Vitutusketju

  • 10 582 959
  • 56 150

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Pikku Myy:

En minä sinua tyhmäksi sanonut, mutta jos esität tämäntapaisia kirjoituksia:
Menee hieman pilkun viilaamisesksi, mutta kyrpii, että jotkut ihmiset voivat käyttää sanoja inhimillinen ja ase samassa lauseessa. Inhimillinen ase? Oikeasti, salli mun nauraa.

Niin kannattaa olla valmis kritiikille. "Jotkut" ihmiset voivat aivan hyvin käyttäää sitä inhimillistä aseitten yhteydessä, koska heidän näkemyksensä inhimillisyydestä eroaa sinun näkemyksestäsi.
Puhumattakaan sitten siitä, mitä inhimillisyys nyt ylipäätään on.
Jos tarkastellaan ihmisen historian kaikkien aikojen ensimmäisiä hyötytyökaluja niin ase on luultavasti TOP-3:ssa, joten eiköhän tuo ase ole varsin olennainen osa ihmisen perusluonnetta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Gellner
Sanokaa ettei tämä ole totta...Kesäkuun 13. pelataan EM-kisoissa ottelu Ranska-Englanti. Samana päivänä on myös Eurovaalit. Yle lähettää totuttuun tapaansa vaalivalvojaiset ykköseltä, ei siinä mitään, onhan Ylellä kaksi kanavaa. Kuuleman mukaan kuitenkin kakkoselta tulee vaalivalvojaiset ruotsiksi, eli matsia ei Ylen kanavilta näe!!!! Eihän ole totta, eihän? Vittu!

Eikös Iltiksen jutussa viitattu vähän siihen suuntaan että rantaruottalaiset sais katsoa vaalivalvojaisensa YLE24:lta? Tietty joku RKP:n edustaja olis tästäkin vetämässä herneet nenään. Jos onnistuvat niin ko. puolueen kannatus nousee varmana taivaisiin...

Niin, oli mulla jotain valittamisen aihettakin. Sir Alex Ferguson, ilmeisesti sinä tiedät managerin hommista jotain enemmän kuin minä, sillä et muuten olisi jättänyt hankkimatta uutta puolustajaa ennen siirtoikkunan sulkeutumista. Vituiks menee tämänkin lajin puolella.
 
Viimeksi muokattu:

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Viestin lähetti Master Chief

Niin, oli mulla jotain valittamisen aihettakin. Sir Alex Ferguson, ilmeisesti sinä tiedät managerin hommista jotain enemmän kuin minä, sillä et muuten olisi jättänyt hankkimatta uutta puolustajaa ennen siirtikkunan sulkeutumista. Vituiks menee tämänkin lajin puolella.

Joo samaa tässä mietin ja ihmettelen vitutuksissani. Ei ole todellista enää tämä ryssiminen, tosin liigan voi nyt unohtaa kokonaan ja keskittyä cuppeihin. Ainakin vielä pariksi viikoksi...

Vittu.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotain YLE:n urheilun johtohenkilöä oli taannoin jossain lehdessä (orastavaa dementiaa?) haastateltu, ja tämä oli luottavainen että tuo yksi alkulohkojen kohokohdista tultaisiin näkemään analogisestikin suorana. Kielipolitiikkaahan tämä on, ja ruotsinkieliset ovat tunnetusti varsin tarkkoja kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta, mikä saattaisi vaarantaa ruotsinkielen asemaa maassamme. Joten jännäksi menee meillä, joilta digiboksia ei löydy.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Mack


Läppäsin sitä toista pitkätukkaa takaraivoon ja sanoin aika törkeästi kaverin ulkonäöstä ja kysyin kovaan ääneen ovatko hänen isi ja äiti sisaruksia keskenään. Haukuin ämmäksi, hintiksi...en voinut mitään, vitutti niin paljon ja oikeasti teki niin pahaa katsoa kun kaksi about 18vuotiasta runkkaria kiusaa yhtä korkeintaan 15vuotiasta KEHITYSVAMMAISTA! Ennen kuin jäin pois katsoin vielä bussiin ja ihmiset katsoivat minua kuin hullua...ei vittu...joskus toivoisi että ihmiset ottaisivat sen pään pois perseestään. MACK

Pisteet sulle,itse olisin vain katellu vierestä ja kenties katsellut
kuin vierasta sikaa,riippuisi tilanteesta. Ihan oikein teit. Kyllä jossakin on pahasti vikaa ko. kavereilla.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Master Chief
Niin, oli mulla jotain valittamisen aihettakin. Sir Alex Ferguson, ilmeisesti sinä tiedät managerin hommista jotain enemmän kuin minä, sillä et muuten olisi jättänyt hankkimatta uutta puolustajaa ennen siirtikkunan sulkeutumista. Vituiks menee tämänkin lajin puolella.

Joo, jätetään nää hommat ammattilaisille:) Eiku oliks tää vitutusketju? Sori... siirryn provoon.

Mutta aiheeseen(?) Oli tossa jokunen vuosi sitten Roskilden festareilla Tanskassa oikein teemana, adresseineen ja kaikkineen, toi maamiinojen kielto. Syntyi yllättäen todella mielenkiintoisia keskusteluja rakkaiden kansojemme välille, ja lopulta jopa muutama todella kiihko asian puolesta -tanskalainen jätti k.o. adressin allekirjoittamatta. Asioilla kun kummasti tuppaa olemaan aina se toinenkin puoli, jota ei välttämättä huomaa jos ei se lyö täysillä omaan otsaan joka aamu kun herää.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tarvitseeko edes sanoa mikä vituttaa? JYP joka taas hyytyi kovassa paikassa! Vitun vitun vittu!
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Viestin lähetti Derby Country
Tarvitseeko edes sanoa mikä vituttaa? JYP joka taas hyytyi kovassa paikassa! Vitun vitun vittu!

Olisiko tuota voinut paremmin sanoa. Todellakin JYP hyytyi, ja varsinkin Immosen johtama "superkenttä" ottaa pannuun aika rankasti. Virolaista tietenkään unohtamatta. Säälittävää!!!
 

ace

Jäsen
jos joku jaksaa tosiaan lukea tätä ketjua taaksepäin, niin huomaa meitsin valittavan edelleen samasta aiheesta:


Vittu kun ei osaa sanoa mitä haluais, ja sen takia joutuu jatkaan kulissien ylläpitoa!!!

Olitko se sinä, Sistis, joka valitit samasta aiheesta?? Oletko saanut asiaan parannusta??
 
Kuumetta 38.58 ja ei muuta ku takasi kassulle täyteen ahdetulla bussilla. Voi helevetti.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitänee tuon Sistiksen kanssa lähteä avartaan maailmaa jo kiroon muijia joku pv kaljalle. Kohtuu paljo kyseiset ämmät vituttaa atm.

Ilmanen viina vituttaa myös. Mul o krapula nyt ja kloku repii maanantai aamuyötä klo 1... Voihan vittu XD

Vitun ämmät.

Sistis millo lähetää parantaa maailmaa?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Joku stanan ohjelmavirhe vei lähes valmiin 15-sivuisen koulutehtävän bittiavaruuteen. Kaveriin ei olisi kannattanut luottaa, eräs toinen tehtävä pitääkin palauttaa jo tänään eikä ensi viikolla. Siispä koko yö sen vääntämistä.

Naisista ei viitsi edes puhua mitään.
 

pervele

Jäsen
kylläpä tämä lumentulo alkaa kohta tosissaan vituttamaan.
aina saa kahlata lumenpaskassa, kun ulos turpavärkkinsä pistää.
voi isäkissan vittu.
 

janne68

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Lähdin poikieni 6 ja 10 vuotiaat laivalle. Varasin Turus huoneen siitä satama hotallista, kaikki hyvin huone ja ruuat tosi hyvät.
Aamulla laivalle Amorella ( vittu mikä purkki ) tehty varmaan sota korvaukseksi Venäjälle.
Nuoremman eka reissu, 2:i tuntia laivan lähdöstä eetu sanoi mulla on huono olo. Sain just kourat alle kun laatta lensi, no oltiin käytävällä avaa siinä sitten wc:n ovi kädet täynnä yrjöö valuhan sitä käytävälle.
Ajattelin että se on vaan jännitystä ja vitut. Äijähän oli kuuma kun kiuas.
Siitä sitten infoon hakeen kuumemittaria, vittu 8:n minuutin iki vanha vehje vittu, optioita kyllä maksetaan muttei oo kunnollista mittaria.
38.7 kuumetta vittujen vittu. Ajattelin hakee kaupasta jotain luettavaa esim. akuja vitut ei sitten ensinmäistäkää sarjakuvaa koko paatissa.

Reissun koho kohta oli paluu Turkuun ja se on Tampereen seudulla asuvalta pakjon sanottu.

Vinkki ottakaa semmoinen hytti jossa on tv jos lapsia on mukana.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatana ihan just nyt menee lopullisesti hermot joka ikiseen mieheen tällä pallonpuoliskolla. Karvaperseitä kaikki, helvetti! Olisitteko niin ystävällisiä ja raahaisitte itsenne jonnekkin hyvin kauas, vaikka Turkuun. Perkele...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Pikku Myy
Olisitteko niin ystävällisiä ja raahaisitte itsenne jonnekkin hyvin kauas, vaikka Turkuun. Perkele...
Been there, done that. Oli ihan kivaa, mutta palasin kotiin.

Yleensä vituttaa kaikki yleistäjät, mutta nyt ei jaksa, kun on niin paljon muuta ajateltavaa. Vittu.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti janne68
Lähdin poikieni 6 ja 10 vuotiaat laivalle. Varasin Turus huoneen siitä satama hotallista, kaikki hyvin huone ja ruuat tosi hyvät.
Aamulla laivalle Amorella ( vittu mikä purkki ) tehty varmaan sota korvaukseksi Venäjälle.
Nuoremman eka reissu, 2:i tuntia laivan lähdöstä eetu sanoi mulla on huono olo. Sain just kourat alle kun laatta lensi, no oltiin käytävällä avaa siinä sitten wc:n ovi kädet täynnä yrjöö valuhan sitä käytävälle.
Ajattelin että se on vaan jännitystä ja vitut. Äijähän oli kuuma kun kiuas.
Siitä sitten infoon hakeen kuumemittaria, vittu 8:n minuutin iki vanha vehje vittu, optioita kyllä maksetaan muttei oo kunnollista mittaria.
38.7 kuumetta vittujen vittu. Ajattelin hakee kaupasta jotain luettavaa esim. akuja vitut ei sitten ensinmäistäkää sarjakuvaa koko paatissa.

Reissun koho kohta oli paluu Turkuun ja se on Tampereen seudulla asuvalta pakjon sanottu.

Vinkki ottakaa semmoinen hytti jossa on tv jos lapsia on mukana.

Aah. janne68 puristi mahtavasti yhteen pakettiin suunnilleen kaiken, joka minua monen jatkoaikalaisen kirjoituksia lukiessa vituttaa. Toivottavasti tuota purkausta ei ole kirjoitettu selvin päin.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ossi
Yleensä vituttaa kaikki yleistäjät, mutta nyt ei jaksa, kun on niin paljon muuta ajateltavaa. Vittu.
Onneksi kukaan miespuolinen kirjoittaja ei toivo kaikkien naisien painuvan helvettiin, silloin kun heillä menee huonosti;)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ossi
Been there, done that. Oli ihan kivaa, mutta palasin kotiin.

Yleensä vituttaa kaikki yleistäjät, mutta nyt ei jaksa, kun on niin paljon muuta ajateltavaa. Vittu.

Niin, sinua siis vituttaa yleistykset silloin kun ne koskevat sinua itseäsi, vai kuinka? Tässä ketjussa suht monessa kirjoituksessa toivotaan naisten painuvan helvettiin, kerrotaan kuinka kaikki naiset ovat persiistä yms. Enpä ole huomannut sinun näistä yleistyksistä avautuvan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Gellner
Niin, sinua siis vituttaa yleistykset silloin kun ne koskevat sinua itseäsi, vai kuinka? Tässä ketjussa suht monessa kirjoituksessa toivotaan naisten painuvan helvettiin, kerrotaan kuinka kaikki naiset ovat persiistä yms. Enpä ole huomannut sinun näistä yleistyksistä avautuvan.
En minä nytkään avautunut. Kyllä sitten huomaat, kun avaudun ihan oikeasti, trust me. Ja miksi minua vituttaisi näin lavea yleistys, siis ihan aikuisten oikeasti? Tämähän on kaikkien aikojen itsekeskeisin ketju. Mitäpä toisten vittuuntumisista silloin avautumaan? Mä vihaan teitä KAIKKIA!
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tentit vituttaa.

Ensin ei testata aamun tentissä asian hallintaa, vaan jonkun sanoimisia (tarvitseeko ainetta edes mainita...).

Sitten seuraa tämä kuningasaine: hankintatoimi. Ensin pidetään tylsät luennot, joilla ei kykene seuraamaan opetusta. Sitten harkoissa jauhetaan robottitehtäviä, jotka turhauttaa. Tätä 7 viikkoa. Sitten kielletään ohjelmoitavat laskimet tentissä, lehtorin halu näyttää, että hänellä on valtaa. Olisi sitten joutunut tuota tenttiä varten hankkimaan uuden laskimen, ellei eräs ystävällinen henkilö olisi avuliaasti lainannut omaansa. Ja sitten tentti vielä... Kaavat annettiin laskuun, mutta ei selityksiä kirjaimille tai mitään. Tulkitse niitä nyt sitten. Omaa häpeääni, etten niitä ulkoa ollut opetellut, mutta oletin niiden tulevan mukana kun kaavat kerta luvattiin antaa valmiina. No niitä sitten johdin siinä paperille reilun tunnin ja koeaika loppui juuri kun sain valmiiksi... Läpimenostakaan en ole tuon takia aivan varma.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Pikku Myy
Karvaperseitä kaikki, helvetti! Olisitteko niin ystävällisiä ja raahaisitte itsenne jonnekkin hyvin kauas, vaikka Turkuun. Perkele...
Olet päässyt tsekkaamaan jokaisen miehen pakarat (koskas tarkistit minun? en muista..) ja kehtaat olla vittuuntunut? Kuules, jos ihan kuka tahansa mies pääsisi tekemään saman naisille, niin onnellisuusketjuun tulisi sen verran tekstiä, että Jatkoajan keskustelupalstaa ei saataisi eloon yli vuoteen. Ja kun vihdoin saataisiin, niin tekstiä tulisi vieläkin.

Sitäpaitsi minä en mene mihinkään, tai ainakaan Turkuun, koska olen oikeasti todella hieno mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös