Vitutusketju

  • 10 542 005
  • 56 130

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi vittu mitä touhua lippupalvelulta! Ostin liput mobiletickettinä ja ensimmäisellä kerralla mokasin itse puhelinnumeron ja välistä jäi yksi numero uupumaan. Sitten etsimään nettisivuilta tietoa tälläisestä tapauksesta ja lähes puolet linkeistä ei edes toimi ja asiakaspalvelun numerokin oli hieman jännässä paikkaa. Siinä sitten jonotettiin se vartti ja saatiin asiakaspalvelija kiinni. Asia oli helppo korjata ja hän näpytteli numeroni uudestaan tietoihin, mutta mitä kaikkea. Tämä asiakaspalvelija oli sitten näppäilyt numerot niin päin honkia, että huhuh ja liput lähtivät ensiksi jollekkin loimaalaiselle naiselle. Uutta puhelua asiakaspalveluun ja taas jonottamaan ja loppujen lopuksi asia selvisi ja liput ovat puhelimessani. Tämä kaikki jonotus ja turha odottaminen oltaisiin yksinkertaisesti vältetty sillä, että asiakkaalla olisi oikeus muokata omia tilauksia, esim. mihin osoitteeseen, puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen liput tulevat.
 

Nick Neim

Jäsen
Sain omat asiani kondikseen, ennen kuin oli kliseisesti liian myöhäistä. Aika kova kynnys oli apua pyytää, mutta onneksi sitä tajusin tästä lähipiiristä hakea. Sen enempää asiaa avaamatta täytyy myöntää, että hyvältä tuntuu. Opiksi on toivottavasti otettu.

27.10.2014 kirjoitin näin erääseen toiseen ketjuun. Arvatkaapa vaan otinko mä opiksi? No en vittu ottanut. Ei jumalauta kuinka voikaan vituttaa se, kuinka tyhmä ihminen osaa olla. Vitun vittu.

Mun allekirjoitus on alunperin edesmenneen faijan suusta kuultua, ja mä kuulun tuohon yhteen kastiin. Ja te arvaatte kyllä mihin. Voi vittujen vittu. 22-vuotiaana luulisi olevan jo järkeä päässä, mutta ei näemmä. Ei vittu yhtään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä uusivuosi vituttaa vuosi vuodelta enemmän. Ei vaan nappaa yhtään.
Ei minuakaan nappaa, mutten tästä juhlasta vitutustakaan jaksa kehittää etenkin kun huomenna on vapaapäivä.

Tulin töistä, treenasin, söin ja nyt istun iltaa kotona vaimon ja lapsen kanssa kuten minä tahansa iltana. Klo. 23.00 perheen nukkuessa katselen nuorten kisoista Kanada-USA ja jos luistelukeli sallii menen aamulla kaukaloon neppailemaan.

Pommit toki jytisee ulkona mutta muuten ei muiden juhliminen täällä neljän seinän sisällä lötkötellessä haittaa yhtään. Pitäköön muut hauskaa sen minkä jaksavat, ite olen viimeisen 10 vuoden aikana tainnut kaksi kertaa olla uuden vuoden aattona jossain ja nekin on ollut jotain illanistujaisia kotioloissa.

Pakko sen verran lisätä, etten muistanut olevani Vitutusketjussa, ei nimittäin kuulu tapoihini puuttua muiden vitutuksiin kun ne ei juuri muille kuin asianosaisille kuulu.
 
Viimeksi muokattu:

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Eipä uudenvuodenaatto ole jaksanut viime vuosina kiinnostaa muilta osin, kuin että silloin on päässyt istumaan kaverien perheiden kanssa mukavaa iltaa. Tällaisiin kun ei ole montaa kertaa vuodessa saumaa.

Tänä vuodenvaihteena oli sitten tarkoitus istua iltaa meillä ja aikomukseni oli laittaa pöytä sopivan koreaksi. Ei nyt mitään ihmeitä, mutta hyviä herkkuja nelihenkisen perheen viikon ruokalaskun hinnalla, ja pääsin siinä ohessa pitkästä aikaa toteuttamaan itseäni kokkailuhommissakin. Odotuksissa oikein kiva ilta siis.

Vaan kuinka sattuikaan, että eilen alkoi itsellä ja toisella naperolla ilmaveivit mahassa. Monella myrkyllä sinkittyä teräsvatsaa ei niin vain tyrmätä ja pikkujannukin vaikutti toipuneen pikku varpusparvistaan aamuun mennessä. Kaikki hyvin ja kattaukset kuntoon, kunnes ensin vaimo heitti laatat, sitten jo tervehtyneeksi luulemani veijari paskoi vellit kahdesti ja tapiksi kaksosveljensä kuorrutti omansa ja minun vaatekertani parin päivän otannalla. Tästä on sittemmin jatkettu oksentamalla pilalle yksi sohva, kaksi mattoa, yhteensä kuusi vaatekertaa ja kasa muuta erinäistä irtainta. Ihan helvetin kiva ilta siis ja yö vielä edessä. Ainoana toistaiseksi terveenä taidan jättää nukkumisen väliin.

Eihän tämä mitään kokematonta lapsiperheissä ole, mutta vituttaa vaan kohtuullisesti, että a) kiva ilta jäi väliin, b) kaapissa on helvetillinen määrä valmista herkkuruokaa, jota ei saa pirullakaan syötyä oman paskatautisen perheen voimin, c) oksennusta on joka ikisessä paikassa, mukaanlukien päällä olevat vaatteet ja d) nukkua ei varmasti tarvitse tulevanakaan yönä (onneksi tätä on harjoteltu jo reilut 1,5 vuotta, ei tunnu niin missään...).

Edit, olin pienen hiljaisen hetken äärellä unohtaa: e) ulkona paukkuu niin saatanasti, että hyväuniset mukulat heräävät siihen koko ajan. Tuskin maltan odottaa puoltayötä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä uudenvuodenaatto ole jaksanut viime vuosina kiinnostaa muilta osin, kuin että silloin on päässyt istumaan kaverien perheiden kanssa mukavaa iltaa. Tällaisiin kun ei ole montaa kertaa vuodessa saumaa.

Tänä vuodenvaihteena oli sitten tarkoitus istua iltaa meillä ja aikomukseni oli laittaa pöytä sopivan koreaksi. Ei nyt mitään ihmeitä, mutta hyviä herkkuja nelihenkisen perheen viikon ruokalaskun hinnalla, ja pääsin siinä ohessa pitkästä aikaa toteuttamaan itseäni kokkailuhommissakin. Odotuksissa oikein kiva ilta siis.

Vaan kuinka sattuikaan, että eilen alkoi itsellä ja toisella naperolla ilmaveivit mahassa. Monella myrkyllä sinkittyä teräsvatsaa ei niin vain tyrmätä ja pikkujannukin vaikutti toipuneen pikku varpusparvistaan aamuun mennessä. Kaikki hyvin ja kattaukset kuntoon, kunnes ensin vaimo heitti laatat, sitten jo tervehtyneeksi luulemani veijari paskoi vellit kahdesti ja tapiksi kaksosveljensä kuorrutti omansa ja minun vaatekertani parin päivän otannalla. Tästä on sittemmin jatkettu oksentamalla pilalle yksi sohva, kaksi mattoa, yhteensä kuusi vaatekertaa ja kasa muuta erinäistä irtainta. Ihan helvetin kiva ilta siis ja yö vielä edessä. Ainoana toistaiseksi terveenä taidan jättää nukkumisen väliin.

Eihän tämä mitään kokematonta lapsiperheissä ole, mutta vituttaa vaan kohtuullisesti, että a) kiva ilta jäi väliin, b) kaapissa on helvetillinen määrä valmista herkkuruokaa, jota ei saa pirullakaan syötyä oman paskatautisen perheen voimin, c) oksennusta on joka ikisessä paikassa, mukaanlukien päällä olevat vaatteet ja d) nukkua ei varmasti tarvitse tulevanakaan yönä (onneksi tätä on harjoteltu jo reilut 1,5 vuotta, ei tunnu niin missään...).

Edit, olin pienen hiljaisen hetken äärellä unohtaa: e) ulkona paukkuu niin saatanasti, että hyväuniset mukulat heräävät siihen koko ajan. Tuskin maltan odottaa puoltayötä.

Minkäikäsiä lapsia sulla on? Mä laitan kylmästi oksentavan lapsen karanteeniin huoneeseensa, vuoraan sängyn pyyhkeillä ja ämpärin muovipussilla. Leffat pyörimään ja jaffapullo ja käsidesi kainaloon. Autan ja lohdutan kun yrjö tulee ja palvelen muutenkin tarvittaessa. Onneks meillä ei oo ollut ku 2 kertaa yrjis, mullakin elämäni eka pari vuotta sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Minkäikäsiä lapsia sulla on? Mä laitan kylmästi oksentavan lapsen karanteeniin huoneeseensa, vuoraan sängyn pyyhkeillä ja ämpärin muovipussilla. Leffat pyörimään ja jaffapullo ja käsidesi kainaloon. Autan ja lohdutan kun yrjö tulee ja palvelen muutenkin tarvittaessa. Onneks meillä ei oo ollut ku 2 kertaa yrjis, mullakin elämäni eka pari vuotta sitten.

Vasta reilu 1,5-vuotiaat kaksospojat ja ensimmäinen oksupoksuepisodi menossa. Päässä ei siis käytännön älliä vielä nimeksikään, että osaisivat tähdätä ämpäriin itse tai pyytää potalle. Vaan onneahan tämä on! Nimim. Juuri kolmas yöpuku vellihousulle vaihdettuna.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vasta reilu 1,5-vuotiaat kaksospojat ja ensimmäinen oksupoksuepisodi menossa. Päässä ei siis käytännön älliä vielä nimeksikään, että osaisivat tähdätä ämpäriin itse tai pyytää potalle. Vaan onneahan tämä on! Nimim. Juuri kolmas yöpuku vellihousulle vaihdettuna.

Voi pieniä vellihousuja! Ei sit tiettykään onnistu karanteenit. Mullakin on toinen vasta 1v3kk, kammottava ajatus olisi hän oksennustaudissa. Tsemppiä sulle sinne!
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Tsemppiä sulle sinne!

Kiitos kaunis. Eihän tuolle mitään voi ja kaikki taudit on vastaanotettava, osa jopa erikseen pilkittävä. Pistää vaan kauniisti sanoen harmittamaan, kun reissatessa ne vähätkin lomat menevät osin sairastellessa (kokeilkaa itse ABC:n leikkikenttää ja niiden tuhannesti kuolattuja viihdykkeitä) ja sen kerran kun jotain saisi oikeasti aikaiseksi, paska lentää kirjaimellisesti niskaan.

Eipä sillä, huomenna on päivä uus, eikä tarvitse ainakaan krapulasta huolehtia.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
JVG.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Missä kissanristiäiset, siellä JVG. AINA. Onneksi tv:stä saa äänen pois tai kanavaa vaihdettua, ei pääse vitutuskäyrä nousemaan liian koviin korkeuksiin. Pitää vaan sitten muistaa palata oikeaan aikaan takaisin ohjelman pariin, saattaisi menettää mm. kuningas Kotipellon Holy Diverin!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
YLE:n ohjemassako? Kappale Sara Chafakhan oli vuoden suurinta myötähäpeää herättänyt veto. Kiitos siitä Sara Chafakille!
Missä kissanristiäiset, siellä JVG. AINA. Onneksi tv:stä saa äänen pois tai kanavaa vaihdettua, ei pääse vitutuskäyrä nousemaan liian koviin korkeuksiin. Pitää vaan sitten muistaa palata oikeaan aikaan takaisin ohjelman pariin, saattaisi menettää mm. kuningas Kotipellon Holy Diverin!

Tämä Chafakin veto oli kyllä niin nolo, että melkein suosittelisin kaikkia tsekkaamaan YLE Areenasta tuon ohjelman, mikäli mahdollista. Yksi koko vuoden huipentaneita mokailuja, alkoi päähän sattua, kun oli niin kova myötähäpeä ;)

JVG tosiaan nykyään aina paikalla... he eivät muuten ole kovinkaan hyviä live-esiintyjiä, asia mikä pätee toki moniin näihin räbäyttäjiin. Ja onhan se noloa, kun nämäkin kundit laulavat vaan jostain tisseistä ja pesistä nykyään...
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tässä linkki eiliseen live-esitykseen (ajassa 51min->) ja sitten taas tässä linkki biisin musiikkivideoon. Onhan tuo vuoden 2014 hirvempiä biisejä mitä on tullut. Muistan kun luin jostain haastattelusta että JVG:n uusimmalta albumilta löytyy Saralle omistettu biisi. Ajattelin että se on joku Klamydian "Nina Autio"-biisin tapainen renkutus ja etsin sen youtubesta. Aivan jäätävän paska biisi. Tuoksahti vähän siltä että Sara on halunnut että tästä tehdään joku mainosbiisi. Itse biisikin on sellaista huttua eikä sanoista saa selvää tai niissä tunnu olevan mitään järkeä. Jotkut freestyle-räppääjätkin varmaan keksisivät paremman biisin tuon biitin päälle. Itse en noita julkkiksia niin hyvin tunne, mutta JVG:n lisäksi videolla esiintyvät ilmeisesti Sara itse, Mikael "jenginuori" Gabriel ja Tippa "lopetin koulut räp-uran takia" T. Sara Siepin kun saisi tuohon mukaan niin siinä olisi melko oiva läjä näitä turhuuksia joita vissiin jotkut teinit oikeasti fanittavat.

JVG on vielä ihan ok studiossa, mutta livenä yksi Suomen huonoimpia artisteja mielestäni. Kännissä ja jos tunnelma on hyvä, niin jaksaa ehkä kuunnella, mutta muuten täytyy sanoa ei kiitos. Kaksikko ei pysy omien riimiensä perässä, sanoista ei saa juuri mitään selvää ja itse lavashowkin on vain verkkarit jalasssa ja aurinkolasit päässä lavalla hyppimistä. JVG on vielä live-esiintymisen kanssa aika kaukana esimerkiksi Cheekistä, jota jaksaa jo hieman katsellakin vaikkei biiseistä niin välitä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
JVG on vielä ihan ok studiossa, mutta livenä yksi Suomen huonoimpia artisteja mielestäni. Kännissä ja jos tunnelma on hyvä, niin jaksaa ehkä kuunnella, mutta muuten täytyy sanoa ei kiitos. Kaksikko ei pysy omien riimiensä perässä, sanoista ei saa juuri mitään selvää ja itse lavashowkin on vain verkkarit jalasssa ja aurinkolasit päässä lavalla hyppimistä. JVG on vielä live-esiintymisen kanssa aika kaukana esimerkiksi Cheekistä, jota jaksaa jo hieman katsellakin vaikkei biiseistä niin välitä.

Ja täyttä faktaa! Itsekkin nähnyt JVG:n vissiin pari kertaa, kun festareilla ollut ja ne ovat tulleet lavalle. Vaatteet ovat melko väsyneet jo, kun aina niillä adidaksen verkkareilla siellä pompitaan. Kertosäkeet on ainoa mistä saa selvää, kun ihmiset laulaa mukana, muuten nuo "räppi"kohdat menevät ihan ohitse. JVG:stä oikeestaan tykkäsi silloin, kun ensimmäiset biisit heiltä kuuli eikä nähnyt niitä vielä lavalla. Moniin artisteihin tullut ihan eri näkökulma, kun ne ovat livenä nähneet.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu että vituttaa eräs asiakas työrintamalla. Tämä tekee selkeän virheen, joka on vieläpä täysin laiton ja sitten yrityksemme pitäisi korjata tämä asia, jolloin syyllistyisimme itse laittomuuksiin. Asiakas (toinen yritys) ei ymmärrä tätä ja nyt kaikki onkin minun syytä. Ja tämä kaikki paska kaadetaan niskaani uuden vuoden päivänä. Mitä vittua. Saatana et jengi on sekaisin.
 
Sen lisäksi, että duunin ruokalan safka on ylihinnoiteltua ja aivan liian usein mautonta laitosmössöä ja lounastarjoilu loppuu muutenkin naurettavan aikaisin (klo 13), tällä viikolla se katsottiin asialliseksi lopettaa jo puoli yksi. Ei mulla nälkä olis ollutkaan. Kuinka helvetin vaikeaa on käsittää, ettei kaikki työskentele täällä konttorirottien klo 8-16 -aikoina eikä jumalauta kaipaa lounasta aamulla, vaan lounasaikaan??
 

Baldrick

Jäsen
Vituttaa ajella hetkikin Helsingissä. Aina pitää tietää kilometria ennen, että millä kaistalla ajaa, koska muuten menee hommat vituiksi ja joutuu kiertelemään ympäriinsä. Ennen alkuviikkoa olen pystynyt loisteliaasti välttämään Helsingissä ajelemisen, sillä vituttaa jo pelkkä kyydissä oleminen. Toisaalta elin siinä ennakkokäsityksessä, että kehät ovat ihan perseestä, mutta ne totesinkin melko käteviksi kapistuksiksi. Mutta Helsingin liikenne ja teiden infra. Vittu että vituttaa. Ei saa kääntyä mihinkään, kaista pitää valita jo vuotta aiemmin, koska oikealle kaistalle et enää viimetingassa pääse, perkele. Kun ei tunne mestoja, niin se ottaa pattiin ihan helvetisti.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tulihan se saatanan räkätauti sieltä sitten. Eikä tunnu olevan siitä laimeammasta päästä Vittu!
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulihan se saatanan räkätauti sieltä sitten. Eikä tunnu olevan siitä laimeammasta päästä Vittu!
Tuttu tunne, sillä eilen alkoi kurkku kipeytymään ja heräsin nyt aamulla kurkku paskana ja kuumeessa, jota oli sitten se 38 astetta ja risat. Kaiken kruunaa se, että mulla on liput illan matsiin ja pitää mennä kuumeessa. Toissapäivänä oli ihan hyvä olo, mutta nyt vituttaa.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Tuttu tunne, sillä eilen alkoi kurkku kipeytymään ja heräsin nyt aamulla kurkku paskana ja kuumeessa, jota oli sitten se 38 astetta ja risat. Kaiken kruunaa se, että mulla on liput illan matsiin ja pitää mennä kuumeessa. Toissapäivänä oli ihan hyvä olo, mutta nyt vituttaa.

Virusperäinen flunssa nyt viidettä päivää päällä, kokoajan kuume ollut yli 38 astetta. Lääkärissä kävin ottamassa nuo perus angiinatestit yms, mutta ei sieltä mitään löytynyt. Öisin sai kurkkukivun takia nukuttua noin 2 tuntia per yö ja sekin puolen tunnin erissä kun kurkkukipu pakotti hereille ja keittämään teetä. Ei auttanut mitkään kurkkukarkit, Strepsilsit yms, eikä lääkärilläkään ollut mitään lisävinkkejä antaa. Tonnisia panadoleja kolmesti päivässä, lepää ja juo paljon. Noilla ohjeilla tässä on nyt koitettu mennä.

Nyt viime yönä sain ensimmäistä kertaa neljään yöhön kunnolla nukuttua, toivottavasti alkais tämä tauti olla jo voiton puolella.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Virusperäinen flunssa nyt viidettä päivää päällä, kokoajan kuume ollut yli 38 astetta. Lääkärissä kävin ottamassa nuo perus angiinatestit yms, mutta ei sieltä mitään löytynyt. Öisin sai kurkkukivun takia nukuttua noin 2 tuntia per yö ja sekin puolen tunnin erissä kun kurkkukipu pakotti hereille ja keittämään teetä. Ei auttanut mitkään kurkkukarkit, Strepsilsit yms, eikä lääkärilläkään ollut mitään lisävinkkejä antaa. Tonnisia panadoleja kolmesti päivässä, lepää ja juo paljon. Noilla ohjeilla tässä on nyt koitettu mennä.

Nyt viime yönä sain ensimmäistä kertaa neljään yöhön kunnolla nukuttua, toivottavasti alkais tämä tauti olla jo voiton puolella.

Kokeile suolavettä. Lasillinen haaleaa vettä johon teelusikallinen suolaa ja sitten kurlaillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös