Vitutusketju

  • 10 584 899
  • 56 161

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kun työhaastattelussa meni ihan liian pitkään, myöhästyin bussista enkä sen vuoksi ehtinyt katsomaan Lukon peliä. Vittu.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Lyhyestä virsi kaunis - Elämä on perseestä!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
En ole noita Impukoita koskaan ymmärtänyt. Kohta ei naura enää nakitkaan...

Ai,meinas unohtua. Asia johon ei voi itse vaikuttaa,mutta vituttaa on nämä verkko Trucker-lippikset...ja pissaliisat
 

JanJ

Jäsen
Nyt ei vituta enää yhtään mikään.
 

JanJ

Jäsen

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Vituttaa tuo saatanan Elitserien. Sen saatanan pelien pelaaminen on yhtä vitun lottoomista. Vittu, Hv-71 ottaa murskavoitton jälkeen 6-0 turpaan, mistä vitusta näitäkään sitten arvailet.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti TBK
Vituttaa tuo saatanan Elitserien. Sen saatanan pelien pelaaminen on yhtä vitun lottoomista. Vittu, Hv-71 ottaa murskavoitton jälkeen 6-0 turpaan, mistä vitusta näitäkään sitten arvailet.
Kun Niskanen siirtyy Helsingforsklubben Espooseen, niin ei tietenkään enää nappaa.

Kattokaas muuten huviksenne HV:n sivuilta Johan Davidssonin kuva, olenko mä ainoa jolle tulee mieleen Nykäsmasa?
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tällä hetkellä vituttaa Pasi Nielikäisen todennäköiset jäähyväiset Sputnik-paitojen riveistä. Miss you & Wish you come back. Vittu. Hieno pelaaja.
 

Pioneer

Jäsen
SaiPan ennenaikainen kauden päätös vituttaa aivan tolkuttoman paljon. Johan tilanne oli selvä pitkän aikaa, mutta nyt viimeisen ottelun jälkeen fiilis on sanoinkuvaamattoman tyhjä. Täydet kuusi kuukautta SaiPa 2004-2005 -ketjussa on liikaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perkele, kun vituttaa, kun ihmiset tulevat kyselemään meikäläiseltä, että saako Kerhomme sählyvuorolle tulla pelaamaan, jos ei ole jäsen. No hallituksen kokouksessa se on päätetty yksimielisesti, että vuoro on vain jäsenille, eli jos haluaa pelata, pitää maksaa jäsenmaksu.

No kun tämän ilmoittaa ihmisille, saa närkästyneitä katseita tai joskus jopa paskaa niskaan ja kommentteja siitä, kuinka meikäläinen on snobi, tai pilkunnussija tai rahanahne...

Perkele, kun ei se minun päätettävissäni ole, vaikka hallituksessa olenkin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Viestin lähetti Sistis
Perkele, kun vituttaa, kun ihmiset tulevat kyselemään meikäläiseltä, että saako Kerhomme sählyvuorolle tulla pelaamaan, jos ei ole jäsen. No hallituksen kokouksessa se on päätetty yksimielisesti, että vuoro on vain jäsenille, eli jos haluaa pelata, pitää maksaa jäsenmaksu.

Sistis, sä olet mun terapeutti. Joka kerta tulen hyvälle tuulelle (siis päivittäin), kun näen yhdistelmän Sistis & vitutusketju, kummallista...?

Mutta olihan mulla asiaakin, kun samankaltaisessa tilanteessa olen itsekin ollut. Kerätkää muutaman euron (2-5€) osallistumismaksu niiltä ulkopuolisilta per kerta, jotka tunkevat 'ilmaisjäseninä' pelaamaan. Tällä tavalla saatte joko uusia jäseniä ja/tai kassaa seuraavaan saunailtaan. Eiköhän mene helposti läpi seuraavan hallituksen kokouksen esityslistassa? Sorry nyt kuitenkin, jos pilasin hyvän vitutuksen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Prof. Puck
Sistis, sä olet mun terapeutti. Joka kerta tulen hyvälle tuulelle (siis päivittäin), kun näen yhdistelmän Sistis & vitutusketju, kummallista...?

Hehe... kivaa. Ei meikäläinen siis suotta vittuunnu. =)

Viestin lähetti Prof. Puck
Mutta olihan mulla asiaakin, kun samankaltaisessa tilanteessa olen itsekin ollut. Kerätkää muutaman euron (2-5€) osallistumismaksu niiltä ulkopuolisilta per kerta, jotka tunkevat 'ilmaisjäseninä' pelaamaan. Tällä tavalla saatte joko uusia jäseniä ja/tai kassaa seuraavaan saunailtaan. Eiköhän mene helposti läpi seuraavan hallituksen kokouksen esityslistassa?

Tuossa on periaatteessa pointtinsa, mutta epäilen ettei tuo menisi hallituksessa läpi. Meillä kun sattuu olemaan hallituksessa myös henkilöitä, jotka eivät ymmärrä bisneksen päälle, vaan tahtovat tehdä vaan hyvän vaikutuksen kaikkiin. Eli 'Ei rahasteta. Ollaan kaikkien kavereita'...

Noh täytyy ehdottaa tuota. Seuraavassa kokouksessa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja vitutus jatkuu. Ja vittusaatana tarttis vielä lähteä töihin. Toivottavasti siellä vehkeet pelaa tänään ettei tartte hakea lyijylekaa...
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa vieläkin aika rankasti eilinen "jääkiekko-ottelu". Kaikki kotimatsit yhtä lukuunottamatta viimeisen kolmen kauden aikana ja muutaman vieraspelinkin nähneenä voinen väittää itseäni aika hardcore-ässäfaniksi,mutta nyt rupeaa riittämään. PALJON pitää tapahtua ässäorganisaatiossa kesän aikana,että meikäläinen kausikortin vielä hommaa.

Jypin ei pitänyt riittää,mutta tässä on käynyt niin,että meikäläisen usko ei taida riittää. Haistakaa vittu Martta Bergeron,Juhani Tamminen ja Mika "hävitään vain vähän" Toivola. Ja ennenkaikkea haistaka vittu koko HC Ässät!

Toivoopi Ässäfani kaudesta 90-91.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Pikkasen vituttaa, ku kaikki vaatteet mitä nä koitan pälleni, ei istu... Ollaa menossa baariin ja mun toppi taitaa olla pikksen liian paljastava... Tai ei ehkä miesten mielestä, mutta kaikki akat luulee, että mä oon joku epätoivonen huora... Mutta mitä vittua.. ..vituttaa kuitenki
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Eteisessä makaa Hughes & Kettnerin Edition Tube combo eikä pääse testaamaan kun on "myöhä".
Perkeleen vuokra-asunto, vitun Worzza!
Tahtoo kodin taas Tampereelle!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti hokkineito
Pikkasen vituttaa, ku kaikki vaatteet mitä nä koitan pälleni, ei istu... Ollaa menossa baariin ja mun toppi taitaa olla pikksen liian paljastava...

Voisitko mitenkään postata kuvia tänne nettiin? Täällä on varmasti monta makutuomaria kertomassa, että tuskin se toppi voi koskaan olla liian paljastava.

Ja hymiö, ja hymiö...

Kaunis nainen sensuellisella olemuksellaan valaisee jopa loskaisen Mannerheimin patsaan Stadissa. Sensuelli sitten ei välttämättä tarkoita samaa kuin seksi.

Hauskaa iltaa hokkineidolle toivoo Predator.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös