Vitutusketju

  • 10 544 911
  • 56 132

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jos koulukiusaaminen aiheuttaa vielä aikuisenakin oireita, koston hautominen ei auta vaan kannattaisi hakea ulkopuolista apua tunteisiin. Kiusaaminen traumatisoi ja hyvin harvoin traumat häviävät itsestään. Kosto imee energiaa, anteeksianto taas vapauttaa sitä.

Pidän @pettter iä parodia nimimerkkinä, jota joku tai jotkut yläpitävät. Muussa tapauksessa kyseessä on harvinaisen tyhmä kaveri.
Itsekin tosiaan ajattelen, että ei kai tuonne kannata ihan vain näyttämisen vuoksi mennä. Ei oikeastaan enää kiinnosta vaikka mua luuserina pitäisivätkin :) Mulla on parempaakin tekemistä suoraan sanottuna.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vitun hipit ja hippeily. Piti sitten kokeilla. Talvitakki meni melkoisen pölyiseksi, kun remonttireiskat kävivät säätämässä ja enhän minä tajunnut sitä mihinkään laittaa. Ajattelin, että laitanpa sen oikein pesukoneeseen, kun ei sitä taas aikoihin tarvitse. Siinä sitten lukemaan jotain vitun pesuohjetta missä luki ei saa lingota. Tuosta ultramodernista digitaalinäyttöisestä Samsungista löytyy semmoinenkin pesuohjelma.

Mietin siinä heti, että mihin se vesi sitten menee, jos ei lingota. No, eihän se mihinkään tietenkään mennyt vaan jäi sinne koneeseen ja lukkovalo syttyi palamaan ja ovi ei auennut. Googlamalla sain selville, että siinä on tuo luukku mistä voi päästää vedet pois. Se olikin helppo ratkaisu ja ovi aukesi. Se ei tosin poistanut sitä ongelmaa, että takki painoi edelleen tuhansia kiloja ollessaan aivan läpimärkä. Vittu miksi on tuollaisia hippiohjelmia?

No, laitoin nyt sitten uudelleen pyörimään pelkällä vedellä ja 400 kierrosta tuota linkousta. Ja mistä minä edes sen varmaksi tietäisin mitä ne pesuohjemerkit tarkoittaa, ihan hyvin olen aina pessyt tummat ja vaaleatkin samassa koneessa.

Ai niin, mihin se vesi valutettiin? Joku astia olisi kiva, mutta tuokin on niin fiksusti suunniteltu, että ei siihen alle mahdu oikein mitään. Vaan eihän hätä ole tämännäköinen. Ainoa paistinpannuni on tuollainen korkeareunainen ja sopi tehtävään kuin nakutettu. Sen jäljeen pannu huuhdeltiin ja ennen seuraavaa käyttökertaa, mahdollisesti vielä tänä iltana, tiskaan sen.

Naapuriketjussa olleen saksisaagan perusteella paistinpannu olisi jotenkin mennyt yhtäkkiä käyttökelvottomaksi, kun siihen vähän pesuvettä laski. Niinhän asia ei tietenkään ole.

Vitun hipit, miten voi olla ohjelma mikä vetää koko masiinan juntturaan. Ensi kerralla pesen sillä samalla ohjelmalla millä aina kaikki pestään. Miksi niitä ohjelmia pitää edes olla jotain parikymmentä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vitun hipit ja hippeily. Piti sitten kokeilla. Talvitakki meni melkoisen pölyiseksi, kun remonttireiskat kävivät säätämässä ja enhän minä tajunnut sitä mihinkään laittaa. Ajattelin, että laitanpa sen oikein pesukoneeseen, kun ei sitä taas aikoihin tarvitse. Siinä sitten lukemaan jotain vitun pesuohjetta missä luki ei saa lingota. Tuosta ultramodernista digitaalinäyttöisestä Samsungista löytyy semmoinenkin pesuohjelma

Kyllähän jokaisesta pesukoneesta löytyy se tyhjennysohjelma erikseen ilman linkoustakin - tai en ainakaan ole törmännyt sellaiseen. Ei niitä vesiä lattialle/ampäriin tms tarvitse yrittää. Toki se takki silti painaa ihan vitusti, siihen tuosta ei ole apua.

Mutta perseestähän se on jos tuollainen ei linkousta -ohjelma jättää vedet koneeseen. Tai sitten luit ohjeet liian myöhään/et ollenkaan/huolimattomasti. Tyypillinen mies. Lienetkö vielä insinööri?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta perseestähän se on jos tuollainen ei linkousta -ohjelma jättää vedet koneeseen. Tai sitten luit ohjeet liian myöhään/et ollenkaan/huolimattomasti. Tyypillinen mies. Lienetkö vielä insinööri?

En tokikaan lukenut mitään ohjeita, mihin se olisi vaikuttanut. Tuossa on tuommoinen pyörivä nappula tai mikä se on mistä voi pyöritellä eri ohjelmia ja valot vilkkuvat. Laitoin sellaisen missä oli viiva lingon päällä. Niinhän siinä sitten kävi. Nyt valmistui seuraava satsi ja takki on onnellisesti kuivumassa. Tuskinpa se nyt pilalle meni, jos sitä vähän linkosi.

Hmm, helvetti, kyllähän minulla insinöörin paperit itse asiassa on. Rillejä en ole kuitenkaan käyttänyt kymmeneen vuoteen, vaikka olenkin Espoosta kotoisin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En tokikaan lukenut mitään ohjeita, mihin se olisi vaikuttanut. Tuossa on tuommoinen pyörivä nappula tai mikä se on mistä voi pyöritellä eri ohjelmia ja valot vilkkuvat. Laitoin sellaisen missä oli viiva lingon päällä. Niinhän siinä sitten kävi. Nyt valmistui seuraava satsi ja takki on onnellisesti kuivumassa. Tuskinpa se nyt pilalle meni, jos sitä vähän linkosi.

Hmm, helvetti, kyllähän minulla insinöörin paperit itse asiassa on. Rillejä en ole kuitenkaan käyttänyt kymmeneen vuoteen, vaikka olenkin Espoosta kotoisin.

Insinööri ei lue ohjeita jos ei kuulu speksiin. Vituttaa opettaa samoille insinööreille kuukaudesta toiseen miten tulee toimia. No, se on toisen ketjun asia.

Ja rillit minäkin sain vasta muutettuani Espooseen. Mistä lie tuokin kertoo. Insinööri en ole.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Espoosta. Meneehän siellä urheiluseuratkin konkurssiin ja teknologiayrityksillä on takanaan loistava tulevaisuus. Lähde pois sieltä niin näet varmasti paremmin.

Joo, itse asiassa tuleva hima on jo katsottu kotikulmilta Stadista. Kyllä mä täällä Espoossa oon ihan viihtynyt, vaikka näkö meni ja erokin tuli.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ymmärrä kuinka hemmetin hankalaa on yhden palkkakuitin lähettäminen/lisääminen on. Ennen näitä hienoja verkkopalkkoja oli palkkakuitti aina sen 1-2 päivää ennen palkkaa postitettu kotio asti. Nykyään palkkakuitti ei ole edes palkanmaksupäivänä tuolla saatanan verkkopalkassa. Kaiken lisäksi palkka on taas maksettu päin helvettiä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ajoin eilen Stadin keskustan läpi ja radiossa soi Elvis. Biisi keskeytettiin, koska jossain juupajoella oli nähty karhu. Vaihdoin kanavaa ja sama juttu sielläkin kahdella kotimaisella. Teksti-tv:ssä vilkkui: Vaaratiedote koko maa. Mitäköhän sitten, kun oikeasti tapahtuu jotain. Kukaan ei kohta ota tosissaan viranomaisten tiedotteita.
Alaskassa nähty jääkarhu pihalla, Texasissa hälytystila? Not. Vittu mitä pelleilyä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kävisit kouluja, niin ei tarvitsisi tehdä vuorotyötä ja palkkakin olisi aina oikein laskettu.

Kyllä korkeastikin koulutetut ihmiset saattavat tehdä vuorotöitä. Palkan maksun virheellisyys tuskin johtuu kouluttamattoman maaorjan panoksesta.

Hyvin vedit taas!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo, itse asiassa tuleva hima on jo katsottu kotikulmilta Stadista. Kyllä mä täällä Espoossa oon ihan viihtynyt, vaikka näkö meni ja erokin tuli.

No niin, palaja kotiin, ei siellä Espoossa voi olla. Minäkin oon käynyt landekierrokseni, jota en suosittele kenellekään, ja hirveätä oli.

Mistähän sekin johtuu, että landella on kaikkia hirvikärpäsiä, hyttysiä ynnä muita itikoita, mutta Stadissa niitä ei ole. Eikö tämäkin kerro landen hirvittävyydestä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No niin, palaja kotiin, ei siellä Espoossa voi olla. Minäkin oon käynyt landekierrokseni, jota en suosittele kenellekään, ja hirveätä oli.
Tullaan tullaan. Kunhan saavat putkirempan valmiiksi, sekin vituttaa kun näyttää kestävän.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkoholin vaaroja. Ei ollut ensimmäinen, eikä varmaan viimeinen kerta, kun kaupassa olutlaatikkoon tarttuessa se kantokahva upposi sormenpäähän kuin veitsi. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että muistaakseni joka kerta on ollut Olvin tuote kyseessä, kun noin on käynyt. Siinä sitten ajelin kotiin nenäliina sormen ympärille taiteltuna. Ämöricahssa olisin miljonääri.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Alkoholin vaaroja. Ei ollut ensimmäinen, eikä varmaan viimeinen kerta, kun kaupassa olutlaatikkoon tarttuessa se kantokahva upposi sormenpäähän kuin veitsi. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että muistaakseni joka kerta on ollut Olvin tuote kyseessä, kun noin on käynyt.

Se oli varmaankin viime viikonloppuna, kun viimeksi taistelin hetken ihan tavallisen muovirasiaan pakatun kinkkuleikkeen kanssa ennen kuin sain sen auki. Tuli mieleen se vuosien takainen yksityisviesti missä joku alalla toimiva raivosi kuinka he kyllä yrittävät tehdä kunnon pakkauksia. Olen sitä miettinyt vieläkö tämä henkilö on palstalla, tuskin, koska asiasta ei puhuta.

Minkä takia kuluttajapakkauksia ei tehdä kunnollisiksi? Kehtaako joku myöntää olevansa alalla ja voisi tulla omin sanoin kertomaan miksi juuri mikään ei toimi niin kuin pitää?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ois kiva jos armon vuonna 2016 tuo vaaratiedoitesysteemikin toimisi niin että ei tarvitsi lukea tiedoitetta 300km päässä tallustelevasta karhusta...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Punkit. Hyi vittu mitä otuksia.

Allekirjoitan. Menneinä kesinä noita on aina välillä saanut omistakin läskeistä kaivaa irti, mutta viime kesänä ei meikäläiseen itseään porannut yksikään punkki. Vietin tavalliseen tapaani kesällä paljon aikaa Turun saaristossa (erityisesti Nauvossa ja Paraisilla) ja noilla mainhan tunnetusti esiintyy punkkeja helvetin paljon. Miksi punkit eivät sitten viime kesänä meikäläisen verellä tahtoneet herkutella? En tiedä mutta veikkaan, että isoa roolia asiassa näytteli PunkkiÄssä. Joskus aiemmin olen todennut tuollaiset karkotteet ihan höpöhöpöhommiksi, mutta tuo ihan oikeasti toimii. Suosittelen lämpimästi, jos punkkialueilla paljon liikkuu.

PunkkiÄssä+ hajuton hyönteiskarkotespray - Yliopiston verkkoapteekki
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa vapaapäivä yhdistettynä siihen jännitykseen, mikä on huomisia pääsykoetuloksia kohtaan. Mielummin sitä olis tänään ollut tekemässä jotain järkevää, jotta sais ajatukset muualle siitä hiton kokeesta. "Lepopäiväksi" suunniteltu päivä ei kyllä ole merkityksensä veroinen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielummin sitä olis tänään ollut tekemässä jotain järkevää, jotta sais ajatukset muualle siitä hiton kokeesta.

Et pelkästään anna ymmärtää vaan kirjoitat ihan suoraan, että elämässä ei ole muuta järkevää kuin työnteko toiselle. Mutta tämä on sitä suomalaisuutta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa vapaapäivä yhdistettynä siihen jännitykseen, mikä on huomisia pääsykoetuloksia kohtaan. Mielummin sitä olis tänään ollut tekemässä jotain järkevää, jotta sais ajatukset muualle siitä hiton kokeesta. "Lepopäiväksi" suunniteltu päivä ei kyllä ole merkityksensä veroinen.

Muistelinkin että sulla oli ne pääsykokeet ja sitten näin että jaaha, Vitutusketjuun kirjoitettu, mutta olikin jännitystä eikä paskaa tulosta. Huomenna kirjoitat sitten aivan toisenlaisiin ketjuihin!
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Et pelkästään anna ymmärtää vaan kirjoitat ihan suoraan, että elämässä ei ole muuta järkevää kuin työnteko toiselle. Mutta tämä on sitä suomalaisuutta.

Osuit naulan kantaan, en jättänyt selittelyille sijaa! :) Viikkovapaat, noh nää on näitä tatinhakkauspäiviä.

Huomenna tosiaan varmana paremmilla fiiliksillä! Niin sen on vaan pakko mennä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös