Teki mieli kiilata se ojaan ja takoa turpaan.
Kaikki ei välttämättä tykkää ruoskimisesta, otithan sen huomioon.
Teki mieli kiilata se ojaan ja takoa turpaan.
Pitkästä aikaan meinasin ihan oikeasti suuttua, kun tänään edessä oleva auto hidasti risteykseen ja kuski pudotti tielle kahvimukin ja karkkipapereita. Teki mieli kiilata se ojaan ja takoa turpaan.
Jep. Nämä vitun ääliöt vituttavat kyllä, kun eivät voi niitä roskiaan pitää autossa sen aikaa, että saavat ne huoltoasemalla tai levikkeellä heitettyä roskiin. Lahden motarin lepoalueiden pientareet on aika uskomattomassa kunnossa, vaikka roskis on maksimissaan 15metrin päässä. Vituttaa tälläiset saatanan juntit, jotka heittävät/jättävät roskansa ulos omaa tyhmyyttään/laiskuuttaan.
Hitto kun ei lähde tämä iänikuinen ientulehdus millään pois. Varmaan jo kuukauden ollut eri hampaissa, mutta juuri kun saan pois yhdestä kohdasta, niin uusi tulehdus tekee jo tuloaan... Ei auta vaikka millä hammasharjalla- tai tahnalla pesisi vai peseekö 1,2 vai 3 kertaa päivässä, silti AINA vaan tämä saatanan kirottu tulehdus jossain. En paina harjalla, pesen pienessä n. 45 asteen kulmassa, tarkasti ienrajasta pienellä nytkytyksellä tai pyörimisliikkeellä. Ei muuta kuin veri roiskuu vaan eikä mikään parane!!! On näitä ollut toki aiemminkin satoja kertoja, jonka takia näitä tulee helpommin, mutta kun pesen mielestäni todella huolellisesti ja silti n. kerran kuussa tulee ientulehdus. Pitäisikö mennä hammaslääkäriin?
Ei kun ostamaan sisärengasta töiden jälkeen ja sitten vasta hoitamaan muita asioita, jotka piti tehdä töiden jälkeen.
Mulla on tämmöinen verimöykky tai vastaava tässä vasemman alakulmahampaan kohdalla ja luin netistä, että se voisi ilmeisesti olla jonkinlaista bakteetikudosta tms. Voisin varata ajan jonnekin, jos ei ole ensi viikon alkuun mennessä lähtenyt parantumaan tämä.Kannattaa tilata aika hammashygienistille, hoitaa hammaskiven ienrajasta pois. Ientulehdus lähtee pois kunnon suuvedellä, joka desinfioi suun, purskutus pari kertaa päivässä viikon ajan. En muista suuveden nimeä (ei Listerine...), mutta apteekissa osataan varmasti neuvoa.
...Multa löytyy kotoa Illodin -merkkistä suuvettä, joka sisältää alkoholia. Alkoholi käsittääkseni vain ärsyttää ikeniä ja huonontaa tilannetta, joten kannattaako ottaa käyttöön?...
Corsodyl on reseptivapaa alkoholia sisältävä aine. Voi yllättää jos viiden minuutin sisällä joudut poliisin puhallusratsiaan. Tehokas säätö kyllä.Vakavasti, aine josta puhun on Corsodyl, mutta en tiedä saako kyseistä tavaraa ilman reseptiä. Minulle suuhygienisti määräsi minulle viikon kuurin tuota tavaraa, ientulehdus hävisi parissa päivässä. Raju aine, kannattaa ehkä käydä siellä lääkärillä ensin.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa tänään?
Kävelin kadulla kunnes huomasin, että yksi nätti likka katseli minua ja oltiin kävelemässä toisiamme vastaan. Katseidenvaihto jatkui niin pitkään, että ajattelin repäistä oikein kunnolla ja pyytää likkaa ulos. Samaan aikaan huomasin, että tyttö alkoi kävellä meikäläistä kohti. Kun vihdoin päästiin nokatusten, ehti likka avata suunsa ensiksi ja aloitti kysymällä "uskotko Jeesukseen?", siis voi vittu! Kiinnostus lopahti aika pirun nopeasti. Tämän jälkeen yritin vain päästä tilanteesta pois, sekunnit vaihtuivat minuuteiksi ja toista minuuttia siinä meni, mutta pääsin jatkamaan matkaani. Matkaa bussipysäkille ei ollut kuin 100 metriä, mutta tämänkin matkan aikana minulta ehdittiin pummimaan kahdesti rahaa ja kolmesti tupakkaa.
Ja jos olisit vain vastannut, että "tietenkin uskon", olisi tyttö ollut heti kuin sulaa vahaa edessäsi ja olisit saanut vedellä häntä joka suunnasta vaikka heti siinä kadulla. Mutta ei.Kävelin kadulla kunnes huomasin, että yksi nätti likka katseli minua ja oltiin kävelemässä toisiamme vastaan. Kun vihdoin päästiin nokatusten, ehti likka avata suunsa ensiksi ja aloitti kysymällä "uskotko Jeesukseen?", siis voi vittu!
Et pyytänyt tyttöä polvistumaan ja ottamaan vapahtajan lihan suuhunsa?
Ja jos olisit vain vastannut, että "tietenkin uskon", olisi tyttö ollut heti kuin sulaa vahaa edessäsi ja olisit saanut vedellä häntä joka suunnasta vaikka heti siinä kadulla. Mutta ei.
Oli tarkoitus mennä poikkeuksellisesti katsomaan "ei oman joukkueen" peliä Hakametsään. Noh, joku oli pölliny mun pyörätuolin rappukäytävästä... Lievästi sanottuna vituttaa...
Oli tarkoitus mennä poikkeuksellisesti katsomaan "ei oman joukkueen" peliä Hakametsään. Noh, joku oli pölliny mun pyörätuolin rappukäytävästä... Lievästi sanottuna vituttaa...
Joku kyrväke oli heittänyt pyörtielle jostain piikkilangasta tahi jostain muusta kyhättyjä "renkaan puhkojia".
...
Oishan se vitun kiva lukita, jos pystys edes kumartumaan...
Vituttaa puolestasi. Toivottavasti narkki jää tuosta "luvattomasta lainaamisestaan" kiinni ja saa paljousalennuksen kaikista tekosistaan. Ei kun nyt vituttaa vielä enemmän.Oli tarkoitus mennä poikkeuksellisesti katsomaan "ei oman joukkueen" peliä Hakametsään. Noh, joku oli pölliny mun pyörätuolin rappukäytävästä... Lievästi sanottuna vituttaa...
Helvetin arvokkaita vekottimia tuollaiset pyörätuolit..Siis mitä helvettiä??? Ei vaan voi ymmärtää mitä kölvien päässä liikkuu.
Jos hissi löytyy niin tuoli kämppään, kuten kaiken arvokkaan kanssa pitäisi tehdä. Muussa tapauksessa suosittelen miinoitetta - mielellään sakaramiinaa.Pääsen nippanappa noi 6 porrasta kahden kepin kanssa ylös, siis mulla on lonkkanivelestä pallo irti. Ei siinä paljon pyörätuoleja kanniskella, mut joku järkevä ratkasu pitäs keksiä...