Vitutusketju

  • 10 538 986
  • 56 130

Pekkis

Jäsen
Kyllä ne smurffit kävi eilen ovella, luulivat täällä olevan joku suuremman luokan riita. Vitun alakerran ämmä, haistakoot vitut.

Vituttaa sinunlaisesi vajakit joiden häiriökäyttäytymisen takia alakerran ämmät joutuvat soittelemaan poliiseille. Teidät vajakit pitäisi kerätä kaikki yhteen ja samaan kerrostaloon. Siellä sitten häiriköisitte kaikki vajakit toisianne. Poliisit eivät vastaisi teidän vajakkien omasta kerrostalostanne tuleviin soittoihin ollenkaan.

Vitun vajakit, haistakaa vitut.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Niin ainut näyttö tapahtumasta on se naapurin hullun mukaan se, että siellä ei yöllä ketään muita liikkunut ja oli kuullut ulkoa "suomi on uusi maailmanmestari" huutoa samaan aikaan kun oli kuullut kopsahduksen, jonka seurauksena kivi oli siis ilmeisesti tullut ikkunasta sisää. Tosin samaa huutoa kuului pitkin iltaa Suomen finaalipaikan varmistuttua, joten mielestäni tämäkään ei riitä todisteeksi ja saamaan meitä maksamaan kotivakuutuksen omavastuuta.

Hämärän tästä tapahtumasta tekee vielä se, että naapurin hullu oli nukkunut samassa huoneessa, josta kivi oli mennyt sisään. Siitäkään huolimatta hän ei ollut evääkään liikuttanut sängystä tarkistaakseen, että ketkä on asian takana. Tarkkaa kellonaikaakaan ei osannut sanoa ja vetosi siihen, että ei ollut katsonut kelloa.

Minä olen ainakin valmis pitämään puoleni tappiin saakka, tuollaisille idiooteille ei tekisi mieli maksaa sentin senttiä. Varsinkaan kun joka iikka on nimenomaan varmoja syyttömyydestämme.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kaverini naapuruston ämmä saa vain lisää tulta alleen, jos hänelle väittää, että kyseessä ei ole ainutkaan meidän porukoista, joka ikkunan on rikkonut. Poliisi tuodaan kuulemma tutkimaan asiaa jos kukaan meistä ei suostu tunnustamaan "tekosiamme". Mutta ihmettelen ja pidän kyseisen akan toimintaa törkeänä varsinkin kun hänen oma poikansa oli väkisin tunkeutunut illanistujaisiimme mukaan ala-ikäisenä, täysin kännissä.

Se on aivan se ja sama saako ämmä tulta alleen vai ei. Jos ette ikkuna ole rikkoneet, niin sitten ette ole. Poliisit voidaan tuoda juttuun mukaan, mutta silläkään ei ole mitään merkitystä, jos ette ikkunaa ole rikkoneet.

Tottakai asiaa jos tarkastelee naapurin näkökulmasta hän syyttää vakavasti meitä, koska kyseisenä iltana/yönä tuskin noin hiljaisella paikalla paljon ihmisiä on liikkeellä ja vaikka olimme kaikki hiukan humaltuneita, on siitä huolimatta aivan naurettavaa uhkata jollain rikosrekisterillä vain sen vuoksi, että olemme valmiita puolustamaan omia tekojamme, tässä tapauksessa siis ei tehtyjä tekojamme. Vituttaa ja siksi kysynkin, että onko vastaavanlaisia tapauksia tapahtunut jatkoaika kolleegoillani ja miten ne ovat päättyneet?

Toki eukkoa vituttaa ymmärettävästi rikkoutunut ikkuna, mutta uhkailut rikosrekisterillä on aivan yhtä tyhjän kanssa.

Ja on känyt vastaava tilanne. Asuin tuolloin vielä vanhempieni luona, ja olin yöllä matkalla paikallisesta kotia. Eräs vanhempi mies polkee pyörällään minut kiinni, puhuen samalla kännykkään. Vihaisesti käskee minun pystähtyä ja hokee kännykkään jotain "joo, sain sen kiinni" tyyppistä paskaa. Olin luonnollisesti ihmeissäni, ja kun äijä selvitti puhelimeen sijaintimme, rupesi hän möykkäämään meikälle kuinka olin äsken yrittänyt murtautua heidän autoonsa. Mitään tälläistä en ollut toki tehnyt ,mutta äijä oli vahvasti eriä mieltä. Ilmeisesti joku oli tosiaan yrittänyt murtautua heidän autoon, ja kun talosta oli kuulunut ääniä, oli varas lähtenyt karkuun. Pahaksi onnekseni minä olin lähistöllä kävelemässä, ja äijä oli minut huomannut.

Noh, kohta selvisi kelle äijä oli puhelimessa horissut, kun poliisit kurvasivat paikalle. Siinä sitten kyseltiin ja minä tietysti kiistin kaiken. Onneksi en ollut kovassa jurrissa, kerroin mistä olin tullut, minne menossa ja olin muutenkin niin järkevä kun tuossa tilanteessa voi olla. Ja eipä siinä mitään, poliisit uskoivat minua, ja totesivat etteivät he voi ketään pidättää sillä perusteeella, että sattuu olemaan lähistöllä.

Kertauksena; jos ette ikkunaa ole rikkoneet, ette maksa eukolle euroakaan.
 

dorka

Jäsen
Vituttaa sinunlaisesi vajakit joiden häiriökäyttäytymisen takia alakerran ämmät joutuvat soittelemaan poliiseille. Teidät vajakit pitäisi kerätä kaikki yhteen ja samaan kerrostaloon. Siellä sitten häiriköisitte kaikki vajakit toisianne. Poliisit eivät vastaisi teidän vajakkien omasta kerrostalostanne tuleviin soittoihin ollenkaan.

Vitun vajakit, haistakaa vitut.

Joo ja kaikki homot sekä pedofiilit pitäisi viedä saunan taakse ja ampua kuula kalloon.

Unettomuus on muuten aika vituttavaa.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Sorry off-topic, mutta kun vitutus-ketjua on tullut täyteen 1865-sivua, (jeesus!) kai suomalaisia vituttaa joskus? Heh...... aika paljon vitutusta!
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
"Sulaa"-verbin käyttäminen Jatkoaika-forumilla.

Maalivahti tai joukkue "sulaa" kun joukkue johtaa 3-0 tai 3-1 ja häviää johdon 3-4. Sen ymmärrän. Mutta täällä Jatkoajassa viljellään "sulamis"-verbiä joka helvetin maalin jälkeen. Maalivahti päästää maalin, hän "sulaa", aivan sama miten vaikea torjunta olisi.

Yritin jo aikaisemmin sanoa tästä "sulamisesta" mutta tyypit eivät vain halunneet kuunnella. Eli nykyään sitten kaikki "sulaa"?

Eli jotain rajaa tuohon "sulamiseen" kiitos ;)
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Teidät vajakit pitäisi kerätä kaikki yhteen ja samaan kerrostaloon. Siellä sitten häiriköisitte kaikki vajakit toisianne. Poliisit eivät vastaisi teidän vajakkien omasta kerrostalostanne tuleviin soittoihin ollenkaan.

Tälläisiä kerrostaloja löytyy ihan riittävästi ilman, että valtiovalta on niitä asukkaita sinne erikseen määrännyt.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Moottoritiellä vituttaa kaikkein eniten sellaiset aivokääpiöt, jotka näkevät oikeudekseen tulla jotain sataaviittäkymppiä puskuriin kiinni juuri silloin, kun on itse ohittamassa ihan reippaalla nopeudella jotain rekkaa tms. Sitten saatanat kehtaavat olla siellä vitun vihaisia ja joku nyrkkiäänkin heristää, kun on menettänyt kolme sekuntia arvokasta aikaansa. Ei se maailma pyöri sillä tavalla, että törkeille ylinopeuden ajajille tehdään tilaa ja kumarretaan perään. Itse nauran näille tyypeille leveästi ja näytän peukkua siirtyessäni rauhallisesti takaisin oikealle kaistalle.
Vituttaa sellaiset maanteiden sankarit joiden mielestä liikennevalvonta kuuluu heille, eikä poliisille.

En nyt viittaa välttämättä sinun tapaukseen, jos tarkoituksena on ollut oikeasti päästä myös pois alta, mutta ne 900 000 muuta jamppaa jotka jää tahallaan siihen ohituskaistalle junnaamaan sitä sataakahtakymppiä, sen rekan ohitettuaankin, ihan vaan kun huomasivat että siellähän joku ajoi vähän ylinopeutta. Ei ole mun asia mitä se bemari pelle siellä rattinsa takana miettii ja tekee ja kuinka kovaa se ajaa, kuhan ei vaan minun autoani kolaa ja harvoinpa ne kolaakaa, ittensähän ne useimmiten saa päiviltä, kyytiläisineen.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Pari päivää vaivannut flunssa, jolle on eilisillasta lähtien pitänyt seuraa kuume. Heräsin maanantaina ja kurkku oli ihan helvetillisen kipeä, jokainen yskäisy raastoi sisintäni ja kelta-vihreät klimpit päätyivät suosiolla lavuaariin. Päivällä alkoi sitten nenä vuotamaan ihan toden teolla, poskia ja vaatteita koristivat räkävanat kun nenästä pakeneva aines oli odomuodoltaan lähempänä vettä kuin kiveä. No, tiistai menikin sitten tutuissa merkeissä. Kurkussa tuntui olevan nuppineuloja, aivastukset tuntuivat kyljissä asti, nenä ja silmät vuotivat... Illalla mittasin kuumeen: 38.3 astetta lämpöä. Uni ei meinannut tulla, suu täyttyi kuolalla ja elämä oli muutenkin paskaa. Tämä päivä on mennyt rauhallisissa merkeissä, lekottelen sängyssä unen ja todellisuuden välimaastossa ja yritän olla liikkumatta kipeiden lihasten takia. Laitoin pakastimeen Pepsiä viilentymään, nukahdin ja herätessäni se oli umpijäässä. Pitänee lähteä kohti kauppaa.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
"Sulaa"-verbin käyttäminen Jatkoaika-forumilla.
...
Eli jotain rajaa tuohon "sulamiseen" kiitos ;)

Tosin "sulamalla" pääsee helposti ihon alle, kivasti imeytymällä.

Sit kun on jollain hermot mennyt sulamiseen niin ollaan "ihon alla" ja kun on oltu kunnolla "ihon alla" niin tästä seuraavaan jankkaukseen ja kappas, ollaan sentään ihan oikeassa ketjussa :)
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Vituttaa sellaiset maanteiden sankarit joiden mielestä liikennevalvonta kuuluu heille, eikä poliisille.

En nyt viittaa välttämättä sinun tapaukseen, jos tarkoituksena on ollut oikeasti päästä myös pois alta, mutta ne 900 000 muuta jamppaa jotka jää tahallaan siihen ohituskaistalle junnaamaan sitä sataakahtakymppiä, sen rekan ohitettuaankin, ihan vaan kun huomasivat että siellähän joku ajoi vähän ylinopeutta. Ei ole mun asia mitä se bemari pelle siellä rattinsa takana miettii ja tekee ja kuinka kovaa se ajaa, kuhan ei vaan minun autoani kolaa ja harvoinpa ne kolaakaa, ittensähän ne useimmiten saa päiviltä, kyytiläisineen.
Vitun vähän on kohdalle osunut niitä tapauksia, jotka ohituskaistalla junnaisivat hiljaa niin, että oikealla olisi samaan aikaan tilaa. Toki joskus osuu ja vituttaahan sekin. Enemmän osuu kohdalle näitä tapauksia, joista jo kirjoitin ja oma nopeuteni on ihan reipas, kun ohitan. Hyvin on teikäläisen kohdalle osunut sitten, kun miljoona alkaa olla täynnä. Yksi vitun liikenteen valvoja ja laskija olet sinäkin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taas on vaikea päättää kumpi vituttaa enemmän: ovelta ovelle kiertelevät hihhulit ja muut mielipuolet, vaiko ne talon asukkaat jotka päästävät noita ihmispaskoja sisälle alaovesta. Tällä kertaa jostain maailmanhallituksesta oltiin valistamassa. Sinnikkäitä olivat kun minuuttitolkulla oven takana päivystivät.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mua muuten naurattaa tää juttu, löytyy palstalta kunhan jaksat ensin lukea nämä turhat muutamat kymmenet viestit. Ai, että. Nyt kelpaa nauraa.
Väärinkeskustelijat. Sihvonen astunut jonkun varpaille, viestit esiin. Muuten kyseessä on myöskin väärinnaureskelu.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pientä vitutusta jälleen aiheutti autolla ajo Helsingissä. Tästä olen jo joskus vuodattanutkin mutta miksi helkkarissa pitää ajaa jokaisella väylällä ylinopeutta? Turvavälit ovat kuitenkin olemattomia. Maalaisen pää ei kestä tuollaista hektistä liikennettä. Turussa taasen vedetään surutta päin punaisia. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pientä vitutusta jälleen aiheutti autolla ajo Helsingissä. Tästä olen jo joskus vuodattanutkin mutta miksi helkkarissa pitää ajaa jokaisella väylällä ylinopeutta?

Helsingissä ja sen liikenteessä on juuri se vika, että kun monesta liikennekulttuurista laitetaan ihmisiä yhteen paikkaan, on tuloksena sekasoppa.
Me raumalaiset taas ei osata ryhmittyä vittuakaan.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Me raumalaiset taas ei osata ryhmittyä vittuakaan.

Tai ennakoida tai käyttää vilkkua tai huomioida suojatietä tai muuten vaan noudattaa edes yleisimpiä liikennesääntöjä. Ja miksei jengi tajua jättää autoa kotiin jossei sen kanssa voi/osaa liikkua. "Gylmaarmää voin täst ajaa ku tää auto täst mahtuu."Tai "Mää ole ain täst ajanu ja ajan tulevaisuudessaki"

Voi prkl.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terkut Raumalta! :) Haluaisin tähän vielä lisätä sellaiset terveiset, ettei normaali kaistanvaihto liikenteessä ole mikään henkilökohtainen loukkaus toista autoilijaa kohtaan..
Tämä on asia joka aina välillä ihmetyttää kun jotkut hermostuvat siitä kubn vaihtaa kaupungissa kaistaa heidän eteensä. Ajotyylini mukaisesti pistän vilkun päälle hyvissä ajoin ennen kuin ajan viereisellä kaistalla ajavien autojen väliin. Silloin tällöin saa sitten palkinnoksi takana ajavalta keskisormea, riikkaria tms. Joskus olen ajoni päätyttyä ihan erityisesti kiertänyt katsomaan etteikö takavilkkuni toimi ja aina on toiminut.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terkut Raumalta! :) Haluaisin tähän vielä lisätä sellaiset terveiset, ettei normaali kaistanvaihto liikenteessä ole mikään henkilökohtainen loukkaus toista autoilijaa kohtaan..

Kaistanvaihtoja on kahdenlaisia - normaali, liikenteen rytmiin mukautuva vaihto esimerkiksi keskikaistalta kääntyvien kaistalle. Ja sitten sellainen hätäisen ja narsistisen autoilijan omaa kiirettä ja ylivertaisuutta korostava kaistanvaihto - ohitetaan ruuhkassa autojono ja änkäydytään muiden jättämiin turvaväleihin. Jälkimmäisen ajotyylin omaksuneet muuten harvoin ajavat itse omistamillaan autoilla vaan auton omistaa rahoitusyhtiö tai työnantaja.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ainut näyttö tapahtumasta ....

Tilannehan on se, että vaikka jäljiltänne olisi jäänyt murhattuja ruumiita ja tiedettäisiin varmasti teidän seurueenne jäsenen ne murhanneen, niin jotain muutakin näyttöä tarvitaan kun seurueen tarkkuus.

Eikö tästä ollut joku klassinen murhakeissi missä identtiset kaksoset ovat molemmat paikalla, toinen ampuu uhrin ja teolla on paljon silminnäkijöitä. Tuomiota ei kuitenkaan tule, koska on pienempi paha jättää syyllinen tuomitsematta kuin tuomita syytön.

Etsin netistä tuota kaksosjuttua niin törmäsin tähän keskusteluun kaksplus lehden sivulla. Trolli, mutta hyvä juttu. Ehkä jonkun vitutus lievittyy lukemalla tarina kolmen kimpasta missä isäehdokkaat ovat identtisiä kaksosia. Kuka maksaa ruokot kuuluu kysymys?
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Pientä vitutusta jälleen aiheutti autolla ajo Helsingissä. Tästä olen jo joskus vuodattanutkin mutta miksi helkkarissa pitää ajaa jokaisella väylällä ylinopeutta? Turvavälit ovat kuitenkin olemattomia. Maalaisen pää ei kestä tuollaista hektistä liikennettä. Turussa taasen vedetään surutta päin punaisia. Vittu.

Itse taas olen ihan sinut näin maalaisena hesassa ajossa. Vaikka en tiedä alkuunkaan, mihin pitäisi mennä ja miltä kaistalta voi mennä mihinkin, niin vilkkua näyttämällä voin tehdä kaistanvaihdon ja mennä siihen oikealle kaistalle helposti, vaikka olisin juri äsken virheellisesti vaihtanut siitä pois.

Turun kaistat ja reitit tiedän taas kuin omat taskuni, joten osaan kyllä taitavasti estellä nämä vittupääkuskit, jotka vaihtavat kaistaa vain ohittaakseen 3 autoa ja sitten takaisin.

Eri tyyleillä eri kaupungeissa, kuten näiden tapoihin kuuluukin. Toisessa olen pro, toisessa uuvatti. Mutta onneksi tuossa pro-kaupungissa tapana onkin se, että tilaa ei anneta edes kuolleen ruumiin yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös