sonnychiba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Et taida edes käyttää talvisin pitkiä kalsareita...Niistä kengistä tunnistaa maalaisen ja mä en ole sellainen.
Et taida edes käyttää talvisin pitkiä kalsareita...Niistä kengistä tunnistaa maalaisen ja mä en ole sellainen.
Eikai kukaan aikuinen moisia käytä.Et taida edes käyttää talvisin pitkiä kalsareita...
Taitaa käyttää toppahousuja ja päässä tupsupipo.Et taida edes käyttää talvisin pitkiä kalsareita...
Totta, allekirjoitan. Jos sitten taas ei halua näyttää maalaiselle niin vetää kenkin päälle kalossit. Kunnon herrasmieshän suojaa käsintehdyt kenkänsä näillä loskakeleillä.Kenkäkeskusteluun kommentti - Heroes wear Haix.
Lapset käyttää. Teinit ei käytä. Aikuiset käyttää.Eikai kukaan aikuinen moisia käytä.
Kirjoittakaa muuten googlen kuvahakuun toi Haix niin repeette nauruun. Joo voishan tuollaiset johonkin naamiaisiin laittaa jos Robocopiksi haluais pukeutua. Kypärä vaan päähän ja sitten sellaista tönkköä robottikävelyä. Ennemmin käyttäisin vaikka niitä intistä tuttuja skinikenkiä.
Itse tein sellaisen 150 euron hankinnan viime talvella ja ostin Icebug-kengät. Meinaan loppu liukastelu siihen paikkaan ja muutenkin kengät on koostaan huolimatta ihan juhlaa pitää jalassa. Ovat kevyet, mutta silti tukevat. Toki officella vaihtaa jotkut sisätöppöset jalkaan, mutta kun massaa on itsellä sen verran, että jos tonttiin tullaan, niin siinä voi esim. ranteille käydä huonosti oikein kunnolla päälle rojahtaessa. Mutta toki kukin tavallaan.Kirjoittakaa muuten googlen kuvahakuun toi Haix niin repeette nauruun. Joo voishan tuollaiset johonkin naamiaisiin laittaa jos Robocopiksi haluais pukeutua. Kypärä vaan päähän ja sitten sellaista tönkköä robottikävelyä. Ennemmin käyttäisin vaikka niitä intistä tuttuja skinikenkiä.
Pah, ei se ole mies eikä mikään, joka ei ole lapsuudessaan karaissut jalkojaan ulkojäillä sen vertaa, ettei moisiin tarvitse tuhlata rahaa.Lapset käyttää. Teinit ei käytä. Aikuiset käyttää.
Vituttaa MTV:n Katsomo.
Se on paitsi tarjonnaltaan, myös laadultaan huomattavasti paskempi kuin YLE Areena tai Ruutu, Netflixistä ja HBO:sta puhumattakaan.
Pätkii, tökkii, pakottaa katsomaan uudelleen samat paskamainokset jos sen joutuu käynnistämään uudelleen, ei muista kohtaa mihin jäätiin, ohjelmien selausvalikko on ihan perseestä, hankala saada toimimaan Linuxilla, ei osaa pitää windowsia hereillä sekä haisee muutenvaan maikkarille
Vituttaa toi saatanan nenäpäivä. Mikä helvetti sekin on? Tekemällä tehty YLE:n(?) Masinoima paskapökäle.
Touche. Vituttaa vitutusketjussa toisen vitutuksen kyseenalaistamiset.Ei varmaan ole keltään pois mutta vituttaa se helvetin nenäpäivä silti minua. Niinkuin sinäkin vitun näsäviisas punanenä tällä hetkellä. Kai nyt vitutusketjuun saa edelleen avautua jos jokin asia vituttaa?
Ei varmaan ole keltään pois mutta vituttaa se helvetin nenäpäivä silti minua. Niinkuin sinäkin vitun näsäviisas punanenä tällä hetkellä. Kai nyt vitutusketjuun saa edelleen avautua jos jokin asia vituttaa?
Kai sulla edes penkit on lämmenneet? Oli pakko tähän syöttöön lämätä.Lämmittänyt kämppää puulla nyt noin viisi tuntia ja täällä on hitto edelleen kylmä.
Miksi minä aina lähden näihin tyhmiin trollailuihin mukaan, vaikka tiedän lopputuloksen jo etukäteen? Vituttaa oma tyhmyys.