Viestin lähetti Decimal
Mua vituttaa koska palkka tulee vasta huomenna ja oon PA. Jos ois rahaa nii ois fiksumpaaki tekemistä kuin kököttää himassa.
No voihan perkele.Älähän nyt perkele spekuleeraa ihan miten sattuu.Se ei jumalauta puupää ole aivan sama heittääkö numerot sadalla vai yhdellä.Väännänkö nenästä pirkale?Viestin lähetti wilco
En kyllä ymmärrä mikä vituttaa tuossa. Laitoitko vahingossa nuo luvut lappuusi vai tulostiko kone väärät numerot. Kun tulos menee väärin, niin se on aivan sama meneekö yhdellä vai viidelläkymmenellä vikaan. Laita seuraavaan lappuun kaikki numerot kiinni, niin silloin ei sitten vituta...
Että silleen...
Viestin lähetti ifota
Mihinpäin oot menossa?
Kertausharjotukset on aivan perseestä. Pääsin eilen viiden päivän ampumaleiriltä kotiin. Meno oli ihan rentoa, mutta kyllä vituttaa kökkiä illasta toiseen nuotiolla tekemättä mitään. Miksei ne voi päästää vapaille sieltä tai jos ohjelma loppuu joka päivä 5ltä niin edes lähimmälle kasarmille nukkumaan? Pisteet täytyy antaa kantahenkilökunnalle, jotka käyttyivät fiksummin kuin reserviläisjohtajat. Oli ensimmäiset ja viimeiset kertausharjoitukset mulle.
Viestin lähetti Metropolit
No voihan perkele.Älähän nyt perkele spekuleeraa ihan miten sattuu.Se ei jumalauta puupää ole aivan sama heittääkö numerot sadalla vai yhdellä.Väännänkö nenästä pirkale?
Metron koneella Le Banner!
Ja huomenna Lahteen kaikki juopot!
Sorry.Poistun pubiin.
Viestin lähetti ifota
Mihinpäin oot menossa?
Viestin lähetti Nas
...tana, onko se niin vaikeeta ymmärtää olevansa mulkun puutteessa?
Jotkut vaan ovat töissään asemassa, jossa se on syytäkin ottaa vakavasti. Tosin ei niitä asioita enää työpaikan ulkopuolella jaksa miettiä. Sekin lohduttaa, että mm. minä joudun noista epäpätevistä pikkunilkeistä ja niiden kuspäisistä päätöksistä kärsimään vain hetkittäin, mutta ne itse joutuvat elämään itsensä kanssa 24/7. Kaiken kukkuraksi olen sen verran onnellisessa asemassa, että ajat ja paikat, joissa joutuisin kuuntelemaan muiden rutinoita töistä ovat minulle valinnaisia ja voin ne näinollen halutessani välttää.Viestin lähetti HN
Vituttaa, kun jotkut ottavat työnsä niin vakavasti.
Viestin lähetti HN
Vituttaa, kun jotkut ottavat työnsä niin vakavasti. Vituttaa joutua kuuntelemaan sitä alituista työmurheista, -kiireistä ja -tovereista ynnä esimiehistä ruikuttamista. Paljon väliä! Elämä on kotona, ulkona ja jäähallilla - ei työpaikalla!
Viestin lähetti Nas
Vituttaa naiset.. Ensin antavat ymmärtää, mut sitten heti perään kuiteski vetäytyvät koloonsa.. ...tana, onko se niin vaikeeta ymmärtää olevansa mulkun puutteessa?
Viestin lähetti 03
No sitten lähdin kostoksi Australiaan kaverin luo. Olin perillä 8 päivää (lennot mellkein 30h suuntaan), joista 4 kuumeessa sohvalla rugbyn MM-kisoja tsiigaillen ja 2 toipilaana. Keli oli semmoset 28 astetta päivällä ja 20 yöllä, sopivat surffausaallot ja bailausmestat turvoksissa hulluja aussikännikaloja. Vittu että vituttaa vieläkin vaikka tulin jo viikko sitten takas... Vittu!
Viestin lähetti Senior
Think positive: terveenä olisit saattanut tulla aussikännikalojen rullaamaksi ja saada joltain huolimattomalta naiselta sukupuolitaudin. Nyt lienevät rahat ja terveys tallessa. Näin helppoa on positiivisuus. vitsivitsi