Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä influenssa. Olisi muutakin tekemistä kuin sairastamisen tekeminen.
Sama homma. Onneksi on tehokkaat lääkkeet sentään käytössä.Tämä influenssa. Olisi muutakin tekemistä kuin sairastamisen tekeminen.
Kai näillä kaikilla jutuilla on hopeareunat jne. uuden alkua vaan ja matoa koukkuun, mutta VITTU ETTÄ VITUTTAA olla taas siinä tilanteessa, ettei täysin tiedä, mitä syksy tuo tullessaan. Eihän tässä ole kuin vasta kahdeksan vuotta kaikkineen menty näin eteenpäin.
Vituttaa itsekeskeiset ihmiset, jotka ajattelevat vain itseään, vaikka yläkerran naapuri on mahdollisesti hukkunut ammeeseen.
Miten minulla voisi olla suosikkijoukkuetta, kun en pysty katsomaan lajia viittä minuuttia pidempää ennen kuin minun moraalini vastainen toiminta kentällä laittaa katsomaan pelaajia kuin halpaa makkaraa?Nyt käsi sydämelle te kaikki joita vituttaa jalkapallossa filmaaminen ja ajanpeluu "loukkaantuneena". Vituttaako teitä yhtä paljon filmaaminen siinä tapaukessa kun oman suosikkijoukkueenne pelaaja on saanut filmattua teille rankkarin?
Vituttaa ammeeseen hukkuneet, jurriset virolaiset laattamiehet.Väärin vittuunnuttu, sillä yläkerrassa on remontti käynnissä.
Aamulla olin varovaisen toiveikas, että kyllähän sieltä varmaan tiedot saa ulos, vaikka kone muutoin lienee mennyttä kalua. Totuus: ei saa, tämä oli it-osaston kanta kokeilun jälkeen.
Voin sanoa kun olen päivittäin näiden kanssa tekemisissä niin Pohjolan käsittelyt kestää aina helposti viikon. IF on nopein. Muut siltä väliltä.Vakuutusyhtiöt. Jumalauta.
Vakuutusyhtiöt. Jumalauta.
Liukastelin ensimmäistä kertaa urallani auton ojaan tuossa viime viikon tiistaina työmatkalla. Oli vaan niin käsittämättömän liukasta, että matka jatkui mutkassa suoraan. No se siitä. Se ei juuri vituttanut, harmitti vain.
Mutta. Pohjola.
Et varmaankaan sitten ole ollut ainoa Pohjolan asiakas, joka on viime aikoina ojaan liukastellut. Mutta eiköhän tämä vitutus ole silti aiheellista.
Tuota noin, eihän nyt kovalevy miksikään mene, jos siihen on vähän vettä ripotellut. Niitä on kyllä ihan vaikka merenpohjasta nostettu ja ties mistä tulipaloista pelastettu.
Alan firmoja on olemassa useita ja hinnat eivät välttämättä ole kovin halvat, mutta se itse data on kyllä tallessa.
Eri kätevää, paitsi kun piti Hong Kongissa kaivaa esille boarding pass tabletilla, niin Gmail ilmoitti että ai kauheeta, nyt joku yrittää kirjautua tilillesi ULKOMAILLA! No vittu joo, yritykseksi jäi.
Sama menetelmä käytössä. Pitääkin muistaa asentaa dropbox tohon reissuluuriin. Tosin lisäksi käytän myös sellaista keksintöä kuin paperi niille dokumenteille, jotka ovat printattavissa jo ennen matkaa.@Blöö
Suosittelen Dropboxia. Itse tallensin oleelliset dokumentit Dropboxiin ennen reissua ja imaisin ne myös offline-moodiin läppäriin ja kännykkään. Ei tarvitse edes nettiyhteyttä deekumenttien esittämiseen.
Tosin lisäksi käytän myös sellaista keksintöä kuin paperi niille dokumenteille, jotka ovat printattavissa jo ennen matkaa.
Enpä ole tuota nopeuttamisen kannalta edes ajatellut. Jos on reissussa vaikka useampi majoitus, noiden varaustiedot on silleen kiva olla useammassa paikassa tallessa. Ja paperi on minusta jopa paras mahdollinen formaatti noissa, kun hotellien respat ovat yleensä pahemmin kielivammaisia kuin minä.Eipä ole paperittomuus vielä nopeuttanut hommaa millään tavalla.