Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jaa-a. Mikähän mahtaa Jokereiden ja ManU:n kannattajia vituttaa tällä hetkellä? Pitkävedotkin kusee oikein urakalla...
Minä en käsittääkseni tehnyt mitään johtopäätöksiä mistään, minä en yleensäkään pidä missään olosuhteissa norjalaisista enkä norjalaisten toiminnasta, paska urheilumaa, paska blackmetalmaa, paska NATO-maa, paska maa, paskaa jengiä. Ja mitä tuohon "Ja eikö kuitenkin ole parempi ampua jotakin, jonka perään ei jää perhettä suremaan tai veljiä kostamaan?"-tulee, niin jos videolta pitää jotain katsoa, niin minä ainakin katson (jos olisi pakko) mielummin norjalaisten sotilaiden lahtaamista, kuin viattomien eläinten, koska sotilas ainakin tietää, että siinä duunissa on aina mahdollisuus tulla lahdatuksi.Viestin lähetti varjo
"Eikä tarvitsekaan tietää mistä oli kyse (ellei sitten tosiaan kyse ollut siitä että koira oli kuolemansairas). "Rauhanturvaajat" ampuivat koiran ja se oli väärin. Ei siinä sen kummempaa ole. Olisivat ampuneet toisiaan jos kerran joku elävä piti ampua."
Iso osa ihmisistä syö hyvällä omallatunnolla murhattujen lehmien lihaa, mutta silti samat ihmiset itkevät mustin perään...ristiriitaista.
Ja eikö kuitenkin ole parempi ampua jotakin, jonka perään ei jää perhettä suremaan tai veljiä kostamaan?
Kuten sanoin, emme tiedä olivatko ko. koirat määrätty lopetettavaksi (käsittääkseni kulkukoirien lopettaminen on ihan yleinen tapa jossain päin maailmaa), joten Bigredbobin esittämien "johtopäätösten" tekeminen on ennalta-aikaista.
Täsmälleen samaa mieltä asiasta. Se mikä pitää tehdä, pitää tehdä, mutta tuo "musiikkivideo"-meininki on mielestäni tuomittavaa ja vähintäänkin vuonoon hukuttamisen arvoista.Viestin lähetti Sistis
Itse ymmärrän täysin, jos rauhanturvaajille on tullut pakottava tarve ampua koiria. Esimerkiksi raivotauti on erittäin hyvä syy kyseisten luontokappaleiden ampumiselle. Samaten ymmärtäisin, että koirat olisi lopetettu esimerkiksi sen takia, että kaikki ihmiset olisivat poistuneet alueelta ja jättäneet koiransa sinne kuolemaan. Armollinen niskalaukaus on ehkä tässä tapauksessa parempi. Samasta syystähän Suomessakin tapettiin kotieläimiä viime sodissa. Karjaa ei yksinkertaisesti ehditty kuljettaa ajoissa pois.
Mutta:
Se, mitä en hyväksy, on, että koirien tappamisesta on pitänyt tehdä oikein video. Viattomien luontokappaleiden kuolemassa ei ole mitään taidetta. Ei todellakaan. Sillä ei pidä ratsastaa taiteen tummassa ristiaallokossa.
Viestin lähetti Vertical
Eipä vielä mitään,nyt palelee aivan perkeleesti (kuumetta varmaan,en ole uskaltanut mittariin koskea) ja siihen päälle vielä kävin oksentamassa mahalaukun sisällön juuri äsken pönttöön,on kuulkaas aivan mahtava olo.
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa, että joudun huomisen päivän istumaan tietokoneen äärellä väsäilemässä yhtä helvetin raskasta harjoitustyötä, joka on ollut under construction från joulu... jos sen paskan saisi huomenna valmiiksi, niin viisi opintoviikkoa tulisi lisää. Jos ei, niin pitää jatkaa ylihuomenna ja yliylihuomenna... mikropiirisuunnittelu on helvetin mukavaa...
Sama juttu, vittu kun pitää olla tämmönen ääliö ja paskamainen ihminen kaikille ympärillä oleville. Vitun vittu!Viestin lähetti Tormentori
Miten helvetissä minä onnistun aina mokaamaan kaikki asiat? Ei saatana. Vittu minä olen typerä. Juoksen seinään.
Vittu kun kerrankin jaksais herätä aikasin. Näkisi edes Conan-uusinnan. Tänään (eilen) tuli taas nukuttua yhteen.. Se ei kuitenkaan vielä riittänyt, vaan lyhyen tekstitv:n selailun jälkeen piti taas mennä parin tunnin päiväunille. Ja mistähän tämäkin johtuu? Katsokaa kelloa ja arvatkaa.Viestin lähetti girlzilla
Vittu ku sais kerranki nukkuu pitkään ja kunnolla.
Viestin lähetti Nikoa
Oman pitkävetoni "varmin" kohde Real Sociedad - Lyon menikin sitten vierasvoittoon ja sen mukana 400€ valui vessan pöntöstä alas. Porto - Manu(+1), Deportivo-Juventus ja Stuttgart - Chelsea osuivat oikeaan, mutta perkele piti realin mennä häviin kotonaan. Vittu.