Vitutusketju

  • 10 559 876
  • 56 140

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koulukaverillani on vakava sairaus. Pistää miettimään ja vetää hiljaiseksi. Nuori ihminen.

edit. Muutinpa hieman asian ilmaisua, ettei mene liian henkilökohtaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naiset vituttaa. Ei voi ees yrittää mitää ku lupaukset eivät pidä. En tajua ei vittu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Taitaa suurimmat vitutuksen aiheet olla työ ja naiset. Täytyy siis pysyä työttömänä sinkkuna, niin ei ole ongelmia..No, tuskin..
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Saatanan saatana. Alle 2 kuukautta wanha 80G kovalevy hajosi että morgoolit soi, levy paukkuu kun viimeistä päivää. Meni hyvät kokoelmat aikuisviihdettä, monta hyvää peliä ja tukulti softaa. Saas nähdä miten pulju mistä kovon ostin suhtautuu tapaukseen. Toivottavasti vaihtavat toiseen ja EI MAXTORiin.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Erottiin (ex)muijan kanssa. Neljä vuotta oltiin. Voi ny vittu. Kaiken näköistä paskaa... saatanan pimeys ja loppumaton syksy.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Another HAB
Saatanan saatana. Alle 2 kuukautta wanha 80G kovalevy hajosi että morgoolit soi, levy paukkuu kun viimeistä päivää. Meni hyvät kokoelmat aikuisviihdettä, monta hyvää peliä ja tukulti softaa. Saas nähdä miten pulju mistä kovon ostin suhtautuu tapaukseen. Toivottavasti vaihtavat toiseen ja EI MAXTORiin.

Aiemminhan kovalevyissäkin oli 36kk takuut. Taisi tuossa pari kolme vuotta sitten vaihtua 12kk takuiksi. On myös sen jälkeen tuo laatu heikentynyt huomattavasti. Pelit ja softathan saa aina takaisin, mutta "kovia" kokoelmia ei...otan osaa...

Että silleen...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti wilco
Aiemminhan kovalevyissäkin oli 36kk takuut. Taisi tuossa pari kolme vuotta sitten vaihtua 12kk takuiksi. On myös sen jälkeen tuo laatu heikentynyt huomattavasti.
Osassa on vieläkin tuo 36kk (Western Digital SE, Samsung, IBM). 12kk lienee nykyään yleisin, mutta olen nähnyt myös 24 (Western Digital, Hitachi, Maxtor) ja 60kk takuuta, joskin samalla valmistajalla saattaa olla eri malleissaan eripituisia takuita. Vertaa eri malleja aluksi vaikka täältä; http://www.mikromaja.com/func.php?cp=44&ca=36
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti werther
Osassa on vieläkin tuo 36kk (Western Digital SE, Samsung, IBM). 12kk lienee nykyään yleisin, mutta olen nähnyt myös 24 (Western Digital, Hitachi, Maxtor) ja 60kk takuuta

No onneksi löysin kuitin ja pankkitililtäkin löysin tositteet, takuuta onneks 24kk mutta vituttaa silti. Ja suolana tähän näin niin vietän vapaapäivää ja kauhee kurkkukipu iski ja klyyvari alko vuotamaan ja aivastuttaa.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yrittäjät

Vituttaa armottomasti yrittäjien itku. Verouudistusta kirotaan kuorossa vedet silmissä, vaikka tosiasiassa kaikkien YRITYSTEN verotus KEVENEE samoinkun suurimman osan PK-yritysten omistajakunnasta. Uudistuksesta kärsivät ainoastaan yli 100 000 euroa vuodessa osinkoa saavat sekä pörssiosakkeiden omistajat.

Mitä siis tapahtuu:

yritysten vero laskee 29% -> 26%
pääomatulovaro laskee 29% -> 28%

Yhtiöveron hyvitys poistuu (ihan yleinen tapa Euroopassa), mutta ei listattujen yhtiöiden osingot ovat VEROVAPAITA 90 000e asti. Firman tuloksesta omistajan taskuun siirtyvän rahan verotus siis KEVENEE ellei sitten ole niin onnellisesti, että osinkoja saa yli 100 000e vuodessa. Voi luoja mitä vinkumista: Jos itse saisin vaikkapa 150 000e osinkoja vuodessa, olisin lähinnä tyytyväinen sen ensimmäisen 90k:n verovapaudesta. Ei paljon loppujen huikea 0,7 * 28% vero (loppuosastakin vain 70% katsotaan veronalaiseksi) huolettaisi. On tainut näiltä yrittäjiltä päästä hämärtymään yleinen tuloverotaso suomessa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ahdasmieliset ihmiset vituttavat. Ja vituttavat niin helvetisti.

Eräillä 40-luvun arvomaailmaa edustavilla ihmisillä tuntuu olevan sellainen näkökulma, että mies ja nainen eivät voi olla ystäviä/kavereita keskenään, vaan väkisinkin on taustalla pakko olla jotain muuta. Vituttaa tuollainen.

Itsekin olen moneen otteeseen manannut tässä ketjussa naisia, joten aika helposti kukin tekee johtopäätöksen siitä että en elä parisuhteessa. Tämä on totta. Mutta koska olen opiskelijapiireissä melko aktiivinen, olen myös tutustunut muutamaan naishenkilöön melko hyvin ja nykyisessä kaveriporukassani on muutama nainen, jotka lasken kaveri-statukselle. Osa näistä on varattuja, osa ei. So not... kaverit ovat kavereita.

Mutta muutaman talipään järjenjuoksu on sellainen, että heidän mielestään olen väkisinkin aina kiinnostunut milloin yhdestä, milloin toisesta, koska "Mies ei voi olla kiinnostunut naisesta vain kaverina"...blaa blaa blaa... Jatkuvaa vihjailua asiasta kuin asiasta.

Eniten asiassa vituttaa, että tuollaisten laholatvojen puheilla voi vääriin korviin joutuessa olla hyvinkin negatiivinen vaikutus... Varmaa on, että muutama hyvä kaverisuhde, jota ei tahtoisi menettää, voisi kärsiä melko pahasti...

Ikuisuusvitutustahan tämä on, mutta nousi taas pintaan tällä viikolla kun satuin olemaan lauantaina naispuolisten kavereiden (sekä myös muutaman miespuolisen) kanssa baarissa... nyt taas tietyt tahot vihjailevat milloin mitäkin... VITTU

Pitäisivät saatana huolen omista asioistaan. Pitkäaikaissinkkua vituttaa jo tarpeeksi muutenkin naisasiat. Kaikkitietävien idioottien ei tarvitse silloin tulla enää kääntämään veistä haavassa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Sistis
Itsekin olen moneen otteeseen manannut tässä ketjussa naisia, joten aika helposti kukin tekee johtopäätöksen siitä että en elä parisuhteessa. Tämä on totta. Mutta koska olen opiskelijapiireissä melko aktiivinen, olen myös tutustunut muutamaan naishenkilöön melko hyvin ja nykyisessä kaveriporukassani on muutama nainen, jotka lasken kaveri-statukselle. Osa näistä on varattuja, osa ei. So not... kaverit ovat kavereita.
Kyllä, juuri näin. Itsekin opiskelija-aktiivina olen tekemisissä naishenkilöiden kanssa (ja muutenkin, esimerkiksi luennoilla olen tutustunut heihin). On mielestäni luonnollista, että miehillä on naispuolisia kavereita. Minä ainakin lasken kavereiksi (ja teen mitä tahansa heidän vuokseen) myös varatut eli en tee jakoa siitä, kenellä on sormukset missäkin sormessa.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Sistis
Vilperin kanssa totesimme, että Nite Train ei myy Zcgchaueria, vaan ainoastaan sitä makeampaa kopiota. Perkule. No ei auttanut muu kuin tyytyä siihen. Vittu.

Niin, samaista makeaa kuravettä jouduimme (tampereen jatkoaikalaiset) nauttimaan Hadankassa kuuluisalla Helsingin valloituksella. Pahaa tuo on siihen aitoon verrattuna. Ja mikä pahinta uskaltavat väittää sen olevan aitoa sauer affelia. Vielä ei olla missään muualla kuin Plevnassa tarjottu sauerin kanssa jäitä, mutta se paikka onkin nykyään pannassa.

Kestovitutuksen (lue = naisten) lisäksi muuttaminen. Tai itse asiassa muutin jo viime sunnuntaina, mutta prkle kun pitää asua piiloporkkana_ohmo_nörtin kanssa samassa kämpässä, jää meikäläisen koneella olot vähiin niin kauan kuin jaksan panostaa uuteen tietokoneeseen. Lisäksi vituttaa se, että porukoiden pitää soitella koko ajan. Totta kai ymmärrän sen huolenpidon, mutta kyllähän sitä pärjää, kun on rahaa pahan päivän varalle, laskut maksettu ja ruokaa jääkaapissa (vaikka sivullekirjoittaneen tuntevat tietää, etten hirveästi syökään).

Vituttaa myös jatkoajan nimimerkki Sistis. Kyseisellä baarireissulla, josta hän lienee puhunut ja jossa nautimme kulaukset feikkisaueria, kävin hakemaan tälle ohmolle vettä jottei kyseisen nimim. tarvitse a) maksaa siitä tai b) hakea vessasta sitä. Mutta eikös vaan sen jälkeen, kun meikäläisellä ole tuo vesikourassa, on Sistis kadonnut. Vaking kreit, monta kertaa olen vettä baarissa juonut, mutta ensimmäistä kertaa sitä tuli vesilasin kanssa käveltyä ympäri baaria. Yleensä olen äkkiä piiloutunut pimeään nurkkaan vettä lipittämään, mutta nyt jouduin jopa uskotteleen veden olevan siideriä yhdelle tutulleni. Katu-uskottavuuteni laski roimasti - jos se nyt tästä voi enää laskea.

Kämppikseni ilmoitti tänään, että salibandyjoukkueella, jossa molemmat pelaamme, on saunailta lauantaina. Tässä ei tietenkään ole mitään vitutuksen aihetta, mutta tämä ohmo onnistui kertomaan siitä vasta tänään eli kaksi päivää ennen ryyppäjäisiä (itse olen joutunut jättään tuhottomasti pelejä ja treenejä väliin töiden takia, joten itse en ollut kuullut tästä mitään). Ihme, kun en ollut ehtinyt suunnittelemaan jotain todella tärkeää sille illalle, mutta siltikin olisi ollut mukavampi kuulla hieman aikaisemmin. Niin ja arvatkaa kuka saa mennä sunnuntaina töihin. Se siitä saunaillasta sitten tai siis sunnuntaista ilman krapulaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vit**taa Sonera, yhteydet on pätkiny jo reilu kolme viikkoa mutta mikään ei reklamaatioista huolimatta korjaannu miksikään vaikka vika on heillä - tai siis yhteyksissä. Pistän niille kohta oikein kunnon pommin, ni siinähän sitten kärvistelevät...

...perkele, ny sappi kiehuu!

vlad#16.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti vlad
Vit**taa Sonera, yhteydet on pätkiny jo reilu kolme viikkoa mutta mikään ei reklamaatioista huolimatta korjaannu miksikään vaikka vika on heillä - tai siis yhteyksissä. Pistän niille kohta oikein kunnon pommin, ni siinähän sitten kärvistelevät...

...perkele, ny sappi kiehuu!

vlad#16.

Otahan vaan relaa, vlad. Sonera on virallisesti jo tiedottanut että mitään ongelmaa heillä ei enää ole. Olethan tarkistanut piuhasi? Sekä koneen että omasi? Sitten aamulla soitat Soneraan, siis jos edelleen on ongelmaa, ja haukut kaikki pataluhaksi ja vasta sitten kerrot mistä on kysymys. Jos ei heti toimi, pyydä yhdistämään esimiehelle tai pyydä sen henkilön nimi joka vastaa asiasta. Lopuksi sanot olevasi Pekka Vennamo, ja vaadit pikaista selvitystä.
 

Portrait

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät&Penguins
Kuluu 4 tuntia yhden sähköpostiviestin kirjoittamisessa -> virhe, et ole kirjauunut sisään...ja viesti häviää kuin tuhka tuuleen
 

kirsito

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Leijonat
Viestin lähetti vlad
Vit**taa Sonera, yhteydet on pätkiny jo reilu kolme viikkoa mutta mikään ei reklamaatioista huolimatta korjaannu miksikään vaikka vika on heillä - tai siis yhteyksissä.

Toi on kohta edessä, jokaisella Aurian laajakaista-asiakkaalla täällä Turun seudulla. Viime perjantaina Auria vaan kauniisti lähetti kirjeen, että tulevana keväänä vaihtuu yhteys TeliaSoneraan, voi v****, varmasti vaihtuu Elisaan vähintään, jos sama meininki jatkuu.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu mikä moka. Annoin entiselle muijalle luvan tulla hakeen kamansa kun olin töissä. Täällä on tainnu käydä Al Capone kamujensa kanssa. Onneks jättivät töllön ja tietokoneen:) (ja vähän viinaa)
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muka nokkelat otsikot, joissa käytetään Lontoota vituttavat edelleen. Hei jurpot ! Tää on Suomi puhutaan paikallista, jookos !?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti vilperi#18
Niin, samaista makeaa kuravettä jouduimme (tampereen jatkoaikalaiset) nauttimaan Hadankassa kuuluisalla Helsingin valloituksella. Pahaa tuo on siihen aitoon verrattuna. Ja mikä pahinta uskaltavat väittää sen olevan aitoa sauer affelia.

No niin, selvishän sekin sitten että miksi siitä Hadankan mönjästä tuli niin paha olo...

Niin ja Tatzka, vinkiksi ens kertaan, sitä myydään kuulemma myös laseissa, ei oo ihan pakko ostaa koko pulloa kerralla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
ketuttaa.Perkele.Oon dokaamassa ja huomenna aamulla 11.00 eka säbämatsi=(.Ei hyvä,ei yhtään hyvä.Mut matsin voi jättää väliin.vai mitä poijaat.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa Jokereiden surkea vieraspelaaminen. Ei tiistain voitto Turussa paljoa lämmitä, kun nyt penaillaan sitten Lappeenrannassa oikein kunnolla. Jäähyjä tulee aivan liikaa. Maalinteko tuntuu olevan yhtä tuskaa vieraissa... No joo, katotaan vielä kolmas erä, mutta jotenkin tuntuu että päin helvettiä meni tämä peli.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Allekirjoittanut jymäytti vanhempien auton kulman paskaksi ekoilla liukkailla. Saas nähdä sitten paljon lasku tulee olemaan ja koska sitä saa autoa lainaksi seuraavan kerran. Vitun vittu. Nyt vituttaakin sitten pari viikkoa eteenpäin.

Kuinka sitä voi olla niin ylimielinen ja tyhmä? Helvetti.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Joka vuosi aikaisemmin alkava jouluhössötys ja yleensäkin jouluun liittyvä valtava stressaaminen, kiire, perheenjäsenten kiristyvät välit ja älytön kaupallisuus. Tosin meillä kun on lapset nykyään sen verran isompia, ettei mitään hirveää hössötystä järjestetä, ollaan päästy hieman ulos koko oravanpyörästä.

Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto, joo.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös