Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko teistä kukaan asunut kenkälaatikossa moottoritiellä, jossa isä joka aamu tappoi teidät ennen heräämistä ja tanssi haudoillanne?
Kerran, mutta vain ohimennen.
Onko teistä kukaan asunut kenkälaatikossa moottoritiellä, jossa isä joka aamu tappoi teidät ennen heräämistä ja tanssi haudoillanne?
Menin sitten toiseen baariin ja siellä oli yksi toinen nainen. Hänen kanssaan olen joskus jotain säätänyt jo aiemmin. Muuten oikein hyvä nainen mutta varattu. Olisi ollut valmis lähtemään jopa minun luokse yöksi. Sanoin hänelle että kiitos ei. Yritin olla hyvä ihminen, todennäköisesti se muija lähtee huomenna (tai ylihuomenna tai yliylihuomenna) jonkun toisen jätkän sänkyyn. En siis pelastanut mitään, mutta jäin silti ilman pillua. Kyllähän tää alkaa jo vähitellen vituttaa.
Onko pakko laulaa karaokea jos ei osaa? Hä? On vai? Voi vittu!
Onko pakko laulaa karaokea jos ei osaa? Hä? On vai? Voi vittu!
Vituttaa kun suurin osa ihmisistä ei ymmärrä karaoken alkuperäistä tarkoitusta. Vittuako pitää mennä johonkin karaokebaariin kärsimään? Kertoo ihmisestä erittäin paljon.
Ylinopeussakot vituttaa, tai sakot ei itsessään vituta, oma vika kun oli liian raskas kaasujalka. Mutta puoliso on kokopäivän mäkättänyt: niilläkin rahoilla ois voinu ostaa sitä ja tätä, voi vittu että sää oot idiotti yms.
Olen tässä yrittänyt selventää: minun moka, minun sakot minä maksan mutta kun ei...
vittuako se kuuluu mihin minä rahani pistän kun kuitenkin minä olen se joka 90% maksan kaiken elämisen tässä perheessä?
Voi vittu kun korpeaa nuo Facebook-hössötykset, joihin varsinkin naiset aina lähtevät joukolla mukaan. Nyt tämä saatanan arkihaaste-paska tunkee joka tuutista. Vituttaa kyllä ihmeen paljon ja laittaa taas miettimään, millaista jengiä onkaan tullut lisättyä fb-kavereiksi.
Facebook muuttuu päivä päivältä yhä enemmän oman kilven kiillottamisen yhteisöksi ja paikaksi, jossa voi levittää oman täydellisyytensä ilosanomaa ja kyllä tuo palvelu on muuttunut vastenmieliseksi sivustoksi siitä mitä se aikaisemmin joskus oli.
Edellisen elämäni jäljiltä minulla on facebook-verkostossani aika laaja joukko eri puolueiden nousevia poliitikkokykyjä. He tekevät facebookista etenkin vaalien alla käytännössä käyttökelvottoman. Ja koska he ovat näkyvyyttä saadakseen ehdolla kaikissa vaaleissa, ammattiyhdistysliikkeen tai osuuskaupan edustajistovaaleista eurovaaleihin, tuota oman kilven kiillotusta ja naiivia idealismia tunkee jatkuvalla syötöllä. Juha-Matti skeittaa, Juha-Matti hiihtää, Juha-Matti korjaa kaivuria, Juha-Matti lypsää, Juha-Matti kirjoittaa väikkäriä, Juha-Matti auttaa mummoa kadun yli, Juha-Matti roikottaa pikkutakkia olkapäällään, Juha-Matilla on rusketus, Juha-Matti on torilla ja Juha-Matti kaappasi kummitytön syliin. Kaikki tämä tietenkin kertoo Juha-Matin toimeliaasta arkipäivästä. Kuinka omaperäistä ja ainutlaatuista.Facebook muuttuu päivä päivältä yhä enemmän oman kilven kiillottamisen yhteisöksi ja paikaksi, jossa voi levittää oman täydellisyytensä ilosanomaa ja kyllä tuo palvelu on muuttunut vastenmieliseksi sivustoksi siitä mitä se aikaisemmin joskus oli.
Voi vittu kun korpeaa nuo Facebook-hössötykset, joihin varsinkin naiset aina lähtevät joukolla mukaan. Nyt tämä saatanan arkihaaste-paska tunkee joka tuutista. Vituttaa kyllä ihmeen paljon ja laittaa taas miettimään, millaista jengiä onkaan tullut lisättyä fb-kavereiksi.
Ymmärrän että joskus sairaus yms. voi syöstä talouden ongelmiin tai perheenjäsenen kuoleminen (periaatteessa masennuskin on sairaus, joten menee sinänsä myös edelliseen kohtaan).
Jos sitä mainitsemaasi järkeä on käytetty, niin nämäkään eivät taloutta kaada.
Joo niinpä. Ja siis miten ihmeessä jotkut pystyvät elämään yli varojensa? Siis jos sulla on vaikka satanen rahaa tilillä ja esim. joku 70e lasku siinä maksamatta, ja viikon päästä vasta saat lisää rahaa, niin kait se järkikin sanoo ettet sä voi pistää rahaa turhuuksiin. 100-70=30, jolla pitää vielä ne viikon ruuat ostaa. Joo voithan sä tietenkin törsätä siitä vaikka 27 euroa, jos syöt sitten viikon makaronia. Se vielä on ihan okei, hieman ehkä hölmöä vaan. Mä en ole ikinä päästänyt itseäni sellaiseen tilanteeseen, ettei olisi rahaa ruokaan ja laskuihin. Rehellisesti sanottuna mä pidän sellaisia ihmisiä tyhminä. Siis että pitää lainata rahaa ruokaan tai että laskut jää maksamatta. Joo aina tietenkin voi sattua kaikenlaista, en mä sitä tarkoita.Joka vitun paikassa on puhetta raha-asioista, tarkennettuna siitä että kuinka on raha-asiat mennyt päin vittua. Miksi vitussa ihmisten on niin saatanan vaikea elää tulojensa mukaan? Ymmärrän että joskus sairaus yms. voi syöstä talouden ongelmiin tai perheenjäsenen kuoleminen (periaatteessa masennuskin on sairaus, joten menee sinänsä myös edelliseen kohtaan).