Vitutusketju

  • 10 548 539
  • 56 138

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Vituttaa idiootit, jotka ei osaa pitää rakkejaan kiinni. Tällä viikolla jo kaksi kertaa on vapaana oleva koira hyökännyt

Täällä ei ole vielä vahinkoa tapahtunut, mutta ihan yleinen näky viime vuosilta. Pari kertaa olen joutunut oman koiran vetämään oikein kunnolla vierelle, kun joku random murre tulee kohti täyttä hönkää. Parille ihmiselle olen sanonutkin, että etkö tosiaan ole tietoinen että asuinalueella koirat on pidettävä AINA hihnan päässä kiinni? Vastaus on yleensä jotain "no mitä häh? Täähän on ihan kiltti eikä tee mitään". Mutta mistäs vitusta minä sen voin tietää millainen sun koira on, tai mistä se vatipää tietää mitä mun koira tykkää koirasta, joka juoksee vapaana ihan holtittomasti mihin sattuu? Että voi olla ihmiset tyhmiä.... ihan rehellisen TYHMIÄ!
 

Snagari

Jäsen
Saakos noiden "kilttien koirien" omistajilta korvauksia jos tekee rikosilmoituksen koiran puremisesta? Itseä joskus murre puri rullaluistellessa mutta en vienyt asiaa eteenpäin. Toista kertaa en jättäisi asiaa siihen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Saakos noiden "kilttien koirien" omistajilta korvauksia jos tekee rikosilmoituksen koiran puremisesta? Itseä joskus murre puri rullaluistellessa mutta en vienyt asiaa eteenpäin. Toista kertaa en jättäisi asiaa siihen.

Saa. Jos olet taajama-alueella ja koira on vapaana, niin omistaja on täydessä vastuussa siitä mitä koira tekee. Nimenomaan siksi, että laissa lukee suoraan se, että koiran on oltava kytkettynä taajamaa-alueella (kytkettynä? tulee aina mieleen, että koiratkin viritetään johonkin pistorasiaan).

Tietty omistaja on yhtäläillä vastuussa, vaikka koira olisikin hihnan päässä kiinni, mutta tuo on vain koventava asiahaara, että pitää koiraa vapaana ja se silloin puree naskalit jonkun kankkuun kiinni.

Edit: Muutenkin ei mahdu saatana päähän miten tätä ei sisäistetä? Jokasen kerrostalonkin ilmotustauluilla tai ovessa lukee tuo sama asia ja koiranomistajana pitäisi olla ihan perustietoa, että koira on äärettömän reviiritietoinen laumaeläin, joka suojelee laumaansa. Luulisi käsittävän, että koira ei ajattele asioita samanlaisella "järjellä" mitä ihmiset.
 
Viimeksi muokattu:

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
En tiedä vituttaako tämä nyt sinällään, ehkä ennemminkin olen tilanteesta surullinen. Mulla on ollut hyvä työporukka työpaikassani missä olen jo useamman vuoden ollut. Olen ihan pidetty työtoveri käsittääkseni ollut ja hyviä kavereita olen sieltä saanut. Mulla on ollut muunmuassa pari läheistä työtoveria, miespuolinen H. ja naispuolinen E.(nimikirjaimet muutettu) Naispuolinen E. varsinkin on useasti ollut minun ja työn ulkopuolisten kavereideni kanssa iltaa istumassa sun muuta. Olen varattu mies, joten mitään ystävyyttä kummempaa mulla ei ole ikinä häntä kohtaan ollut.

Syksyllä sain sitten tietää että H:lla ja E:llä on jo vuoden ajan ollut sutinaa enemmän taikka vähemmän vakavammin ja nyt sitten vakavammin. Sain tietää että heillä on ollut minun takia kovat riidat vähän väliä ja H on haukkunut minut alimpaan helvettiin monta kertaa. Töissä kuitenkin ollut hyvää kaveria. E. taasen on sitten lähetellyt siitä lähiten mulle facebookissa itkuvirsiä, joihin olen parhaani mukaan koettanut vastailla ymmärtävästi ja tukien kuitenkaan kumpaakaan osapuolta millään lailla mollaten. Olen ollut milloin ilkeä, milloin minua ei kiinnosta, milloin taasen mitäkin...

Lähdin syyskuun alussa työkiertoon toiseen paikkaan(eräänlainen vaihto, toinen tulee toisesta paikasta minun tilalleni puoleksi vuodeksi). Tämä oli vissiin ollut H:lle helpotus kun minä olen poissa kuvioista. H:sta ei ole tämän koommin kuulunutkaan muuta kuin facebook-viesti jossa hän toivoo etten olisi E:n kanssa missään tekemisissä. Noh yhdessä sitten E:n kanssa sovittiin että poistan hänet kavereistani facessa ettei ainakaan sitä kautta tule oltua tekemisissä. Tämän jälkeen ei sitten ole juurikaan vanhat työtoverit olleet yhteydessä eikä mihinkään illanistujaisiin ole kutsua herunut. H esim piti tuparit juuri äskettäin joista hän sanoi mulle ettei aio niitä pitää. Ymmärän, en ollut haluttu niihin, ja näin se välillä menee. Harmitti vaan kun piti valehdella. Nyt eräs toinenkin jo vuosia läheinen työtoveri on muuttunut kylmäksi eikä ainakaan facssa viestittely selvästikään kiinnosta kun ei vastauksia tule juurikaan vaikka yritän jotain jutun aihetta saada aikaan.

4 vuotta sitten mulla tuli riitaa erään työnulkopuolisen kaverini kanssa, joka johti siihen että vanha vuosia tuntemani kaveriporukka erkani minusta. Kutsuja mihinkään istujaisiin/reissuihin ei enää tullut kun tämä riitakumppanini oli niissä mukana. Jäin melko yksin eikä kavereita oikein enää päässyt tapaamaan kuin välillä yksitellen. Meni kaksi vuotta ennenkuin saimme asiat lopulta sovittua ja kaikki palasi entiselleen. Pelko on, että tämä sama toistuu enkä sitä kovin mielelläni enää kokisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pelko on, että tämä sama toistuu enkä sitä kovin mielelläni enää kokisi.

Olen aina ollut aika etäinen useimpien työtovereiden kanssa. Useinhan se johtuu ihan siitä, että on erilaiset mielenkiinnon kohteet, elämäntilanteet ja muuta, mutta yhtä lailla myös tietoisesti. Sehän ei tarkoita samaa kuin, että olisi epäkohtelias tai jotain. Mutta esimerkiksi lounaalla käyn mieluiten yksin. Niitä työkavereita näkee jo sen kymmeniä tunteja viikossa joka tapauksessa, niin jos sitten edes tunnin päivässä syö rauhassa lehteä lukien.

Elämä on helpompaa, kun pitää työt ja vapaa-ajan erillään. En tiedä onko se jonkunlainen klise, mutta totta se ainakin on. Edellisessä työpaikassani hengasin työkavereiden kanssa enemmän kuin koskaan, kun sattui hyvä pikkuporukka. Olihan se vähän outoa käydä joskus lauantaisinkin pubissa ja sitten taas maanantaina töihin.

Esimerkiksi yksikään työkaveri ei ole koskaan ollut fasessani eikä muuten ole pyydettykään. Hyvä niin, koska se olisi aika kiusallista.
 
Saakos noiden "kilttien koirien" omistajilta korvauksia jos tekee rikosilmoituksen koiran puremisesta? Itseä joskus murre puri rullaluistellessa mutta en vienyt asiaa eteenpäin. Toista kertaa en jättäisi asiaa siihen.
Jos puree ihmistä niin kyseessä on rikos. Vitutusketjussa kun ollaan, niin mainitaan nyt että jos puree koiraa vaikka kuolettavastikin niin mitään rikosta ei ole tapahtunut.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomasin jo torstain iltana kehossani oireita flunssan alusta ja nyt se on tosiasia. Vituttaa tämä jatkuva niistäminen ja yskiminen. Tää on aina yhtä mukavaa, mutta etenkin tänään, kun pitäisi muutamakin tärkeät puhelut soittaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Auton ovet näemmä taas jäässä. No ei hätää, hain juuri pari päivää takaperin lukkosulaa tätä talvea varten.

Viitisen minuuttia tuli etsittyä, kunnes tajusin sen vitun putelin olevan autossa. Voihan vittu. Siellähän se hyödyttääkin aivan saatanasti. Pitääkö tässä alkaa leikkiä puhaltimien kanssa...
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Auton ovet näemmä taas jäässä. No ei hätää, hain juuri pari päivää takaperin lukkosulaa tätä talvea varten.

Viitisen minuuttia tuli etsittyä, kunnes tajusin sen vitun putelin olevan autossa. Voihan vittu. Siellähän se hyödyttääkin aivan saatanasti. Pitääkö tässä alkaa leikkiä puhaltimien kanssa...

Sattuuko autona olemaan vuosituhannen vaihteen folkkari?
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitisen minuuttia tuli etsittyä, kunnes tajusin sen vitun putelin olevan autossa. Voihan vittu. Siellähän se hyödyttääkin aivan saatanasti. Pitääkö tässä alkaa leikkiä puhaltimien kanssa...

Vinkki... Muovikassiin kuumaa vettä ja sen painat siihen lukon päälle. Aika toimiva ja nopea konsti. Ei tartte puhaltimia viritellä...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Toinen vinkki: varmista että muovipussissa ei ole ylimääräisiä reikiä ja se on täysin ehjä.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ilkeitä tyyppivikoja nuo ovien jäätymiset autoissa. Emäntä on pari talvea taistellut -99 vuoden wolkkarin kanssa, kun lukkopesä on ollut kohmeessa, ellei sisätila lämppäri ole ollut päällä. On työnnetty aseöljyä ja lukkosulaa joka helvetin koloon, ja viimein viime talvena kaverin kanssa irroitettiin kuskin puolen ovipahvi, revittiin muovikalvot pois, ja voideltiin se lukko mekanismikin huolella. Ei juuri vaikutusta. Ei auta kuin kärsiä, ellei ole Webastoa / sisälämppäriä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Joulu. Vuosi vuodelta se alkaa aiemmin kasvattamaan tattia otsaan.

Tiedän kaksi hyvää tapaa viettää joulun: arjesta suoraan reissuun ja reissusta suoraan arkeen joulun jälkeen. Tähän ei ole varaa nyt, eikä ole koskaan toteutunut.
Toinen on olla töissä. Valitettavasti minulla ei ole jouluna töitä. Takavuosina, kun tein sivutöitä välipäivinä, jouluni oli noin vuorokauden mittainen breikki äärimmäisen työkiireen keskellä. Kaipaan sitä aikaa nyt.

Nykyisessä työssäni päiväkodissa mennään kuukausi kohti joulua stressaantuneiden lasten ja työkavereiden kesken kaikkea vitun turhaa hössöttäen ja vanhempia jonninjoutavilla joulujuhlilla, -lomakyselyillä ja -myyjäisillä riivaten. Argh!

Haluaisin nukkua koko joulun, syödä ihan tavallista ruokaa, katsoa ehkä jonkun leffan, käydä kävelyllä vaimon kanssa jos säät sallii, pitää puhelin kiinni ja lukea dekkareita.
Kirkossa voisin käydä, jos se ei edellyttäisi mitään suunnittelua tai heräämistä asian tiimoilta. Joululaulut on ok.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joulu. Vuosi vuodelta se alkaa aiemmin kasvattamaan tattia otsaan.

Tiedän kaksi hyvää tapaa viettää joulun: arjesta suoraan reissuun ja reissusta suoraan arkeen joulun jälkeen. Tähän ei ole varaa nyt, eikä ole koskaan toteutunut.
Toinen on olla töissä. Valitettavasti minulla ei ole jouluna töitä. Takavuosina, kun tein sivutöitä välipäivinä, jouluni oli noin vuorokauden mittainen breikki äärimmäisen työkiireen keskellä. Kaipaan sitä aikaa nyt.

Nykyisessä työssäni päiväkodissa mennään kuukausi kohti joulua stressaantuneiden lasten ja työkavereiden kesken kaikkea vitun turhaa hössöttäen ja vanhempia jonninjoutavilla joulujuhlilla, -lomakyselyillä ja -myyjäisillä riivaten. Argh!

Haluaisin nukkua koko joulun, syödä ihan tavallista ruokaa, katsoa ehkä jonkun leffan, käydä kävelyllä vaimon kanssa jos säät sallii, pitää puhelin kiinni ja lukea dekkareita.
Kirkossa voisin käydä, jos se ei edellyttäisi mitään suunnittelua tai heräämistä asian tiimoilta. Joululaulut on ok.
Mä olen saanut olla neljä joulua putkeen töissä (kyllä, olen ollut vapaaehtoinen joulun tekemään, kun ei ole muksuja/muuta minkä takia se olisi kiva vapailla olla). Oikeastaan kivoimpia päiviä olla töissä, kun asiakkat tulevat iloisiksi niin pienestä. Piparkakut ja jouluruoka riittää :)
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vituttaa ihmiset jotka syyllistävät tätä 14v raiskattua.

Raiskaus ei ole uhrin vika pukeutuu tämä miten tahansa tahi kulkee ulkona mihin aikaan tahansa.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Vituttaa ihmiset jotka syyllistävät tätä 14v raiskattua.

Raiskaus ei ole uhrin vika pukeutuu tämä miten tahansa tahi kulkee ulkona mihin aikaan tahansa.

Veit sanat suustani!
Olisi tyttöä syyllistetty jos raiskaaja olisi ollut suomalainen....epäilen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Raiskaajille suoritetaan turpakäräjät aina kun on tilaisuus. Aivan sama, mikä on kansalaisuus.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Koira oli maistellut vähän digiboksin kaukosäädintä. Vittu, perkele ja saatana.

Omalle koiralle tehosi aika hyvin eräs kikka pentuna, kun pureskeli ihan kaikkea.

Johdot ja kengänreunat sun muut suosikit valelin miedolla chilisekotuksella. Ei oo sen jälkeen ihmisten tavaroihin meinaan koskenut maistelumielessä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei haittaisi kylmä tai sade, lumesta nyt puhumattakaan, mutta eikö tuo hemmetin tuuli voisi pikkuhiljaa hellittää? Vissiin keskiviikosta asti puhaltanut yhtä mittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös