Vitutusketju

  • 10 567 480
  • 56 146

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään väsytti rankasti herätessä ja jouduin ajamaan toiselle paikkakunnalle yli 100km duuniin. Perillä muistin, että tänään työt alkaakin vasta klo 12. Oispa ollu mukava nukkua pari tuntia pidempään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoittakaa muuten googlen kuvahakuun toi Haix niin repeette nauruun. Joo voishan tuollaiset johonkin naamiaisiin laittaa jos Robocopiksi haluais pukeutua. Kypärä vaan päähän ja sitten sellaista tönkköä robottikävelyä. Ennemmin käyttäisin vaikka niitä intistä tuttuja skinikenkiä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kirjoittakaa muuten googlen kuvahakuun toi Haix niin repeette nauruun. Joo voishan tuollaiset johonkin naamiaisiin laittaa jos Robocopiksi haluais pukeutua. Kypärä vaan päähän ja sitten sellaista tönkköä robottikävelyä. Ennemmin käyttäisin vaikka niitä intistä tuttuja skinikenkiä.

Onkohan ihan toimistokenkä joillain paikkakunnilla :D
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kirjoittakaa muuten googlen kuvahakuun toi Haix niin repeette nauruun. Joo voishan tuollaiset johonkin naamiaisiin laittaa jos Robocopiksi haluais pukeutua. Kypärä vaan päähän ja sitten sellaista tönkköä robottikävelyä. Ennemmin käyttäisin vaikka niitä intistä tuttuja skinikenkiä.
Itse tein sellaisen 150 euron hankinnan viime talvella ja ostin Icebug-kengät. Meinaan loppu liukastelu siihen paikkaan ja muutenkin kengät on koostaan huolimatta ihan juhlaa pitää jalassa. Ovat kevyet, mutta silti tukevat. Toki officella vaihtaa jotkut sisätöppöset jalkaan, mutta kun massaa on itsellä sen verran, että jos tonttiin tullaan, niin siinä voi esim. ranteille käydä huonosti oikein kunnolla päälle rojahtaessa. Mutta toki kukin tavallaan.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa MTV:n Katsomo.

Se on paitsi tarjonnaltaan, myös laadultaan huomattavasti paskempi kuin YLE Areena tai Ruutu, Netflixistä ja HBO:sta puhumattakaan.

Pätkii, tökkii, pakottaa katsomaan uudelleen samat paskamainokset jos sen joutuu käynnistämään uudelleen, ei muista kohtaa mihin jäätiin, ohjelmien selausvalikko on ihan perseestä, hankala saada toimimaan Linuxilla, ei osaa pitää windowsia hereillä sekä haisee muutenvaan maikkarille
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Vituttaa MTV:n Katsomo.

Se on paitsi tarjonnaltaan, myös laadultaan huomattavasti paskempi kuin YLE Areena tai Ruutu, Netflixistä ja HBO:sta puhumattakaan.

Pätkii, tökkii, pakottaa katsomaan uudelleen samat paskamainokset jos sen joutuu käynnistämään uudelleen, ei muista kohtaa mihin jäätiin, ohjelmien selausvalikko on ihan perseestä, hankala saada toimimaan Linuxilla, ei osaa pitää windowsia hereillä sekä haisee muutenvaan maikkarille

Kaikkeen muihin aikalailla vahva sama (paitis Linuxista ei kokemusta), mutta tuohon boldattuun kohtaan sanoisin. että muistaa mihin kohtaan jäätiin, jos katsoo ohjelmaa sisäänkirjautuneena käyttäjänä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei varmaan ole keltään pois mutta vituttaa se helvetin nenäpäivä silti minua. Niinkuin sinäkin vitun näsäviisas punanenä tällä hetkellä. Kai nyt vitutusketjuun saa edelleen avautua jos jokin asia vituttaa?
Touche. Vituttaa vitutusketjussa toisen vitutuksen kyseenalaistamiset.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Ei varmaan ole keltään pois mutta vituttaa se helvetin nenäpäivä silti minua. Niinkuin sinäkin vitun näsäviisas punanenä tällä hetkellä. Kai nyt vitutusketjuun saa edelleen avautua jos jokin asia vituttaa?

Hyväntekeväisyys on kyllä äärimmäisen vittumainen asia. Ja mieti, koko paska vielä sun veromarkoilla!
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei vittu, taaskin joutuu työn vuoksi kuuntelemaan online-koulutuksessa akateemisen naisen ilmeisesti omaa osaamistaan korostamaan tarkoitettua narisevaa ääntä. Joka ikinen lause pitää puristaa puolivälistä alkaen sellaiseksi kärsiväksi nousevanuottiseksi vaikerrukseksi. Menkää puheopetukseen!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kannattaa sytyttää ne puut tuleen. Katso toki ensin, että ovat jossain tulisijassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt on kyllä huono homma, josta sikiää pieni vitutuksen poikanen. Vaimo esittää vakavissaan, että perhekuntamme luopuisi talon viimeisestäkin lemmikkikanista. Niitä on ollut meillä yhteensä viisi; kaksi on annettu häkkeineen ja tarvikkeineen lähikulmien lapsiperheisiin, ja kahdella ovat tulleet niin sanotusti ajotunnit luonnollisella tavalla täyteen.

Viimeinen jänömme, eli kani Kvartaalikapitalisti, on ihan mukava joskin pienesti erakkomaisuuteen taipuvainen otus. Siisti ja korrekti, paskookin vain pääasiassa omaan kakkalaatikkoonsa, ja pyrkii pitämään karvansa pers'reikä mukaan lukien siistinä. On meillä ollut sellainenkin kani, joka paskoi miten sattui, aika usein vielä löysääkin, eikä ollut mitenkään turhan tarkka hygieniastaan. Mutta kani Kvartaalikapitalisti on siivo otus, ja mukavaa seuraa talvi-iltaisin, ei pane vastaan rapsuttelua takkatulen sopivasti lämmittäessä sohvalla istuvia. Vaimo nyt vaan on päättänyt kyllästyä Kvartaalikapitalistiin, koska kanista eroon pääsemällä loppuisi kaninpito ja sitä myötä heinänroskien siivoaminen ja kaikki muukin jänistouhu. Joka kyllä rehellisyyden nimissä kuormittaa enemmän vaimoa kuin minua, jossakin määrin lapsiakin, joten siinä mielessä näkemyksellä on painoarvoa.

No, näkkyypähän.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miksi minä aina lähden näihin tyhmiin trollailuihin mukaan, vaikka tiedän lopputuloksen jo etukäteen? Vituttaa oma tyhmyys.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Miksi minä aina lähden näihin tyhmiin trollailuihin mukaan, vaikka tiedän lopputuloksen jo etukäteen? Vituttaa oma tyhmyys.

Ehkäpä vastasitkin itse itsellesi?

Vituttaa perseaukot, jotka eivät osaa pysäköidä riisipurkkejaan. Jos kadun varteen P-alueele mahtuisi viis autoa, niin miksi vitussa siinä on kolme autoa viemäss kaiken tilan?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ehkäpä vastasitkin itse itsellesi?
Sekin on hyvin mahdollista, olenkin huomannut usein kiisteleväni itseni kanssa. Tosin suurin trilleri minulle nyt on muutenkin kuunnella YLE:n politiikkaradiota saunassa ja jännätä, että josko siellä olisi sillä kertaa joku, jonka maailmankuva olisi edes hieman realistinen. Valitettavasti tämä trilleri tuntuu olevan varsin lyhytikäinen ja olen saanut toistuvasti pettyä kovin. Sitä onkin kiva sitten kirota siellä kuumissa löylyissä olusta hörppien että miten joku voi olla noinkin taneli, mutta ei ole silti nimeltään Taneli.

Ehkäpä olenkin vain trollannut itseäni ja varsin menestyksekkäästi, mikä ei toki vituta, tuo trillerien surkeus vituttaa. Tosin viimeksi oli jopa hetken hyvää tavaraa ja ehdin jopa saada hieman innostusta, kunnes sekin oljenkorsi unohdettiin. Mutta syke nousi kyllä valehtelematta 3 lyöntiä minuutissa kun melkein innostuin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lämmittänyt kämppää puulla nyt noin viisi tuntia ja täällä on hitto edelleen kylmä.
Vuosi taisi olla 1995 kun mentiin 16-vuotiaan tyttöystäväni kanssa tammikuussa kahden kesken mökille viikonlopun viettoon. Sisällä oli -18 astetta kun laiteltiin takkaan tulia. Siinä oli sitä jotain. Ei toki silloin, mutta myöhemmin muisteltuna.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Vuosi taisi olla 1995 kun mentiin 16-vuotiaan tyttöystäväni kanssa tammikuussa kahden kesken mökille viikonlopun viettoon. Sisällä oli -18 astetta kun laiteltiin takkaan tulia. Siinä oli sitä jotain. Ei toki silloin, mutta myöhemmin muisteltuna.

Kai sitä tuohon aikaan vielä lämmön sai aikaan muutoinkin kuin takkatulella; Tyttöystävän kanssa siis jos reissasi. Näin muistan ainakin itse, nykyään on turvauduttava takkatuleen, tai itseasiassa mökkiin joka on valmiiks lämmin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös