Vitutusketju

  • 10 581 675
  • 56 150

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumankauta minä vihaan matematiikkaa!! Minulle ei varmasti ole olemassa matematiikkaa suurempaa peikkoa koko maailmassa! Olen päkertänyt vajaat neljä tuntia matematiikan tehtävien parissa ja ymmärränkö/osaanko mitään? En. Päähäni ei mahdu, miten siinä ja siinä voidaankin sitten vain kääntää luvut toisinpäin ja sitten vähän käyttää ratkaisukaavaa ja seuraavaksi taas ottaa neliöjuuri ja sitten välissä piirtää vaikkapa paraabeli ja sen jälkeen hieman laskeskella kertoimia ja hyödyntää tulon nollasääntöä huomioiden kuitenkin koko ajan se, ettei niin ja niin saa tehdä, koska silloin koko yhtälölle tapahtuisi sitä ja sitä, ja voi hyvät hyssykät jos polynomifunktio onkin sellainen ja sellainen....

Tästä on koe huomenna! :( *mad*


Helpottipas.
 
Vituttaa...

...koe huomenna, aineena uskonto.
Täysin pihalla kaikesta, mitä kurssilla on käsitelty, tuli jätettyä "muutama" tunti väliin, ei oo paljon tullu luettua.
Kainalot märkinä pitää vaan selvitä huomiseen, varmaa saa ees unta, vittu!
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vituttaa kun pitää aina jättää nämä tutkielmat viimeiseen iltaan. Tänään kuudesta asti vääntänyt nyt jonkun kuusi tuntia ja nyt loppusuoralla. Itse kokeisiinkin pitäisi vielä lukea, ja kokeen alkuunkin vielä ruhtinaalliset 8 tuntia. Taitaa jäädä taas yöunet minimaalisiksi.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa ylikaupallinen ja muutenki turhan monella pyhällä sävytetty tuleva vuosittainen hössötys, perheriitoja aikaan saava vuodenaika. Itsehän aion olla kyseisen ajan töissä, tarkoitus olisi myöskin ostaa hyvin vähän lahjoja (joista suurin osa itselle eli 2).

Nim.Joulu on pelkkä *Rotsi*.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuli sitten nähtyä ex-muijafrendi eilen illalla n.7 viikkoa eron jälkeen.Tuon tapaamisen jälkeen huomasin ,että 49 päivää on aivan liian vähän ,että pystyisi unohtamaan.Hommaa ei sellanen pieni "haliminen&pussaaminen" helpottanut yhtään.Kivaa.Ja taas alko alusta koko taistelu siitä ,että pääsisi yli.
Vituttaa ku pientä kyykäärmettä keskellä talvea.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti ifota
Johnny on poissa.

Koville se ottaa... puhelimessa kuulostit kuitenkin tänään suhteellisen rauhalliselta. No ehkäpä pystyit kokoamaan itsesi etkä murtunut tutun henkilön kuullen...

Joo, meikäläistä ei vituta muu, kuin tuli syötyä ehkä hieman liikaa lanttulaatikkoa tuolla pikkujouluissa... Joo, ja se, että huomenna pitää herätä ajoissa, kun tässä talossa tehdään jotain lämminvesiremontin tynkää ja suihkukelpoinen vesi suljetaan klo 8.30... ei sinällään, luennot alkaisivat jo kasilta...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
opiskelut...tänäänkin tuli nukuttua hieman pommiin ja heräsin tuttavan soittoon 15.15. Mikäs siinä, onhan noita tullut ennenkin tehtyä mutta parasta oli se että minun pitäisi olla pitämässä seminaaria klo 16, ottaen huomioon että matka-aika vaihteli 30-40 minuutin välillä havaitsin että pitäisi varmaan nousta ylös (tästä toinen vitutuksen aihe, pyörästäni murtui runko ja siten 25 minuuttinen pyöräily koululle ei enää ole vaihtoehto).

Olinhan toki eilen jo tehnyt esityksen valmiiksi mutta harjoittelu yms. jäi sitten nollille ja itseasiassa koko juttu piti vielä tulostaakin.

Noh sankarillisesti sitten selvitin tuonkin tapahtuman, eikä kovinkaan moni kuulioista kuollut tylsyyteen tai muuhun.

Torstaina olisi johtamisen tentti johon pitäisi lukea 2 kirjaa, toista olen nyt lukenut about puolet ja tänään pitäisi taistella se loppuun. Huomiseksi jää vielä n. 280 sivua jotain organisaatiomanagementtiä tai muuta paskaa.
Pitänee turvautua taktiseen l. etsiä netistä arvioita ko. opuksesta ja yrittää säveltää tentissä jotain arvioitten perusteelta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa, kun piti tänään periaatteessa hommata potkut työkaverille. Pakko se oli tehä, rehellinen kun olen ja työpaikan viihtyvyyden takia. Mutta silti tuntuu pahalta, kun mun sanomisten takia tulee kaverille kenkää.

Lohtua saan tosin ylennyksestä ja palkankorotuksesta, jotka ilmoitettiin samaan aikaan...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ihan vaan yleistä vitutusta.Iltavuoro duunissa-no kohta se on ohi- ja sit himaan.Ruokaa ei kaapissa juuri ole.Rahaa lompakossa 4 €,peräti.
Prkl.No täytyy lohduttautua katsomalla jalkapalloa telkkarista.
Ja sielläkin pelaa kaksi sellaista joukkuetta ,joista en liiemmin pidä.
Tack och adjö
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Footless
Vituttaa, kun piti tänään periaatteessa hommata potkut työkaverille. Pakko se oli tehä, rehellinen kun olen ja työpaikan viihtyvyyden takia. Mutta silti tuntuu pahalta, kun mun sanomisten takia tulee kaverille kenkää.
Toivo ettei kaveri tule kadulla vastaan...

Ja mua vituttaa se että on 38 astetta kuumetta ja huominen peli näyttää jäävän väliin...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti korkki

Ja mua vituttaa se että on 38 astetta kuumetta ja huominen peli näyttää jäävän väliin...

Ei kai tosifani pelkän pienen kuumeilun tähden jätä lähtemättä hallille??!!? Näkisitpä meikäläisen naaman; pienen korjausoperaation jälkeen se on vähintäänkin mielenkiintoisen näköinen. Mutta kun väkisin halusin Brad Pittin näköiseksi, niin mitäpä sitä ei ulkonäkönsä eteen tekisi??? (Ehkä tarina ei ole tuo sittenkään...Eikä edes vituta. Ni hö.)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...ja siis silti meinaan vääntäytyä Rinkelinmäelle huomenissa, kaikkien ihmeteltäväksi. Vaikka uskoisin kyllä, että kaikki seuraa peliä, eikä meikkistä...........
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kaksi muuttoa tänä viikonloppuna joista toinen on kaikenlisäksi oma. Pakkaa, siivoa, kanna, pakkaa auto, aja, kanna, pura, siivoa... Kaikenlisäksi piha on peilijäässä ja vettä sataa. Enköhän lennä kallo edellä asfalttiin televisio sylissä. Voi Iso Vittu!
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jatkoajan viestiketjut, jotka alkavat sanoilla "Tässä ketjussa seurataan..." / "Tässä ketjussa tarkastellaan..." / "Tässä ketjussa puhutaan...". Eiköhän se nyt jumalauta ole muutenkin selvää. Tarvi lässyttää kuin lapselle... ...kele!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levy-yhtiö EMI.

CD-singlejä on uskaltanut ostaa postimyynnistäkin, syystä että en ole nähnyt sellaisessa koskaan CopyControl-tarraa. Nyt olen. Pet Shop Boysin uusi sinkku Miracles tipahti tänään luukusta ja siinä on p*****e soikoon kyseinen ruma tarra. No, levy lähtee tietysti samantien palautukseet ja Sex Pistolsin E.M.I. pärähtää kohta soimaan.

Levyn takakannessa on muuten harvinaisen korni kiitospuhe levyn ostamisesta. Kiittäkää minua myymällä CD-levyjä, älkääkä tyhjillä korusanoilla. Eikö mikään ole enää pyhää, *ttu soikoon?

Mikä mukavinta, olen tilannut samasta sinkusta myös toisen version ja eiköhän sama tarra rumenna sitäkin. Valitettavasti ehtivät jo lähettää sen.

Niin ja CopyControl my ass... Eipä tuntunut rippausohjelma välittävän paskaakaan sellaisesta. Saa nähdä salliiko omatuntoni kopioida nämä sinkut ennen palautusta.

Perkeleen piraatit ja imuttelijat. Tämä on teidän syytä ja me saadaan kärsiä siitä.
 

Puster

Jäsen
Niin sanotut työkaverit on jo aikaa viettäneet pikkujouluja minä teen jotain vitun kuukaudenpäätösajoja. No onneksi nämä on kohta loppuneet ja pääsee kirmaamaan joukkoon sankkaan. Tosin siellä on jo osa porukkaa pöydän alla ja muutamat vaihtaneet paikkaa tai lähteneet kotiin.

Olishan nämä ajot voinut tehdä viikonlopunkin aikana mutta kun tässä kuitenkin on ne pikkujoulut, niin olis ollut aika riskaa peliä jättää huomiselle. Ja varsinkin kun lauantai/pyhätöistä ei makseta yhtään sen enempää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Huoh... vituttaa niin moni asia ettei sanotuksi saa... Eiks kituvat eläimet lopeteta, miksei siis ihmistäkin?

Armonlaukausta odotellen,

vlad.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaapi kun Gesslen DVD En mazarin, älskling ei vieläkään tipahtanut postiluukusta. Vituttaa myös tuo ankea ilma. Tulisipa lunta.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeesusvalot.

Mikä ihmisiä riivaa kun pitää ripustaa pimeässä loistavia valoja parvekkeille ? Ehkä luulevat tuovansa valoa kansalle tai jotain. Jotain rajaa siihen jessen palvontaan.

Naapurille tiedoksi että jos vielä lisäät noiden määrää, jo nyt sietokyvyn rajalla olevasta, niin syytän kotirauhan rikkomisesta. Kele !
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Minuakin vitutti kun tulin kotiin. Vitutti niin vitusti ne ns. hidasteet mitä nyt on rakennettu kotitielleni. Koska lähellä on koulu, niin prkl on nyt keksitty laittaa molemmin puolin koulua kahdet ns. hidasteet. Sinänsä ihan ok, koska välillä tälläkin polulla ajellaan aikas hurjaa vauhtia. Mutta .... Se miten ne on tehty. Se vituttaa. Tai -...ti.

Elikäs oikeata kaistaa ajaessasi yht´äkkiä vastaan tulee vain omalla kaistallasi oleva hidaste elikäs töyssy. Tämä hidaste elikäs töyssy on taasen betonilohkare korkeudeltaan n. 6 cm, joka on liimattu asvalttiin. Törmäyskohdassa on 45 asteen viiste. Tämän töyssyn jälkeen on suojatie ja heti sen jälkeen vastaan tulevalla kaistalla vastaava töyssy.

Noh, nythän näppärät kuskit huomaavat että niistähän voi puikahtaa koukkaamalla läpi siten ettei töyssyihin osu ollenkaan. Vaan mitäpä siitä seuraa? Nyt kun oli hieman liukkaitakin, niin jopa oli autoja poikittain kun mummelit ajaessaan huomasivat viime tingassa hidasteet ja eikun liinat kiinni. Ja auto poikittain.

Ja se mikä v..utti, oli se, että ajatuksissani ajaessani en taas muistanut näitä fuckin´ töyssyjä, ja varmaan pitää mennä aurauskulmat tarkistuttamaan. Prkl.

Mutta enää ei vituta. Kun tulin kotiin laitoin Beatlesia soimaan vanhoilta kunnon rahisevilta lp:iltä, tein kunnon whisky-tujauksen, sammutin valot ja nautin elämästä.

Koetahan sinäkin, parahin vlad, opetella nauttimaan elämästä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa kun menin laittaa pitkävetolapulle Kärppien ja Bluesin voiton ja TPS-Lukko tasurin lisäksi Leksand-Luleå tasurin. What the hell was I thinking?
 

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti fiftyeight
Minuakin vitutti kun tulin kotiin. Vitutti niin vitusti ne ns. hidasteet mitä nyt on rakennettu kotitielleni. Koska lähellä on koulu, niin prkl on nyt keksitty laittaa molemmin puolin koulua kahdet ns. hidasteet. Sinänsä ihan ok, koska välillä tälläkin polulla ajellaan aikas hurjaa vauhtia. Mutta .... Se miten ne on tehty. Se vituttaa.

Et ole ainoa joka niitä hidasteita inhoaa. Itse tein noihin samaisiin hidasteisiin tuttavuutta heti uutuuttaan, tietenkin pimeässä. Silloin siinä kohdalla ei vielä ollut edes niitä töyssymerkkejä tien sivussa, joten minä sitten keskellä yötä ajoin noin 50km/h siihen ja lopputulos oli että väistettäessä osui vanteet kanttariin ja kivat jäljet vanteisiin ja armoton vitutus kun uudet talvivanteet pilalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös