Vitutusketju

  • 10 540 715
  • 56 130

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Katson tässä docventuresin viikon dokkaria Merchants of Doubt jossa aiheena lobbaus, disinformaatio ja vastaava. Suoraan sanoen vituttaa kun tuossa joku ilmastonmuutoksen vastaisen ryhmän tyyppi kertoo ihan suoraan kusettavansa sen minkä kerkeää ja lisäksi yllyttävänsä väkeä hyökkäämään tiedeväkeä vastaan julkaisemalla mm. näiden sähköpostiosoitteita verkkosivullaan ("mitä sitten että saavat tappouhkauksia, lopettais valittamisen. Mullekin tulee tappouhkauksia, ne on hauskoja"). Kehui myös miten hauskaa on esittää tiedemiestä (tv-)väittelyissä ja huutaa vastapuolella oleva oikea tieteilijä suohon raflaavilla argumenteille ("kun ne tieteilijät ovat niin tylsiä ja änkyttävätkin, eihän niitä kukaan usko vaikka tottahan ne tietenkin puhuvat"). Käytännössä tiedostaa siis jopa tekevänsä tavallaan melko suoraa tuhoa koko maapallolle, mutta tekee sitä silti koska se on kivaa ja teollisuuden lobbaajat maksavat siitä. On tässä toki monenlaista muutakin vipeltäjää (tupakkateollisuuden lobbareita jne, paloturvallisuudessa piti keskittyä huonekalujen kyllästämistä myrkyllisillä palonsuoja-aineilla kun tupakasta ei haluttu tehdä sellaista että sammuu itsestään jos polttaja esim nukahtaa) keiden toiminta on niin tolkuttoman härskiä että oikeudenmukaisessa maailmassa saisivat kokea lobbaamansa maailmantuhoajakandidaatin aiheuttaman kohtalon. Toki koska emme elä oikeudenmukaisessa maailmassa, saavat nauttia mukavasta elintasosta ja vittuako lobbaamansa asian uhreista.

Tuo jenkkien meininki on kyllä muutenkin aika syvältä perskannikasta, "hyvä konservatiivi republikaani" ei vaan voi uskoa ilmastonmuutokseen koska se on sellaista kommunistien, liberaalien ja hippien mouhotusta. Tuossa nyt joku epäilemättä melkoisen konservatiivinen republikaani on jaksanut nähdä sen verran vaivaa että on tutustunut aiheeseen oikeasti ja mennyt sanomaan ääneen että CO2 päästöjen lisääntyminen johtuu täysin ihmisen toiminnasta ja vaikuttaa jopa ilmastoon ja on saavuttanut paarian aseman puolueessaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Wiljami Tuossa kannattaa muistaa, että ilmastoasioissa ovat molemmat äärilaidat lukinneet kantansa, eivätkä enää halua faktoilla mielipidettään häiritä. Ilmastonmuutos on tosiasia, mutta syyt esitetään aivan liian yksinkertaisesti. Väestönkasvua harvemmin edes mainitaan, vaikka ihmisen aiheuttama haitta luonnolle on kokolailla suoraan verrannollinen ihmisten määrään.
Kannattaa myös muistaa kaikessa USA-vihassaan, että mistä muusta suurvallasta tulee tällaisia dokumentteja? Venäjä? Kiina? Siellä "tutkiva journalismi" on ihan yleinen kuolinsyy...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
@Blöö minua vitutti siis tuo toimintatapa jossa henkilö kertoo suoraan tietävänsä että puhuu paskaa mutta tekee sitä silti koska se on hauskaa ja helppoa ja siitä saa rahaa. Sinänsä ei väliä onko kyseessä ilmastoasiat, tupakka tai vaikka sokeri (jota dokkarissa ei mainittu). USA vihaa en kauheasti itsestäni löydä vaikka kaksipuoluejärjestelmää kohtaan olenkin hyvin skeptinen juuri tuon pakotetun me vs. ne -asetelman takia mikä tarkoittaa että kaikkea vastapuolen edustamaa on vastustettava vaikka kyseessä olisi hyvinkin todistettu asia (dokkarissa oli myös kuvaa siitä kuinka Gingrich ja McCain puhuivat tv haastatteluissakin -08 ilmastonmuutoksen olevan faktaa ja ihmisten aiheuttamaa, mutta ilmeisesti republikaanien imagokonsultti neuvoi muuttamaan kantoja enemmän yokel-osastoa miellyttävämmiksi kun saman vuoden lopulla ei todisteita muutoksesta enää ollutkaan).
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Wiljami Jep, mä vastasin sulle, mutta tavallaan kirjoitin yleisellä tasolla. Tuo asioiden polarisaatio ja kaiken redusoituminen joko/tai- kysymyksiksi on todellakin epä-älyllistä. Ja kyllä, häpeämätön valehtelu oman edun tavoittelemiseksi on aina vituttavaa toimintaa. Meilläkin puolueet valehtelevat, mikäli siitä on etua. Kaikki puolueet. Myös lehtien ja tv-kanavien härski mielipidevaikuttaminen vituttaa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Keväällä tuli tuhottua oman typeryyden ansiosta edellinen puhelin ja uuden ostettuani kesti käytössä reilut puoli vuotta, kunnes tänään se putosikin sitten näyttö edellä vessan kaakelilattialle ja eiköhän se näyttö pimentynyt. Hyvä muistutus itselle, että puhelin kannattaa suosiolla jatkossa jättää vessan ulkopuolelle. Tässä taloustilanteessa olisi tosin muutakin käytettävää 150 eurolle (huollon hinta) ja se hieman vituttaa.

Tänään pitää myös käydä hakemassa paremman puoliskon kanssa tälle uusi iPhone 7 ja sekin vituttaa.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei puhelimeen kannata montaa satasta laittaa...max 100-200€....se muuten vituttaa, ettei mukamas pärjää ilman puhelinta edes yhtä päivää vaan heti täytyy hankkia uusi luuri. Syyllinen tähän.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
....se muuten vituttaa, ettei mukamas pärjää ilman puhelinta edes yhtä päivää vaan heti täytyy hankkia uusi luuri.

Kyllä ihminen pärjää varmasti ilman puhelinta yhden päivän, mutta jos se uusi luuri on tarkoitus hankkia jokatapauksessa, kerrotko mikä on tälle sopiva aika, ettei se ole väärin vitutettu? Viikko? Kuukausi?
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
se muuten vituttaa, ettei mukamas pärjää ilman puhelinta edes yhtä päivää vaan heti täytyy hankkia uusi luuri. Syyllinen tähän.
Niin siis minua vituttaa kun en pärjää ilman puhelinta päivääkään.
Kyllä ihminen pärjää varmasti ilman puhelinta yhden päivän, mutta jos se uusi luuri on tarkoitus hankkia jokatapauksessa, kerrotko mikä on tälle sopiva aika, ettei se ole väärin vitutettu? Viikko? Kuukausi?
Ei ole väärin vitutettu minun mielestä, kun se minua vitutti.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tää on sillai kiva, että Sara on sinällään symppis, mutta tuntuu olevan sitä hienokseltaan teennäisesti. Vaikuttaa hieman palstaveli Tulevatonilta.

No emmää ny tierä tieräksää. Onhan sulla paljon enemmän annettavaa maailmalle kuin Saralla.

Jari: mä pidin tosta, oikeesti, mä pidin. Sun sisältä huokuu sellainen sielukkuus. Ammattilaisena tiedän, kuinka vaikeeta noita korkeita nuotteja on laulaa. Ja sitten vielä tuo olemus... lavakarisma, esiintyminen... voi hitsi Isabella, sä teet musta heteron! Jatkoon, jatkoon, jatkoon! Hih! Ihanaa!

Sami: joo ja tosiaa hienosti yhdistetty toi ständ up toho samaan pakettiin, röh röh. Näytät ihan lehmältä, hauska juttu. Tollasta sanatonta komiikkaa vittu mä tiedän nää jutut hahahah.

Hoff: first of all, I liked...

SAARA: thank you. David?

Hoff: Yeah, as i was saying...

SAARA: David?

Hoff: I think...

SAARA: David?

Hoff: ffs shut your whore mouth, woman

SAARA: Ei jatkoon.

Katsojan twiitti: hyvä et on ees yx tiukka tuomari #SAARA #pelkkäälovee

Kun tämä paskashow pyörii telkkarissa, rustaa palstaveli tulevaton jotain eeppistä sankaritarinaa jatkoajan keskustelupalstalle. Älä kerro muille, mutta mä yhdistän sut jollain oudolla tavalla Eero Milonoffiin. Tai sen hahmoon pussikaljaelokuvassa, justhan se pyöri maikkarillakin. Jotain kaunista ja runollista niissä sun jutuissa on. Eli ainakin toistaiseksi tulevaton > SAARA
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Eikö media osaa kirjoittaa yhtään juttua NHL:stä, jossa ei mainittaisi nimiä: Laine, Aho, Puljujärvi. Tiedän, että ok klikkihuorauksen kulta- aikaa, mutta kai nyt joku järki voisi olla?
 

Jeffrey

Jäsen
Olipas tänään hieno homma. Raahauduin kirjastolle gradua vääntämään. Otin kahviosta kupposen mukaan ja asetuin koneelle. Siinä sitten heti samassa onnistuin kaatamaan täydessä salissa kahvit syliini. Onneksi nyt sentään koneelle ei suuremmin läikkynyt.

Tuon vitutuksen seurauksena nostin kytkintä suunniteltua aikaisemmin ja tilasin kotiini päiväkahviseuralaisen. Odotellaan tässä nyt vituttaako kohta enempi vai vähän vähempi .
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olipas tänään hieno homma. Raahauduin kirjastolle gradua vääntämään. Otin kahviosta kupposen mukaan ja asetuin koneelle. Siinä sitten heti samassa onnistuin kaatamaan täydessä salissa kahvit syliini. Onneksi nyt sentään koneelle ei suuremmin läikkynyt.

Tuon vitutuksen seurauksena nostin kytkintä suunniteltua aikaisemmin ja tilasin kotiini päiväkahviseuralaisen. Odotellaan tässä nyt vituttaako kohta enempi vai vähän vähempi .

Miten kova taksa on päiväkahviseuralla noinkin pikaisella hälytyksellä?
 

Jeffrey

Jäsen
Miten kova taksa on päiväkahviseuralla noinkin pikaisella hälytyksellä?

Tällä kertaa odottelen ihan maksutonta yksilö. Oli tarjolla maksullisista vain ryssiä, neekereitä ja transuja niin ei ne oikein napannut. Nuohan ottaisivat sen parisataa ja taksit, joskin Tässä kylässä takseihin ei paljoa uppoisi.

Harmi kun nuo meidän yliopistolla meille vanhemmille herrasmiehille palvelujaan tarjoilleet neidit ovat lopettaneet hommat. Oli ihan laadukkaita molemmat ja mielellään sen viisikymppisen heitti hyvästä seksistä ja siitä että pitävät suunsa kiinni. Pienet piirit, eikä niihin parhaimpiin tahdo tsäänsejään pilata, joskin eipä niitä parempia nyt hetkeen ole muutenkaan saanut. Sekin vituttaa.

Edellisen eron jälkeen tuli sen verta innostuttua, että ei ne parhaat sitten oikein enää syystä tai toisesta lämmenneet. Yksi psykologi kyllä, seksuaalisesti hyvin avoin, mutta meillä jäi sitten muista hommista kiinni.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee tunteisiin tämä mm. lehtien kommenttiosioissa ja tälläkin palstalla voimissaan oleva suomifutiksen dissaus. Tuntuu, että tietyt ihmiset oikein odottavat maajoukkueen epäonnistumista, jotta pääsevät hekottelemaan jälkikäteen. Sitten aina niin oivaltavat "Suomessa ei pelata jalkapalloa vaan potkupalloa"-lohkaisut, kun ei ole mitään ymmärrystä siitä, miten helvetin kilpailtu tuo laji on ja kuinka taitavia ihan ne suomalaisetkin maajoukkuepelaajat ovat. Olisi kiva nähdä Pentti Peruskommentoija maajoukkueen treeneissä mukana testaamassa, miten pysyy potkupalloilijoiden perässä. Varmaan helposti, kun ne on niin paskoja kaikki.

Tähän toki kuuluu myös suomalaisen seurafutiksen äänekäs haukkuminen ja samaan hengenvetoon ulkomaalaisten suurseurojen ylistäminen. Sitkeässä elää uskomus siitä, että pelin absoluuttinen taso ja sen viihdyttävyys kulkisivat käsi kädessä. Suomalaiset seurat pelaavat kauniina kesäpäivänäkin vajaan parin tuhannen silmäparin edessä, kun suomalaiskatsojalle ei kelpaa mikään UCL-finaalia tai MM-kisoja heikompitasoinen viihde. Tai sitten istutaan telkkarin ääressä kuolaamassa Liverpoolin uusinta hankintaa, vaikkei olla koskaan edes käyty koko maassa. Suomalaisilla olisi paljon opittavaa esim. saksalaisista, jotka seisovat pääosin sen oman kyläseuransa takana, vaikka tämä rämpisi missä mutadivarissa. Suomalainen kotiseuturakkaus on lähinnä sitä, että vittuillaan naapuripitäjän asukkaille.

Jotenkin tuntuu, että tämä kansa ei edes ansaitsisi nähdä maajoukkuetta missään arvoturnauksessa. Voi sitä takkien suhinan määrää, varsinkin jos menestystä tulisi. Toki jo ensimmäisen tappion jälkeen lehtien kommenttiosiot täyttyisivät perinteisistä "tulkaa kotiin sieltä"-kannustuksista.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
. Suomalaisilla olisi paljon opittavaa esim. saksalaisista, jotka seisovat pääosin sen oman kyläseuransa takana, vaikka tämä rämpisi missä mutadivarissa. Suomalainen kotiseuturakkaus on lähinnä sitä, että vittuillaan naapuripitäjän asukkaille.
Tai ehkä suomalaisia ei vaan kiinnosta jalkapallo niin paljoa? Nimittäin kyllä joku kokemäen 2-divarin jääkiekkojoukkue vetää peleihinsä katsomot täyteen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihan sama, miten hyvin perusjanari pysyisi maajoukkueen höntsyissä vauhdissa mukana. Vai meinaatko, että saksalaiset sohvaperunat antaisivat kunnon vastuksen Die Mannschaftille? Suomen maajoukkueen toki hakkaisivat mennen tullen, kun ovat niin upeita faneja. Tuo lauma ei ansaitse isompaa kiitosta tai kannustusta kuin mitä peliesitykset edellyttävät. Tällä hetkellä se taso on melkeinpä historiallisen alhaalla. Miksi minun pitäisi seistä minkään mutasarjajengin takana, kun ne jengit eivät kiinnosta pennin vertaa? Liverpoolin touhuja olen sentään seurannut 45 vuotta. Ei sekään aina herkkua ole ollut, mutta ei jaksa enää vaihtaakaan.

Sanopa vaikka @Silkkeri jollekin ikänsä NHL:ää seuranneelle, miksi pitäisi ollakin yhtäkkiä FPS:n rotsi päällä kuplahallia kyynel silmäkulmassa muistellen, kun Suomi saa tehtyä yhden vaivaisen maalin WC:issa. Vain siksi, että isoäiti on Forssasta kotoisin?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Menee tunteisiin tämä mm. lehtien kommenttiosioissa ja tälläkin palstalla voimissaan oleva suomifutiksen dissaus.
Onko joku syy olla dissaamatta? Suomihan on ihan vitsi, vaikka hemmetin moni tuhlaa nuoruutensa potkimalla palloa pikku pakkasessa.

Mahdollista katsojaa on aina ihan turha syyttää siitä, jos ei kiinnosta. Niiden, jotka haluavat että muitakin kiinnostaisi, pitäisi ryhtyä toimiin, että muita kiinnostaisi.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukaan suomalainen jalkapalloa seuraava tuskin on tyytyväinen maajoukkueen viimeaikaisiin esityksiin. En vaan ymmärrä tätä haudalla tanssimisen mentaliteettia, miten monet tuntuvat saavan jotain mielihyvää siitä, että maajoukkue epäonnistuu. Ei liity pelkästään jalkapalloon, vaan vaikkapa mainitsemasi World Cupin sukellus kirvoitti ihan samankaltaisia kommentteja.
Miksi minun pitäisi seistä minkään mutasarjajengin takana, kun ne jengit eivät kiinnosta pennin vertaa? Liverpoolin touhuja olen sentään seurannut 45 vuotta. Ei sekään aina herkkua ole ollut, mutta ei jaksa enää vaihtaakaan.

Sanopa vaikka @Silkkeri jollekin ikänsä NHL:ää seuranneelle, miksi pitäisi ollakin yhtäkkiä FPS:n rotsi päällä kuplahallia kyynel silmäkulmassa muistellen, kun Suomi saa tehtyä yhden vaivaisen maalin WC:issa. Vain siksi, että isoäiti on Forssasta kotoisin?
Ei näiden tarvitse sulkea toisiaan pois. Kyllä minäkin seuraan mm. Valioliigaa ja Bundesliigaa kotimaisen jalkapalloilun lisäksi. Toki jos suomifutis tai se oman kylän seura ei kiinnosta niin ei kiinnosta, lähinnä vaan harmittelen miksi näin on.
Onko joku syy olla dissaamatta? Suomihan on ihan vitsi, vaikka hemmetin moni tuhlaa nuoruutensa potkimalla palloa pikku pakkasessa.

Mahdollista katsojaa on aina ihan turha syyttää siitä, jos ei kiinnosta. Niiden, jotka haluavat että muitakin kiinnostaisi, pitäisi ryhtyä toimiin, että muita kiinnostaisi.
Niin no, ainakin itselleni päällimmäisin tunne maajoukkueen epäonnistumisista on pettymys eikä vahingonilo. Toki Suomi alisuorittaa jatkuvasti resursseihinsa nähden, niin pienet kun ne resurssit Euroopan mittakaavassa ovatkin, mutta kyllä se kisapaikka napsahtaa ennen pitkää tännekin viimeistään nyt laajennettujen EM-kisojen myötä. Enkä kyllä näe, miten pallon potkiminen pikkupakkasessa tuhlaa kenenkään nuoruutta. Enemmän kai meillä on siitä ongelmaa, että se nuoruus tuhlataan ruudun ääressä istumiseen, ylensyöntiin tai päihteisiin.

Tokihan sitä jatkuvasti tehdäänkin töitä sen eteen, että muita kiinnostaisi. Yksin ja yhdessä. Itse kannan oman korteni kekoon sen minkä pystyn, eli käyn katsomassa pelejä ja pyrin saamaan uusia naamoja mukaan joka kausi. Pidän meteliä katsomossa siinä toivossa, että joku satunnaiskävijä innostuisi pelien hyvästä tunnelmasta ja tulisi uudestaankin. Teen satunnaisia vapaaehtoishommia futiksen ympärillä, mainostan pelejä ja kirjoitan turhautuneita viestejä Jatkoaikaan siitä, miten suomalainen futiskulttuuri on edelleen lapsenkengissä. Toki voisin käyttää aikani fiksumminkin ainakin tuon viimeisen osalta. Välillä tekee vaan hyvää purkaa negatiivisia juttuja johonkin niin jaksaa taas keskittyä positiivisiin siellä oikeassa elämässä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kukaan suomalainen jalkapalloa seuraava tuskin on tyytyväinen maajoukkueen viimeaikaisiin esityksiin. En vaan ymmärrä tätä haudalla tanssimisen mentaliteettia, miten monet tuntuvat saavan jotain mielihyvää siitä, että maajoukkue epäonnistuu.
Omalla kohdallani on myönnettävä, että jalkapallo ei kiinnosta oikeastaan lainkaan. Kaveripiirissä on kuitenkin muutama lajiniilo, jotka niin mielellään jakavat ylemmyydentunnossaan tietämystä "aidosta ja oikeasta", josta en vaan yksinkertaisesti kykene riittävästi kiinnostumaan. Juuri tällaisten "parempien kannattajien" vuoksi tulee välillä vittuiltua potkupallosta yms.

Omassa asenteessani voisi olla parannettavaa, mutta kun olen antanut lajille kaikki mahdollisuudet. Lajiniilojen asenteessa olisi korjattavaa sitten pikkaisen reippaammin, sillä sokeus sen "kuningaslajin" ylivertaisuudesta tuo lähinnä mieleen keisarin uudet vaatteet.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaveripiirissä on kuitenkin muutama lajiniilo, jotka niin mielellään jakavat ylemmyydentunnossaan tietämystä "aidosta ja oikeasta", josta en vaan yksinkertaisesti kykene riittävästi kiinnostumaan. Juuri tällaisten "parempien kannattajien" vuoksi tulee välillä vittuiltua potkupallosta yms.
Itsekin tunnen pari tuollaista ja ovat kyllä kieltämättä sangen rasittavaa porukkaa. Aina muistetaan kehua, miten jalkapalloa pelataan maailman joka kolkassa ja jääkiekkoa tosissaan ehkä kahdeksassa maassa. En ole koskaan ymmärtänyt, miten jääkiekossa häviäminen vie jalkapallokulttuuria eteenpäin, mutta silti tuo asenne on suhteellisen yleinen "parempien kannattajien" keskuudessa. Itse kun olen aina nauttinut molemmista lajeista, tuo jääkiekko vastaan jalkapallo-pippelimiekkailu on ollut monesti aika turhauttavaa seurattavaa. Futisforumilla tuota saa lukea ihan kyllästymiseen asti, välillä täälläkin mutta huomattavasti vähemmän palstan korkeammasta tasosta johtuen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tokihan sitä jatkuvasti tehdäänkin töitä sen eteen, että muita kiinnostaisi. Yksin ja yhdessä. Itse kannan oman korteni kekoon sen minkä pystyn, eli käyn katsomassa pelejä ja pyrin saamaan uusia naamoja mukaan joka kausi. Pidän meteliä katsomossa siinä toivossa, että joku satunnaiskävijä innostuisi pelien hyvästä tunnelmasta ja tulisi uudestaankin. Teen satunnaisia vapaaehtoishommia futiksen ympärillä, mainostan pelejä ja kirjoitan turhautuneita viestejä Jatkoaikaan siitä, miten suomalainen futiskulttuuri on edelleen lapsenkengissä. Toki voisin käyttää aikani fiksumminkin ainakin tuon viimeisen osalta. Välillä tekee vaan hyvää purkaa negatiivisia juttuja johonkin niin jaksaa taas keskittyä positiivisiin siellä oikeassa elämässä.
Hienoa ja onnea pyrkimyksiisi!

Minulla ei ole jalkapalloa sinänsä vastaan mitään, niin kuin ei muitakaan urheilulajeja. Minua kuitenkin vituttaa, kun tuntuu, että sitä työnnetään kuin käärmettä piippuun joksikin "kuningaslajiksi" ja maailman hienoimmaksi pallopeliksi. Kaikki lajithan tätä tosin markkinoinnissaan harrastavat, mutta jalkapallon seuraajissa tuntuu olevan eniten tonttuja, joihin tuo menee absoluuttisena totuutena läpi kuin veitsi voihin ja sitä totuutta pitää sitten työntää muiden korvista sisään. Se kun ei tee sitä minun silmissäni kuningaslajiksi, että joku ilmoittaa minulle, että se on kuningaslaji.

Lajin jalustalle nostaminen siis vituttaa.

***

Ihan oikeasti vitutti aika kovaa viikonloppuna, kun olin neljä vuorokautta ulkomailla pelireissussa ja otin jonkun 800 euroa taloudellisesti takkiin yhden sääliminuutin peliajan takia tappio-ottelussa. Muut lähtivät pelin jälkeen saunaan ja juomaan, minä lähdin vitutuspuntille ja nukkumaan. Seuraavana aamuna muut makasivat krapulassa ja minua vitutti vieläkin niin paljon, että vedin kuntopyörällä itseni pinoon aamupalan päälle. Taas kävi vituttamaan, kun miettii koko paskaa.

Sinänsä kyllä ymmärrän valmennuksen peluutuksen, mutta jos et pääse pelaamaan ja tulee vielä tappio, se syö niin vitun paljon. Vitun vitun vittu.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei näiden tarvitse sulkea toisiaan pois. Kyllä minäkin seuraan mm. Valioliigaa ja Bundesliigaa kotimaisen jalkapalloilun lisäksi. Toki jos suomifutis tai se oman kylän seura ei kiinnosta niin ei kiinnosta, lähinnä vaan harmittelen miksi näin on.
Minä seuraan kaikenmaailman lajeja ja sarjoja, milloin mistäkin syystä. Valioliigaa seuraan siksi, että olen kasvanut sen mukana. Kellekään ikäiselleni minun ei tarvitse selittää, että se on ensimmäinen ja ainoa liiga, mitä Suomen tv:stä aikanaan pystyi seuraamaan. Ihan siis se sama juttu, miksi horstit ja jürgenit kasvavat kiinni siihen kyläseuraansa. Erotuksena toki se, että suomalaisten pikkupoikien velvollisuus oli valita suosikkinsa. Suomen maajoukkuetta ei kannattanut kukaan (silloinkaan). Kun dissaa Valioliigan seuroja kannattavia ihmisiä, kannattaa siis pitää mielessä, että saattaa survaista tikkunsa hyvinkin arkaan paikkaan. Hyvin monelle nuo ovat ensimmäisiä ja jopa ainoita oikeita suosikkiseuroja.

Ps. Valioliiga=ykkösdivisioona
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tieto lisää tuskaa, tuska on ku paskaa ja se ei lopu koskaan. Perehdyin tylsyys päissäni suomen (oikeaan) historiaan, eli ei siihen mitä koulussa opetetaan, onhan toki sekin osa suomen historiaa mutta, kerrottuna niin miten tietyt tahot sen ovat halunneet menevän. Ennen ihannoitiin Ruotsia nyt Amerikkaa. Ei ihme että, tällä kansalla on niin helvetin heikko itsetunto. Eniten tässä pistää vihaksi ne kusipäiset suomivihaajat, ne on elävä esimerkki siitä että toi aivopesu on osunu ja uponnu.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Vituttaa, olisi muutakin tekemistä kuin sairastaa ulkomailla ja odottaa lääkärin lentolupaa kotiinlentoon. No ehkä jo kuun lopulla kotona.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajokortti on haljennut tai no hitusen enää tuolta kulmasta vaan kiinni. Passiakaan ei viitsisi raahata mukana. Ei toi muuten, mutta pari viikkoa sitten kysyivät papereita kun ostin kaljaa ja siihen tiskille jäi 12. Tietty joskus muulloinkin voi tarvita henkkareita, mutta harvoin kait sitä. Kortillakaan en pahemmin maksele kun käteinen raha on aina muodissa. Jossain maallahan on se joku henkilökortti, mutta siitäkin pitäis maksaa. Joo ei kait Suomessa ole koskaan tarvinnut kuljettaa mitään henkkareita mukana tai en tiedä sota-ajoista.

Ihmeellistä muuten että ennen kyseltiin papereita jos olin vasta käynyt parturissa + parran ajanut ja ehkä joku verkkatakkikin päällä, mutta normi lookilla samettipuvussa ei koskaan. Nykyisin taas tai no viimeiset kolme tapausta on sattunut viikon ryyppyputken jälkeen kun koko pärstä on turvoksissa, parta rehottaa ja tukkakin sojottaa minne sattuu. Hitto mutsikaan ei tunnistaisi omaksi pojaksi ja onx sul papereita OMG LOL.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös