Viestin lähetti Sistis
Vilperin kanssa totesimme, että Nite Train ei myy Zcgchaueria, vaan ainoastaan sitä makeampaa kopiota. Perkule. No ei auttanut muu kuin tyytyä siihen. Vittu.
Niin, samaista makeaa kuravettä jouduimme (tampereen jatkoaikalaiset) nauttimaan Hadankassa kuuluisalla Helsingin valloituksella. Pahaa tuo on siihen aitoon verrattuna. Ja mikä pahinta uskaltavat väittää sen olevan aitoa sauer affelia. Vielä ei olla missään muualla kuin Plevnassa tarjottu sauerin kanssa jäitä, mutta se paikka onkin nykyään pannassa.
Kestovitutuksen (lue = naisten) lisäksi muuttaminen. Tai itse asiassa muutin jo viime sunnuntaina, mutta prkle kun pitää asua piiloporkkana_ohmo_nörtin kanssa samassa kämpässä, jää meikäläisen koneella olot vähiin niin kauan kuin jaksan panostaa uuteen tietokoneeseen. Lisäksi vituttaa se, että porukoiden pitää soitella koko ajan. Totta kai ymmärrän sen huolenpidon, mutta kyllähän sitä pärjää, kun on rahaa pahan päivän varalle, laskut maksettu ja ruokaa jääkaapissa (vaikka sivullekirjoittaneen tuntevat tietää, etten hirveästi syökään).
Vituttaa myös jatkoajan nimimerkki Sistis. Kyseisellä baarireissulla, josta hän lienee puhunut ja jossa nautimme kulaukset feikkisaueria, kävin hakemaan tälle ohmolle vettä jottei kyseisen nimim. tarvitse a) maksaa siitä tai b) hakea vessasta sitä. Mutta eikös vaan sen jälkeen, kun meikäläisellä ole tuo vesikourassa, on Sistis kadonnut. Vaking kreit, monta kertaa olen vettä baarissa juonut, mutta ensimmäistä kertaa sitä tuli vesilasin kanssa käveltyä ympäri baaria. Yleensä olen äkkiä piiloutunut pimeään nurkkaan vettä lipittämään, mutta nyt jouduin jopa uskotteleen veden olevan siideriä yhdelle tutulleni. Katu-uskottavuuteni laski roimasti - jos se nyt tästä voi enää laskea.
Kämppikseni ilmoitti tänään, että salibandyjoukkueella, jossa molemmat pelaamme, on saunailta lauantaina. Tässä ei tietenkään ole mitään vitutuksen aihetta, mutta tämä ohmo onnistui kertomaan siitä vasta tänään eli kaksi päivää ennen ryyppäjäisiä (itse olen joutunut jättään tuhottomasti pelejä ja treenejä väliin töiden takia, joten itse en ollut kuullut tästä mitään). Ihme, kun en ollut ehtinyt suunnittelemaan jotain todella tärkeää sille illalle, mutta siltikin olisi ollut mukavampi kuulla hieman aikaisemmin. Niin ja arvatkaa kuka saa mennä sunnuntaina töihin. Se siitä saunaillasta sitten tai siis sunnuntaista ilman krapulaa.