Vitutusketju

  • 10 540 847
  • 56 130

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vitun "Black Friday". Ihan oikeasti, joka saatanan tuutista jotain helvetin paskaa mainosta, että: "katos tän verran meillä on löysää hinnoissa 364 päivää vuodessa, mutta nyt saat siihen hintaan mihin myytäis jos olis kilpaillut markkinat". Koko paska apinoitu suoraan Jenkeistä ja kukaan mitään tappiolla myy. Vittu että on ihmiset tyhmiä, jättäsivät nää hölmöilyt osallistumatta, niin ei olis mitään Anttilan kusetusmyyntejä, joulun jälkeisiä aleja ja neekeriperjantaita. Vituttaa. Kai ne saa edes ämpärin ilmaseks.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vitun "Black Friday". Ihan oikeasti, joka saatanan tuutista jotain helvetin paskaa mainosta, että: "katos tän verran meillä on löysää hinnoissa 364 päivää vuodessa, mutta nyt saat siihen hintaan mihin myytäis jos olis kilpaillut markkinat". Koko paska apinoitu suoraan Jenkeistä ja kukaan mitään tappiolla myy. Vittu että on ihmiset tyhmiä, jättäsivät nää hölmöilyt osallistumatta, niin ei olis mitään Anttilan kusetusmyyntejä, joulun jälkeisiä aleja ja neekeriperjantaita. Vituttaa. Kai ne saa edes ämpärin ilmaseks.
Tämä. Sähköposti täyttyy kaikesta roskasta asiaa koskien ja esim kamera + linssi jonka ostin Rajalan Digiviikolta oikeasti hyvään hintaa 999€ on nyt 1390€ "Black Friday" "tarjouksessa".
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Black Friday, kuninkaallinen tapa saada ihmiset kuplimaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Black Friday-tarjouksista n. 95% on niin sanotusti paskaa. Tuosta massasta kun osaa helmet poimia eikä sokaistu ovh-hinnoista lasketuista alennusprosenteista niin on mahdollista tehdä hyviäkin diilejä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Sovin vuokrakämppäni seuraavan asukkaan kanssa sähköpostitse että hän ottaa vanhan tiskikoneeni niin minun ei tarvitse hankkiutua siitä eroon ja kasata tiskikoneen paikalla ollut kaappia takaisin. Palautin vuokrakämpän avaimet eilen huoltoyhtiöön niin tänä aamuna uusi vuokralainen lähestyi minua tälläisella sähköpostiviestillä:

"Hei

Peskää kylpyhuoneen kaakelit, suihkuviemäriaukko, peilikaappi, wc-pytty ja lattia hyvin, jotta ei tarvitse pyytää isännöitsijältä VVO:n siivousta, silloin peritään vakuusmaksu kokonaan tai osittain entiseltä asukkaalta.


Yt.xyz"

Aiku kiva miten huolehditaan.

-Tinke
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä muakin vituttaisi muuttaa kämppään, jos edellinen asukas jättää loppusiivouksen laiskuuttaan tekemättä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kyllä muakin vituttaisi muuttaa kämppään, jos edellinen asukas jättää loppusiivouksen laiskuuttaan tekemättä.

Tämä on vahvaa paskaa kyllä. Edelliseen kämppään muuttaessa tuli pienenä yllärinä, ettei siivousta oltu tehty käytännössä lainkaan. Kun kävin katsomassa asuntoa, oli se lähes tyhjä jo, joten oletus oli että siivous on tehty. Ja sitten sieltä viedään kaikki mikä on vietävissä. Jopa tulpat pesukoneiden poistoletkujen paikalta.

En ymmärrä mikä hitto siinä on niin vaikeaa tehdä se siivous. Ymmärrän kyllä, että muuttaminen on stressaavaa, mutta on se siivous silti tehtävä. Minä olen aina jynssännyt kaikki kaappeja, kattoja, seiniä, karmeja jne myöten. Viemärit putsattu ja niin eteenpäin. Minusta se vaan on tehtävä!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kyllä muakin vituttaisi muuttaa kämppään, jos edellinen asukas jättää loppusiivouksen laiskuuttaan tekemättä.

Samaa mieltä. Teimme loppusiivouksen alkuviikosta. Ja isännöitsijä oli jo tehnyt lopputarkastuksen keskiviikkona... mutta hyvä että seuraava asukas on huolissaan.

-Tinke
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Samaa mieltä. Teimme loppusiivouksen alkuviikosta. Ja isännöitsijä oli jo tehnyt lopputarkastuksen keskiviikkona... mutta hyvä että seuraava asukas on huolissaan.
No olisit sanonut, että loppusiivous oli tehty ja tarkastettu.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No olisit sanonut, että loppusiivous oli tehty ja tarkastettu.

Sen verran pitää nusaista pilkkua, että eihän tuossa kirjoitettu mitään tekemisestä tai tekemättä jättämisestä, ainoastaan tulevan asukkaan huolesta ko.asioiden hoitamisesta edellisen vuokralaisen toimesta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuukauden kestänyt flunssa. Juuri kun ajattelin että se alkaa olla ohi, niin viime yönä alkoi helvetillinen kurkkukipu ja töissä nousi kuume. Vitun vittu...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mihin tää maailma on menossa. Jos et suostu nynnyilemään niin lääkärit ja mitkä lie psykiatrit kirjoittelee sulle pitkän rivin kaiken maailman diagnooseja. Ja vähän kun ohimennen mainitset kiistattomia tosiasioita ihmisistä ja elämästä niin taas tuli uusi rivillinen lisää. No antais hullun paperit.

Joo sykiatri vaihtoon.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Vituttaa tällaiset autoilijat. Toivottavasti paskahousu jää kiinni ja joutuu vastuuseen teostaan.

Autoilija ajoi 9-vuotiaan päälle koulumatkalla - tyttö raahautui auton keulassa, yliajaja pakeni paikalta

No älä! Samaa luin ja kyllä puistatti vielä kun itsellä juurikin saman ikäinen 9v veljentyttö, joka on juuri alkanut itse käymään bussilla koulussa täällä kaupungissa. Noita kusipäitä näkee niin paljon liikenteessä jotka esim. vetävät ihan päin punaisia eivätkä välitä vähääkään jalankulkijoista kaupungissa on ne sitten aikuisia tai lapsia. Vielä kun näille muksuille on opetettu että vihreillä mennään yli jne ja eiväthän ne muuta seuraa edes.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Deterministiset ihmiset. Heidän suustaan tulee aivan käsittämättömiä ajatuksia.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Deterministiset ihmiset. Heidän suustaan tulee aivan käsittämättömiä ajatuksia.

Itseäni tuo lähinnä huvittaa, ja typeryys toki tyrmistyttää.

Mutta mitä juuri katsoin u-ruudusta, homoja tanssimassa.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Itseäni tuo lähinnä huvittaa, ja typeryys toki tyrmistyttää.

Mutta mitä juuri katsoin u-ruudusta, homoja tanssimassa.

Ja homojen tanssiminen on ongelma koska?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pitkästä aikaa alkoi vituttaa ihan huolella joku asia, jonka ei sinänsä pitäisi vituttaa kun ei juuri itseä koske eikä sille nyt kai oikein mitään voi.

Eilen Planet Earthin jälkeen satuin katsahtamaan BBC kolmoselta tullutta dokkaria "Brainwashing Stacey: Anti-Abortion Camp". Siinä siis vieraillaan jenkeissä järjestettävällä abortin vastaisella "leirillä". Ja ei vittu että rupesi syömään miestä tuo että lapsia todellakin aivopestään aivan täydellä paskapuheella ja oikeastaan suoranaisella uhkailulla. Kyllähän jenkkeihin vajukkeja mahtuu, mutta tuo oli jotenkin niin pöyristyttävän systemaattista manipulointia että heikompia hirvittää. Jää nimittäin suomalainen Suvivirren veisuu aika kauas näissä kinkereissä...

Mulle sinänsä ko. aihe ei ole tärkeä, eli ihan sama jos joku on jotain mieltä tai toista mieltä, mutta ei se nyt noin vaan saa mennä. Samanlaista shittiä kun jihadistien rekrytointi ja täysin samat metodit. Vittu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vituttaa se miten Hesari on lähestynyt itsenäisyyspäivää, eli siis mesoamalla ääiroikeistosta ja julkaisemalla Suomea vähätteleviä mielipidekirjoituksia. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että noita julkaistaan, mutta vähän kyllä ihmettelen ajankohtaa. Minulle suomalainen on myös se tänne integroitunut ulkomaalainen, joten miksi piti valita juuri jonkun mielensäpahoittajan viesti julkaistavaksi? Tälläinen vituttaa, eikö tästä alemmuuskompleksista ja naapurin ruohon on vihreämpää ajattelusta voitaisi jo kohta luopua ja todeta että Suomi on, ihan kaikille, varsin hieno maa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Piti lähteä viemään kauniimpaa osapuolta juna-asemalle... auton oikea takajousi sanonut itsensä irti, tai no ennemminkin poikki, aiheuttaa lievää vitutusta.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Taas on isolla kirkolla käyty. Pari huomiota:

-Kampin keskuksessa on ehkä 50 kahvilaa, mutta sieltä ei saa kahvia. Jokainen mesta on jonkinlainen vähäjärkisten narikka. Tiskistä ei osaa sanoa, mistä pitäisi aloittaa. Linja on laitettu päin vittua, tyyliin ensin maito, sitten kahvi ja viimeisenä kupit. Vittu pipoonko mä ne kahvit laitan? Otin kaffen ja sämpylän, 10,30€. Tohon hintaan voisi luulla saavansa tarjoilua, mutta ei. Kaikki pöydät on täynnä likaisia astioita ja henkilökunta (kolma tympeetä pissistä) räplää kännyköitään. Tämä on ihan yleinen ilmiö ja syy on pajan omistajissa: ei kukaan osaa pyörittää kahvilaa ilman perehdytystä. Stadissa lähes kaikki kahvilat pyörii (ei pyöri) joidenkin vitun rippikoululaisten hönöjen toimesta. Osa tuntuu kärsivän downin-syndroomasta.

-Ja vittu jos olette matkustamassa metrolla enemmän kuin yhden pysäkinvälin, niin helvettiin siitä oviaukosta hölmöilemästä. Ja kyllä, herra hipsteri, törmäys oli tahallinen. Pökkäsin kyynerpäällä korvaan, koska tallentava nauhoitus, enkä halua maksaa idiootille uusia hampaita. Kuinka älyttömän vitun vaikeeta on ymmärtää, että sokkailemalla metron oviaukossa aiheuttaa muille ihmisille riesaa ja se on itsekästä ja idioottimaista? Voisiko itse mennä istumaan tai olla sen aukeamattoman oven puolella, jos kerran pitää ehdottomasti seistä? Sen sijaan, että 100+ ihmistä joutuu väistämään teitä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vittu jee. Ryhmällä esitys tänään ja minä ainoana paikalla. Saavat tarjota muutaman bissen kun hoidan tän yksin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joku piripää oli to-pe yönä tullut sisään firman ikkunan läpi ja pöllinyt kannettavani. Kryptattu levy joten turhaan senkin vie. Saakelisti vain turhaa hommaa minulle ja dataa katosi vaikka suurin osa olikin verkkolevyllä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunissa vaihdoin takkia ja sininen vaihtui tuollaiseen räikeään huomioliiviväriin. Mikä lie glukoosi tai gerbera, vain naiset tietää noita. No kirkkaan keltainen, mutta miten hemmetti tota muka heteromies kehtais käyttää kun väkisinkin tulee fägärifiilis. Homot huomio huomio meitsi kulkee sateenkaaren väreissä kuulitteko. Nyt tippui jakoavain ja mä kumarrun nostamaan sitä huhuu!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö jossain homobändissä ole joku tuollainen putkimies. Village Peoplessa on ainakin se intiaani. Eikun akat hei mä soitan Bogart Co:ssa. Kirkkaat värit kuteissa, permis jäi himaan, antakaa pimppaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös