Vitutusketju

  • 10 549 309
  • 56 138

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olen aiemminkin tainnut ihmetellä asiaa, mutta ihmetellään nyt uudelleen: kuka hemmetti jää vielä kuuntelemaan pano- tai muitakaan juttuja tyypiltä, jolle on kiinnostuksensa kertonut lopputuloksella pakit? Onko teissä jotain masokistisia piirteitä? Eikö teillä ole muita kavereita?

Tai en minä tiedä. Minusta ei kyllä olisi paskanmaku suussa kuuntelemaan säätöjuttuja joltain tytöltä, jota olisin itse halunnut höylätä, muttei kelvannut.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Siis mikähän vittu mua vaivaa. Ok, erittäin huonot yöunet + yleinen vitutus päällä, mutta mua äsken vitutti yli kaiken kun yritin miettiä mitä tänään söisin. Järkyttävä nälkä, enkä vieläkään ole päättänyt. Muutenkin tiuskinut tänään kuin joku kuusivuotias. Ihme vitun paskaa, ihan kaikki.

Väärä vaihde. Tuo kun menee päälle, jos vaikka läimäyttää kaapin oven kiinni, niin jokin vaan naksahtaa. Se pitää jotenkin naksauttaa taas takasin. Miten, lienee yksilöllistä. Tärkeintä on aloittaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mitä meinaat pelleilyllä? Mikä niissä vituttaa? Kysyy nimim. lounareita joskus pikaruokapaikoissa käyttävä
Miehistä noin 30% ja naisista öppaut 85% kokee elämänsä yllätyksen, kun ostokset pitääkin maksaa. Oli se sitten hampurilainen, dösälippu tai viinapullo. Voin hyvin kuvitella sen kaaoksen, joka syntyy kun selviää, että lounassetelissä olisi vielä 1,2€ käyttämättä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voin hyvin kuvitella sen kaaoksen, joka syntyy kun selviää, että lounassetelissä olisi vielä 1,2€ käyttämättä.

Tätä juuri tarkoitin. Tällä kertaa oli kyse tosin 0.7 eurosta ja suunnilleen koko liikkeen tavaravalikoima käytiin läpi, että summa saatiin jämptiksi.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tai en minä tiedä. Minusta ei kyllä olisi paskanmaku suussa kuuntelemaan säätöjuttuja joltain tytöltä, jota olisin itse halunnut höylätä, muttei kelvannut.

Feminismi on aivopessyt miehet tähän, luulemaan että naiset on ihan yhtä hyviä kavereina.
 

motamoro

Jäsen
Miehistä noin 30% ja naisista öppaut 85% kokee elämänsä yllätyksen, kun ostokset pitääkin maksaa. Oli se sitten hampurilainen, dösälippu tai viinapullo. Voin hyvin kuvitella sen kaaoksen, joka syntyy kun selviää, että lounassetelissä olisi vielä 1,2€ käyttämättä.

Nojoo. Tuollaiset ihmiset kyllä pistää varmasti vituttamaan. Mikä siinä on niin vaikea ensin muistaa paljonko oman lounarin arvo, sitten valitsee sen hintaisen tuotteen jonottaessa tai jos hieman kalliimpaa tai saman hintaista ei ole niin miksei voi maksaa vain kortilla ja laittaa lounarin säästöön. Nuo tyypit on kyllä usein urpoja myös ilman lounareitakin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa uunot, jotka pikaruokapaikoissa pelleilevät lounareiden kanssa.

Miten sattuikaan. Törmäsin aiemmin tänään juuri kuvailemasi kaltaiseen tapaukseen Hesellä asioidessani. Joku jakkupukumimmi siinä tuskaili, kun lounarinsa arvosta jäisi niillä ostoksilla joku kolme-neljäkymmentä senttiä käyttämättä, eikä Heseltä löytynyt mitään noin halpaa, joten olisi joutunut sitten osan ylimääräisistä ostoksista maksamaan ihan rahalla.

Aikani tuskailijan perässä jonotettuani kävi jo mielessä sanoa naiselle, että mä voin maksaa sen sun aterian kunhan vaan hiihdät matkoihisi siitä jarruttamasta jonoa, mutta samaan aikaan jakkupukumimmin hartiat lysähtivät ja hän näkyi alistuneen tilanteeseen, otti kana-ateriansa(?) ja poistui pöytään.

Kyllähän tuon tavallaan ymmärtää, että lounari halutaan käyttää maksimaalisesti hyödyksi, mutta vähän kuuluttaisin tilannetajua noissa tilanteissa. Jos sun takana on jonoa, niin silloin ei ehkä ole paras aika alkaa tuskailemaan ja pohtimaan tuollaisia asioita. Ei varsinkaan lounasaikaan, jolloin voisi olettaa liikkeellä olevan paljon ruokailijoita joiden ruokailuun varattu aika on kortilla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Olen aiemminkin tainnut ihmetellä asiaa, mutta ihmetellään nyt uudelleen: kuka hemmetti jää vielä kuuntelemaan pano- tai muitakaan juttuja tyypiltä, jolle on kiinnostuksensa kertonut lopputuloksella pakit? Onko teissä jotain masokistisia piirteitä? Eikö teillä ole muita kavereita?
Olen itse antanut melko suoraan tytön ymmärtää että panojutuista ei kiinnosta puhua, hyvä keino tähän on todettu että vastaa yhdellä tai max parilla sanalla. Kyllä se yksityiskohtainen tarinointi jossain välissä siinä lakkaa.

Aika tasaisesti koitan lopetella yhteydenpitoa, eli en yksinkertaisesti jaksa vastailla tämän viesteihin muutamaan viikkoon. Kuitenkin tyttö osaa taas vetää oikeista naruista, ja kyllä sieltä aina jossain välissä alkaa tulemaan sitä lepertelyä että mikä mussukalla on, onko sattunut jotain. Ja taas mennään. Ja kai ainakin ensimmäisellä kerralla oli vähän sellaista toivetta että jospa se vielä muuttais mielensä. Toinen syy sitten on, että kyllä ainakin viimeisimmältä jonka kanssa tulee vähän pidettyä yhteyttä, niin tältä tulee ihan "oikeaakin asiaa" keskusteltaessa. Joku 95% keskusteluistamme on ihan jees perushuttua mitä kavereiden kanssa nyt turistaan. Toki sitten kun se 5% alkaa tulemaan niin ei sitä jaksa kyllä kuunnella. Silloin jutut tuntuvat olevan sellaista huomion hakemista. "Pera laittelee mulle viestii 24/7, Make pyys treffeille niiden mökille, suudeltiin Risen kanssa diskossa ja pantiin kännissä Jepen kanssa." Sitten jo seuraavassa lauseessa itketään että "oon ruma ylipainonen enkä kelpaa ikinä kenellekään". Kolmas syy on ehkä tuo viimeinen mainitsemasi asia, eli kun ei oikein ole muita naispuolisia kontakteja.

Joo tiiän, kasvata pallit. Ei kai tässä ole oikein muita vaihtoehtoja kuin vain katkaista kylmästi välit. Yritetty on lähteä, mutta sitten taas neiti ottelee yhteyttä aina jossain välissä. Enkä oikein haluaisi suoraan sanoa että eipä kiinnosta jutella kun ei sulta saa vastakaikua.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Menipä vähän oikeastaan jo puskistakin tullut ylennysmahdollisuus sivusuun, ei sinänsä ihan täysin karmea pettymyskään mutta lähinnä tulevaisuus mietityttää, tavallaan lyhyen tähtäimen etenemismahdollisuudet menivät ja se oli oikeastaan ainoa syy nykyiseen työhön. Ts. mitenköhän suoraan asia kannattaa ottaa esille sekä yrityksen johdon tasolla että uuden esimiehen kanssa, vaiko vain aloittaa työnhaku ja jatkaa elämää as usual, tavallaan kun kuitenkin meriitit puljussa ovat niin kovat että luulisi mahdollisuuksia olevan sisäisestikin mutta mitenköhän yleensä sisäisesti suhtaudutaan siihen että tahtoo muutosta työsisältöihin juuri siksi että ko. toimialueella ei ole lyhyellä tähtäimellä mahdollisuuksia edetä ts. why bother painaa täysillä. Palkkaus yms. vastuut ovat toki hyvät mutta tietenkin yksi ovi ja mahdollisuus on nyt sulkeutunut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Paskanen tukka. Sitten jostain helvetin syystä hanasta tulee vain n. 1 asteista vettä. Siis sen juominenkin sattuu hampaisiin. Nice. Huomenna kivasti aamuvuoro.

Tää on muutenkin ihan helvetin loistava viikonloppu.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vituttaa näissä asevelvollisuus naisille-keskusteluissa tuo naisten legendaarinen kommentti "naiset voi lähteä sitten armeijaan kun miehet synnyttää". Miten nuo kaksi asiaa edes liittyvät toisiinsa?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vituttaa näissä asevelvollisuus naisille-keskusteluissa tuo naisten legendaarinen kommentti "naiset voi lähteä sitten armeijaan kun miehet synnyttää". Miten nuo kaksi asiaa edes liittyvät toisiinsa?

Niin mistäköhän asti synnyttäminen on ollut Suomessa (toki tasa-arvon vastaisesti) naisille pakollista? Olisihan se tietty kansantaloudellista.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Miten nuo kaksi asiaa edes liittyvät toisiinsa?
En tiedä, mutta minulle avautui tuossa jokunen aikaa sitten, että feministit ajavat myös miesten etuja. Ainahan sitä kuulee sanottavan, että he ajavat miesten ja naisten keskinäistä tasa-arvoa, mutta harvemmin olen nähnyt tai kuullut heidän ajavan tasa-arvoista asevelvollisuutta. Sen sijaan puhutaan paljon naisten pienemmistä palkoista, jotka tällä palstalla käytyjen keskustelujen mukaan selittyvät miesten isommalla työmäärällä, yli- ja yötöillä sekä isommalla palkkapyynnöllä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Niin mistäköhän asti synnyttäminen on ollut Suomessa (toki tasa-arvon vastaisesti) naisille pakollista? Olisihan se tietty kansantaloudellista.
Sepä se. Pitäisikö valtion alkaa määräämään että naisen tulee synnyttää väh yksi lapsi ennen 27. ikävuotta tai joutuu käymään armeijan? Entä ne naiset jotka ovat jo käyneet vapaaehtoisesti armeijan, pitäisikö heiltä kieltää taas vastaavasti synnytys "koska miehet ei voi synnyttää"?

Toinen paska argumentti naisilta tähän keissiin on "no kuka niistä lapsista huolehtisi jos äiti lähtisi armeijaan?". Itsehän olin 18v kun harmaisiin menin. Harva nainen tuskin on vielä lapsia hankkinut tuossa iässä, joten samassa veneessä olisivat miesten kanssa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En tiedä, mutta minulle avautui tuossa jokunen aikaa sitten, että feministit ajavat myös miesten etuja. Ainahan sitä kuulee sanottavan, että he ajavat miesten ja naisten keskinäistä tasa-arvoa, mutta harvemmin olen nähnyt tai kuullut heidän ajavan tasa-arvoista asevelvollisuutta. Sen sijaan puhutaan paljon naisten pienemmistä palkoista, jotka tällä palstalla käytyjen keskustelujen mukaan selittyvät miesten isommalla työmäärällä, yli- ja yötöillä sekä isommalla palkkapyynnöllä.
No noita lukuja ovat minua viisaammat ja viitseliäämmät ihmiset tutkineet ja todenneet asian olevan suunnilleen näin. Sitten on vielä äitiysvapaat ja muut sellaiset jotka saattavat pitää naisen poissa työelämästä jopa vuosia ja tällöin jäädään jälkeen palkoissa hyvinkin nopeasti. Toki joillakin aloilla tätä palkkojen epätasa-arvoa saattaa esiintyä mutta en usko sen johtuvan rakenteellisesta syrjinnästä, vaikka hyvää selitystä sille on hankala keksiä. Tiedostamaton syrjintä?
 

Ribals

Jäsen
Tänään olisi ollut pelireissu ja pelihalut tosi kovat, harkkapelejä alla tältä kaudelta vasta kaksi. No ennen lähtöä pelireissulle tulee hiukan paha olo ja päätä alkaa särkeä, otan kuumemittarin ja kuumetta jonkun verran. En viitsi lähteä pelaamaan, koska en ole täydessä kunnossa ja en halua sen takia aiheuttaa joukkueelle harmia. Vituttaa, pelihalut ovat kovat.

Edit. Puolisen tuntia kulunut ja syö miestä edelleen, no ei auta kun mennä etiäppäin ja lauantaina seuraava reenipeli. Tämä viikko vähän rauhallisemmin ja lauantaina keskiosumaa. :)
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vituttaa kun ikinä ei tunnu löytyvän hyvää ja kohtuuhintaista huoltopalvelua. Tänään sain autoni huollosta ja en tiedä mitä ihmettä on remppamies siellä autossa tehnyt, kun kuskin musta kangaspenkissä oli muutama valkoinen rantu. Tarkemmin nyt kotona katsoin niin joku isompi läikkähän siinä on. Ihan kuin olisi joku kaljat kaatanut penkille, jälki on sen mukaista. No, onneksi remontti oli sentään halpa ja nopea. Tappelemaan korjaamon kanssa en jaksa alkaa, koska sisusta on täynnä muitakin läiskiä (kiitos siitä kavereille ketkä ovat olleet kyydissä). Noh, yhdellä kaverilla on joku sisustapesuri ja luultavasti suostuu lainaamaan sitä.

Eipä ole ensimmäinen kerta kun viet jotain huotoon ja se tulee paskempikuntoisena takaisin kun sinne mennessä. Hyvänä esimerkkinä kun ostin jokunen vuosi sitten uudet alumiinivanteet, jotka olivat siis virheettömät. Sitten piti niille asentaa renkaat, ja eiköhän sinne heti onnistuttu repimään jonkinasteiset naarmut. Huomautin tästä rengasyrittäjää, ja pudotti kyllä kympin pois hinnasta, mutta vituttaahan tuo silti. Pitäisi varmaan opetella tekemään nuo kaikki autoremontit itse, jos haluaa pitää auton hyvässä kunnossa. Eikä saisi kuskata ketään kavereita. Ja pitäisi parkkipaikallakin jättää kaikista kauimmaiseen nurkkaan auto. Tämän takia en jaksa enää panostaa autoiluun yhtään ylimääräistä. Vaikka yrittäisit itse pitää ajokkisi kuinka siistinä, aina löytyy joku uuno joka saa siihen kulumisen jälkiä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun ikinä ei tunnu löytyvän hyvää ja kohtuuhintaista huoltopalvelua. Tänään sain autoni huollosta ja en tiedä mitä ihmettä on remppamies siellä autossa tehnyt, kun kuskin musta kangaspenkissä oli muutama valkoinen rantu. Tarkemmin nyt kotona katsoin niin joku isompi läikkähän siinä on. Ihan kuin olisi joku kaljat kaatanut penkille, jälki on sen mukaista. No, onneksi remontti oli sentään halpa ja nopea. Tappelemaan korjaamon kanssa en jaksa alkaa, koska sisusta on täynnä muitakin läiskiä (kiitos siitä kavereille ketkä ovat olleet kyydissä). Noh, yhdellä kaverilla on joku sisustapesuri ja luultavasti suostuu lainaamaan sitä.

Eipä ole ensimmäinen kerta kun viet jotain huotoon ja se tulee paskempikuntoisena takaisin kun sinne mennessä. Hyvänä esimerkkinä kun ostin jokunen vuosi sitten uudet alumiinivanteet, jotka olivat siis virheettömät. Sitten piti niille asentaa renkaat, ja eiköhän sinne heti onnistuttu repimään jonkinasteiset naarmut. Huomautin tästä rengasyrittäjää, ja pudotti kyllä kympin pois hinnasta, mutta vituttaahan tuo silti. Pitäisi varmaan opetella tekemään nuo kaikki autoremontit itse, jos haluaa pitää auton hyvässä kunnossa. Eikä saisi kuskata ketään kavereita. Ja pitäisi parkkipaikallakin jättää kaikista kauimmaiseen nurkkaan auto. Tämän takia en jaksa enää panostaa autoiluun yhtään ylimääräistä. Vaikka yrittäisit itse pitää ajokkisi kuinka siistinä, aina löytyy joku uuno joka saa siihen kulumisen jälkiä.

Mä huomasin kotona vasta katsastuksen jälkeen, että se katsastaja on terottanu lyijykynänsä pelkääjänpuolen lattialle. Oikeesti lattialle! :D Mulla on siinä vielä sievä pikkukori jossa pussi roskia varten. Soitin sinne toimistoon ja pyysin tyypin puhelimeen, sai kaveri kuulla nuhteet kuinka toisen auton lattialle ei teroteta kynää. Senverta korpes niitä siivota sieltä.
 
Vituttaa koska ei ole kavereita ketkä koskaan lähtisi minnekkään tai kenen kanssa voisi tehdä jotain normaalista poikkeavaa (siis muutakin kun ottaa olutta perjantaina).

Olisi siis aivan mieletöntä lähteä joskus jonnekkin reissulle porukassa eikä aina itsekseen. Nyt olisi Belgiassa lupaava festarireissu, mutta eihän nää perheelliset perseenisät mihkään koskaan suostu/jaksa/pääse/voi lähteä. Selityksiä jos jonkunnäköstä. Helvetti.
30v on liian vanha olla sinkku näköjään. Jos jotain jonkun kanssa tahtoo tehdä, niin tarvii näköjään poikkeuksetta tehdä kahdestaan tyttöystävän/vaimon kanssa.

Vituttaa kun tahtoisi elää elämänsä muuallakin kun telkkarin edessä.
 
Piti nyt oikein vielä kerran palata kiukuttelemaan aiheesta tarkemmin.

Tilanne siis on tosiaan itsellä se, että käytännössä olen lähikaveripiiristäni se ainoa sinkkujätkä. Kaveriporukka on tuommoista päälle 30v porukkaa pääosin. Toisinsanoen, noita kakaroita noitten frendien nurkissa tuntuu pyörivän ja itse täysin erilaisessa elämäntilanteessa.

Ahdistaa ja vituttaa ihan tosissaan, käyn iltalukiota tällähetkellä ja teen osa-aika hommia, joten omakin ajankäyttö on harmillisen haastavaa aina aika ajoin. Silti hiihtolomalla ehdottelin, että jos viikolla vaikka pokeria pienellä porukalla, niin yhtä ainoata innostunutta en saanut liikkeelle. Ja siis tämä ei ole eka kerta. Tuntuu, että siellä kotona istutaan mielummin perse homeessa kakaroiden ja vaimon kanssa, kun nähdään edes silloin tällöin kaveria. Otetaan nyt huomioon, että mielestäni omat ajatukseni ystävyyssuhteiden kunnossapidosta on ihan realistiset, enkä odota, että joka viikko on kavereita nähtävä, kyllä sille parisuhteelle ja lapsille tottakai pitää suuri osa siitä vapaa-ajasta panostaa.

En odottanut, että tuonne Belgian reissulle välttämättä ketään mukaan lähtisi esim duunien yms takia, mutta oletin, että joku frendeistä olisi ollut edes jollain tasolla kiinnostunut asiasta. Siis ylipäätänsä reissaamisesta frendien kanssa.

Tässä vaan rupeaa pikkuhiljaa ns. "ottamaan itteensä" tätä meininkiä. Kymmenen vuotta olen nyt saman porukan tuntenut ja kertaakaan ei esim reissua ulkomaille ole tehty yhdenkään tyypin kanssa. Pitääkö tässä oikeasti ruveta yrittämään vaihtamaan kaveripiiriä, vai onko omassa asenteessa nyt jotain korjattavaa ? Ihan vakavasti ?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos pääosa muksuista on alle kouluikäisiä, on tuo arki yllättävän uuvuttavaa. Siihen päälle hiukan laiska mieli ja mahdollisesti mustasukkainen emäntä, on kotona kivempi olla. Vaan aika paljon se lopulta on omasta asenteesta kiinni, olen ainakin itse huomannut. Kyllä mä ainakin sain lähdettyä myös kaveriporukalla ihan pikkulapsiaikaankin liikenteeseen, varsinkin kun vaimo sattuu olemaan täyspäinen tapaus, eikä lapsetkaan illassa tai parissa vieroitu isästään. Toki jossain määrin sattumanin sanelee niitä menoja, mutta jos vuositolkulla ei satu vapaata edes osalle porukasta samaan aikaan, ovat sun kamusi ehkä vain vähän vässyköitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös