Vitutusketju

  • 10 586 973
  • 56 164

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse ymmärrän täysin, jos rauhanturvaajille on tullut pakottava tarve ampua koiria. Esimerkiksi raivotauti on erittäin hyvä syy kyseisten luontokappaleiden ampumiselle. Samaten ymmärtäisin, että koirat olisi lopetettu esimerkiksi sen takia, että kaikki ihmiset olisivat poistuneet alueelta ja jättäneet koiransa sinne kuolemaan. Armollinen niskalaukaus on ehkä tässä tapauksessa parempi. Samasta syystähän Suomessakin tapettiin kotieläimiä viime sodissa. Karjaa ei yksinkertaisesti ehditty kuljettaa ajoissa pois.

Mutta:

Se, mitä en hyväksy, on, että koirien tappamisesta on pitänyt tehdä oikein video. Viattomien luontokappaleiden kuolemassa ei ole mitään taidetta. Ei todellakaan. Sillä ei pidä ratsastaa taiteen tummassa ristiaallokossa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jaa-a. Mikähän mahtaa Jokereiden ja ManU:n kannattajia vituttaa tällä hetkellä? Pitkävedotkin kusee oikein urakalla...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti varjo
"Eikä tarvitsekaan tietää mistä oli kyse (ellei sitten tosiaan kyse ollut siitä että koira oli kuolemansairas). "Rauhanturvaajat" ampuivat koiran ja se oli väärin. Ei siinä sen kummempaa ole. Olisivat ampuneet toisiaan jos kerran joku elävä piti ampua."

Iso osa ihmisistä syö hyvällä omallatunnolla murhattujen lehmien lihaa, mutta silti samat ihmiset itkevät mustin perään...ristiriitaista.
Ja eikö kuitenkin ole parempi ampua jotakin, jonka perään ei jää perhettä suremaan tai veljiä kostamaan?

Kuten sanoin, emme tiedä olivatko ko. koirat määrätty lopetettavaksi (käsittääkseni kulkukoirien lopettaminen on ihan yleinen tapa jossain päin maailmaa), joten Bigredbobin esittämien "johtopäätösten" tekeminen on ennalta-aikaista.
Minä en käsittääkseni tehnyt mitään johtopäätöksiä mistään, minä en yleensäkään pidä missään olosuhteissa norjalaisista enkä norjalaisten toiminnasta, paska urheilumaa, paska blackmetalmaa, paska NATO-maa, paska maa, paskaa jengiä. Ja mitä tuohon "Ja eikö kuitenkin ole parempi ampua jotakin, jonka perään ei jää perhettä suremaan tai veljiä kostamaan?"-tulee, niin jos videolta pitää jotain katsoa, niin minä ainakin katson (jos olisi pakko) mielummin norjalaisten sotilaiden lahtaamista, kuin viattomien eläinten, koska sotilas ainakin tietää, että siinä duunissa on aina mahdollisuus tulla lahdatuksi.
Viestin lähetti Sistis
Itse ymmärrän täysin, jos rauhanturvaajille on tullut pakottava tarve ampua koiria. Esimerkiksi raivotauti on erittäin hyvä syy kyseisten luontokappaleiden ampumiselle. Samaten ymmärtäisin, että koirat olisi lopetettu esimerkiksi sen takia, että kaikki ihmiset olisivat poistuneet alueelta ja jättäneet koiransa sinne kuolemaan. Armollinen niskalaukaus on ehkä tässä tapauksessa parempi. Samasta syystähän Suomessakin tapettiin kotieläimiä viime sodissa. Karjaa ei yksinkertaisesti ehditty kuljettaa ajoissa pois.

Mutta:

Se, mitä en hyväksy, on, että koirien tappamisesta on pitänyt tehdä oikein video. Viattomien luontokappaleiden kuolemassa ei ole mitään taidetta. Ei todellakaan. Sillä ei pidä ratsastaa taiteen tummassa ristiaallokossa.
Täsmälleen samaa mieltä asiasta. Se mikä pitää tehdä, pitää tehdä, mutta tuo "musiikkivideo"-meininki on mielestäni tuomittavaa ja vähintäänkin vuonoon hukuttamisen arvoista.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin rakkaat veljet, vankkuri Valamoon (pysähdyspaikkana Lintula) lähtee huomenna. Kuskina äärimmäisen miehiin kyrpiintynyt sisar Myy. PERKELE!!!!!!!!!!!! *heittää astiastoa seinään ja potkii ovia*
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Nyt on ryssitty väärän ihmisen kanssa oikein kunnolla. Olihan tämä toivottua, odotettua ja pelättyä, mutta nyt todellista, sekavaa ja tyhjää. Vtu mua on kusetettu ja käytetty vielä hyväkseen. Että tämäkin päivä piti vielä käydä läpi tässä kaikessa sotkussa. Tämäkään helpottanut, vtun mulkut.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Tulin tänään kotiin pääkaupunkiseudulla vietetyn viikonlopun jälkeen. Oli oikein mukavaa. Tulen kotia, niin mistähän on tullut kirje? Kuoressa komeilee tornilogo ja sisällä kutsu pakolliseen kertausharjoitukseen! Vitutuskäyrä nousi heti. Onneksi kyseessä on "vain" 4 päivää ja joku kuljettajille suunnattu harjoitus. Toivon mukaan ajellaan kuorma-autoilla 4 päivää ja nukutaan kassulla. Muita kohtalotovereita jotka lähtee toukokuussa kertaamaan Mikkeliin?
 

Carlos

Jäsen
Suretusketju???

Minuahan ei siis varsinaisesti vituta. Se on väärä sana. Lähinnä surettaa, olo on kuin olisi syönyt tuubillisen putkenpuhdistinta, ja sen jälkeen saanut kunnolla turpiinsa.

Onnellisuusketjussa oli joku aika sitten juttua jostain hienosta... nyt sitten rysähdettiin sinne pohjalle niin että vieläkin kolisee. Sisaremme Pikku Myy sai just seuraa luostari-reissulle, tosin luulen että itse laahustan sinne paljain jaloin, bussilla ajelu on muutenkin homojen hommia.

Että osaa vetää mielen matalaksi...niin matalaksi... ei tiedä miten pääsisi lattiasta läpi...

Kiva kuulla taas kerran että olin se prinssi joka tuli valkealla ratsulla noutamaan neitoa, kunnes sitten loppujen lopuksi kävikin ilmi että vietän liian paljon aikaa sen ratsuní selässä. Semmoinen vähemmänkin prinssi olisi riittänyt, kunhan se olisi joskus kotona. En voi kyllä moittiakaan, fiksu tyttö.

J. Karjalaisen biisinpätkä "hei missä sä oot, mun hölmö nuori sydän..." sai ihan uuden merkityksen. Meni niin pieniksi siruiksi ettei taida ihan äkkiä löytyä.

Life's a bitch and then you die.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osaa taas vituttaa ja kunnolla. Nilkka vääntyi pari viikkoa sitten oikein kunnolla (ei puhettakaan juoksemisesta ja pelaamisesta) ja nyt meni polvi samaan syssyyn.Juokseminen siis sattuu nilkkaan ja polveen.Eipä vielä mitään,nyt palelee aivan perkeleesti (kuumetta varmaan,en ole uskaltanut mittariin koskea) ja siihen päälle vielä kävin oksentamassa mahalaukun sisällön juuri äsken pönttöön,on kuulkaas aivan mahtava olo.

SIIS VOI VITUN VITUN VITTU!!!

EDIT: Jaahas osanottoni Carloksella taphtuneen johdosta.Ehkäpä Elämä vielä voittaa..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Vertical
Eipä vielä mitään,nyt palelee aivan perkeleesti (kuumetta varmaan,en ole uskaltanut mittariin koskea) ja siihen päälle vielä kävin oksentamassa mahalaukun sisällön juuri äsken pönttöön,on kuulkaas aivan mahtava olo.


Toivottavasti et ole viime päivinä käynyt Kiinassa tai Thaimaassa lähellä räkiviä kanoja?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa, että joudun huomisen päivän istumaan tietokoneen äärellä väsäilemässä yhtä helvetin raskasta harjoitustyötä, joka on ollut under construction från joulu... jos sen paskan saisi huomenna valmiiksi, niin viisi opintoviikkoa tulisi lisää. Jos ei, niin pitää jatkaa ylihuomenna ja yliylihuomenna... mikropiirisuunnittelu on helvetin mukavaa...

Ja helvetti soikoon, torstaina on suuresti rakastamani kansantaloustieteen uusinta. On tuo kurssi jo läpi, mutta ykköseen en ole tyytyväinen. Ja jokaisessa meissä asuu pieni masokisti, joten tenttiin käy tieni.

Ja vituttaa, että maha on vähän kipeä. Ja vituttaa, että eilistä ruokaa olikin yllättävän vähän jäljellä ja nyt on nälkä. Ja naiset totta kai vituttavat ja totta kai kaikki luottamustoimiin liittyvä stressi. Samaten vituttaa kaveri, jonka kanssa ei voi luottamustoimeen liittyvistä asioista olla eri mieltä ilman että hän ottaa itseensä. Ikään kuin ei olisi selvää, että mielipiteet tappelevat, eivät miehet...

Perkele...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Espoosta lähti sähköt n. 40000:sta taloudesta ja tottakai meikäläisen talous oli yksi niistä. Ei ole kauhean kiva herätä tunnin päästä siihen, kun tietokone ja videot alkavat saamaan jälleen virtaa. Kiva ruksutus ja kellotkin pitää säätää uudelleen. Prkl!
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Kylläpä vitutti heti aamusta! Kaikki oli vissiin peruja viime yöltä kun hyvässä unenpöpperössä kysyin eukolta sängyssä jotain. Jostain vittuuntuneena rääkäs helvatan kovaa jotain.. Vitutti niin etten enää saanu nukutuksi. Aamulla siis heti herättyä vaan vitutti kun vielä heräs eukon rymyämisiin niin aikaiseen. Ja pelkkä tämän viikon työlistan -tai minkä tahansa muunki ajatteleminen on vituttanut suunnattomasti. Ja menihän se kyrsimys välillä ohi alkaaksen uudelleen kun emännän mukaan kesken iltaruokailun muka vihjailin jotain hänen painostaan josta se kimpaantu jälleen. Kävi vituttaa ja nyt vielä yövuorossa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa, että joudun huomisen päivän istumaan tietokoneen äärellä väsäilemässä yhtä helvetin raskasta harjoitustyötä, joka on ollut under construction från joulu... jos sen paskan saisi huomenna valmiiksi, niin viisi opintoviikkoa tulisi lisää. Jos ei, niin pitää jatkaa ylihuomenna ja yliylihuomenna... mikropiirisuunnittelu on helvetin mukavaa...

Vittu, kun vituttaa. Täällä sitä vaan istuskellaan ATK-luokassa väsäilemässä harkkaa. Tunti sitten tuli oikein tunnettua itsensä nörtiksi, ja piti lähteä kauppaan ostamaan pitsaa ja juotavaa. No en sentään cola-linjalle lähtenyt, vaan ostin jääteetä. Joku katu-uskottavuus pitää säilyttää.

Homma on pahasti vaiheessa. Jos tämän vuorokauden puolella tulee valmista, niin hyvä. Jos ei, niin vittu! Huomenna jatkuu!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa jo valmiiksi illan paikallisottelu. Olen yrittänyt psyykata itseäni siihen että häviämme ja kunnolla.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten helvetissä minä onnistun aina mokaamaan kaikki asiat? Ei saatana. Vittu minä olen typerä. Juoksen seinään.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti Tormentori
Miten helvetissä minä onnistun aina mokaamaan kaikki asiat? Ei saatana. Vittu minä olen typerä. Juoksen seinään.
Sama juttu, vittu kun pitää olla tämmönen ääliö ja paskamainen ihminen kaikille ympärillä oleville. Vitun vittu!
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
Vittu ku sais kerranki nukkuu pitkään ja kunnolla.
Vittu kun kerrankin jaksais herätä aikasin. Näkisi edes Conan-uusinnan. Tänään (eilen) tuli taas nukuttua yhteen.. Se ei kuitenkaan vielä riittänyt, vaan lyhyen tekstitv:n selailun jälkeen piti taas mennä parin tunnin päiväunille. Ja mistähän tämäkin johtuu? Katsokaa kelloa ja arvatkaa.

Lukulomallahan tässä pitäisi olla, mutta sitä lukemista ei juurikaan ole tullut tehtyä. Eli olen siis ilmeisesti lomalla?
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oman pitkävetoni "varmin" kohde Real Sociedad - Lyon menikin sitten vierasvoittoon ja sen mukana 400€ valui vessan pöntöstä alas. Porto - Manu(+1), Deportivo-Juventus ja Stuttgart - Chelsea osuivat oikeaan, mutta perkele piti realin mennä häviin kotonaan. Vittu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu, kun vituttaa!

Piti olla rento viikko, kun oli vain yksi tentti, ja sekin jo läpäistyn korotusyritys. No ajattelin, että nyt on sitten hyvää aikaa tehdä se rästissä oleva 'pikku-harkkatyö'. Totta tosiaan pieni työ... eilen 8 tuntia koululla simulointeja tekemässä, sitten neljä tuntia kotona raportin kirjoitusta. Tänään takaisin koululle, ja taas meni sen 8h... sitten kun pääsin kotiin, pakotin itseni lukemaan tuohon tenttiin. No pää on kahdeksan tietokoneen ääressä istutun tunnin jälkeen totaalisesti jumissa, eli sinne ei tietoa mahdu enää... eli taitaapi mennä huominen tentti pelkästään arvailemalla...

Niin, ja se perkeleen harkkatyö ei valmistunut vieläkään. Pitää jatkaa sen väsäilyä huomennakin. Sitten vihdoin perjantaina alkaa 'loma', joka tosin on melko olematon, kun jo maanantaina jatkuu opiskelu - ja itse asiassa silloinkin on tentti.
 

rinkeli22

Jäsen
Viestin lähetti Nikoa
Oman pitkävetoni "varmin" kohde Real Sociedad - Lyon menikin sitten vierasvoittoon ja sen mukana 400€ valui vessan pöntöstä alas. Porto - Manu(+1), Deportivo-Juventus ja Stuttgart - Chelsea osuivat oikeaan, mutta perkele piti realin mennä häviin kotonaan. Vittu.

Jaan vitutuksen kanssasi.. Sociedad Perkele kun meni hyvät apukohteet hukkaan..

Vielä lohduttaa upea tiistai, kun idea toisensa jälkeen loksahti kohdalleen. Neljä lappua kiinni aika kivoilla kertoimilla 24,70 , 26,10 , 24,70 ja 23,60.

Runkokohteina:
Lokomotiv-Monaco 1 (2,50)
Vancouver-Detroit 1 (2,25)

Apukohteina:
TPS-Blues X (4,40)
Haukat-K-Vantaa X (4,65)
Färjestad-Djurgården X (4,40)
Celta(+1)-Arsenal X (4,20)

Mutta nyt siis takaisin maan pinnalle. Voi Sociedad.. miks aina se pienin kerroin kusee? Ei pitäis pelata alle kahden kertoimia, mut se näytti jotenkin hyvältä..
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Nyt vituttaa

Mikä prkl siinä on, että kun menee hammaslääkärin tarkastukselle, niin sieltä löytyy reikiä, jotka eivät ole ilmoittaneet lainkaan itsestään, mutta sitten kun tilanne on korjattu ja paikka laitettu, niin särkee niin perkeleesti ja vieläpä kaiken aikaa? Eikö loogisesti ajatellen sen pitäisi mennä juuri toisinpäin?

Vituttaa!

Ja kuinka huono sitä voikaan olla snookerissa. Mikään lyönti ei onnistu halutulla tavalla. Ja tietysti pitää jaella vastustajalle käsipalloja mitä ihmeellisimpien pomppujen ja kilkkausten jälkeen. Ja kaikki snookerpöydän ääressä vietetty aika on pois opiskelusta ja gradun tekemisestä, mikä itsessään on jo oma laajahko vitutuksen aihe.

Vituttaa!

Tämän päälle tulee tietenkin jokakeväinen kesäduuninhakuvitutus, joka alkaa hyvissä ajoin joulukuussa ja kestää pitkään...

Vituttaa!

Ja minkä helvetin takia pleijarikausarin pitää olla niin pirun kallis. Eikä se 268 € riitä, vaan siihen on laitettu toimistolla päälle 5 €:n laskutuslisä. Täydellistä piruilua.

Vituttaa!

Minkä takia sitä voi ylipäätään olla niin laiska ja saamaton...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
vituttaa kun en jaksanut pitää näppejäni erossa tästä palstasta..

sana "kiekko" oksettaa suorastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös