Viestin lähetti Virén
Miksi likka kattelee, jotain Selviytyjien kaltaista roskaa, kun Punakonedokkari alkaa juuri ? Mitä tässä asiassa tehdään, ei se usko kiristämistä, uhkailua tai lahjontaa. Vituttaa.
Viestin lähetti Pleksi(t)
Band Of Brothers, Taistelutoverit
Se oli huippu sarja, uusia jaksoja odotellessa.
Viestin lähetti tuuski
Hemmojen kotiinpaluusta toiset kymmenen jaksoa?
Tsori.
Viestin lähetti Pleksi(t)
Samat heebot tekee uutta sarjaa, en nyt muista mihin sijoittui, joku varmasti muistaa
Viestin lähetti Sistis
Sen huomaan. Koita kuitenkin keskittyä seuraavalla äidinkielen tunnilla. Jos vaikka silloin kerrattaisiin ne isot alkukirjaimet.
Viestin lähetti Olkku
Vituttaa katsella, kun jollakin on jatkoaikaan oikeudet saatuaan ainut ajanviete, katsoa mitä edelliset on kirjottanu, etsiä kirjoitusvirheet ja vittuilla muutenkin.
Viestin lähetti Olkku
Kai se vittuilee tästäkin, kun itsensä tunnistaa.
Viestin lähetti Olkku
Vittu mua vituttaa me suomalaisjuntit.
Vittu että voitkin olla oikeassa.Viestin lähetti Svante
Mua jurppii, että Thomas meni narreihin. Eikö kukaan IFK:ssa kertonu Thomas:lle "never, ever go to narries", ennemmin vaikka Sveduihin. Viddu!!!
Viestin lähetti BigRedBob
Vittu että voitkin olla oikeassa.
TT pelasi IFK:ssa kahdet pleijarit, ekalla kerralla tuli kultaa, toisella hopeata. Miten meidän Dave on pelannut pleijareissa? Nii-in. No ok, olihan silloin muutenkin "hieman" eri joukkue ja eri meininki, mutta silti.
Nyt ahdistaa.
Viestin lähetti irGGu
Onnellisuusketjuun piti kirjoittaa hyvin menneen PERL-kokeen johdosta
Viestin lähetti Pikku Myy
Lasku tuli ja laskutuslisä on vaivaiset 10€. Ei helvetti miten jostain laskun teosta on pokkaa pyytää noin paljon? Eräpäivä vielä mukavasti kuun vika päivä, jolloin pitäisi maksaa vuokratakuu, uusi vuokra ja vanha vuokra. Kyyyllä mulla ihan oikeasti on tuohon vielä 55€ laittaa lisää. Vittu.