Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Tyttöystävä herätti minut tullessaan pari tuntia sitten baarista. Hei kiitti hei. Aina mukava valvoa syvän unen tunnit.
Mut kandee olla varovainen noiden kanssa. Kerran vuosia sitten tuli kipeenä semmonen fiilis, et mäpä lähen hetkeks uittuun täält Suomesta. Lapsetki oli mutsilla, ni mikäs siinä oli lähtiessä. Olin vetäny päivän aikana useemmanki Finrexin. Vedin sit perseet, otin taksin Helsinki-Vantaalle ja ostin ekan lennon mikä siellä sattu just silloin menemään. Tais olla Varsovaan. Vika muistikuva on, ku vedän taxfreestä ostamaani Salmaria röökikopissa.
Sit heräänki ja olin ihan sekasin. Tsiigasin ympärilleni, et mis helvetissä mä oon ja mikä mul on kädessä kiinni. Olin tietty tiputuksessa HUS:ssa. Vedin tipan irti suonesta ja verta lens joka paikkaan. Siis sillai valumalla. Horjuin vessaan ja alko pyrii päässä, ni konttasin takas sänkyy. Herätessäni uudestaan tippa oli taas kädessä ja mun ympärillä oli lääkäri ja mun vanhemmat. Lääkäri väitti mun yrittäneen itsaria, kun veressä oli niin paljon jotain lääkeaineita. Olin ihan, et "mitäs vittua nyt tohtori!?". Olin mä kai joku viis niit Finrexei vedelly, mut come on!
Siinä sit mutsi ja faija vei niille ja oli aika... hmm... unohtumaton tunnelma autossa.
Itsarin!? MINÄKÖ!?? HAHAHA! Ei tuu ikinä tapahtuu. Ei ikinä.
Joo, silloin vitutti.
Toi kohta jäi kyllä mieleen jakson nähneenä, normihommia kun tulee tilanne päälle kylillä niin itsepuolustukseksi kolmelta ensimmäiseltä puukolla kurkku auki.Katselin Arman Pohjantähden alla ensimmäistä jaksoa rangaistusvangeista ja siellä esiintyi mm. tämä murhaaja, joka juhannuksena 2008 tappoi tuntemani ihmisen hetken mielijohteessa keskellä katua ja kaksi muutakin oli kuolla. Nyt tuossa pätkässä sössöttää, että "istun vain itsepuolustuksesta, sattui olemaan veitsi taskussa, vedin parilta pillin auki ja siihen ne köhähti. Jatkettiin siitä iltaa baariin. Kyl sitä kupsahtanuttakin jätkää varmaan harmittaa."-paskaa. Vitun paskanaamakusipää.
linkit: ruutu.fi, murha.info ja mtv3.fi
Sokoksen muovipussien muoto on muuttunut niin ettei se enää istu hienosti roska-astian suulle. VITTU SAATANA!
Mikähän doku-magneetti musta on tullut? Ei saa junassa/ratikassa/bussissa istua ilman että joku spuke hakeutuu mun luokse selittämään ongelmistaan jotka ei kiinnosta ketään.
Täysin samat fiilikset tällä hetkellä. Miinus sitoutumiskammoisuus, muuten aivan kuin omalta näppäimistöltä. Ja vielä kun on niin saatanan aikaansaamaton tapaamisissa niin on kyllä vittumaista.Sitoutumiskammoiselle ihmiselle ihastuminen on vittumaista. Hyvinkin vittumaista. Ajatukset heittävät koko ajan häränpyllyä, vaikka mitään varmoja takeita mistään vastakaiusta ei edes ole.
Tai no, ei se ainakaan mua ihan dorkana pidä. Vielä. Vittu mitä paskaa, kun ei tiedä miten päin olisi.
Juurikin näin. Mennään eteenpäin, erästä legendaa lainatakseni.Ei tässä muu auta kuin antaa asioiden mennä painollaan ja keskittyä tuleviin mm-kisoihin kun näinkin huikea joukkue saatu. ;)
Vitun puhelinyhtiöt ja niiden sähköposti/e-/ verkkolaskut mitkä lie. Eikö nuo perkele vois laittaa noita paperisena niin kuin kaikki muutkin oikeat firmat. Muistuisi paremmin mieleen maksaa aina.
Vitun puhelinyhtiöt ja niiden sähköposti/e-/ verkkolaskut mitkä lie. Eikö nuo perkele vois laittaa noita paperisena niin kuin kaikki muutkin oikeat firmat. Muistuisi paremmin mieleen maksaa aina.
Joissain pankeissa (luultavasti kaikissa) voi jopa laittaa e-laskun menemään maksuun automaattisesti, ei tarvitse itse muistaa edes maksaa sitä. Pitää vaan huolen, että tilillä on katetta, niin sähkö- tai puhelinyhtiö saa rahansa varmasti.Mietin, että miksi paperilasku olisi parempi jos (oletan) maksat sen nettipankissa? Jos valitset vaikka e-laskun suoraan nettipankkiin niin näkisit sen siellä automaattisesti valmiiksi täytettynä ja tilinumerot sun muut oikein kun menet nettipankkiin. Tarkistus että on ok ja sitten hyväksyy ja homma valmis. Vai onko paperilasku vinkki, että nyt kannattaa mennä nettipankkiin ja muuten ei siellä tulisi käytyä?
Lehdistö! Älkää pilatkaa Lainetta kuten teitte Mattin kanssa! Ottakaa nyt vähän iisimmin ja kirjoittakkaa muista vähän enemmän!!!!