Vitutusketju

  • 10 548 372
  • 56 138

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kivaa mennä töihin tänäänkin.

Siirryin talon sisällä osastolta toiselle, uudella osastolla olen työnjohtajana. Muut osastolla ovat naisia. Voi vittu mitä draamaa ja selkäänpuukotusta naiset harrastavat.

Siirryin, koska siellä tarvittiin ison johtajan mukaan muutosta. Tosin haluaminen ei Kai tarkoita välttämättä toteutumista. Ei olla valmiita laittamaan kovaa kovaa vasten jotta saataisiin muutos tehtyä.

Nyt suuren johtajan ja minun kuherruskuukauden taitavat olla ohi. Suolaa minua huolella muille, minulle tietenkään mitään sanomatta( tapa kai ollut aina, kohteet vain vaihtuvat).

Tänään menen suoraan kysymään, onko minun tekemisissä jotain valitettavaa. Vähän helpompi varmaan selittää asioita/puolustautua jos olen itse läsnä.

Vittu, ihanaa
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
ABC huoltoasemaketjun myymä aamupuuro. En tiiä kuinka siitä noin mautonta voi saadakin.

Eipä voi tietenkään pahaksikaan haukkua, kun ei maistu miltään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Risotto ilman ketsuppia. En muistanut, että tuo punainen taivaan lahja olikin loppunut. Vedetään sit ilman ketsuppia, ei muuten maistu tämäkään miltään. Vituttaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Risotto ilman ketsuppia. En muistanut, että tuo punainen taivaan lahja olikin loppunut. Vedetään sit ilman ketsuppia, ei muuten maistu tämäkään miltään. Vituttaa.
Vituttaa ihmisten tapa maustaa ruokansa etikalla, sokerilla ja punaisella väriaineella. Jos haluat jonkun maistuvan etikalle, niin miksi et laita etikkaa, britanniassahan tuo osataan. Parasta on se, kun suomessa sitten vittuillaan niiden ruokakulttuurille, kun sitä ei ole ja kaatavat etikkaa ranuihin, mutta samalla kaadetaan itse ranuihin etikkaa, mikä on punaiseksi värjättyä.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kääk! Ton @tulevaton avautumisen jälkeen vituttaa ees vinkua omista mielipahoista. Mua vituttaa Ruutu+ ja Viaplay -sivuilla ilmenevä "voiks tän jakaa kaverin kanssa" -keskustelu. Ihme vittu virtuaalista sämpylänjakamista. No, jakakoot ketkä haluaa, onhan sen joku ees maksanut. Lisäksi vituttaa se, että tässä on tullut sinniteltyä hereillä kello kahteen nähdäkseen Usa-Kanada hokimatsin, nukahdan varmaan kansallislaulujen jälkeen...hmm, eipä päässyt AppleTV:n kautta suoraan ollenkaan lähetykseen, vaan vaati läppärin kautta varmentautumisen. Kädet eteensä teltaksi laittaa hän, ja sanoo: "Excellent.".Nyt soi biisi, jee.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kääk! Ton @tulevaton avautumisen jälkeen vituttaa ees vinkua omista mielipahoista. Mua vituttaa Ruutu+ ja Viaplay -sivuilla ilmenevä "voiks tän jakaa kaverin kanssa" -keskustelu. Ihme vittu virtuaalista sämpylänjakamista. No, jakakoot ketkä haluaa, onhan sen joku ees maksanut. Lisäksi vituttaa se, että tässä on tullut sinniteltyä hereillä kello kahteen nähdäkseen Usa-Kanada hokimatsin, nukahdan varmaan kansallislaulujen jälkeen...hmm, eipä päässyt AppleTV:n kautta suoraan ollenkaan lähetykseen, vaan vaati läppärin kautta varmentautumisen. Kädet eteensä teltaksi laittaa hän, ja sanoo: "Excellent.".Nyt soi biisi, jee.
Ei tässä kannata kenenkään vittuuntua. Eräs huoltaja sanoi aikanaan, että jääkiekko on yksinkertaisten miesten yksinkertainen laji. Miksi siis fanienkaan kannattaisi vittuuntua, siis muulloin kuin oma suosikki häviää?
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei tää menny niinku stromsoossa, piti mennä emännän kanssa lepertelemään ja puhumaan, niin johan jenkit johtaa kaks muna. Rahat takas tai ainakin paremman näkösiä tanssityttöjä!
 

A Siente

Jäsen
Joku saatanan runkkari polttaa tupakkaa sisällä. Hei neropatti, se haju leviää tuon ilmanvaihtokanavan kautta. Jos olet näitä tyyppejä jotka ajattelee et minulla on oikeus polttaa sisällä, niin haista vittu. Hemmetin kiva haistella tupakan käryä omalla sohvalla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku saatanan runkkari polttaa tupakkaa sisällä. Hei neropatti, se haju leviää tuon ilmanvaihtokanavan kautta. Jos olet näitä tyyppejä jotka ajattelee et minulla on oikeus polttaa sisällä, niin haista vittu. Hemmetin kiva haistella tupakan käryä omalla sohvalla.
No vittu, mä poltan sisällä jos mua huvittaa! Laita pyykkipoika nenään ja lopeta toi urputus!
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku saatanan runkkari polttaa tupakkaa sisällä. Hei neropatti, se haju leviää tuon ilmanvaihtokanavan kautta. Jos olet näitä tyyppejä jotka ajattelee et minulla on oikeus polttaa sisällä, niin haista vittu. Hemmetin kiva haistella tupakan käryä omalla sohvalla.

Tuo vituttaa myös omassa talossa, kaiken kaikkiaan ihan loistava asunto sijainnin yms puolesta, mutta joku perkele täälläkin vaan käryttää sisällä. Tai tiedän kyllä kuka, mutta mitä sille voi, ei mitään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo vituttaa myös omassa talossa, kaiken kaikkiaan ihan loistava asunto sijainnin yms puolesta, mutta joku perkele täälläkin vaan käryttää sisällä. Tai tiedän kyllä kuka, mutta mitä sille voi, ei mitään.
Itseasiassa voi. Koska kotona tupakointi on oikeus, parveketupakointi ei ole. On taloyhtiön vastuulla ettei se haju kulkeudu muihin asuntoihin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viime aikoina on vituttanut lähinnä vain kaksi asiaa.

1) Jalkakäytävillä pyöräilevät nuoret naiset
2) Roskakatokseen romujaan (sälekaihtimet, tv-tasot, kissan kiipeilypuut, jalkalamput, yms) tuovat kerrostaloasujat
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Luteet, ei h****tti. Mut toisaalta oli tänään uutinen siitä ampumisvälikohtauksessa loukkaantuneesta naispoliisista...ei mee silläkään hyvin kyl.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Flunssa mene pois. Ei huvittais nyt yhtään sairastaa. Meinaa vaan olla tuo kurkku pirullisen kipeä välillä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varsinaisesti ei vielä vituta, mutta jonkinmoinen esivitutus on valloillaan. Vaimo on tuossa nyt pari-kolme päivää niiskuttanut ja yskinyt, ei kuitenkaan kuumetta, tuollainen mikälie kevyehkö syysflunssa. Nyt sitten illan mittaan olen ollut huomaavinani kurkkuni kipeytyvän ja nenänkin vähän menevän tukkoon.

Olisi ensi viikolla tiedossa kauan odotettu Helsingin reissu. Tarkoitus ei ole sen kummempi, kuin käydä jossain syömässä, ehkä vähän juomassakin ja nähdä pitkästä aikaa vanhoja kavereita. Hotellihuone ja Onnibusliputkin on jo varattu ja maksettu. Perusterveeltä tuollainen reissu onnistuisi flunssassakin, ainakin jos vähän avittaa Buranalla, mutta meikäläisen perussairauden myötä jo valmiiksi (pysyvästi) alamaissa olevalla fyysisellä kunnolla ja vastustuskyvyllä tuollainen reissu olisi parempi jättää väliin ja pysyä kotona lepäämässä, jos edes vähän on flunssainen olo. Vaan tiedän jo nyt, että jos en ihan kuoleman kielissä ole, niin kyllä mä sinne lähden, vaikka se tarkoittaisikin sitten kahden viikon täyslepoa, sauvojen avulla köpöttelyä ja palautumista kyseisestä reissusta.

Noh, on tässä vielä viikko aikaa sairastaa, joten arvon flunssapöpö, jos meinaat meikäläisen sairastuttaa, niin tee se mahdollisimman äkkiä, jotta sairastaminen olisi viikon päästä jo voiton puolella.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa tuo videomainos keskustelupalstan etusivulla. Lataa hetki sen jälkeen kun muu sivu aukeaa ja melkein aina vahingossa klikkaan sen käyntiin kun koita selata sivua alaspäin.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Eilisissä hinttipallotreeneissä jalka lipesi ja polvi paskaksi. Kohta ortopedille ja todennäköisesti magneettiin.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Tunnetaan myös nimellä homokyykkä.

Kaikki nimitykset käyvät ja sähly tosiaan kyseessä, vaikka niin tosissaan yritetään salibandya skulata. Magneetista kotiuduttu ja ortopedin tuomiota odotellessa. Kuka tois pari kaljaa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oikeesta nilkasta napsahti nivelsiteet. Fucking sivuaineapprot
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Nivos, Nelonen ja DNA voi syöksyä sitten vaikka vittuun minusta nähden.

Tappara-Ässät ei hirveästi kiinnosta.

Saatanan saatana.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Luulin, että pääsin tästä flunssasta eroon, mutta viime yönä heräsin armottomaan kurkkukipuun ja piti sitten käydä napsimassa särkylääkettä, että pystyi jatkamaan unia. Viikon nyt oon illat vaan maanut ja päivisin käyny hoitamassa työt. Kaippa tämäkin viikonloppu menee vain maaten sitten. Sais mun puolesta loppua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös