Vitutusketju

  • 10 542 086
  • 56 130

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tiedä missä asut, mutta ostoskeskusten parkkihallissa on puljuja jotka korjaa häränsilmiä. Mut sun kantsii se het teipata nyt ettei lähde leviimään. Ei se montaa euroa muistaakseni maksa, just korjasivat mulle kauppareissun aikana.

Ai ne on tuommoisia pisteitä. On niitä täällä Jyväskylässäkin pilvin pimein. Oon aina vähän ihmetellyt noiden funktiota, koska tuulilasin vaihtamiseen menee kuitenkin tunteja. Mutta joo, jos niitä paikataan tuollein, niin sitten.

Tosin eipä tuo koko tuulilasinkaan vaihto kovin maltaita maksa, mikä mulla on siis edessä. 200-300 euroa riippuen vähän liikkeestä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tosin eipä tuo koko tuulilasinkaan vaihto kovin maltaita maksa, mikä mulla on siis edessä. 200-300 euroa riippuen vähän liikkeestä.
Riippuu autosta. Mulla oli jenkkiläinen tila-auto, johon jouduin vaihtamaan kahdesti tuulilasin. Hinta töineen oli noin 1000 euroa per vaihto. Lasivakuutus auttoi, omavastuu jotain 100 euroa. Jossakin tavallisessa perheautossa lasinvaihto on varmasti paljon halvempaa.

Tähän mennessä kaikki korjaamot ovat edellyttäneet minulta, että auto jää yöksi korjaamolle tuulilasin paikalleenliimauksen jälkeen. Riippumatta autosta, olen vaihdattanut tuulilaseja useamman kerran ja useampaan autoon. Liiman on annettava kuivua, muuten työlle on hankala antaa takuuta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saatana kun kaiken täytyy särkyä yhtä aikaa. Tämä läppärini on sellainen, että jos vähänkin tärähtää, niin näyttö on musta ja pysyy sellaisena. Nyt pesukone heitti toimimasta. Astianpesukoneen perkele kyllä "toimii" mutta ei suvaitse käytön aikana avata pesuaineluukkua. Pesun jälkeen pesuainetöyhkä on edelleen paikallaan ja astiat lähes siinä kuosissa kuin pesukoneeseen laitettaessa. Perkele saatana vittu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Riippuu autosta. Mulla oli jenkkiläinen tila-auto, johon jouduin vaihtamaan kahdesti tuulilasin. Hinta töineen oli noin 1000 euroa per vaihto. Lasivakuutus auttoi, omavastuu jotain 100 euroa. Jossakin tavallisessa perheautossa lasinvaihto on varmasti paljon halvempaa.

Joo. Auto + korjaamo vaikuttaa aika paljon. Mulla on Ford ja siihen vaihto on tuota mainitsemaani luokkaa. Ainakin näin oli ihan lähipiirissä vuosi sitten, kun samanlaiseen autoon lasi vaihdettiin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Joo. Auto + korjaamo vaikuttaa aika paljon. Mulla on Ford ja siihen vaihto on tuota mainitsemaani luokkaa. Ainakin näin oli ihan lähipiirissä vuosi sitten, kun samanlaiseen autoon lasi vaihdettiin.

Ei kai vain ole lämmitettävä lasi? Fordeissa nykyään melko yleinen.

Lämmitettävät ovatkin aikapaljon arvokkaampia ymmärtääkseni.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kylläpä vituttaa!

Tarkoitus on firmalle etsiä palveluihimme soveltuvat toimitilat. Tarjolla on paljon vaihtoehtoja olevinaan netissä, mutta tiedot kohteista ovat todella heikkoja. No sitten aloin soittelemaan välittäjille ja joo ihan hyvin toimii mutta ovat niin saatanan kiireisiä etteivät tee lupaamiaan asioita. Monen on jo pitänyt ottaa yhteyttä mailitse/puhelimitse kun ovat eka sanoneet "hyvin löytyy vaihtoehtoja teille". Paskat ole mitään kuulunut ja odottelua on ollut siis joidenkin kohdalla jo yli viikon.

Meidän vaatimukset eivät ole edes mitkään mahdottomat. Haluaisimme vieläpä saada homman hyvälle startille jo kesällä. Eikä ole muuten mitkään pikku välittäjäfirmat kyseessä keihin olen ollut yhteydessä. Täytyykin ehkä kääntyä niihin pienempien puoleen, josko palvelu on parempaa tai ennenkaikkea luotettavampaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joo. Auto + korjaamo vaikuttaa aika paljon. Mulla on Ford ja siihen vaihto on tuota mainitsemaani luokkaa. Ainakin näin oli ihan lähipiirissä vuosi sitten, kun samanlaiseen autoon lasi vaihdettiin.

Jopa on. Vaihdoin 2004 mallin Ford Mondeoon 4 vuotta sitten lämmitettävän tuulilasin, homma maksoi noin 400 euroa ja lasivakuutus oli joten jäi se 100 omavastuu maksettavaksi.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
2,5 viikkoon ei mitään yhteyttä, vitun naiset.. Ja odotan, että hän laittaisi viestiä, sillä en viitsi aloitetta tehdä taas. Ja sitten kun se pyörii päässä, sairasta. Olis facebookissa, mutta en vittu laita mitään. Jos ei laita mitään niin olkoon. Uskomatonta miten joku ihminen pistää mietityttämään niiiiin paljon.

Tulikohan siitä 3 viikkoa, no samapa tuo. Nähtiin eilen ABC:lle vahingossa kassalla, kun olin suoraan töistä mennyt kaupoille. Tuli sitten pieni häpeä, kun ajattelin ostaa kunnon sipsi mätöt illan NHL kamppailua. Kun tämä nainen on pudottanut pienessa ajassa yli 10kg, ja itse ostin mättöä. No ei siinä, itsekkin kyllä kova urheilija ja kyllä se sen tajusi että välillä voi mässäillä. Kotiin päästyään pelin katselusta välillä tullut mitään, kun tekstareita heiteltiin, ja kai pitäisi nähdä uudestaan. Molemmat tekevät vaan vuorotöitä niin hankalaksi menee. No, ihan kiva piristys oli.

Ei ollut mitään vitutuksen aihetta tähän ketjuun, kunhan ilmoitin asiasta.
 

dorka

Jäsen
Vittu mua vituttaa palauttaa jotain netistä tilattuja vaatteita ja kenkiä.

Miksi ei voida pitää niistä kansainvälisistä mitoista kiinni? Minä en siis vain tajua, että miksi jokainen 42 kokoa oleva kenkä ei voi olla saman kokoinen? Onko noilla merkeillä joku tarve lähteä sooloilemaan ja heittämään jotain ihan omia pituuksia kenkiinsä? Siis jumalauta yli 1cm ero pituudessa vaikkakin samaa kokoa ovat, en ymmärä!

Vituttaa vielä valmiiksi se, että tuo palautus tulee todennäköisesti menemään ihan päin vittua, koska tilasin niinkin paskasta puljusta kuin Zalando.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vittu mua vituttaa palauttaa jotain netistä tilattuja vaatteita ja kenkiä.

Mitäs ostat netistä vaatteita ja kenkiä? Eikö terve järkikin jo sano, etteivät ostamasi kengät välttämättä sovi sinun jalkaasi?

Itse en ole ikinä uskaltanut ostaa netistä kenkiä, sillä mistä minä tiedän, miltä ne tulevat tuntumaan jalassa. Hupparin jos toisenkin olen ostanut blue-tomato:sta ja t-paitoja kotimaisista kaupoista, mutta ikinä en ostaisi kenkiä, ellei sitten palautussysteemi olisi luotettava ja hyvä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kevät on tullut ja se on kivaa. Keväällä vaan alkaa tulemaan helvetin rasittavaa jengiä ulos jostain kopeistaan. Jotenkin pyöräilevän ihmisen elämä on yhtä paskaa kun siellä on mopopoikia ja muita taunoja liikenteessä. Tässä viikon aikana on ollut teinien takia kolme tilannetta, joissa alko savu nousemaan korvista.

1. Täällä pyörätien reunat on aika paskassa kunnossa, niin joudun ajamaan (pyörällä) vähän "irti" reunasta siis kuitenkin selkeästi tien oikeassa laidassa ja totta kai menen sivummalle jos on jotain väistettävää. No, muutama päivä sitten jotkut teinit ei voineet edes ohituksen ajaksi olla ajamatta vierekkäin, joten päättivät sitten yhtä aikaa ohittaa minut - molemmat eri puolilta! Saatana että säikähdin, menivät nimittäin läheltä.

2. Joku teinipoika ajeli hitaasti joten ajattelin ohittaa. No, sitten tämä jätkä päätti tehdä U-käännöksen katsomatta taakseen! Onneksi on jarrut kunnossa pyörässä, muuten olisin ajanut suoraan kylkeen. Vittu mitä jengiä oikeasti!

3. Tänään ajoin pyörätiellä duunista kotiin. Keskellä pyörätietä oli joku teinilauma, yhdellä polkupyörä POIKITTAIN keskellä tietä ja loput sitten sen pellen ympärillä. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota kun soitin pirikelloa... jes jes.

Tämän lisäksi joku maahanmuuttajanainen (varmaan suomalaisetkin pellet voisivat samalla tavalla toimia) kantoi kevyen liikenteen väylällä lapsensa kanssa kenkätelinettä. Toinen oli tien oikeassa laidassa ja toinen vasemmassa - kenkäteline vei koko vitun tien tilaa. Soitin kelloa - eivät noteeraneet mitenkään. Jouduin ohittamaan ojan kautta.

Mulla on paljon liikennevitutusta täällä, mutta oma vika kai kun on melkeen tunnin päivässä pyörän selässä. Ja itse tosiaan tuollaisilla alueilla ajelen aikas hitaasti, varsinkin keskustan alueella en halua olla itse kenellekään vaaraksi. Teininä tietty itsekin ajelin kuulokkeet korvilla (täysillä) pitkin mantuja ja olin varmaan itsekin vitutusta aiheuttanut tyyppi... hävettää!
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Voi vittu kun nyt vituttaa tää mun suuongelma! Kävin tänään siellä lääkärissä jossa sain huomiselle labra-ajan verikokeiden ottoon. Määräsi siinä samalla Aftab -merkkistä lääkettä. Tabletti liimataan limakalvolle ja sen pitäisi estää lisä-ärsytystä. No paskat, tuota edes saa siihen vitun aftan kohtaan kun on juuri niin paskamaisessa kohdassa ettei tuo liimaudu!! Voi vittu kun meni tuohonkin se joku päälle 10€ ja ei edes toini saatana! Ihan turhaan olen kuluttanut jo yli puolet paketista kun kokeilin saada sitä tablettia sinne, voi elämä... Jumalauta tekisi mieli paiskoa vesilaseja ikkunasta läpi kun vituttaa tämä mun suu nyt!!! Toivottavasti ennen kesälomaa selviäisi mikä siinä on vikana... Menen tästä pehkuihin, hyvää yötä :(
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Voi vittu kun vituttaa erään yrityksen saamattomuus. Homma on siis seuraava: Ostettiin avopuolisoni kanssa asunto viime kesällä ja nyt tammikuussa siellä havaittiin putkessa vuoto, lämmitysputki suihkusi vettä, ja tietysti siinä kerkesti tulla kosteusvahinko. Hometta oli ehkä ollut jo aiemmin. Ei onneksi paljoa. Noh, meidän piti tietysti muuttaa sieltä hetkeksi pois jotta siellä saadaan purettua vahingoittuneet seinät ja tutkittua muuten asunto ettei ole pahempia vaurioita sekä tietysti kuivattaa märät alueet. Kaikki hoitui ihan asiallisesti ja hyvin. Kun työmiehet saivat homman valmiiksi, heidän piti toimittaa loppuraportti jotta asia etenisi. Vakuutusyhtiö sattuneesta syystä sellaisen tarvitsee ennen kuin voidaan laittaa tarjouspyyntöjä urakoitsijoille. Nyt taitaa olla jo kuukausi rikki kun asia on junnannut paikoillaan vain sen takia ettei tämä eräs firma ole saanut aikaiseksi toimittaa loppuraporttia. Ei voi saatana olla niin vaikeaa. Mitään puhelinnumeroa ei ole tälle pomolle, ainoastaan sähköposti josta tulee kuittaus että hän on kyllä lukenut sähköpostitse lähetetyt pyynnöt toimittaa loppuraportti. Laskua ei ole tullut, mutta sitten on kuitenkin karhulasku tullut isännöitsijälle tänään. Että sellaista ammattitaitoista toimintaa harrastaa tämä kyseinen firma. Kohta ollaan sitten saatana asunnottomia koska ei meidän vakuutusyhtiö loputtomiin tätä meidän väliaikaisen asunnon ja varaston vuokraa tule maksamaan. PERKELE!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pistä nyt Kulttimörkö tämän firman nimi tänne jotta osaamme reagoida. Miksi panttaat tämän yrityksen nimeä?
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Stana. Viimeinen viikko koulua ja tuntuu, että kaikki kaatuu nyt päälle. Väsy, ottaa päähän, ei kiinnosta. Onneksi tämä opiskelu loppuu kohta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sairastelu on alkanut vituttamaan. Ensin olin koko huhtikuun keuhkokuumeessa, joka oli melko kova ja voimat vievät tauti ja sitten kun olen hiljalleen siitä selviämässä niin rupeaa olemaan häikkää sydämen rytmihäiriöiden kanssa.

Viimeksi olen täysin terve ollut huhtikuun alussa. Kyllähän tämä hiukan kehuttaa ja tietenkin huolestuttaakin, kun viatkin ovat vielä melko kriittissä paikoissa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Voi vittu kun nyt vituttaa tää mun suuongelma! Kävin tänään siellä lääkärissä jossa sain huomiselle labra-ajan verikokeiden ottoon. Määräsi siinä samalla Aftab -merkkistä lääkettä. Tabletti liimataan limakalvolle ja sen pitäisi estää lisä-ärsytystä. No paskat, tuota edes saa siihen vitun aftan kohtaan kun on juuri niin paskamaisessa kohdassa ettei tuo liimaudu!! Voi vittu kun meni tuohonkin se joku päälle 10€ ja ei edes toini saatana! Ihan turhaan olen kuluttanut jo yli puolet paketista kun kokeilin saada sitä tablettia sinne, voi elämä... Jumalauta tekisi mieli paiskoa vesilaseja ikkunasta läpi kun vituttaa tämä mun suu nyt!!! Toivottavasti ennen kesälomaa selviäisi mikä siinä on vikana... Menen tästä pehkuihin, hyvää yötä :(

Molkosan luontaistuote on hyvää tuohon tarkoitukseen. Pumpulipuikko märäksi tuolla aineella ja sitten kostuttaa aftaa. Monella auttanut.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joskus kun afta ilmestyy suuhun niin kostutan pumpulipuikon Illodin suuvedellä...siis suoraan siitä pikkuisesta pullosta. Se puuduttaa hyvin aftan hetkeksi ja minusta parantaakin aika nopeasti.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
3. Tänään ajoin pyörätiellä duunista kotiin. Keskellä pyörätietä oli joku teinilauma, yhdellä polkupyörä POIKITTAIN keskellä tietä ja loput sitten sen pellen ympärillä. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota kun soitin pirikelloa... jes jes.

Tällaisessa tilanteessa ihan pokkana vaan pysähtyy siihen häröpallon kylkeen ja sanaakaan sanomatta jää siihen pälyilemään porukan angstailua. Sitten, kun joku urho alkaa ihmettelemään et "mitä vittuu sä siin kyttäät" niin voi tuumata, että jäin tähän, kun ei ohikaan päässyt.
 
Viimeksi muokattu:

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämän lisäksi joku maahanmuuttajanainen (varmaan suomalaisetkin pellet voisivat samalla tavalla toimia) kantoi kevyen liikenteen väylällä lapsensa kanssa kenkätelinettä. Toinen oli tien oikeassa laidassa ja toinen vasemmassa - kenkäteline vei koko vitun tien tilaa. Soitin kelloa - eivät noteeraneet mitenkään. Jouduin ohittamaan ojan kautta.

Ehkäpä tässä oli kielimuuri syynä? "Ring ring" saattaa tarkoittaa maahanmuuttajanaisen kielellä vaikka "kuljevaankokotienleveydeltäeimullamihinkäänkiireole".
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kiitos teille vinkeistä! Olen tässä muutaman päivän ajan purskutellut kookosöljyllä 2-3 kertaa päivässä. En ole huomannut että aftoihin olisi ollut vaikutusta mutta taitaa kumminkin liuottaa plakkia hampaista ja pesee bakteereita poies ja sen semmoista. Voisi kokeilla tuota Molkosan-tököttiä, eihän tuo paljoa maksa ja yrittänyttä ei laiteta!

Kävin tänään siellä verikokeissa ja viikko menee että saan tulokset! En malttaisi odottaa hetkeäkään mutta ei voi mitään...

Voiko se muuten olla haitaksi, että harjaan aftoja harjalla aina kun pesen hampaat? Aftat ovat siinä ikenen alapuolella melkein leuan ja posken limakalvojen "taitekohdassa". Aftan pinnalle/siihen kohtaan jossa on näitä haavaumia tulee päivän mittaan valkoista katetta (bakteereja?), joten minusta ne kannattaa kumminkin harjata pois?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ehkäpä tässä oli kielimuuri syynä? "Ring ring" saattaa tarkoittaa maahanmuuttajanaisen kielellä vaikka "kuljevaankokotienleveydeltäeimullamihinkäänkiireole".
Siis pyrin välttämään, että rasistiselta kuulostaisin - ei siis mitään ole maahanmuuttajia vastaan. Monesti vaan tutuvat olevan erityisen pihalla liikenteessä iästä huolimatta, kun eivät varmaan ole ihan samanlaisessa kulttuurissa/liikenteessä kasvaneet. En tiedä, muuta tuo kenkätelineen kantaminen oli lähinnä huvittavaa. Eivät mitenkään reagoineet edes sillon kun ojan kautta ohitin :)

Tällaisessa tilanteessa ihan pokkana vaan pysähtyy siihen häröpallon kylkeen ja sanaakaan sanomatta jää siihen pälyilemään porukan angstailua. Sitten, kun joku urho alkaa ihmettelemään et "mitä vittuu sä siin kyttäät" niin voi tuumata, että jäin tähän, kun ei ohikaan päässyt.
Ens kerralla teen näin! Lähes päivittäis tossa samassa kohdassa ne hengailee siinä samassa kohdassa. Todisteena siitä pullomummot kerää siitä varmaan 50 ES-tölkkiä/päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös