Pikkusen vituttaa ku kirjotin noin miljardin merkin viestin tuonne toiseen osioon ja se ei ilmeisesti ikinä mennyt perille. Jäi vaan jumittamaan kun yritin sen lähettää, ja sen jälkeen ei mikään enään auttanut. Joo ois ehkä kannattanut kopioda teksti kaiken varalta, niin sen olisi voinut sitten helposti laittaa uudestaan. En tehnyt niin, joten se siitä. Pääsanoma oli kuienkin se, että Kärpät pelaa hyvin, mutta maalinedustat pitää pelata paremmin. Oli siinä pureuduttu tarkemminkin aiheeseen, mutta vitut siitä.
Vituttaa myös se, että en saanut tänään pimppiä. Yksi "täydellinen" naikkonen oli kyllä baarissa ja oikein koko ajan yritti hinkkailla itseäni vasten, istui syliini ja laittoi käteni hänen pilluunsa. Ainoa vaan että hän ei ole täydellinen, sillä kyseinen nainen on säätänyt kaverini kanssa jo pidemmän aikaa. Tuon näköisestä naisesta olen kyllä usein haaveillut, mutta oli vaan pakko sanoa että ei kiitos. Vituttaa ja ehkä vähän jopa kaduttaa, tuollasia naisia harvemmin mulle on tarjolla.
Menin sitten toiseen baariin ja siellä oli yksi toinen nainen. Hänen kanssaan olen joskus jotain säätänyt jo aiemmin. Muuten oikein hyvä nainen mutta varattu. Olisi ollut valmis lähtemään jopa minun luokse yöksi. Sanoin hänelle että kiitos ei. Yritin olla hyvä ihminen, todennäköisesti se muija lähtee huomenna (tai ylihuomenna tai yliylihuomenna) jonkun toisen jätkän sänkyyn. En siis pelastanut mitään, mutta jäin silti ilman pillua. Kyllähän tää alkaa jo vähitellen vituttaa.