Vitutusketju

  • 10 567 480
  • 56 146

Bacon

Jäsen
Joku hinttari tartutti minuun ja pariin kaveriin flunssan viimeisessä SaiPan pelissä. Ei pelkkä kuume mitään, mutta nyt siihen kylkeen tuli vielä kova yskä. Viikatemies ilmestyy aina viereen, kun vähäänkään yskäisee, sen verran höpöä se tekee. Toisella näistä kavereista on huomenna synttärit ja niitä piti lähteä juhlistamaan lauantaina kantis yökerhon hautajaisiin. Nyt näyttää vähän heikolta se tilanne. Ja sekös vituttaa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Joku hinttari tartutti minuun ja pariin kaveriin flunssan viimeisessä SaiPan pelissä. Ei pelkkä kuume mitään, mutta nyt siihen kylkeen tuli vielä kova yskä. Viikatemies ilmestyy aina viereen, kun vähäänkään yskäisee, sen verran höpöä se tekee. Toisella näistä kavereista on huomenna synttärit ja niitä piti lähteä juhlistamaan lauantaina kantis yökerhon hautajaisiin. Nyt näyttää vähän heikolta se tilanne. Ja sekös vituttaa.
Otan osaa, hinttarit ovat sellainen salakavala asia mistä ei voi edes tietää milloin iskee vasten kasvoja tai muuta ruumiinosia. Ota käyttöön oikea homokarkoite - itse olen käyttänyt jo pitkän aikaa, eikä yhtään homotautia ole tarttunut.
 

Nick Neim

Jäsen
Mielenkiintoista olisi myös kuulla, millä tavalla hinttari tartutti Baconin ja kumppanit.
 
Viimeksi muokattu:

Bacon

Jäsen
Otan osaa, hinttarit ovat sellainen salakavala asia mistä ei voi edes tietää milloin iskee vasten kasvoja tai muuta ruumiinosia. Ota käyttöön oikea homokarkoite - itse olen käyttänyt jo pitkän aikaa, eikä yhtään homotautia ole tarttunut.
Täytyy ehdottomasti kokeilla, jos se noin tehokas on. Ihan varuiksi ostan kerralla paljon ja lotraan myös kunnolla ympäri kehoa, jos se karkoittaisi kaikki salakavalat hinttarit kolmen kilometrin säteellä.
Mielenkiintoista olisi myös kuulla, millä tavalla hinttari tarttutti Baconin ja kumppanit.
Sitä me ollaan tässä kovasti pohdittu. Ehkä se oli eräs mies, joka matsiin mentäessä hyppäsi alasti esiin puun takaa ja aivasti meidän päälle. Ihan varoittamatta. Se on meidän epäilylistan numero yksi tällä hetkellä.
 

Nick Neim

Jäsen
Sitä me ollaan tässä kovasti pohdittu. Ehkä se oli eräs mies, joka matsiin mentäessä hyppäsi alasti esiin puun takaa ja aivasti meidän päälle. Ihan varoittamatta. Se on meidän epäilylistan numero yksi tällä hetkellä.
No hitto vie, mä ajattelin jo jonkin sortin irstailuja. Hieman pettynyt fiilis ja ketjuun sopivasti lievästi vituttaa.
 

Bacon

Jäsen
No hitto vie, mä ajattelin jo jonkin sortin irstailuja. Hieman pettynyt fiilis ja ketjuun sopivasti lievästi vituttaa.
Joo pahoittelen, että kyseessä ei ollut lauma Gunther Himoköyrijöitä, jotka veivät meidät pakettiautolla autioon taloon ja ottivat väkisin. Ehkä ensi kerralla, jos tuo karkoite ei toimi.
 
Mahatauti vituttaa tällä hetkellä. Just hyvä treenikausi päällä ja sitten tämä paska (kirjaimellisesti) iskee...
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Kuinka VITUN monta kertaa mun pitää sulkea toi Internet Explorer ennenkun toi VITUN Adobe Flash Player tajuaa että mä OLEN VITTU SULKENUT SEN SELAIMEN? Vituttaa saatana.
 

Oranssi 73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia, HCK ja Kerho
vitun .dos peli pisti winukan blue screenerille vittu ku vituttaaa saatana.

Viimeinen asia minkä kuulin oli joku saatanan rätinä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei nyt välttämättä vituta, mutta ainakin harmittaa, kun jouduin näin lauantaina töihin. Töitä on aamulla 2h ja iltapäivästä samat 2h. Loppuajan istun taukotilassa, missä ei juurikaan kenttää ole. Hemmetin tylsä päivä tulossa siis.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voiko väsymyksen aiheuttamaan vitutukseen kuolla? Ärsyttää kun on olemassa sellaisia ihmisiä joille se 5-7 tuntia unta riittää vallan mainiosti koko päivän askareisiin. Itse olen 7 tunnin unilla kärttyinen ja vituttavaa seuraa. Samalla kaikki järkevän tekeminen turhauttaa ja fiilis on, noh, vähän sellanen inhottava. Mutta kas kummaa kun unta on saanut sen 9-11 tuntia niin vireys ja mielentila on kuin eri planeetalta ja katsoo maailmaa aivan eri silmin. Fiilis on mukava ja tuntuu kuin positiivisuuteen hukkuisi, siis hyvällä tavalla. Eikä tarvii päiväunia.

Viimeyönä sitä unta siis tuli 6 tuntia ja tuntuu todella rasittavalta. Voiko ihminen siedättyä ja oppia nauttimaan elämästä lyhyemmillä unilla vai tuunko koko elämäni tarviimaan unta lähes puolet päivästä. Iltaihmisenä nukkumaanmeno on todella vaikeeta ennen yhtä ja mielellään olis kiva valvoo jopa kahden tietämille, mutta ymmärrettävistä syistä pitää tehdä ratkaisuja kun aamulla herätys on kasilta. Yheltätoista sitten harvoin kuitenkaan nukuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vituttaa kuin pientä oravaa. Ostin Lidlistä kaksi sähkömoottorilla toimivaa pippuri- ja suolamyllyä. Kotiin päästyäni tajuan että toinen paketeista on auki ja sieltä puuttuu paristot, ohjekirja sekä korkki myllyyn. Tietenkin myös olin typeryyksissäni heittänyt kuitin roskikseen. Saas nähdä onnistuuko reklamaatio huomenna ilman kuittia.

Mikä vittu siinä on että joidenkin ihmisten täytyy availla noita paketteja kaupassa? Millä luvalla? Minkä helvetin takia sinne ei voi laittaa kaikkia palasia takaisin jos paketti vahingossa aukeaa? Vittu että vituttaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mikä vittu siinä on että joidenkin ihmisten täytyy availla noita paketteja kaupassa? Millä luvalla? Minkä helvetin takia sinne ei voi laittaa kaikkia palasia takaisin jos paketti vahingossa aukeaa?
Tai sitten joku mulkero tarvitsi varaosia myllyynsä, ja nappasi ne kätevästi mukaansa maksamatta.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kyllä tuon kirjoitusasun uudistumisesta on paljon enemmän aikaa, hatusta heittäisin, että ainakin kymmenen vuotta on siitä, kun se ylimääräinen "H" jäi nimestä pois.

Ródos – Wikipedia
Mielenkiintoista. Tarkoittaako tämä sitä että suomenkielessä on otettu aksenttimerkit käyttöön?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hissan syventävien kokonaisuuslomaketta yritän täyttää nyt monettakohan kertaa lie. Adobella kun avaa, ei anna tallentaa ollenkaan, vaan pitää käyttää sign-toimintoa, mutta silti tallentaa tyhjän lomakkeen. Selaimessa avattaessa ja täytettäessä ei ole mitään signausta, mutta ei kyllä suostu tallentamaan sekään täytettyjä tekstejä. Vittu kun on taas mennyt kaksi tuntia aikaa tämän kanssa vääntämiseen ja nyt sitten oli pakko tulla avautumaan tänne. Alkaa olla vieteri niin kireällä tämän palapelin kanssa, kun ei viimeiset palat meinaa millään sopia kohdalleen, ui jumakeikka ja -lauta! Saa auttaa!
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Toinen ihmejuttu on pelaaminen. Videopelejä pelatessa mulle tulee tosi nopeesti paska olo. Ja kukaan ei ymmärrä. Voi mua. Hahaha!

Minä ymmärrän. Tuo on täysin normaalia. Ei videopelejä kannata pelata kuin joskus huviksi, niistä jää käteen tyhjää kun kovin kehittävää/mielekästä toiminta ei ole. Tuntee itsensä tyhmäksi ihmismarsuksi, jolle on vain laitettu vähän erilainen juoksupyörä eteen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vituttaa kuin pientä oravaa. Ostin Lidlistä kaksi sähkömoottorilla toimivaa pippuri- ja suolamyllyä. Kotiin päästyäni tajuan että toinen paketeista on auki ja sieltä puuttuu paristot, ohjekirja sekä korkki myllyyn. Tietenkin myös olin typeryyksissäni heittänyt kuitin roskikseen. Saas nähdä onnistuuko reklamaatio huomenna ilman kuittia.
Jos maksoit kortilla tuon ostoksen, niin ainakin pitäisi onnistua. Verkkopankkiin siitä on kuitenkin jäänyt se todiste siitä ostosta.

Toki voi kokeilla jos on vaikka tuttu (tai edes näöltä tuttu) myyjä ja muistaa tuon myyntitilanteen, niin tuskin siellä kauhesti aletaan vastaan hangoittelemaan. Ainakaan jos on yhtään maalaisjärkeä, kyllä nekin osaa pelisilmää käyttää.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jos maksoit kortilla tuon ostoksen, niin ainakin pitäisi onnistua. Verkkopankkiin siitä on kuitenkin jäänyt se todiste siitä ostosta.

Toki voi kokeilla jos on vaikka tuttu (tai edes näöltä tuttu) myyjä ja muistaa tuon myyntitilanteen, niin tuskin siellä kauhesti aletaan vastaan hangoittelemaan. Ainakaan jos on yhtään maalaisjärkeä, kyllä nekin osaa pelisilmää käyttää.


Joo. Itseasiassa menin tänään palauttamaan tuotetta ja sattui vielä olemaan sama myyjä töissä kuin eilen. Selitin tilanteen ja sanoi että jos tuote on rikki tai puutteellinen niin ei tarvitse välttämättä kuittia. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa kun osasin sanoa tarkan kellonajan ja vetosin myös tuohon korttimaksuun. Sain tehtyä palautuksen ja otin uuden tuotteen tilalle. Kivasti se homma hoitui ja nyt jälkikäteen naurattaa miten kiukkuinen olin asiasta eilen. Kuitit muistan kyllä taas hetken aikaa säilytellä paremmin vaikka sen puute ei nyt asiaan vaikuttanutkaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo. Itseasiassa menin tänään palauttamaan tuotetta ja sattui vielä olemaan sama myyjä töissä kuin eilen. Selitin tilanteen ja sanoi että jos tuote on rikki tai puutteellinen niin ei tarvitse välttämättä kuittia. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa kun osasin sanoa tarkan kellonajan ja vetosin myös tuohon korttimaksuun. Sain tehtyä palautuksen ja otin uuden tuotteen tilalle. Kivasti se homma hoitui ja nyt jälkikäteen naurattaa miten kiukkuinen olin asiasta eilen. Kuitit muistan kyllä taas hetken aikaa säilytellä paremmin vaikka sen puute ei nyt asiaan vaikuttanutkaan.
Jeps, kyllä näissä aika useissa tapauksissa ollaan asiakkaan puolella ja järkeä käytetään. Palvelualoissa kuitenkin "asiakas on aina oikeassa" (vaikka toki ihan faktuaalisesti aina näin ole, mutta kuitenkin), ja kaupallekin se on helpompi korvata viallinen tuote kuin alkaa sen isompaa selvittelyä asiasta lähteä tekemään vaikka se kuitti puuttuisikin. Ja tässä sinun tapauksessa tilanne oli vieläpä niin selkeä että jos nyt ei ihan imbesilli myyjä ole niin tuotteen vaihto onnistuu.

Ja ymmärrettäväähän tuo on että asia vitutti sillä hetkellä, kyllä muakin vituttaisi jos jotain olisin ostanut ja sisällöstä puuttuu jotain olennaista.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hissan syventävien kokonaisuuslomaketta yritän täyttää nyt monettakohan kertaa lie. Adobella kun avaa, ei anna tallentaa ollenkaan, vaan pitää käyttää sign-toimintoa, mutta silti tallentaa tyhjän lomakkeen. Selaimessa avattaessa ja täytettäessä ei ole mitään signausta, mutta ei kyllä suostu tallentamaan sekään täytettyjä tekstejä. Vittu kun on taas mennyt kaksi tuntia aikaa tämän kanssa vääntämiseen ja nyt sitten oli pakko tulla avautumaan tänne. Alkaa olla vieteri niin kireällä tämän palapelin kanssa, kun ei viimeiset palat meinaa millään sopia kohdalleen, ui jumakeikka ja -lauta! Saa auttaa!
Oletko varma, että aukeaa Adobella? Windowsissa on joku apuohjelma, joka myös availee lomakkeita, ja niille käy just noin, kun yrittää tallentaa/lähettää.

Nimimerkillä Virkavapauslomakkeiden kanssa taistellut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oletko varma, että aukeaa Adobella? Windowsissa on joku apuohjelma, joka myös availee lomakkeita, ja niille käy just noin, kun yrittää tallentaa/lähettää.

Nimimerkillä Virkavapauslomakkeiden kanssa taistellut.
Kyllä tämä tuska tuli jonkin Adoben version kanssa käytyä läpi. Eka kerta oli jokin selaimeen avautunut systeemi, olisiko juuri tuo kuvailemasi tapaus. Molemmissa sai täytellä ihan rauhasta kaikki, mutta tallennus ei enää onnistunutkaan. Mutta sitten huomasin, että kaavakkeen voi viedä Wordiin, tosin sekään ei ihan sormia napsauttamalla tapahtunut. Hiukan omatoimista muokkaamista vaati vielä sen jälkeenkin kun Word suostui homman avaamaan, mutta sain kuin sainkin fakin kokonaisuuden ilmoitettua. Pieni juttu, mutta alkaa jo riittää nämäkin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Voiko väsymyksen aiheuttamaan vitutukseen kuolla? Ärsyttää kun on olemassa sellaisia ihmisiä joille se 5-7 tuntia unta riittää vallan mainiosti koko päivän askareisiin.

... Voiko ihminen siedättyä ja oppia nauttimaan elämästä lyhyemmillä unilla vai tuunko koko elämäni tarviimaan unta lähes puolet päivästä..

KuumaaKamaa... tiedän, että on vähän etiketin vastaista tulla neuvomaan toista vitutusketjuun, mutta kun kysyit, niin vastataan..

Tuohon vähempään unentarpeeseen pitää todellakin totutella pikku hiljaa, jos siihen on halua tai (useimmiten pakotettua) tarvetta elämänmuutoksen myötä. Ei se onnistu niin, että normaalisti vetää 9 tunnin yöunet ja sitten yhtääkkiä muuttaa ne 6 tuntisiksi.Tai no tietysti onnistuu, mutta joitakin viikkoja on varmasti v***n väsynyt, kun kroppa ja koppa ei ole vielä muutokseen tottunut. Minä nukun normaalisti 6-7 tunnin yöunet ja jos mahdollista, lounaalla ns. 20-30 min power-napin. En ole juuri koskaan väsynyt, en edes herätessä.

Sitten omaan vitutukseen... eli lentomatkustamiseen. Nuoruuden innostus vaihtui vuosien varrella rutiiniksi ja sitten sen sietämiseen välttämättömänä pahana. Viimeisen vuoden ajan lentäminen on alkanut vituttaa enemmän ja enemmän. Kaikki se siirtyminen, aamuyön heräämiset, aikaerosta toipuminen, kiristyneet turvatoimet kentillä, mulkut ja joustamattomat virkailijat kentällä, joille pitää opettaa heidän oma työkuvansa jne... Tiedän... duuniahan tämä ja ei pitäisi valittaa, mutta en kyllä tätä nykyistä työsopimusta allekirjoittaessani arvannut, että tähän liittyy näin paljon matkustamista. Vituttaa taas valmiiksi lähteä reissuun huomenna, juuri kun on kotiutunut parin viikon reissusta. Vituttaa myös se, että kun itsellä olisi harvoin mahdollisuus rauhoittua (..siis olla ihan vaan kotona, joka on erittäin jees paikka), niin vaimoke kinuaa... minnepä muualle kuin - vittu - lomalle joka tarkoittaa lisää lentämistä. OK, tiedän, että elämässä on suurempiakin vitutuksen aiheita kuin tämä ja itse aiheutettua tämä(kin) vitutus on, mutta silti!
 

Tuamas

Jäsen
Kyllä tämä tuska tuli jonkin Adoben version kanssa käytyä läpi. Eka kerta oli jokin selaimeen avautunut systeemi, olisiko juuri tuo kuvailemasi tapaus. Molemmissa sai täytellä ihan rauhasta kaikki, mutta tallennus ei enää onnistunutkaan. Mutta sitten huomasin, että kaavakkeen voi viedä Wordiin, tosin sekään ei ihan sormia napsauttamalla tapahtunut. Hiukan omatoimista muokkaamista vaati vielä sen jälkeenkin kun Word suostui homman avaamaan, mutta sain kuin sainkin fakin kokonaisuuden ilmoitettua. Pieni juttu, mutta alkaa jo riittää nämäkin.

Sinänsä olen nuo tallentumaan suostumattomat lomakkeet yleensä "tulostanut" pdf-tulostimella, jolloin toki ei pääse enää välttämättä muokkaamaan, mutta lomake tallentuu pdf-muodossa täytettynä.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
PDF lomakkeet ja printteri.. ehtymätön vitutuksen lähde, varsinkin juuri silloin kun kiire on kaikkein pahin! Mikä v***u siinä on, että printteri toimii kuin junan vessa viikkotolkulla, mutta sitten kun pitäisi saada nopeasti ulos jotain, se jumittaa. Aivan kun sillä olisi jokin yliluonnollinen kyky tunnistaa käyttäjän kiire ja hätä?

Lisätään nyt vielä samaan joukkoon elektonisesti täytettävät lomakkeet. Onkohan vielä ikinä mennyt yksikään läpi ilman minkäänlaista ongelmaa tai sivuston kaatuilua..?

Ja on se kumma, että useimmat ulkomaalaiset pankit joiden asiakkaana olen ollut vuosien varrella eivät saa nettipankkiaan toimimaan sitten millään. Suomalaisten pankkien nettipankkiversiot olivat jo 15 vuotta sitten paljon parempia. 15 vuotta on kuitenkin pitkä aika tällä teknologian saralla...

Nyt helpotti... tai sitten ei!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös