Vitutusketju

  • 10 544 020
  • 56 130

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Turussa pilattiin Hämeenportti Wanhaksi Mestariksi. Nyt siinä on muistaakseni Portti-niminen mesta. Kiitos vitusti.
Portissa tulikin joskus 90-luvun alkupuolella istuttua, olin siis kanta-astujiin verrattuna ihan noviisi. Kerran piti sitten käydä moikkaamassa tuttuja tuolla, oisko 90-luvun lopulla, mutta pilallahan se oli jo silloin. Milloin muuttui Mestariksi, muistatko?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Portissa tulikin joskus 90-luvun alkupuolella istuttua, olin siis kanta-astujiin verrattuna ihan noviisi. Kerran piti sitten käydä moikkaamassa tuttuja tuolla, oisko 90-luvun lopulla, mutta pilallahan se oli jo silloin. Milloin muuttui Mestariksi, muistatko?

Kuulemma joskus noin 2006. Portti siitä tuli pari vuotta sitten. Joudun välillä käymään niillä huudeilla, joten olen tehnyt näitä havaintoja.

Turussa on lähellä rautatieasemaa Humalistonkadulla HummPub (en ole varma kirjoitusasusta), jossa huhujen mukaan on asiallinen meno.
 

cornix

Jäsen
Kuulemma joskus noin 2006. Portti siitä tuli pari vuotta sitten. Joudun välillä käymään niillä huudeilla, joten olen tehnyt näitä havaintoja.

Turussa on lähellä rautatieasemaa Humalistonkadulla HummPub (en ole varma kirjoitusasusta), jossa huhujen mukaan on asiallinen meno.

Portti on nykyään erikoistunut keikkoihin ja kalliiseen bisseen, ei oo käyttöä. Humm Pub taasen on alan mesta, hämyinen ja paskainen karaokeräkälä. Niinkuin pitääkin!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mehän oltiin siellä joskus keikalla, Portissa, nyt muistui mieleen. Siellä alakerrassa. Humm Pubissa olis hyvä vetää keikka. Portin kaltaisissa paikoissa yleisölle vittuilu on liian helppoa.
 

cornix

Jäsen
Mehän oltiin siellä joskus keikalla, Portissa, nyt muistui mieleen. Siellä alakerrassa. Humm Pubissa olis hyvä vetää keikka. Portin kaltaisissa paikoissa yleisölle vittuilu on liian helppoa.

Joo ylhäällä esikeski-ikäiset pissikset juo 7 euron lonkeroa ja pokailee baarimikkoja ja alakerrassa marginaalibändit puskevat nollayleisölle keikkaa. Nollayleisö siksi että Portin tilavuokrien suhteen on meno ihan Albaniaa, vähintään liian kalliit pääsyliput velvoittavat tapahtumistaan veloittamaan.

Humm Pubissa ei uskalla edes laulaa karaokesta mitään Jukka-Poikaa tai muuta vitun besserwisseröintiä tai sekin tulkitaan vittuiluksi.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suunnittelevat rapsakkaa 20%n päivähoitomaksujen korotusta. Sekin vituttaa. Ei vituttaisi jos olisi tarpeeksi rikas tai köyhä enkä tällainen perus keskituloinen. Mutta nyt siis osun tähän vitutettavaan kansanosaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alkaa vituttamaan nää pakkaset ja etenkin ennusteet, jotka ovat jo päivätolkulla luvanneet lauhtuvaa, mutta vitut se mihnkään lauhdu. Nyttenkin mittarissa melkein -15, vaikka loppuviikosta piti olla jo selvästi lauhempaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Odotan jo kahdelta lääkäriltä jonkinlaista tuomiota. Sitten erehdyin kolmannen ongelman kanssa käyttämään googlea ja löysin sanan "rintasyöpä". Vtuun netti ja googlettamisen helppous.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Alkaa vituttamaan nää pakkaset ja etenkin ennusteet, jotka ovat jo päivätolkulla luvanneet lauhtuvaa, mutta vitut se mihnkään lauhdu. Nyttenkin mittarissa melkein -15, vaikka loppuviikosta piti olla jo selvästi lauhempaa.
Stadiin luvattu mahdollista vesisadetta tiistaista eteenpäin, joten huomenna skrinnaamaan. Vituttaa, jos lunta tulee silloin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Harmittaa lukee, kun vastustajat hommailee kevättä kohdin vahvistuksia .Meillä vahvistuksia saa vain sairastupa...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Hienoo maksaa laskuja tilipäivänä kun sen jälkeen rahaa jää muutama kymppi. Noh ei tässä ole kuin kuukausi seuraavaan tilipäivään. Pitäisköhän mun ruveta järkeileen mun kulurakennetta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoo maksaa laskuja tilipäivänä kun sen jälkeen rahaa jää muutama kymppi.

Meikäläisellä ei varsinaisesti ole mitään tilipäiviä, eläkepäiviä vain. Tänään sellainen olikin, maksoin muutaman laskun ja siirsin ne jäljelle jääneet muutamat kympit vaimon tilille. Tämä nyt ei oikeastaan edes tähän ketjuun kuulu, koska ei tuo aiheuttanut minkäänmoista vitutusta. Ne takavuosina järjestelmällisesti maksamatta jääneet laskut vituttaa, mutta ei siitä sen enempää.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Alkoi sitten näppäimistö sammuilemaan kesken käytön. Pienen vianetsinnän tuloksena tuo Microsoftin näppis on sitten hajoamassa. No onneksi ei ole rahaa ostaa kunnon näppistä niin joutuu tyytymään perus näppikseen. Vitun vittu!

-Tinke
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Alkoi sitten näppäimistö sammuilemaan kesken käytön. Pienen vianetsinnän tuloksena tuo Microsoftin näppis on sitten hajoamassa. No onneksi ei ole rahaa ostaa kunnon näppistä niin joutuu tyytymään perus näppikseen. Vitun vittu!

Mihin markkinamiesten helppoon olet mennyt, jos pitää oikein erikseen olla ison amerikkalaisyrityksen brändinäppis?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mihin markkinamiesten helppoon olet mennyt, jos pitää oikein erikseen olla ison amerikkalaisyrityksen brändinäppis?

Taisi olla siihen aikaan kohtuuhintainen näppis missä oli erikseen makronäppäimet ja sai pelitilan (=eli esim Windows-näppäimen sai disabloitua yhdellä näppäimellä) erikseen päälle. Hyvä näppis oli tähän asti.

-Tinke
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nyt jätkät saatana älkää tehkö tätä mulle. Siis oikeasti pelleileekö joku mun kustannuksella vai mitä häh? Siis 25v seksikäs muija juttelee innoissaan tinderissä ja haluais nähdä, mutta vittu meitsi päissään ja ryyppyputken jäljiltä pärstäkin kuin Nasse-sedällä. Ja rehellisesti sanottuna hitto käsi Raamatulla koko päivän oon vaan runkkaillut sängyssä ja tätä nettiä näpytellyt, mitä nyt kaupasta hain kaljaa. Siis ei nyt mä en usko tätä todeksi. Mä en ensin meinannut kehtaa edes kirjoittaa. Ei tää ole todellista. Ei saatana. Tai no toisaalta viimeistä yhdeksää kuukautta kun miettii niin kaikki päivät on ollut tällaisia, ilman tota tinder-muijaa vaan. Niin että ei kait tässä silleen mitään. Hitto kun pitikin mennä koko tinderiin. Hitto miksi koko ATK piti keksiä. Miksi joku ei voinut antaa Bill Gatesille pillua ja muillekin niille finninaamoille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Flunssa. Ei nyt viittis. Ehkä on jo ohi menossa. Flunssaan johtanut tapahtumaketju: urheilu (no sähly, mutta kuitenkin, en kykene todelliseen urheiluun kuten kestävyysjuoksuun), vierailu flunssaisessa perheessä, kylmässä oleilu.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Paha olo ja pakki sekaisin, eikä edes mikään dagen efter, vaan taitaa olla jotain vatsalentsunpoikasta.
Ei nyt kyl oikein viitsisi. Huomenna olisi oikeasti tekemistä töissä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Jaahas, Nordeaan on ilmeisesti tullut sitten pahemman luokan tietoturvamurto kun meikäläisen tililtä on täysin yllättäen hävinnyt 160 €(ei kaverit ole varastaneet korttia koska lompakossa se on eikä tunnuslukua tiedä kuin minä)! Muilla samoja ongelmia?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla ainakin on kaikki kunnossa @Mechalo kun äsken kävin laskun maksamassa. Kannattaa pirauttaa Nordealle heti aamusta, ellei niillä ole joku 24h palvelu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Unijukka ja Nukkumatti ovat eksyneet jonnekin. Enpä ole tällaista hetkeen kokenutkaan. Hauskan tästä tekee se, että vajaan viiden tunnin päästä pitäisi olla ylhäällä ja lähteä ajamaan. Kyllä kiitos, ei. Vituttaisi, ellen olisi juuri tajunnut sitä, ettei mun tartte olla tunnollinen vaan voin skipata aamumenon aiheuttamatta suuren suurta harmia kellekään.

Eli ei mua lopulta vituta ollenkaan, hei. Pitää silti varoa kahvia. Kurkunpäässä kaihertaa ja on kahvinen fiilis, samoin vatsassa tuntuu. Join päivällä tuplasti normaalin määrän. Sit on kato stressiä myös.
 

Jeffrey

Jäsen
Vituttaa fysiikan läksyt. Ollut tässä tänään taas useampi tunti aikaa tehdä nuo, mutta niiden vaikeus on tappanut motivaation aivan täysin. Yllättäen nyt aamulla kymmeneltä nuo tehtävät pitäisi esitellä professorille, ja hirveän yllättäen tuo on kurssi jonka tarvitsisin jotta voisin valmistua nyt kesällä maisteriksi.

Tavallaan vielä ihan hyödyllinen kurssi omaan tutkintoon, mutta miksi tuo on pitänyt tehdä noin vaikeaksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös