensikertalaiset ovat eri asia, mutta jos kolmekin kertaa jää ratista kiinni päissään, niin on päivänselvää ettei kyseessä ole vahinko.
Jokaiselle kansalaiselle tulisi siis antaa yksi mahdollisuus ajaa kännissä ilman mitään seuraamuksia? Tai pikemminkin, jokaiselle kansalaiselle tulisi antaa mahdollisuus ajella kännissä niin kauan kunnes jää tästä kiinni toisen kerran?Viestin lähetti Padis
Kuten jo sanoin aiemmin, niin toistuvat rattijuopumukset ovat asia erikseen.
edit: itseasiassa kannatan tuota auton takavarikoimistoimenpidettä. Jos rattijuopumus toistuu toisenkin kerran, niin kärry vaan telakalle/valtiolle.
Viestin lähetti Shane
Jokaiselle kansalaiselle tulisi siis antaa yksi mahdollisuus ajaa kännissä ilman mitään seuraamuksia? Tai pikemminkin, jokaiselle kansalaiselle tulisi antaa mahdollisuus ajella kännissä niin kauan kunnes jää tästä kiinni toisen kerran?
Niinpä niin, mitäs sitä turhia oikeustoimia sun muita tarvitaan, hehän "antavat itse itselleen sen kovimman tuomion".. hohhoijaa tätä nykyajan meininkiä..Viestin lähetti Padis
*huoh* ilmeisesti et vaivautunut lukemaan muutamaa aikaisempaa viestiä...
Viestin lähetti Shane
Niinpä niin, mitäs sitä turhia oikeustoimia sun muita tarvitaan, hehän "antavat itse itselleen sen kovimman tuomion".. hohhoijaa tätä nykyajan meininkiä..
Viestin lähetti Fläppis
Olihan homma todella typerästi tehty, mutta kyllä muakin alkaa vituttaa lukea peräperää tommosia itkuvuodatuksia, joiden sisältö on tasoa "Kuole vitun rattijuopon kyydissä istunut".
Joten ei kannata turhan vakavasti ottaa kermaperse-Shanejen ym. kirjoituksia. Olet varmaan itse henkilökohtaisesti jo oppisi saanut, tuskin siihen hommaan näitä runkkuja enää tarvitaan.
Viestin lähetti C.Moreno
Vituttaa ihan oikeesti.Nuorison täydellinen piittaamattomuus liikenteessä.Ajetaan kännissä ja haetaan vanhoilla paskakasoilla rajoja ja kavereitten kunnioitusta.Sitten sillä vittu kehuskellaan netissä ja veijon-baarissa että "hehhehe vedettiin ulos ja sain pienet sakot,korttiki lähti,mutta mitä vitun väliä eihän sitä autoa kortilla ajeta"
Joka vitun päivä lehdessä on juttuja kolareissa kuolleista nuorista.Kirkkonummella 18kakara lähtee vanhalla Corollan paskalla poliisia karkuun raskaana oleva tyttöystävä istuu kyydissä.Auto lähtee lapasesta ja kaveri kuolee.Kuopiossa teinit vetää väinölänniemellä viereiseen puuhun johon törmännyt Corolla vei 3 vai 4 ihmistä mukanaan.
Humalaiset nuoret ajoivat kilpaa ja kaksi sivulllista kuoli,ei siitäkään ole pitkä aika.
Liikenne ei ole leikkipaikka.Jos ei kiinnosta oma terveys ja elämä.Niin ajatelkaa niitä jotka ovat sivullisina joutuneet rattijuopon telomaksi tai kuolleiden omaisia.Täysin viattomia ihmisiä joiden ainoa rikos oli olla väärässä paikassa väärään aikaan.Tiedän tapauksen jossa humalassa kuolonkolarin ajanut nuori mies muutama päivä tuomion julistamisen jälkeen syyllistyi jälleen rattijuopumukseen.Tällä kertaa tuloksena vain peltivahinkoja.Näihin toistuviin täyttä piittaamattomuutta osoittaviin henkilöihin ei tepsi kuin vankeusrangaistus,jota rattijuopumus tapauksissa aivan liian harvoin tuomitaan.Ja jos tuomitaan sekin usein muutetaan yhteyskuntapalveluksi.Autoja aina löytyy ja korttia ei ajamiseen tarvi.Rikoksentekovälineet useinhan tuomitaan valtiolle menetetyksi,myöskin ratista palaneelta tulisi ottaa auto samantien pois.
Jokainen joka edes lähtee kyytiin on minun silmissäni yhtä typerä kuin se ihmispaska joka sitä autoa ajaa.Kyydissä olijat usein yllyttävät kuljettajaa tai kuljettaja haluaa kavereilleen näyttää olevansa Tommi Mäkisen veroinen sorateiden virtuoosi.
Jos mikään muu ei auta niin sitten saunantaakse.
Viestin lähetti Kapo00
Minä kun en polta kuin vain viikonloppuisin (Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaan) eli
Se olis varmaan vitun hyvä idea kesken kännisession rampata koko ajan keskellä yötä viidennestä kerroksesta ulos tupakalle.