Juu, ei millään pahalla. Maalle muutettiin aikanana ihan muista syistä, nyt vaan on huomannut myrskyjen yhteydessä että tulisijat on hyvä juttu.
Tulisijat on helvetin kiva juttu, enkä minä pahalla ottanutkaan. Saatanan nykyajan uuvatit, kun varmaan somessa ensin ulisee kavereilleen, ennen kuin ottavat edes yhteyttä jakelijaan. Sentään hoidin ensin tärkeimmät asiat ja tsekkasin vielä päälle alakerrasta naapurilta, että on sama vika, ennen kuin tulin tänne kiroilemaan. Nyt on sentään taloyhtiöllä ja kaukolämmöllä tiedossa, että on vikaa ja on jopa rajattu sitä jonnin verran. Nyt on aikaa täällä snäppäillä ja kiroilla kolmannen maailman onkelmia.
Mitään oikeaa ongelmaahan tässä ei ole, kun jokaisella pitäisi olla pariksi viikkoa muutenkin ruoat, vedet ja lämmöt, vaikka menisi kaikki nurin. Joku luottaa, että kaikkea tulee seinästä, minä mieluummin olen valmis siihen jos ei tule, kuin paskat housussa, vaikka ekana varmaan pommitettaiskin helvettiin, kiitos sijainnin. Tohon Putleriin luota pätkääkään, joten paree olla valmistautunut, kun se nyt ei ole mistään rahasta tms. kiinni, näin pienet asiat. Päästäni vialla, ehkä, mutta tyhmäksi en ala, sen tehnyt mitä on pelastustoimi yms. pitänyt miniminä ja vähän enempi, mitä pitänyt järkevänä. Ilomielin olen koskaan joutumatta katsomaan että mihin mun rahkeet riittää, mutta kaapit tyhjänä ei tarvitse koittaa.