Vitutusketju

  • 10 582 959
  • 56 150

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa tietokone, oma kone sekaisin - jopa enemmän mitä minun pää - joten koeta tässä nyt ottaa kunnolla osaa mihinkään keskusteluun. Prkl...

vlad#16.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Decimal
Mua vituttaa koska palkka tulee vasta huomenna ja oon PA. Jos ois rahaa nii ois fiksumpaaki tekemistä kuin kököttää himassa.

Menepa vaikka samantien nettipankkiin ja tilaa itsellesi pankkikortti. Jos ei ole tunnuksia, niin maanantaina konttoriin.
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti wilco
En kyllä ymmärrä mikä vituttaa tuossa. Laitoitko vahingossa nuo luvut lappuusi vai tulostiko kone väärät numerot. Kun tulos menee väärin, niin se on aivan sama meneekö yhdellä vai viidelläkymmenellä vikaan. Laita seuraavaan lappuun kaikki numerot kiinni, niin silloin ei sitten vituta...

Että silleen...
No voihan perkele.Älähän nyt perkele spekuleeraa ihan miten sattuu.Se ei jumalauta puupää ole aivan sama heittääkö numerot sadalla vai yhdellä.Väännänkö nenästä pirkale?

Metron koneella Le Banner!
Ja huomenna Lahteen kaikki juopot!
Sorry.Poistun pubiin.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa, ja rajusti!

Pitikin tulla kipeeksi sitten tuossa, kun kaverin kanssa vähän oltiin kruisailemassa kylällä ja palellutin itseni. Tänään sitten olisi oma peli Turuus, eikä tässä kunnossa tulisi mieleenkään pelata. Samaten taitaa jäädä väliin FPS - KooKoo- matsikin. Voi perse!
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti ifota
Mihinpäin oot menossa?
Kertausharjotukset on aivan perseestä. Pääsin eilen viiden päivän ampumaleiriltä kotiin. Meno oli ihan rentoa, mutta kyllä vituttaa kökkiä illasta toiseen nuotiolla tekemättä mitään. Miksei ne voi päästää vapaille sieltä tai jos ohjelma loppuu joka päivä 5ltä niin edes lähimmälle kasarmille nukkumaan? Pisteet täytyy antaa kantahenkilökunnalle, jotka käyttyivät fiksummin kuin reserviläisjohtajat. Oli ensimmäiset ja viimeiset kertausharjoitukset mulle.

Olitko Hätilässä?

Meinaan vaan, että frendi oli viime viikon siellä ja on erittäin suuri sääli, jos meno oli rentoa kun toivoimme hänelle ihan kunnon hajoittavaa telttaretkeilyä :)

Itse en ole moisiin joutunut. Joskus 95 olisi pitänyt lähteä 10:eksi päiväksi Niinisaloon retkelle, mutta pääsin tekosyyn varjolla kieltäytymään kunniasta. Sen jälkeen ei ole tullut kuin yksi kutsu tuossa muutama vuosi sitten, mutta sekin oli onneksi mallia vapaaehtoinen kertausharjoitus, ja minusta eivät vapaaehtoista sille reissulle saaneet.

Mikähän helvetti muuten on, kun nuo molemmat kutsut ovat kuuluneet länsirannikon suuntaan (Niinisalo, Säkylä) vaikka kävin intin ah! niin ihanalla Santahaminan saarella, jossa hiekkaa riitti syötäväksi asti ja talvipakkasella kipakat merituulet puhaltelivat tunnelmaa iloisten varusmiesten arkiaskareisiin ihan vitutukseen ja jäätymiskuoleman pelkoon asti.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vitutta katsoa tuota SaiPan pakkien onnetonta puolustuspeliä ja Vallun surffailu. Vituttaa myös tuomari Toivolan luokaton työskentely.
 
Kaverin piti tulla tänään pelaan Mario Karttia, mutta eipä äijää näkyny. Toiselta kaverilta kuulin että se oli kännänny koko eilisen päivän ja heränny tänään joskus neljän jälkeen. Tälläkin hetkellä taas ryyppäämässä.

On se perkele ku eräille lupaukset ei meinaa mitään, ja menee joku saatanan kalja kamun edelle. Tuommosia "ystäviä" en tarvitse. Vittu.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Metropolit
No voihan perkele.Älähän nyt perkele spekuleeraa ihan miten sattuu.Se ei jumalauta puupää ole aivan sama heittääkö numerot sadalla vai yhdellä.Väännänkö nenästä pirkale?

Metron koneella Le Banner!
Ja huomenna Lahteen kaikki juopot!
Sorry.Poistun pubiin.

Kun menee ohi, niin se on aivan sama meneekö yhdellä vai tuhannella. Se on tosi.

Juon oluen.

Että silleen...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ifota
Mihinpäin oot menossa?

Syndalenissa tuo taitaisi olla. Vieläkin vituttaa niin, ettei veri kierrä. Kun selvisi 7 vuotta ilman edes vapaaehtoisia kertauskutsuja, niin kuvittelin jo päässeeni tästä riesasta eroon.

Ei sen puoleen, että ne kertaukset mitenkään rasittavia olisi, muistan kyllä omilta varusmiesajoilta, että pariin kertaan samoilla leireillä olleet kertaajat viettivät suurimman osan ajastaan teltan ympäristössä makkaraa grillaamassa ja/tai mukavia juttelemassa.

Siinä teini-iän jälkimainingeissa nuo pyssyleikit vielä menettelivät, mutta nyt luulen etsiväni jonkun sopivan verukkeen lintsaamiseen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vilperin kanssa totesimme, että Nite Train ei myy Zcgchaueria, vaan ainoastaan sitä makeampaa kopiota. Perkule. No ei auttanut muu kuin tyytyä siihen. Vittu.

Muuten on oikeastaan todella mukava vaihe päällä enkä keksi tavankaan vuoksi mitään vitutusta. Muuta kuin tuon Ggsczhauerin puuttumisen YöJunan juomatarjonnasta.
 
Viimeksi muokattu:

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt tuntuu hyvältä. Kuuden opintoviikon kurssin tentti onkin huomenna eikä viikon päästä, niinkuin olin erheellisesti katsonut. Taitaapi jäädä ne nopat odottelemaan parempia aikoja...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kauanhan tässä meni ennenkuin tänne piti kirjoittaa. Ostin ensimmäisen kerran jotain hieman isompaa IKEAsta. Vituiksihan se meni. Tuote piti vaihtaa mutta sepäs onkin hankalaksi osoittautunut. Sen ymmärrän että virheitä sattuu mutta eipä ko puljulla näytä hirveästi halukkuutta korjata mokiaan. No, mikäs tässä kärsiessä. Enpä tosin usko että ko firmaan enää tarvitsee rahoja kantaa. Tätä vitutusta ei edes Espoon tavaratalon erittäin söpöt myyjät pelasta.

Seuraava vitutuksen aihe: Pizza-mikälie-Enrico. Siis kaikkien Petri Nygårdien ja muun paskan lisäksi tässä valtakunnassa löytyy niin paljon ilmeisesti seonnutta ihmistä että ko kipale on singlelistan ykkösenä. Ei vittu mä sanon, mitä te ihmiset ajattelette?

Mitäs muuta? Bluesin & Evertonin peleistä ei edes enää jaksa avautua ja naiset nyt on muutenkin kestovitutuksen aihe. Olis jo vittu viikonloppu että vois lähteä baariin. Olis pitäny jatkaa opiskeluja niin olisi tänään jo voinut lähteä radalle.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Vittu tätä masentavaa, pimeää, märkää ja mustanharmaata paskakeliä. Kello on 17 ja pitäisi vielä urheilla ja touhuta sitä sun tätä, mutta ei vaan jaksa. Kohta joutuu varaamaan matkan jonnekin hevon kuuseen ellei sää muutu. Ainoa positiivinen puoli tässä on, että sää on nyt suurin murheeni. Olisi varmaan syytä pitää turpa kiinni, ettei elämä potkaise jollain todellisella vitutusaiheella.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa naiset.. Ensin antavat ymmärtää, mut sitten heti perään kuiteski vetäytyvät koloonsa.. ...tana, onko se niin vaikeeta ymmärtää olevansa mulkun puutteessa?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Melkein vituttaa, koska nilkka melkein meni paskaksi eilen sählypelissä. Pääsin yksin läpi ja päätin laittaa pallon varmasti oikeaan yläkulmaan. Maalivahti torjui epäreilusti, joten ei muuta kuin vauhdikas suunnanmuutos ja pallon perään. Nilkastani kuulunut rusahdus ynnä terävähkö kipu samaisessa ruumiinosassa saivat mieleni muuttumaan, joten jätin pallon sikseen ja nilkutin seinän viereen tarkastelemaan vamman vakavuutta. Ei turvonnut pahasti, liikkui normaalisti, kipua tuntui jonkin verran. Ei muuta kuin lainaamaan nilkkatukea ja pelaamaan peli loppuun.

Nilkka ei ole varsinaisesti kipeä, mutta ei ihan normaalissakaan kunnossa. Vähän se on turvoksissa, eikä varmaan kunnolla kestäisi yhdellä jalalla hyppimistä. Mikäs tuossa muka melkein vituttaa? No se, että tässä kohtapuoliin - sattuneesta syystä en tarkkaan tiedä, milloin - minulla on jälkikäteispolttarit, eli jälkipoltot. Tapahtuman pääpiru tuossa juuri kautta rantain kyseli, että ovatko jalkani hyvässä kunnossa ja kestävätkö niiden nivelet kovaa rasitusta. Kestivät ne silloin, nyt eivät. Toivottavasti ei mene riehuminen perseelleen tämän takia.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa kun läheisten ongelmista muodostuu raskas taakka. Ja nää ongelmat ei ole sieltä ihan pienemmästä päästä...

Tulispa edes valkea joulu.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No nyt sitten vituttaa jo ihan oikeasti. On se hienoa, että töissä on henkilöitä, joilla on kyllä natsoja tehdä tiettyjä päätöksiä, muttei selvästikään tarpeeksi järkeä päässä tekemään niitä. Mutta tekevät niitä silti, jolloin muut, kuten minä, joudumme kärsimään. Perkele, jos se yksi asemalle jäänyt kumipää olisi äsken kävellyt työhuoneeseeni sisään, niin olisi saanut tämän silmieni edessä olevan monitorin ahteriinsa. Kiitti vitusti, nyt vituttaa ainakin loppupäivän. Tana kele ttu.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nas
...tana, onko se niin vaikeeta ymmärtää olevansa mulkun puutteessa?

Vielä vaikeampaa näyttää olevan ymmärtää, että on ongelmia, jotka eivät ratkea alushousuissa kannettavan varaosan avulla :)

Mulla on kaksi pomoa, kumpikaan ei vakituisesti Suomessa. Nyt nämä molemmat ovat onnistuneet riitautumaan a) keskenään ja b) Suomessa olevan henkilöstön kanssa. Olen siinä välissä, venytettävänä about neljääntoista eri suuntaan. Huoh.

Tai mistä mä tiedän. Ehkä pitäisi kokeilla sitä varaosaa kumminkin?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti HN
Vituttaa, kun jotkut ottavat työnsä niin vakavasti.
Jotkut vaan ovat töissään asemassa, jossa se on syytäkin ottaa vakavasti. Tosin ei niitä asioita enää työpaikan ulkopuolella jaksa miettiä. Sekin lohduttaa, että mm. minä joudun noista epäpätevistä pikkunilkeistä ja niiden kuspäisistä päätöksistä kärsimään vain hetkittäin, mutta ne itse joutuvat elämään itsensä kanssa 24/7. Kaiken kukkuraksi olen sen verran onnellisessa asemassa, että ajat ja paikat, joissa joutuisin kuuntelemaan muiden rutinoita töistä ovat minulle valinnaisia ja voin ne näinollen halutessani välttää.

Oho, tämä melkein kuuluisi onnellisuusketjuun. Ja kuka muuten sanoi, ettei vitutusketjuun kirjoittaminen helpottaisi oloa? Ei nimittäin vitutakaan enää yhtään, vaikka vielä äsken luulin, että vituttaisi!
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Viestin lähetti HN
Vituttaa, kun jotkut ottavat työnsä niin vakavasti. Vituttaa joutua kuuntelemaan sitä alituista työmurheista, -kiireistä ja -tovereista ynnä esimiehistä ruikuttamista. Paljon väliä! Elämä on kotona, ulkona ja jäähallilla - ei työpaikalla!

Noh, noh, Hervanta. Provoketjuun siitä mesoamaan!
Tai hanki työpaikka.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Kyllä se vaan vituttaa

Säästin kesälomasta reilun viikon syksyyn... Ensin piti mennä tsiigaamaan Edmontoniin sitä sikamakeeta ulkojuhlapeliä, mutta kusipääfrendi ei pystyny järjkkäämään lippuja! Vittu!

No sitten lähdin kostoksi Australiaan kaverin luo. Olin perillä 8 päivää (lennot mellkein 30h suuntaan), joista 4 kuumeessa sohvalla rugbyn MM-kisoja tsiigaillen ja 2 toipilaana. Keli oli semmoset 28 astetta päivällä ja 20 yöllä, sopivat surffausaallot ja bailausmestat turvoksissa hulluja aussikännikaloja. Vittu että vituttaa vieläkin vaikka tulin jo viikko sitten takas... Vittu!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kyllä se vaan vituttaa

Viestin lähetti 03

No sitten lähdin kostoksi Australiaan kaverin luo. Olin perillä 8 päivää (lennot mellkein 30h suuntaan), joista 4 kuumeessa sohvalla rugbyn MM-kisoja tsiigaillen ja 2 toipilaana. Keli oli semmoset 28 astetta päivällä ja 20 yöllä, sopivat surffausaallot ja bailausmestat turvoksissa hulluja aussikännikaloja. Vittu että vituttaa vieläkin vaikka tulin jo viikko sitten takas... Vittu!

Think positive: terveenä olisit saattanut tulla aussikännikalojen rullaamaksi ja saada joltain huolimattomalta naiselta sukupuolitaudin. Nyt lienevät rahat ja terveys tallessa. Näin helppoa on positiivisuus. vitsivitsi
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Re: Re: Kyllä se vaan vituttaa

Viestin lähetti Senior
Think positive: terveenä olisit saattanut tulla aussikännikalojen rullaamaksi ja saada joltain huolimattomalta naiselta sukupuolitaudin. Nyt lienevät rahat ja terveys tallessa. Näin helppoa on positiivisuus. vitsivitsi

Juu, eihän tuohon matkaan uponnut ku vähän yli pari tonnia! Vittu! Olisinpa ottanu hotellihuoneen Vaakunasta ja kantanu kossua Alkosta. Yhtä hauskaa olis ollu ja olis fyrkkaa säästyny! Vittu! Toisaalta, eihän kunnon duunari työajalla sairasta, vittu, vaan lomalla ja viikonloppusin. Vittu! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös