Vitutusketju

  • 10 536 094
  • 56 130

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pääsen nippanappa noi 6 porrasta kahden kepin kanssa ylös, siis mulla on lonkkanivelestä pallo irti. Ei siinä paljon pyörätuoleja kanniskella, mut joku järkevä ratkasu pitäs keksiä...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Oli tarkoitus mennä poikkeuksellisesti katsomaan "ei oman joukkueen" peliä Hakametsään. Noh, joku oli pölliny mun pyörätuolin rappukäytävästä... Lievästi sanottuna vituttaa...
Vituttaa puolestasi. Toivottavasti narkki jää tuosta "luvattomasta lainaamisestaan" kiinni ja saa paljousalennuksen kaikista tekosistaan. Ei kun nyt vituttaa vielä enemmän.

Siis mitä helvettiä??? Ei vaan voi ymmärtää mitä kölvien päässä liikkuu.
Helvetin arvokkaita vekottimia tuollaiset pyörätuolit..

Pääsen nippanappa noi 6 porrasta kahden kepin kanssa ylös, siis mulla on lonkkanivelestä pallo irti. Ei siinä paljon pyörätuoleja kanniskella, mut joku järkevä ratkasu pitäs keksiä...
Jos hissi löytyy niin tuoli kämppään, kuten kaiken arvokkaan kanssa pitäisi tehdä. Muussa tapauksessa suosittelen miinoitetta - mielellään sakaramiinaa.
 

dorka

Jäsen
Vittu mua vituttaan jo valmiiksi se, että oululaiset tulevat itkemään tuosta Kähkösen jäähystä ainakin viidessä eri ketjussa, saatanansaatana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vittu mua vituttaan jo valmiiksi se, että oululaiset tulevat itkemään tuosta Kähkösen jäähystä ainakin viidessä eri ketjussa, saatanansaatana.
Ei. Tai ehkä. Näkkyypähän. Ihan sääntökirjan mukainen jäähy, ei ehkä ihan täysin pelin hengen mukaan mennyt. Eipä kyllä mikaan oikeusmurhakaan.

Menestyneiden joukkueiden kulttuuri ei ole mitään saipaa tai ässiä. Se tässä on mukavaa. Enimmät märisijät ovat muualta olevien faneja. Tapparan faneja arvostan. Toki muutamaa harvaa lukuun_ottamatta.

Nyt kävi näin.
 

dorka

Jäsen
Ei. Tai ehkä. Näkkyypähän. Ihan sääntökirjan mukainen jäähy, ei ehkä ihan täysin pelin hengen mukaan mennyt. Eipä kyllä mikaan oikeusmurhakaan.

Menestyneiden joukkueiden kulttuuri ei ole mitään saipaa tai ässiä. Se tässä on mukavaa. Enimmät märisijät ovat muualta olevien faneja. Tapparan faneja arvostan. Toki muutamaa harvaa lukuun_ottamatta.

Nyt kävi näin.

Mitenkäs tää menestyksekäs kulttuuri liittyi asiaan? Muutenkin toisella noista jengeistä taitaa olla hieman enemmän menestystä kuin toisella?

Lähinnä itse tuomarina tiedän kuinka vituttavaa tuo tilanne on. Jos et anna tuollaisesta Kähkösen tapaisesta tilanteesta jäähyä, niin huudellaan paskahousua ja jos taas annat, niin väitetään tuomarin ratkaiseen pelin. Mikään ei ikinä kelpaa, saatana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis toi lähikauppa olikin kiinni. Mistä tonkin olisi voinut tietää? No netistä varmaan, mutta ei tullut mieleen.

Tulipahan pieni iltakävely, ja armoton vitutus.
 
Siis toi lähikauppa olikin kiinni. Mistä tonkin olisi voinut tietää? No netistä varmaan, mutta ei tullut mieleen.

Tulipahan pieni iltakävely, ja armoton vitutus.

En ymmärrä jotain kaupan aukioloaikoja netissä. Äkkiäkös sitä stadissa kipaisee alakertaan katsomaan onko se Alepa auki. Eri asia jossakin maaseudulla kun kauppaan on 30 km ja sinne pitää mennä traktorilla tai jollain lava-autolla kun samalla pitää ostaa lehmille ruokaa. Siellä sen ymmärtää.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Jooh, palatakseni siihen hammasasiaani, selvisi, että mulla on mitä todennäköisemmin reikä siinä aivan hampaan juuressa ja ien on turvonnut niin paljon, että siihenkin on tullut hellästä harjauksesta huolimatta haava (ei siis mikään normaalin ientulehduksen sellainen). Kariestakin siinä ienrajassa vissiin on. Saatana kun ärsyttää, ei ole mulla ollut reikää hampaassa varmaan viiteen vuoteen... Ensi viikolla sitten hammaslääkäriin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pitäisi ajaa parta. Jumalauta, kun ei jaksa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tuo on rasittavaa varsinkin jos omaa partalookin, jota pitää hoitaa pari kertaa viikossa. Mulla myös tällainen.

Joo, mulla on kanssa sama juttu. Tosin nyt on mennyt viimeiset pari viikkoa ilman yhtäkään parranajoa, joten tarkkuutta vaativan höyläyksen lisäksi menee aikaa myös siihen, kun joutuu jokaisen vedon jälkeen seuraavan minuutin puhdistamaan höylää, kun sinne jää puolet partakarvoista jumiin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joo, mulla on kanssa sama juttu. Tosin nyt on mennyt viimeiset pari viikkoa ilman yhtäkään parranajoa, joten tarkkuutta vaativan höyläyksen lisäksi menee aikaa myös siihen, kun joutuu jokaisen vedon jälkeen seuraavan minuutin puhdistamaan höylää, kun sinne jää puolet partakarvoista jumiin.

Onneksi en ole yksin tämän ongelman kanssa. Nyt kun olen lomaa vietellyt, niin mitäpä sitä partaa ajelemaankaan. Ei ole jaksanut. Nyt se on sitten reilun viikon saanut kasvaa rauhassa. Kohta pitäis ajaa, ja nyt sitä ajamista sitten riittääkin. Koskaan en ole pitänyt partaa paria päivää pidempään, mutta nyt ihan huvin vuoksi kokeilin, että kuinkas se oikein kasvaakaan. Kasvaahan se ja helvetin nopeasti. Vähintään pari kertaa viikossa saa olla höylä kädessä jos haluaa siloposkena pysyä. Ja sekös vituttaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajan joka arkiaamu höylällä, lomalla saa kasvaa. Itse käytän vanhaa hiustrimmeriä pidemmän sängen poistoon ja sen jälkeen höylällä loput, näin ei partahöylä tukkeudu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ajan joka arkiaamu höylällä, lomalla saa kasvaa. Itse käytän vanhaa hiustrimmeriä pidemmän sängen poistoon ja sen jälkeen höylällä loput, näin ei partahöylä tukkeudu.

Mä olen onneksi hyvin koulutettu ja teen puhelinmyyjän hommia, joten on ihan sama, että miltä näytän. Toista se on teillä kouluttamattomilla luusereilla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mä olen onneksi hyvin koulutettu ja teen puhelinmyyjän hommia, joten on ihan sama, että miltä näytän. Toista se on teillä kouluttamattomilla luusereilla.

Jopa olet taas kujalla. Etkö tiiä, että muutaman päivän sänki on nykypisnesmaailmassa statusta.

Että oot niin kova jätkä, ettei tarvi joka aamu säntäillä sängystä toimittamaan asioita henk. koht. vaan otat iPhonen ja iPadin ja juot iKahvin käytyäsi iSuihkussa ja alat toimittamaan asioita iSohvalta käsin.

Aijoo, tämä olikin V-ketju. Radiosta nähtynä käsikirjoittaja Tove Idström vaikuttaa aika mulkulta ihmiseltä. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis satavarmasti otin 50 eurosen mukaan kun eilen ulos lähdin. No kympillä ostin Lidlistä kaljaa, joten kaiken järjen mukaan pitäisi vielä 40e olla. No vittu baariinkin loppuillasta eksyin, mutta Kalliossa on halpaa, maksoko se tuoppi vaan 3e, ja maksimissaan kolme tuoppia join kun niin päissään jo valmiiksi olin. Vittu 20 senttiä lompakossa. Ei muistikuvia illasta, mitä nyt Jeesuksen ristiinnaulitsemista katselin Senaatintorilla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko teistä kukaan asunut kenkälaatikossa moottoritiellä, jossa isä joka aamu tappoi teidät ennen heräämistä ja tanssi haudoillanne?
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pikkusen vituttaa ku kirjotin noin miljardin merkin viestin tuonne toiseen osioon ja se ei ilmeisesti ikinä mennyt perille. Jäi vaan jumittamaan kun yritin sen lähettää, ja sen jälkeen ei mikään enään auttanut. Joo ois ehkä kannattanut kopioda teksti kaiken varalta, niin sen olisi voinut sitten helposti laittaa uudestaan. En tehnyt niin, joten se siitä. Pääsanoma oli kuienkin se, että Kärpät pelaa hyvin, mutta maalinedustat pitää pelata paremmin. Oli siinä pureuduttu tarkemminkin aiheeseen, mutta vitut siitä.

Vituttaa myös se, että en saanut tänään pimppiä. Yksi "täydellinen" naikkonen oli kyllä baarissa ja oikein koko ajan yritti hinkkailla itseäni vasten, istui syliini ja laittoi käteni hänen pilluunsa. Ainoa vaan että hän ei ole täydellinen, sillä kyseinen nainen on säätänyt kaverini kanssa jo pidemmän aikaa. Tuon näköisestä naisesta olen kyllä usein haaveillut, mutta oli vaan pakko sanoa että ei kiitos. Vituttaa ja ehkä vähän jopa kaduttaa, tuollasia naisia harvemmin mulle on tarjolla.

Menin sitten toiseen baariin ja siellä oli yksi toinen nainen. Hänen kanssaan olen joskus jotain säätänyt jo aiemmin. Muuten oikein hyvä nainen mutta varattu. Olisi ollut valmis lähtemään jopa minun luokse yöksi. Sanoin hänelle että kiitos ei. Yritin olla hyvä ihminen, todennäköisesti se muija lähtee huomenna (tai ylihuomenna tai yliylihuomenna) jonkun toisen jätkän sänkyyn. En siis pelastanut mitään, mutta jäin silti ilman pillua. Kyllähän tää alkaa jo vähitellen vituttaa.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Menin sitten toiseen baariin ja siellä oli yksi toinen nainen. Hänen kanssaan olen joskus jotain säätänyt jo aiemmin. Muuten oikein hyvä nainen mutta varattu. Olisi ollut valmis lähtemään jopa minun luokse yöksi. Sanoin hänelle että kiitos ei. Yritin olla hyvä ihminen, todennäköisesti se muija lähtee huomenna (tai ylihuomenna tai yliylihuomenna) jonkun toisen jätkän sänkyyn. En siis pelastanut mitään, mutta jäin silti ilman pillua. Kyllähän tää alkaa jo vähitellen vituttaa.

Öööh, Meilläpäin nämä ei todellakaan ole niitä hyviä naisia. Vai oliko sillä samaa paria tissit, päärynäperse, suora pillu ja puhdas persereikä?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cyril Smith. Tai oikeastaan Sir Cyril. Läski, populistinen, mukahauska ja mukasuosittu poliitikko 30 vuoden ajan. Ukon menneisyys ja perverssit mieltymykset eivät valitettavasti tulleet päivänvaloon elinaikana. Tai olisivat tulleet, mutta ilmeisesti kun on tarpeeksi vaikutusvaltaisia ystäviä korkeissa paikoissa selvinnee mistä vain?

Helppoa kuvitella miten monet ovat tuonkin möhkäleen "värikkäille" jutuille nauraneet.

Englannissa on aika karmella tavalla viime vuosina selvinnyt hirveä määrä näitä pervoja. Ovat ne sitten poliitikkoja tai viihdetaiteilijoita. Savile-skandaali avasi kiusallisen salaisuuksien laatikon ja moni varmaan hikoilee koska omat temput paljastuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös