Miksi minä aina lähden näihin tyhmiin trollailuihin mukaan, vaikka tiedän lopputuloksen jo etukäteen? Vituttaa oma tyhmyys.
Sekin on hyvin mahdollista, olenkin huomannut usein kiisteleväni itseni kanssa. Tosin suurin trilleri minulle nyt on muutenkin kuunnella YLE:n politiikkaradiota saunassa ja jännätä, että josko siellä olisi sillä kertaa joku, jonka maailmankuva olisi edes hieman realistinen. Valitettavasti tämä trilleri tuntuu olevan varsin lyhytikäinen ja olen saanut toistuvasti pettyä kovin. Sitä onkin kiva sitten kirota siellä kuumissa löylyissä olusta hörppien että miten joku voi olla noinkin taneli, mutta ei ole silti nimeltään Taneli.Ehkäpä vastasitkin itse itsellesi?
Vuosi taisi olla 1995 kun mentiin 16-vuotiaan tyttöystäväni kanssa tammikuussa kahden kesken mökille viikonlopun viettoon. Sisällä oli -18 astetta kun laiteltiin takkaan tulia. Siinä oli sitä jotain. Ei toki silloin, mutta myöhemmin muisteltuna.Lämmittänyt kämppää puulla nyt noin viisi tuntia ja täällä on hitto edelleen kylmä.
Vuosi taisi olla 1995 kun mentiin 16-vuotiaan tyttöystäväni kanssa tammikuussa kahden kesken mökille viikonlopun viettoon. Sisällä oli -18 astetta kun laiteltiin takkaan tulia. Siinä oli sitä jotain. Ei toki silloin, mutta myöhemmin muisteltuna.
Tämä. Sähköposti täyttyy kaikesta roskasta asiaa koskien ja esim kamera + linssi jonka ostin Rajalan Digiviikolta oikeasti hyvään hintaa 999€ on nyt 1390€ "Black Friday" "tarjouksessa".Vitun "Black Friday". Ihan oikeasti, joka saatanan tuutista jotain helvetin paskaa mainosta, että: "katos tän verran meillä on löysää hinnoissa 364 päivää vuodessa, mutta nyt saat siihen hintaan mihin myytäis jos olis kilpaillut markkinat". Koko paska apinoitu suoraan Jenkeistä ja kukaan mitään tappiolla myy. Vittu että on ihmiset tyhmiä, jättäsivät nää hölmöilyt osallistumatta, niin ei olis mitään Anttilan kusetusmyyntejä, joulun jälkeisiä aleja ja neekeriperjantaita. Vituttaa. Kai ne saa edes ämpärin ilmaseks.
Kyllä muakin vituttaisi muuttaa kämppään, jos edellinen asukas jättää loppusiivouksen laiskuuttaan tekemättä.
Kyllä muakin vituttaisi muuttaa kämppään, jos edellinen asukas jättää loppusiivouksen laiskuuttaan tekemättä.
No olisit sanonut, että loppusiivous oli tehty ja tarkastettu.Samaa mieltä. Teimme loppusiivouksen alkuviikosta. Ja isännöitsijä oli jo tehnyt lopputarkastuksen keskiviikkona... mutta hyvä että seuraava asukas on huolissaan.
No olisit sanonut, että loppusiivous oli tehty ja tarkastettu.
Vituttaa tällaiset autoilijat. Toivottavasti paskahousu jää kiinni ja joutuu vastuuseen teostaan.
Autoilija ajoi 9-vuotiaan päälle koulumatkalla - tyttö raahautui auton keulassa, yliajaja pakeni paikalta
Deterministiset ihmiset. Heidän suustaan tulee aivan käsittämättömiä ajatuksia.
Itseäni tuo lähinnä huvittaa, ja typeryys toki tyrmistyttää.
Mutta mitä juuri katsoin u-ruudusta, homoja tanssimassa.