Vituttaa yksinkertaisesti työ ja sukulaiset. Joo ei työnteossa ole luonnollisesti mitään vikaa ja sehän on elämisen ehto, mutta eihän kaikki voi kaikesta pitää. Eksyin alkuviikosta isäni työpajalle metallihommiin ja voitte vain arvata kiinnostiko mua koulun teknisen tunnit hevon paskaa. Eikä kyllä kiinnosta nytkään. Silti mä väkisin painelen vastenmielisiä ja kuvottavia töitä menemään päivät pitkät. Ja luonnollisesti tämän työpaikan otin vastaan sukulaisten painostuksesta. Isäni ja muutama muu sukulainen vain jankkasivat, että jostainhan se on aloitettava. Joo vittu, mä en mistään metallihommista aloita, ikinä. Ei vaan kädentaito ja kiinnodtus riitä tälläiseen hommaan, mutta en myöskään jaksa kuunnella sitä narinaa, että kuinka jotain pitää tehdä. Jumalauta, että pistää pinnan kireälle. Onneksi en suostunut allekirjoittamaan määräaikaista työsopimusta, nimittäin minä irtisanoudun tänään. Niin ja hei tyypillinen selitys sille, että minun on tehtävä töitä jota inhoan on "moni olisi onnellinen jos heille tarjottaisiin töitä". Joo niin olisin mäkin jos tekisin jotain joka jaksaa edes innostaa vähän. Vituttaa tällänen amispelleily. En mä tarvii rahaa, varsinkaan faijalta. Mielummin valmistaudun inttiin nostamalla fyysistä kuntoani.
Työ ja ennenkaikkea suku on pahin.... vitun nilkit. Joo tiedän, että saan kuulla juhannussaunassa siitä,kuinka laiska olen, mutta pitäkää tunkkinne. Mä lähen lomalle. Harmi vain, että palkka taitaa jäädä saamatta, kun eihän mulla ole kuin suullinen työsopimus. Joo, eihän kenenkään faija niin ilkeä olisi,että jättäisi palkan maksamatta vaikka irtisanoutuisi. Tai sitten on......
Ainiin sain mä sentään työturvallisuuskortin suoritettua. Oujee.....