Vitutusketju

  • 10 538 761
  • 56 130

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tuo nyt niin vakavaa jos joku vähän leikkimielellä kuittailee? En ymmärrä miten tuosta voi pahoittaa mielensä, varsinkin kun kyse oli satunnaisseuraajista. Ymmärrän hyvin heidän antavan vähän kuittia kun tietävät teemu73:n olevan intohimoisempi fani.
Avainkohta tuossa teemu73:n viestissä oli mun mielestäni seuraava: "jotka eivät yleensä seuraa jääkiekkoa". Kestän kyllä kuittailun oikeilta lätkäfaneilta, mutta ns. gloryhuntereiden kuittailu vituttaa. Esimerkiksi, viime keväänä yhtäkkiä koloistaan kuoriutui muutamia die hard -Ässäfaneja, joiden taipumuksesta en ollut aikaisemmin tiennyt yhtään mitään, tai sitten niin, että tiesin heidän käyvän matseissa max kaksi kertaa vuodessa. Sitten tullaan vittuilemaan mulle kuinka Lukko on paska eikä voita koskaan mestaruutta, toisin kuin "me".

Sen sijaan sellaiselta kaverilta kestin nuo kuittailut varsin hyvin, jolle tiesin sen Ässien mestaruuden merkitsevän about saman verran kuin mulle Lukon mestaruus merkitsisi. Ja joka käyttää ihan oikeasti rahaa ja aikaa sen suosikkijoukkueensa seuraamiseen, pitkin kautta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Vituttaa tuo järjetön poru siitä, että lapsilisiä leikataan kahdeksalla eurolla kuukaudessa. Ymmärtäähän sen, että rahaa tulee aiempaa vähemmän, mutta nyt on kuitenkin kyseessä valtiolta saatava vastikkeeton raha. Raha, jonka eteen on täytynyt tehdä tasan kaksi asiaa. Harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, ja täyttää pari lomaketta.

Jos tuo olisi kahdeksan euron palkanalennus, niin ymmärtäisin täysin itkun asiasta, mutta tämä on saatana valtion jakamaa ilmaista rahaa. Ei ole yhteiskunnan syy, että jotkut pässit laskevat elämänsä tällaisten tukien varaan. Ja jos tilanne on niin huonosti, että lapsilisät oikeasti tulevat tarpeeseen, niin en silti ymmärrä itkua. Ilmaista rahaa se siitä huolimatta on. Vittusaatana.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
. Raha, jonka eteen on täytynyt tehdä tasan kaksi asiaa. Harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, ja täyttää pari lomaketta.
Täytyy siinä välissä vielä ponnistaa. En ole kyllä varma onko pakko.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa tuo järjetön poru siitä, että lapsilisiä leikataan kahdeksalla eurolla kuukaudessa. Ymmärtäähän sen, että rahaa tulee aiempaa vähemmän, mutta nyt on kuitenkin kyseessä valtiolta saatava vastikkeeton raha. Raha, jonka eteen on täytynyt tehdä tasan kaksi asiaa. Harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, ja täyttää pari lomaketta.

Elä hupsuttele. Ilmaista rahaa ei olekaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole yhteiskunnan syy, että jotkut pässit laskevat elämänsä tällaisten tukien varaan. Ja jos tilanne on niin huonosti, että lapsilisät oikeasti tulevat tarpeeseen, niin en silti ymmärrä itkua. Ilmaista rahaa se siitä huolimatta on. Vittusaatana.
Noh noh. Hittoako hitsari huutelee vastoin parempaa tietoa. Haiskahtaa tosin vahvasti aprillihuumorilta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Noh noh. Hittoako hitsari huutelee vastoin parempaa tietoa. Haiskahtaa tosin vahvasti aprillihuumorilta.

Vastoin parempaa tietoa? Noh, paas sivistäen sitten. Mikä tieto minulta nyt uupuu, että en saa vittuuntua ihmisten itkusta, kun valtion jakamaa vastikkeetonta rahaa ei tulekaan enää entiseen malliin?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Aprillipäivä.

Sama, tietyssä määrin ihan hauskoja juttuja mutta vituttaa kun jokaisen pitää keksiä jotain hassun hauskaa pilaa. Tuloksena se, että esim. Facebookissa news feed ja kaikki ryhmäät täynnä hassun hauskoja piloja. No, pitänee tän päivän pysyä pois tuolta.

Mites tälläinen pikku verestys vielä, että vituttaisi vielä vähän lisää: Youtube linkki

Hyi perkele, olipas hirveä tekele. Jollekin potkut!
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Onko tuo nyt niin vakavaa jos joku vähän leikkimielellä kuittailee? En ymmärrä miten tuosta voi pahoittaa mielensä, varsinkin kun kyse oli satunnaisseuraajista. Ymmärrän hyvin heidän antavan vähän kuittia kun tietävät teemu73:n olevan intohimoisempi fani.

Vielä enemmän raivostuin silloin, kun mulla oli esimiehenä kaveri joka tykkäsi soittaa suutaan aina kun Lukko oli hävinnyt. Ite ei juuri lätkää seurannut EIKÄ TUNNUSTANUT KANNATTAVANSA MITÄÄN JOUKKUETTA, kunhan nyt vain sai vittuilla. Nolo jätkä.

Joo, tiedän. Kun provosoidaan ei kannata provosoitua. Vitutti silti.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Jos tuo olisi kahdeksan euron palkanalennus, niin ymmärtäisin täysin itkun asiasta, mutta tämä on saatana valtion jakamaa ilmaista rahaa. Ei ole yhteiskunnan syy, että jotkut pässit laskevat elämänsä tällaisten tukien varaan. Ja jos tilanne on niin huonosti, että lapsilisät oikeasti tulevat tarpeeseen, niin en silti ymmärrä itkua. Ilmaista rahaa se siitä huolimatta on. Vittusaatana.

Minua vituttaa myös sama asia. Ihmisoikeuksista puhutaan nykyään varsin paljon, mutta enpä keksi pahempaa ihmisoikeuden rikkomista kuin sen että synnyttää lapsen tietäen ettei pysty tätä elättämään ilman lapsilisää. Jos sen varaan on laskenut niin silloin täytyy myöntää typeryytensä, joidenkin päätösten mukana kun tulee vastuukin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä luulin et tää lapsilisistä nillitys oli joku vitsileikkijuttu, mut nää onki ihan tosissaan? Se valtion jakama ilmanen raha on jonkun kerran kierrätetty sieltä samasta perheestä mihin se maksetaan takaisin. Ihan niinkuin ikänsä tupakoineen keuhkoahtaumataudin hoitoon käytettävät rahat, diabetespotilaan inskakatto tai mummosi vuodeosasto kustannukset. Yks mikä nyt ekana tulee mieleen, mikä ei ehkä kuulu kierrätykseen on jonkun nistin subutex korvaushoito.Ne tuskin valtiolle tuottaa kauheasti sitä ilmasta rahaa..

Enpä oo ennen ajatellut et aikuiset saattais kadehtia lapsen uutta fillaria tai junnukiekon vuosimaksua. Tai rahoja joilla ne on maksettu.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avainkohta tuossa teemu73:n viestissä oli mun mielestäni seuraava: "jotka eivät yleensä seuraa jääkiekkoa". Kestän kyllä kuittailun oikeilta lätkäfaneilta, mutta ns. gloryhuntereiden kuittailu vituttaa.

Tämä juuri on se asian ydin. En niinkään pidä pahana jos 30 vuotta peleissä käynyt vanha tuttavani lähettää innoissaan jotain viestejä kun hänen suosikkijoukkueensa on voittanut jotain, koska tiedän aika tarkkaan minkälaisia tuntemuksia hän sillä hetkellä käy läpi. Mutta sitten kun alkaa kuittia pukkaamaan henkilöltä, joka on todennut ettei koko liiga kiinnosta ja on kerran eläissään käynyt pelissä joskus 80-luvulla, niin tilanne on eri. Tyyppi lukee jostain iltasanomien sivuilta kun Lukko on päässyt välieriin ja sitten tsekkaa samalla ketä muita siellä on, ja kun hän saa selville ettei Ässät ole mukana, niin hän lähettää hauskat muistutukset asiasta kaikille tuntemilleen Ässien kannattajille. Itse en ainakaan koe tarpeelliseksi lähteä kuittailemaan kenellekään asialla, joka on omasta mielestä melko yhdentekevä, mutta jonka tiedän olevan toiselle tärkeä. Mutta eipä tuollaiset gloryhunterit tajua miten vakavasta asiasta on kyse.

Vielä enemmän raivostuin silloin, kun mulla oli esimiehenä kaveri joka tykkäsi soittaa suutaan aina kun Lukko oli hävinnyt. Ite ei juuri lätkää seurannut EIKÄ TUNNUSTANUT KANNATTAVANSA MITÄÄN JOUKKUETTA, kunhan nyt vain sai vittuilla. Nolo jätkä.

Nämä ovat myös oma lukunsa. Mulle ei sentään esimieheksi ole tämmöistä onneksi osunut. Armeijasta ainakin muistan yhden jätkän, joka vittuili tasaisesti kaikkien joukkueiden kannattajille, mutta hänellä ei ollut mitään suosikkijoukkuetta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulla on vitutuksen multihuipennus. Eräs töihini liittyvä ja tänään ilmennyt asia vituttaa suuresti, samoin kuin asian ilmenemistapa (kuulin siivoojalta sattumalta sen sijaan, että olisin saanut minua koskevan tiedon suoraan). Kyllä tiedonkulku ns. "yhteistyökumppanien" välillä julkisen sektorin organisaatioissa on hieno asia!

Sitten vituttaa se, että asia koskee asuinalueeni väkeä seuraavan vajaan kolmen viikon ajan, minusta puhumattakaan. Minun työtaakkaani tämä lisää 1,5 viikoksi aivan helvetisti. Onneksi sitä seuraavan viikon olen anonut lomaksi ja työtaakka siirtyy minua sijaistavalle opiskelijalle, joka täysin kohtuuttomasti saa...

...ai niin, enpä voikaan kertoa vaikka haluaisin. Hyvä kun itse nyt tiedän asiasta, kiitos satunnaiskohtaamisen siivoojan kanssa. Vitutuksen kakun kuorrutus tulee siitä, että en voi avautua asiasta enkä kertoa tarkemmin mistä on kyse, vaan joudun hautomaan vitutusta sisälläni kunnes perna repeää ja sydämen mitraaliläpät menevät lakkoon.

Vittu.

Haudattuani teidät vedin käteen, ja huusin, että olen Jumala!
(Impaled Nazarene: Vitutuksen multihuipennus)
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mä luulin et tää lapsilisistä nillitys oli joku vitsileikkijuttu, mut nää onki ihan tosissaan? Se valtion jakama ilmanen raha on jonkun kerran kierrätetty sieltä samasta perheestä mihin se maksetaan takaisin. Ihan niinkuin ikänsä tupakoineen keuhkoahtaumataudin hoitoon käytettävät rahat, diabetespotilaan inskakatto tai mummosi vuodeosasto kustannukset. Yks mikä nyt ekana tulee mieleen, mikä ei ehkä kuulu kierrätykseen on jonkun nistin subutex korvaushoito.Ne tuskin valtiolle tuottaa kauheasti sitä ilmasta rahaa..

Enpä oo ennen ajatellut et aikuiset saattais kadehtia lapsen uutta fillaria tai junnukiekon vuosimaksua. Tai rahoja joilla ne on maksettu.

Taisit nyt ymmärtää pikkasen väärin mun eilisen illan vitutuksen. Ei minun mielestäni lapsilisissä sinällään ole mitään vikaa (ei mua tosin haittaisi vaikka niistä luovuttaisiin kokonaan). Se mikä vitutti eilen ja ihan seitinohuesti tänäänkin on se jumalaton poru lapsilisiin kohdistuneiden leikkausten takia.

Kertauksena vielä: Lapsilisät ei vituta. Lapsilisien leikkauksista kitisevät ihmiset vituttaa. Olen hyvin selvillä mistä se lapsilisiin käytettävä raha tulee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vittu...

...vituttaa työ ja ala jolla työskentelen, mutta jos haluan säilyttää työni edes sinne syksyyn saakka mikä on tavoitteena, on minun koetettava malttaa mieleni ja jättää julkiset purkautumiset minimiin - käytännössä pidettävä suu supussa ja nieltävä kiukku ja vitutus ja ahdistus.

Joku voi olla sitä mieltä, että on tyydyttävä osaansa ja oltava tyytyväinen, että on edes työtä - oikeassa hän tiettyyn rajaan saakka onkin, mutta kohdallani tämä raja taitaa ylittyä. Nyt tuntuu siltä, että oli suuren luokan virhearvio lähteä opiskelemaan th-alalle elokuussa 2009 - töitä kyllä riittää mutta kovin on näköalaton tämä ala ja ristiriitaisia tuntemuksia herättävä.

Onnistumiset - mitä ne ovat? Joka vitun työvuoron jälkeen on sellainen tuntu etten voi tehdä työtäni niin hyvin kuin pystyn, etten voi tarjota asukkaille sitä mitä he tarvitsevat ja ansaitsevat.

vlad.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisi varmaan laittaa johonkin toiseenkin ketjuun, mutta; vitutusta aiheuttaa mainos 'miljoona miljoona ruutua' ja MTV3:n joka hemmetin välissä mainostama sarja Nymfit. Jälkimmäiseen liittyen keljuttaa jo valmiiksi kaikki maikkarin ohjelmien mainoskatkot ja ohjelmanvaihtumiskohdat.

No niin, näinhän siinä kävi:

MTV3:n Nymfien katsojaluvut romahtivat - Tv-sarjat - Kulttuuri - Helsingin Sanomat

Linkíssä tietoa MTV3:n runsaasti mainostetun uutuussarjan katsojaluvuista.

Kun ottaa huomioon mainosvyörytyksen, ei mikään ihme että katsojat ovat kyllästyneet.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Katon kakkoselta jotain ohjelmaa homoista joita yritetään käännytää tms. Ihan hirveää kuraa, yksikin äiti sanoi että vaikuttaa suhteeseen omaan lapseen jos se on jotain mitä vanhemmat ei halua, ei kuulemma kannustaisi lapseaan olemaan terroristikaan vaikka tätä rakastaa. Oikeasti, vertaa homoa terroristiin? On kyllä helvetin ahdistava ohjelma.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Tänään on ollut ihan hirvittävän paska päivä. Oon nukkunut monta yötä putkeen nyt tosi huonosti. Työharkka täällä Irlannissa loppuu tällä viikolla ja on melkoinen stressi päällä kun on projektia jos jonkinmoista ja koulujuttujakin rästissä kuukauden edestä. Tyttöystävällä Suomessa kuoli läheinen 11v-serkku jokusen aikaa sitten yllättäen ja se on ymmärrettävästi ollut siitä aika hajalla mikä on myös omaan mielialaan vaikuttanut paljon, kun ei täältä käsin oikein voi auttaa eikä lohduttaa.
Tänään aamulla sitten napsahti yksi harvoista ahdistuskohtauksista, joita olen täällä ollessa saanut. Aamu lähti siis melko nihkeästi käyntiin.
No töissä sitten olikin hilpeää, oli student evaluation-juttu mikä sinänsä meni ihan kivasti, hyvät arvioit sain, mutta sen jälkeen piti yhtä powerpointjuttua tehdä. Siinä sen kanssa tapellessa ja välissä palaveeratessa menikin sitten koko päivä, koko päivänä ei ehtinyt syömään vaan parilla paahtoleivällä mentiin ilta yhdeksään asti koska töissä venyi ja venyi, piti pitää vielä yksi kokous mutta se tyyppi sitten sanoi että pidetäänkin huomenna. No huomenna onkin sitten 10-21 ohjelmaa koko päivä. Pomo näyttää meille vähän paikallisia nähtävyyksiä, ihan kiva. Mutta meidän pitää mennä heti aamusta bussilla sen kämpille koska se vitun läski ei voi autolla meitä hakea (vaikka sillä autolla sitten muuten liikutaankin) eli pitää käydä nostamassa rahaa että voi maksaa bussin. Niin, rahat tosissaan ovat aivan lopussa myöskin. Perjantai-aamuna pitäisi luopua kämpästä. Mielelläni luovunkin, mutta sitä ennen pitäis ehtiä jossain välissä siivoamaan helvetin tarkasti koska se sama kusetuslafka joka yritti meiltä jo nyysiä 180e todennäköisesti yrittää keksiä minkä tahansa tekosyyn että saisi takuuvuokran (toiset 180e) nyysittyä myös. Kiva homma hei! Tämä ilta pitäisi pyykätä ja pakata ja kello on jo puol 12. Voi vittu että vihaan pakkaamista.
Ootan vaan ihan helvetisti että pääsen takaisin kotiin, oon aika loppu jo.
 

Jindebyne

Jäsen
Jäin työttömäksi 5.3.2014, mutta sittemmin jo löytänyt uuden duunin jossa olen ehtinyt jo aloittamaankin.

Vituttaa TE-toimiston tapa hoitaa asioita. Työttömäksi jäätyäni ilmoitus heille tilanteesta ja sieltä kerrottiin, että ottavat yhteyttä työvoimapoliittisen päätöksen tiimoilta, jotta voin anoa liitoltani päivärahaa. Ensin yhteydenoton piti tapahtua 20.3.2014 ja sen jälkeen kävinkin toimistolla paikanpääll mukanani kaikki selvitykset, joita he tarvitsevat päätöstänsä varten. En voinut jättää papereita sinne, koska minuun otetaan yhteyttä puhelimitse ja sitten vasta katsovat tarvitsevatko selvitystä. No minä tiedän, että tarvitsevat ja selitin asian siinä, mutta eivät ota vastaan mitään ennen heidän yhteydenottoaan. Koitti päivä, jolloin heidän olisi pitänyt ottaa yhteyttä, eivät ottaneet. Kirjauduin "omille sivuilleni" ja huomasin, että päivämäärä on muutettu 3.4.2014. Menin työkkäriin ja ilmoitin, että vuokrat yms. juoksevat menot pitäisi hoitaa, että voivatko nyt ottaa selvitykseni valmiiksi heille, ettei mene turhaa aikaa sitten heidän soittonsa jälkeen. Ei käynyt.

Tänään 3.4.2014, jolloin heidän piti jälleen soittaa; ei soittoa. Menin omille sivuilleni ja uusi soittoaika on 9.4.2014. Puhelinsoitto ja lausuman antaminen vie yli kuukauden työttömyyden alkamisesta.

Siis mitä vittua oikeasti? Onneksi minulla on pienehköt säästöt, joista maksaa vuokrat ja muut menot, muuten olisin ihan kusessa laskujen kanssa ja liitolta ei saa tukea ennenkuin työkkärin lausunto on heille mennyt. Liitossakin ihmettelivät asiaa ja kehottivat laittamaan paperit heille valmiiksi, jottei siitä enää viivettä tulisi.

Nyt kun uudet työt ovat jo alkaneet, niin olen ajatellut jo haudata koko asian, vaikka kolmelta viikolta minulle tuo tuki kuuluisikin, mutta en viitsi ainakaan itse olla aloitteellinen asiassa, koska ei siitä ole mitään hyötyä. Sääliksi käy heitä, jotka ovat oikeasti pulassa ja mitään ei voi tehdä.

Ja en ole itsekään varoissani, vaan lompakon nyörit ovat olleet todella tiukoilla jo senkin takia, koska yhdessä vaiheessa ei ollut mitään tietoa, koska saan rahaa jostain ja kaikki ylimääräinen oli säästettävä ruokaan ja asumiskuluihin. Nyt onneksi tilanne helpottuu kun palkka alkaa juoksemaan.
 

Janne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Akkamaista avautumista työasioista

Hohhoijjaa. Jos on stressiä ja kiirettä niin kysyn vain; lähteekö se homma pyörimään paremmin sillä että kiukkuttelee, tiuskii ja hermoilee? Aikuisista ihmisistä kuitenkin kyse. Tärkeistä asioista kyse ja ymmärrän että on henkistäkin painetta, mutta ei tuollainen nyt ai ainakaan helpota asioita.

Sitten tämä perinteinen. Esität jotain ideaa, niin se luonnollisesti tyrmätään halveksuen ja seuraavassa hetkessä esitetään idea omana.

Tukehdu erinomaisuuteesi k*sipää.
 

Tuamas

Jäsen
Jäin työttömäksi 5.3.2014, mutta sittemmin jo löytänyt uuden duunin jossa olen ehtinyt jo aloittamaankin.

Vituttaa TE-toimiston tapa hoitaa asioita. Työttömäksi jäätyäni ilmoitus heille tilanteesta ja sieltä kerrottiin, että ottavat yhteyttä työvoimapoliittisen päätöksen tiimoilta, jotta voin anoa liitoltani päivärahaa. Ensin yhteydenoton piti tapahtua 20.3.2014 ja sen jälkeen kävinkin toimistolla paikanpääll mukanani kaikki selvitykset, joita he tarvitsevat päätöstänsä varten.

Tässä lafka jossa asiakaspalvelu on vieras käsite kautta Suomen, pykälien tulkinta täysin mielivaltaista, ripeä toiminta utopiaa ja asiakkaiden kyykytys työnsaannin edistämistä tärkeämpää.

Joka kerta kun asioin heidän kanssaan on v-käyrä noussut tappiin asti, vaikka joka ainut kerta olen lähtenyt avoimin mielin ja yhteistyön sekä ratkaisuhakuisuuden kautta rakentamaan.
Lisäksi lakien tulkinnassa ja yleisesti tapausten tulkinnassa käytetään niin mielenkiintoista logiikkaa, että sitä ei kyllä muualla yhteiskunnassa kohtaa. Paitsi joskus verottajan kanssa, tai no verottajakin on erittäin looginen kun työkkäriin vertaa.

Sinänsä onneksi olen itse ollut työttömänä vain kerran pari kuukautta vajaa kymmenen vuotta sitten, mutta noiden puolesta kenen asioita on tullut ajettua vituttaa kyllä senkin edestä.
 
Hohhoijjaa. Jos on stressiä ja kiirettä niin lähteekö se homma pyörimään paremmin sillä että kiukuttelee, tiuskii ja hermoilee? Aikuisista ihmisistä kuitenkin kyse. Ymmärrän että on henkistäkin painetta, mutta ei tuollainen nyt ainakaan helpota asioita.

No vittu, ei tietenkään lähde - ja antakaa siksi perkeleen kahvikerhosössöttäjät, hiturit ja kaikki muutkin mun olla rauhassa ja raivota ittekseni (siis tällä työpaikalla, ei alkuperäisen kirjoittajan:).
Eli vituttaa duuniryysis ja se, ettei hommat tunnu millään sujuvan kuten pitäisi. Kirsikkana paskakakussa luonnollisesti, ettei ole toivokaan enää päästä pleijareihin paikan päälle, siis ennen finaalivaihetta.

Sitten tämä perinteinen. Esität jotain ideaa, niin se luonnollisesti tyrmätään ja seuraavassa hetkessä esitetään idea omana.

Otan osaa. Tästä ei sentään ole tarvinnut kärsiä pariin vuoteen, ts. sen jälkeen, kun suurten ikäluokkien munaton muinaisjäänne saatiin veks pomohommista.

Eniten vituttaa silti kaikki, ja parisuhde. Ja kyllä tiedetään, miten/millä tästä raivosta pääsisi, mutta eipä perkele ole sekään mahdollista (vielä).
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Burkhat ja muut vastaavat hepeneet naisen päällä vituttavat. Ymmärrän täysin ranskalaisia, jotka kielsivät aikoinaan burkhien käytön ja mielestäni sama systeemi pitäisi ottaa käyttöön kaikkialla.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Hohhoijjaa. Jos on stressiä ja kiirettä niin kysyn vain; lähteekö se homma pyörimään paremmin sillä että kiukkuttelee, tiuskii ja hermoilee? Aikuisista ihmisistä kuitenkin kyse. Tärkeistä asioista kyse ja ymmärrän että on henkistäkin painetta, mutta ei tuollainen nyt ai ainakaan helpota asioita.

Kyllähän se "kiukuttelu, tiuskiminen ja hermoilu" helpottaa ainakin hetkellisesti olotilaa vastoinkäymisiä kohdatessa.
Eihän nyt kukaan tervejärkinen lähde kuollutta puolisoaan surevalle leskelläkään vittuilemaan, kuinka tyhjänpäiväistä tuollainen nyyhkytys on, sillä eihän se sitä rakasta enää henkiin herätä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MTV3:n Nymfien katsojaluvut romahtivat - Tv-sarjat - Kulttuuri - Helsingin Sanomat
Kun ottaa huomioon mainosvyörytyksen, ei mikään ihme että katsojat ovat kyllästyneet.

Niin ja ennen kaikkea pitää ottaa huomioon, että tuo sarja on melkomoisen löysää paskaa, ilmeisesti on haettu jotain paikallista vastinetta näille truebloodtwilight-jutuille, jossa juoni rakentuu puoliksi panemisen ja fantasiahöpöhöpön välillä. Ei jatkoon.

Katsoin tuosta ekasta jaksosta noin kaksi kolmasosaa, tämän jälkeen luovutin. Syy tuon katsomiseen oli vaimon "hei katotaanko toi uusi suomalainen sarja, kun tuli tallennettua". Ihan avoimin mielin siis lähdin katsomaan, kuten varmasti moni muukin. Sarja ei kuitenkaan tarjonnut mulle mitään ja katsojaluvuista päätellen jokunen muuki tyytymätön löytyi. Hyvää duunia MTV3.

Niin joo, vaimokin lopetti sarjan katsomisen tuohon ekaan jaksoon, kuulemma käyttää mieluummin tunnin viikosta työntelemällä tikkuja kynsiensä alle, kuin katsomalla tuota skeidaa. Arvostan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös