Voi vittu mitä touhua lippupalvelulta! Ostin liput mobiletickettinä ja ensimmäisellä kerralla mokasin itse puhelinnumeron ja välistä jäi yksi numero uupumaan. Sitten etsimään nettisivuilta tietoa tälläisestä tapauksesta ja lähes puolet linkeistä ei edes toimi ja asiakaspalvelun numerokin oli hieman jännässä paikkaa. Siinä sitten jonotettiin se vartti ja saatiin asiakaspalvelija kiinni. Asia oli helppo korjata ja hän näpytteli numeroni uudestaan tietoihin, mutta mitä kaikkea. Tämä asiakaspalvelija oli sitten näppäilyt numerot niin päin honkia, että huhuh ja liput lähtivät ensiksi jollekkin loimaalaiselle naiselle. Uutta puhelua asiakaspalveluun ja taas jonottamaan ja loppujen lopuksi asia selvisi ja liput ovat puhelimessani. Tämä kaikki jonotus ja turha odottaminen oltaisiin yksinkertaisesti vältetty sillä, että asiakkaalla olisi oikeus muokata omia tilauksia, esim. mihin osoitteeseen, puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen liput tulevat.