Vituttaa kun töiden takia aikainen herätys ja nukkuminen menee torkkumaiseksi. Heräät kun sulta viedään peitto ainakin 10 kertaa yön aikana ja tulee kylmä, heräät jokaiseen poikaystävän liikkeeseen ja muut random heräämiset yöllä. Ja loppujen lopuksi ei jaksanut enää taistella peitosta, joten palelin loppu yön sitten.
Ikävä pilata hyvää vitutusta, mutta tuohon on olemassa ratkaisu:
Molemmille omat peitot.
Yleensä nukutaan mun luona ja onneksi sieltä löytyy kaksi peittoa, mutta hyvän muistin omaavana olin unohtanut kokonaan ettei toisen osapuolen kotoolta sellaista löydy. Seuraavan kerran kun nukkuu siellä niin täytyy muistaa hommata sinne peitto itselleni. Vähentää silloin ainakin yhden syyn huonoihin uniin.
Yleensä nukutaan mun luona ja onneksi sieltä löytyy kaksi peittoa, mutta hyvän muistin omaavana olin unohtanut kokonaan ettei toisen osapuolen kotoolta sellaista löydy. Seuraavan kerran kun nukkuu siellä niin täytyy muistaa hommata sinne peitto itselleni. Vähentää silloin ainakin yhden syyn huonoihin uniin.
Pysyvämpi ja kustannustehokkaampi tapa olisi tietysti hankkiutua eroon siitä varsinaisesta ongelman lähteestä... eli poikaystävästä!
Eih helketti, tuohan on aivan hysteerinen purkaus. Jukurit pitäisi tiputtaa alimmalle sarjatasolle, jos yleisömääriin tulee nyt notkahdus, niin Jukureiden pitää korvata, jääkiekon maine mennyt vuosiksi eteenpäin ja lopuksi tietenkin argumenteista kulunein; eikö kukaan ajattele lapsia.Mikkelin Jukurien ala-arvoinen ja rasistinen käytös on anteeksiantamatonta typeryyttä - SM-liiga - Ilta-Sanomat Tämä Vesa Rantasen oksennus sai vitutuksen aikaan. Vai että vuosiksi maine mennyt? Tätäkään tapausta kukaan ei muista kuukauden päästä. Ja vielä se että tämä on pahempaa kuin vaaralliset taklaukset. Aivan normaalia läpänheittoa jota tapahtuu kaikissa jätkäporukoissa. Vituttaa muuten sekin että jaan tätä ja iltasanomat saa klikkejä siksi.
Sisältöpäällikkö-Rantanen vauhdissa. Olisiko nyt pientä liioittelun makua tms. Se oli ensimmmäisten videotuomareiden aikoihin ihan jees ja hauska. Nykyään naama norsunvitulla vaan.
Vituttaa hsl ja alati nousevat lippujen hinnat, samalla kun palvelu ei muutu miksikään. Vituttaa kun vetoavat johonkin perkeleen länsimetro-kustannuksiin. Ilmeisesti joku hsl:n johdossa oikeasti uskoo että se saadaan valmiiksi joskus. Vituttaa tuollaisetkin tyypit
Taisivat juuri nostaa hintoja vähäsen. Onneksi olen opiskelija *huh*Eiks HSL-alueen lippujen hintaa jo subventoida muutenkin eli on syytäkin nostaa ja/tai muuttaa maksumallia.
Kiitos tsemppauksesta! Kyllähän tämä pikkuhiljaa alkaa tuntumaan paremmalta. Jos tämä duuni ei tunnu hyvältä, niin ainahan sitä voi vaihtaa, kun hyvä putki tuntuu olevan päällä työhaastattelujen suhteen.
Katohan, täällä ollaan oltu heti aamusta naista iskemässä, niin sitä pitää:
Suosikkijoukkueetkin yhteneväiset!