Viestin lähetti JanJ
Nyt ei vituta enää yhtään mikään.
Saisko ei-elämäkielellä eli suomeksi?Viestin lähetti Noose
Second that.
Viestin lähetti Noose
Second that.
Kun Niskanen siirtyy Helsingforsklubben Espooseen, niin ei tietenkään enää nappaa.Viestin lähetti TBK
Vituttaa tuo saatanan Elitserien. Sen saatanan pelien pelaaminen on yhtä vitun lottoomista. Vittu, Hv-71 ottaa murskavoitton jälkeen 6-0 turpaan, mistä vitusta näitäkään sitten arvailet.
Viestin lähetti JanJ
Saisko ei-elämäkielellä eli suomeksi?
Viestin lähetti Sistis
Perkele, kun vituttaa, kun ihmiset tulevat kyselemään meikäläiseltä, että saako Kerhomme sählyvuorolle tulla pelaamaan, jos ei ole jäsen. No hallituksen kokouksessa se on päätetty yksimielisesti, että vuoro on vain jäsenille, eli jos haluaa pelata, pitää maksaa jäsenmaksu.
Viestin lähetti Prof. Puck
Sistis, sä olet mun terapeutti. Joka kerta tulen hyvälle tuulelle (siis päivittäin), kun näen yhdistelmän Sistis & vitutusketju, kummallista...?
Viestin lähetti Prof. Puck
Mutta olihan mulla asiaakin, kun samankaltaisessa tilanteessa olen itsekin ollut. Kerätkää muutaman euron (2-5€) osallistumismaksu niiltä ulkopuolisilta per kerta, jotka tunkevat 'ilmaisjäseninä' pelaamaan. Tällä tavalla saatte joko uusia jäseniä ja/tai kassaa seuraavaan saunailtaan. Eiköhän mene helposti läpi seuraavan hallituksen kokouksen esityslistassa?
Viestin lähetti hokkineito
Pikkasen vituttaa, ku kaikki vaatteet mitä nä koitan pälleni, ei istu... Ollaa menossa baariin ja mun toppi taitaa olla pikksen liian paljastava...
Viestin lähetti hokkineito
Pikkasen vituttaa, ku kaikki vaatteet mitä nä koitan pälleni, ei istu... Ollaa menossa baariin ja mun toppi taitaa olla pikksen liian paljastava... Tai ei ehkä miesten mielestä, mutta kaikki akat luulee, että mä oon joku epätoivonen huora... Mutta mitä vittua.. ..vituttaa kuitenki