Vitutusketju

  • 10 543 302
  • 56 130
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tyhjä fiilis, vituttaa kaksi katkeraa finaalitappiota(en itse ollut pelaamassa, rauha). Posin kautta eteenpäin, enää kolme (koe)päivää koulua jäljellä. Josko sitä loppuviikosta saisi oikein kunnon ulospuhalluksen, ja sitten ensi viikolla (kesä)työn puolesta rauhallinen sisäänhengitys kohti uuden penkkiurheilukauden avaavia jalkkiksen mömmöm-skodahönt... MM-kilpailuja. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, tosin nyt on Englannin vuoro potkia palloa pokaalin arvoisesti. Nyt kuitenkin vituttaa, huomenna voisi edes Tappara julkaista sen "NHL-tason pakin" sopimuksen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eilen hävisin minulle suuren summan rahaa pitkävetoon, mutta ei ole edes hirveän suuri vitutus, vähän pistin paikkoja vain paskaksi. No päivän viisaampana päätin nyt sitten iskeä toisen samallaisen paukut Leijonille finaalipeliin. Toivottavasti tänään illalla ei tarvitse tähän ketjuun eksyä.

Tarvitaanko siellä viranomaisia vai rikotko vain omia paikkojasi ketään häiritsemättä?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sambovaisin kirjoittamien asioiden lisäksi vituttaa myös muutamat Venäjää kuolaavat tyypit tuolla otteluseuranassa. Joo, ei pitäisi hermostua ja tää on vaan lätkää, mutta ihan oikeasti täysin oksettavaa paskaa.

Vittu ja saatana ja perkele. Ja aamulla aikainen herätys.

Tää on kyllä oksettavaa ja samalla naurettavaa. Mukamas fanitetaan Venäjää niinku niin täysii, vaikka oikeasti siellä jokainen oli itkun partaalla kun ei mestaruutta Suomeen tullut. Se on vaan helppo gloryhuntata itselleen parempi mieli.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Noh, kyllä mä ainakin olen aina tykännyt venäläisistä jääkiekkoilijoista ja Venäjän pelistä. Tietysti toivoin Suomen voittoa, mutta jos finaali pitää hävitä, mieluiten suon tappion taoahtuvan nimenomaan Venäjää vastaan. Asiaa sen verran, että tuomarityöskentely vituttaa kaikessa ala-arvoisuudessaan.

Juu, ei siinä mitään vikaa ole jos venäläisestä pelityylistä pitää. Lähinnä oksetti vaan noiden muutamien punikkihuoraajien kommentit otteluseurannassa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Vittu, että osaa vituttaa autoilijat, jotka eivät ymmärrä sen vasemmanpuoleisen kaistan olevan moottoritiellä ohituskaista.Siihen ei ole pakko jäädä posottamaan kahdeksaakymppiä, vaikka se vielä hitaammin liikkunut rekka onkin nyt ohitettu. Ohituksen jälkeen siis ihme ja kumma tulisi palata sille oikeanpuoleiselle kaistalle eikä jäädä tukkimaan liikennettä niiltä takaa tulevilta joilla ihan oikeasti saattaa olla kiire ja jotka haluisivat ajaa nopeusrajoitusten sallimisssa rajoissa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatketaan edellisen linjalla: Minua vituttavat suunnattomasti moottoritiellä autoilijat, jotka tietyön kohdalla lähtevät posottamaan ohituskaistaa pitkin lähes paikallaan seisovan jonon ohitse, vaikka on täysin selvää, ettei se kaista ole työn takia käytössä enää kuin noin kilometrin verran. Sitten ängetään väkisin sen lähes paikallaan seisovan jonon sekaan sieltä vasemmalta kaistalta ja näin saadaan aikaan se, että se vitun jono on lähes paikoillaan seisova! Osa varmaan tekee tämän ihan oikeasti tyhmyyttään, eikä tajua miksi toinen kaista on täysin tyhjillään, toisen madellessa 10 km/h vauhdilla, mutta tiedän että siellä on joukossa myös niitä vittunaamoja, jotka täysin tieten tahtoen "etuilevat" ja ajattelevat tasan tarkkaan ainoastaan itseään. Mikäli tunnistat itsesi tuosta tekstistä: Haista vittu! Ja voit olla varma, että en anna senttiäkään tilaa kun koitat väkisin valua sieltä kaistan päästä vilkku päällä meikäläisen eteen.

Tiedän, viimeinen on myös omalta osalta lapsellista käytöstä, mutta nopeuksien ollessa kävelytasoa ja henkilövahinkojen vaaran nollan luokkaa, minä vittuilen takaisin. Ja se toinen aloitti!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä onks täällä ketään, joka ajaa vanhaa turuntietä ruuhka-aikaan Lepuskista Kartsiin päin? Ja kiilaa siitä Kiloon kääntyvältä kaistalta jonon ohi oikeelle. Voi jumpe, mun eteen ei sit kiilata enää yhtään kertaa tai seuraan kotiin asti. Santerin nulikat.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Moottoritiellä vituttaa kaikkein eniten sellaiset aivokääpiöt, jotka näkevät oikeudekseen tulla jotain sataaviittäkymppiä puskuriin kiinni juuri silloin, kun on itse ohittamassa ihan reippaalla nopeudella jotain rekkaa tms. Sitten saatanat kehtaavat olla siellä vitun vihaisia ja joku nyrkkiäänkin heristää, kun on menettänyt kolme sekuntia arvokasta aikaansa. Ei se maailma pyöri sillä tavalla, että törkeille ylinopeuden ajajille tehdään tilaa ja kumarretaan perään. Itse nauran näille tyypeille leveästi ja näytän peukkua siirtyessäni rauhallisesti takaisin oikealle kaistalle.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tiedän, viimeinen on myös omalta osalta lapsellista käytöstä, mutta nopeuksien ollessa kävelytasoa ja henkilövahinkojen vaaran nollan luokkaa, minä vittuilen takaisin. Ja se toinen aloitti!
Ota kaupunkikäyttöön tarkoitettu pesismaila mukaan ensi kertaa varten. Sitten kun vittupää yrittää tulla vilkkunsa kanssa jonoon, hakkaat siltä lyhdyt sisään. Jos jonossa on tolkun ihmisiä, etuilija ajoi jostain syystä läheiseen kaiteeseen, jos poliisi kysyy.

Etuilu ei kuulu maailmaan.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Sini Saarela, ja muutkin ituhippi-puunhalaaja-juntit.

Vituttaa niin, ettei veri kierrä. Saatanan saatana.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sini Saarela, ja muutkin ituhippi-puunhalaaja-juntit.

Mua lähinnä nauratti, kun uutisen äsken luin. Mites se edellinen lautta, loppuiko öljynporaaminen GP:n aktivistien väliintulon ansiosta? No ei loppunut, miksi eivät sinne kohdistaneet tätä tuoretta aktivismiaan? Eihän kohde vaan valikoitunut sen perusteella, että norjalaiset tuskin laittavat aktivisteja vankilaan (jossa ei saa edes hyvää vegaaniruokaa), kun taas oletettavasti Norja ei näin toimi? Vähän on minun mielestä semmoinen väljähtäneen mellanölin maku tässä aktivismissa, mutta helppohan se on täältä näppiksen takaa vittuilla, ei siinä.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
En tiedä onks täällä ketään, joka ajaa vanhaa turuntietä ruuhka-aikaan Lepuskista Kartsiin päin? Ja kiilaa siitä Kiloon kääntyvältä kaistalta jonon ohi oikeelle. Voi jumpe, mun eteen ei sit kiilata enää yhtään kertaa tai seuraan kotiin asti. Santerin nulikat.

Ekaan kyllä, tokaan ei. Ja voisin seurailla samaisia sankareita myöskin - tarvitsisivat vähän liikennekasvatusta. Olen muuten huomannut, että aika usein kiilailevissa autoissa on rekkareissa numerot ja kirjaimet väärässä järjestyksessä, eli kuskit ovat rakkaan etelänaapurimme lahjoja Suomen tieliikenteelle.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kylläpä taas vituttaa (tai no eilen vitutti), kun ihan omaa tyhmyyttä olin jättänyt pärrän soralle ja siinähän se oli tietysti jalka kaivautunut maan sisään ja pyörä kipannut kyljelleen. Onneksi kyseessä tuommoinen nakumalli, eli ei ole hirveästi naarmutettavia katteita (joiden fiksailu on muuten aivan tolkuttoman hinnakasta), mutta kyllä noihin vähiinkin nyt muutama skraidu ilmaantui ja lisäksi etuvilkku päreinä. Onneksi löytyy valmiiksi omasta takaa tarvikevilkut, mutta vituttaa silti noita ruveta ruuvailemaan (etenkin kun epäilen etteivät sovi pyörän malliin lainkaan).
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa sunnuntaista asti jatkunut flunssa. Kuumetta on ja räkä lentää eikä oikein saa nukuttua, kun joka paikkaa särkee. Onneksi on Netflix mistä katsella tv-sarjoja.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa sunnuntaista asti jatkunut flunssa. Kuumetta on ja räkä lentää eikä oikein saa nukuttua, kun joka paikkaa särkee. Onneksi on Netflix mistä katsella tv-sarjoja.

Apteekista reseptivapaata nenäsuihketta. Löysin tämän hienon tuotteen vasta pari vuotta sitten mutta tekee flunssan varsin siedettäväksi kun kuivattaa limakalvoja ja sitäkautta limaneritystä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllä ne smurffit kävi eilen ovella, luulivat täällä olevan joku suuremman luokan riita. Vitun alakerran ämmä, haistakoot vitut.

Kyllä jokainen vastuunsa tunteva ihminen soittaa hätäkeskukseen, jos naapurista kuuluu karjumista ja paikkojen rikkomista. Seinien läpi et voi olla varma siitä, onko uhrina vain materiaa vai myös ihmisiä, eikä kukaan halua omalle tunnolleen sitä, että naapurissa joku pääsee hengestään eikä itse ole edes yrittänyt auttaa.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Voi ny vittu. Lauantaina omat lakkiaiset ja reilu viikko, niin ois lomamatka maksettuja. Ja se mikä vituttaa, niin itse makaan sairaalassa tipassa. Vituttaa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Apteekista reseptivapaata nenäsuihketta. Löysin tämän hienon tuotteen vasta pari vuotta sitten mutta tekee flunssan varsin siedettäväksi kun kuivattaa limakalvoja ja sitäkautta limaneritystä.

En tiedä onko tämä nyt kiellettyä mainostamista, mutta meikäläiselle ei vaikuta mikään muu kuin (menthol?) Otrivin. Sitä Nasulia, vai mitä helvettiä, saa suihkutella pullo kaupalla ilman mitään vaikutusta, mutta tuo toinen puraisee ja helpottaa kummasti. Näissä kannattaa muuten muistaa, että pitemmässä käytössä limakalvot voivat kuivua niin paljon, että alkaa verta vuotamaan nokasta. Kokemusta on siitäkin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vittu, että osaa vituttaa autoilijat, jotka eivät ymmärrä sen vasemmanpuoleisen kaistan olevan moottoritiellä ohituskaista...

Ajoin ennen huomottavasti enemmän työmatkoja, ja kyllä tämä oli jokapäiväinen riesa ja vitutuksen aihe. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi siinä ohituskaistalla pitää vittu junnata, jos et ole ketään ohittamassa, ja olisi täysin mahdollista palata takaisin oikealle kaistalle koska tahansa. Onhan niitä maailmassa isompiakin asioita, mutta vitutusketju-kamaa tuo on ihan täysin.
 

dorka

Jäsen
Kyllä jokainen vastuunsa tunteva ihminen soittaa hätäkeskukseen, jos naapurista kuuluu karjumista ja paikkojen rikkomista. Seinien läpi et voi olla varma siitä, onko uhrina vain materiaa vai myös ihmisiä, eikä kukaan halua omalle tunnolleen sitä, että naapurissa joku pääsee hengestään eikä itse ole edes yrittänyt auttaa.

Tällä naisella kuitenkin tuntuu olevan jotain minua vastaan, on ennenkin soitellut vuokraisännälle minusta jotain ihan perättömiä juttuja. Ketään muuta riehumiseni ei ollut haitannut kuin häntä.

Pitkäveto on saanut verenpaineeni sen verran koholle viimeisen viikon aikana, että ehkä on parempi katsella seuraavan kerran kertoimia vasta futiksen MM-skabojen alettua.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oltiin tuossa lauantaina viettämässä kaverilla illanistujaisia ja luonnollisesti ottamassa vähän kuppia siinä samalla. Ilta sujui kaikin puolin leppoisasti, mitä nyt naapurusto sai kuulla, että Suomi on uusi maailmanmestari. Käytiin saunassa useampaan otteeseen ja sen jälkeen päätettiin lähteä porukalla uimaan noin 500 metrin päässä olevaan mereen. Matkan varrella on muutamia omakotitaloja ja yritettiin mennä niiden ohi mahdollisimman rauhallisissa tunnelmissa ja mielestäni onnistuttiinkin siinä vallan mainiosti.

Tuossa eilen aamulla sitten kaverilleni soitettiin ja ilmoitettiin, että olemme rikkoneet naapurin ikkunan kivellä kyseisenä iltana. Kaikki olimme aivan äimän käkenä ja olemme useaan otteeseen miettineet illan tapahtumia ja kukaan meistä ei varmastikkaan ole käyttäytynyt niin lapsellisella tavalla kyseisiä asukkaita kohtaan. Kyllähän ainakin allekirjoittaneella ja kavereillanikin on 100% varmasti selkärankaa myöntää virheensä, jos tälläinen on todella tapahtunut. Todisteena siinä muutaman kuukauden takaisissa bileissä hajottamani tuoli, jonka seurauksena menin henkilökohtaisesti pyytämään talon isännältä asiaa anteeksi ja lupasin korjata tuolin nöyränä poikana.

Kaverini naapuruston ämmä saa vain lisää tulta alleen, jos hänelle väittää, että kyseessä ei ole ainutkaan meidän porukoista, joka ikkunan on rikkonut. Poliisi tuodaan kuulemma tutkimaan asiaa jos kukaan meistä ei suostu tunnustamaan "tekosiamme". Mutta ihmettelen ja pidän kyseisen akan toimintaa törkeänä varsinkin kun hänen oma poikansa oli väkisin tunkeutunut illanistujaisiimme mukaan ala-ikäisenä, täysin kännissä.

Tottakai asiaa jos tarkastelee naapurin näkökulmasta hän syyttää vakavasti meitä, koska kyseisenä iltana/yönä tuskin noin hiljaisella paikalla paljon ihmisiä on liikkeellä ja vaikka olimme kaikki hiukan humaltuneita, on siitä huolimatta aivan naurettavaa uhkata jollain rikosrekisterillä vain sen vuoksi, että olemme valmiita puolustamaan omia tekojamme, tässä tapauksessa siis ei tehtyjä tekojamme. Vituttaa ja siksi kysynkin, että onko vastaavanlaisia tapauksia tapahtunut jatkoaika kolleegoillani ja miten ne ovat päättyneet?

Sinänsä uuden ikkunan hommaaminen ei ole suuri lasku, kyse on vain muutamasta kympistä per naama, mutta mielestäni kyse on jo periaatteesta. Itse olen ainakin valmis katsomaan jo sen vuoksi kortit loppuun, koska minusta on erittäin törkeää syyttää meitä todisteinaan ainoastaan "kovaääninen meteli" ja "kopsahdus juuri kun huusimme". Ikkuna siis oikeasti oli mennyt kiven heitosta rikki. Syyllistä tässä haetaan ja kukaan meistä se ei ole ollut. Sana sanaa vastaan ja me joudumme mahdollisesti maksumiehiksi aivan turhan takia? Vituttaa tollaset ihmissaastat jotka eivät uskalla tulla sanomaan suoraan päin naamaa mitä on käynyt samana iltana. Koska kyseessä ei kuulemma ole edes ensinmäinen kerta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Naapuri varmaan pystyy sitten näyttämään, että te sen ikkunan rikoitte, jos niin kerran on käynyt. EDIT: Tai siis kiistätte joka iikka täysin koko ajan. Minkäs se tekee?

Hulluille akoille ei kuulu antaa siimaa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkennuksena vielä: lähtökohtaisesti naapurin tulee näyttää heittäjä. Ethän toki ole maksumiehenä, jos kaverisi on heittäjä, etkä ole tapahtumaan osallisena ( yllyttäjä). Hulluille naapureille ei tule antaa siimaa, sillä jos lampaaksi rupeat, saat olla kerittävänä jatkuvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös